Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 00:52
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Waarom denken mensen die tegen Pim Fortuyn zijn toch in hemelsnaam alstijd dat het maar een populist was die de massa wist op te zwepen en stemmen wist te trekken. Jullie laten dat allmaal zo overkomen alsof hij spreuken zei die het kiesgedrag beinvloeden. Volgens mij beseffen jullie niet dat er heel veel mensen zijn die jaren hebben zitten te wachten op een man met deze ideeen. Er is bij mensen die voor Fortuyn zijn een daadwerkelijke onvrede, jullie laten het ertoe doen alsof hij de onvrede naar bovenbracht bij allemaal tevreden mensen.

Het is en blijft gewoon een feit dat er heel veel mensen met exact dezelfde gedachten als hem waren, die geen extreem rechts wilde maar wel een halt aan een aantal zaken. Dit kun je niet afdoe met. OOOW het is een populist die iedereen betovert....
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Advertentie
Oud 29-10-2002, 03:38
dystopia
dystopia is offline
Die gozer is dood laat 'm in hemelsnaam rusten. Volgens mij is dit al zo vaak besproken...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 29-10-2002, 10:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
wie zegt er hier nou dat ie een illusionist is?
tuurlijk, alle politici zijn illusionisten , dat noemen ze charisma.

het punt is dat PF problemen aansneedt waar iedereen al lang hard aan werkte, en dat zijn oplossingen door 'zoveel mensen' gedeeld wordt omdat er slecht over gevolgen, benodigdheden en uitvoering is nagedacht.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-10-2002, 10:23
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
doodzonde dat PIM dood is, zijn iedeen waren origineel; de andere partijen schonken er helemaal geen aandacht aan.
nu de lpf verdwenen is doen ze ineens of ze altijd al die plannen en ideeen hadden klaarliggen. Stelletje huichelaars dus
Oud 29-10-2002, 11:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
sommige zijn gewoon tegen rechts.... en sommige tegen links, dat is de politiek, je kiest wie je bevalt.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 29-10-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Die gozer is dood laat 'm in hemelsnaam rusten. Volgens mij is dit al zo vaak besproken...
precies. Het heeft toch geen zin erover te discussieren. Want we zullen het noooooooit weten.

[edit]ik vind Hans Klok trouwens beter hoor..[edit]

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 13:00.
Oud 29-10-2002, 13:27
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Pim Fortuyn
Lvl 5 Gnome Illusionist
Stats:

Blabla.

Sorry moest even denken aan mijn recent gestorven Dungeons & Dragons character
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 29-10-2002, 14:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
Pim Fortuyn is al meerdere malen herkauwd (goh zou hij als veevoer zijn geeindigd daar in Italie?). Bovendien krijg je weer dat eeuwige geflame en gezeur van dit soort topics dus blablabla... Dicht.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.