Oud 27-07-2004, 16:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb 'n vraagje.

Betaling onder rembours, wat houdt dat precies in?

En zijn er nog andere, niet courante betalingswijzen behalve betaling door overschrijving of cash?


Alvast bedankt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2004, 16:55
Verwijderd
Betaal je dan niet contact aan de postbode?

Wat zijn 'niet courante betalingswijzen'?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:02
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Je betaald dan contant aan de postbode nadat je het item hebt bekeken
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2004 @ 17:55 :
Betaal je dan niet contact aan de postbode?

Wat zijn 'niet courante betalingswijzen'?
Niet courante betalingswijzen: geen vaak gebruikte betalingswijzen, dus geen wijze van betalen die je elke week wel eens doet...

@antwoord: als 't dat is, is't wat ik vermoedde.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-07-2004 @ 18:03 :
Niet courante betalingswijzen: geen vaak gebruikte betalingswijzen, dus geen wijze van betalen die je elke week wel eens doet...
Zo iets als creditcard dus? En dmv cheque? En van de Rabobank bestaat er 'direct betalen'?

@antwoord: volgens een site waar ik vanmiddag toevallig op zat is dat het (en het is duurder dan gewoon geld overschrijven (ook wel logisch, maar goed) ).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2004 @ 18:06 :
Zo iets als creditcard dus? En dmv cheque? En van de Rabobank bestaat er 'direct betalen'?

@antwoord: volgens een site waar ik vanmiddag toevallig op zat is dat het (en het is duurder dan gewoon geld overschrijven (ook wel logisch, maar goed) ).
Mja, zoiets, alhoewel ik creditcard nog redelijk gebruikelijk vind (als je 'n creditcard hebt, that is ). Cheques, bestaat dat nog? Hou er ook rekening mee dat ik 'n Belg ben en dat Rabobank hier niet echt gekend is, behalve dan van de wielerploeg.

Logisch, waarom logisch? Vanwege 't risico dat die persoon overvallen wordt/het geld steelt? Mja, zou wel kunnen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-07-2004 @ 18:08 :
Mja, zoiets, alhoewel ik creditcard nog redelijk gebruikelijk vind (als je 'n creditcard hebt, that is ). Cheques, bestaat dat nog? Hou er ook rekening mee dat ik 'n Belg ben en dat Rabobank hier niet echt gekend is, behalve dan van de wielerploeg.
D'r staat geen 'Belg' onder je naam (ik onthoud echt niet van iedereen waar hij of zij vandaan komt ). Ik weet niet of cheques nog bestaan, een paar jaar geleden wel, volgens mij.

En ik heb geen creditcard.

Citaat:

Logisch, waarom logisch? Vanwege 't risico dat die persoon overvallen wordt/het geld steelt? Mja, zou wel kunnen...
Omdat die postbode meer werk heeft oid?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2004 @ 18:13 :
D'r staat geen 'Belg' onder je naam (ik onthoud echt niet van iedereen waar hij of zij vandaan komt ). Ik weet niet of cheques nog bestaan, een paar jaar geleden wel, volgens mij.

En ik heb geen creditcard.



Omdat die postbode meer werk heeft oid?
Ooit wel, daar heb ik nog 'n screenshot van. En ik wil 't permanent onder m'n naam, gvd.
Ik dacht niet meer, maar goed, ik kan verkeerd zijn. Vandaar dat ik 't vraag.

Ik ook niet, maar voor mensen die er wél een hebben, is 't een courant betalingsmiddel imo.


Kan ook al.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 19:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Rembours duurt laaaaaaaaaaaaaaaaang. CreditCard all the way!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 19:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MarKel schreef op 27-07-2004 @ 20:35 :
Rembours duurt laaaaaaaaaaaaaaaaang. CreditCard all the way!
Gaat niet als je geen vaste baan hebt. Of vast inkomen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-07-2004 @ 20:44 :
Gaat niet als je geen vaste baan hebt. Of vast inkomen.
Ik heb ook een creditcard, maar geen vaste baan of inkomen...dus het kan wel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
stefano schreef op 27-07-2004 @ 21:18 :
Ik heb ook een creditcard, maar geen vaste baan of inkomen...dus het kan wel
In Nederland wel, maar misschien in België niet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 27-07-2004 @ 20:35 :
Rembours duurt laaaaaaaaaaaaaaaaang. CreditCard all the way!
Betalingswijze is iets anders dan verzendingswijze. Het maakt op zich niet uit of je aan de postbode betaalt of via creditcard aan de leverancier. Ik betaal vrijwel altijd via rembours en dat is er meestal de volgende dag.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
stefano schreef op 27-07-2004 @ 21:18 :
Ik heb ook een creditcard, maar geen vaste baan of inkomen...dus het kan wel
Bij mijn weten worden hier in België aanvragers van 'n creditcard gescreend op inkomen en mogelijkheid om alles terug te betalen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 21:04
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-07-2004 @ 20:44 :
Gaat niet als je geen vaste baan hebt. Of vast inkomen.
Uhm, jawel. Ik ben het levende bewijs.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 21:04
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-07-2004 @ 21:31 :
Betalingswijze is iets anders dan verzendingswijze. Het maakt op zich niet uit of je aan de postbode betaalt of via creditcard aan de leverancier. Ik betaal vrijwel altijd via rembours en dat is er meestal de volgende dag.
hmm...opmerkelijk...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 21:43
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Maar hoe gaat dat dan met rembours? Je gaat naar het postkantoor en zegt: ik wil dit onder rembours versturen, het product kost zo en zo veel en dan als de postbode het brengt, betaal je de postbode? En hoe krijg jij dan weer het geld? En wat zijn dan de verzendkosten?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 01:14
Verwijderd
www.tpg.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2004, 07:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MarKel schreef op 27-07-2004 @ 22:04 :
Uhm, jawel. Ik ben het levende bewijs.
Citaat:
Methuselah schreef op 27-07-2004 @ 21:40 :
Bij mijn weten worden hier in België aanvragers van 'n creditcard gescreend op inkomen en mogelijkheid om alles terug te betalen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 09:37
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
FMathers schreef op 27-07-2004 @ 22:43 :
Maar hoe gaat dat dan met rembours? Je gaat naar het postkantoor en zegt: ik wil dit onder rembours versturen, het product kost zo en zo veel en dan als de postbode het brengt, betaal je de postbode? En hoe krijg jij dan weer het geld? En wat zijn dan de verzendkosten?
ja, je gaat idd naar t postkantoor, zet een prijs op t pakketje(doen ze voor je) je betaald rond de 12,50 ervoor,dat wel...maar dan wordt t 2weken na ontvangst op je rekening gestort door de tpg, dus je moet wel geduld hebben met je geld en t kost flink extra,maar de ander heeft je pakketje wel al de volgende dag, dus ja weeg de voor en nadelen tegen elkaar af en kijk wat je t handigste vindt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.