Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 09:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
khad hier via t forum gelezen over enqueteren bij nipo vanuit je eigen huis.. heb net telefonisch sollicitatiegesprek gehad en ben aangenomen. moet ma 28 juli naar de cursus (moet me helaas op mn vak.baantje ziekmelden want anders zou ik pas in sept op cursus kunnen en ik heb echt snel werk nodig)
verdient 7.30 euro netto ex vak toeslag en reserveringen en kabelkosten worden voor 25% vergoed. ik vind het echt perfect
heb er onwijs zin in ideaal dat je zelf je tijden in kunt delen..
kan van 9 tot kw voor 1
van half 2 tot kw over 5
van 6 tot kw voor tien
geen probleem nu alleen straks als ik evt naar school ga doe ik n bbl opleiding dus dan misschien wel maar dat zien we dan wel, heb ik in elk geval nog n maandje ofzo om te werken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 09:51
Verwijderd
ekki werkt er ook (al een tijdje)

En mijn zusje heeft er ook gesolliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 18-07-2003 @ 10:33:
heb er onwijs zin in ideaal dat je zelf je tijden in kunt delen..
kan van 9 tot kw voor 1
van half 2 tot kw over 5
van 6 tot kw voor tien
Je hoeft toch maar drie aan één gesloten uren te werken...?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ze zei: min 2 dagdelen en die tijden noemde ze op, maar ze zei ook das dus max. 3 uur en 3 kwartier per dagdeel dus zal idd best kunne dat het 3uur min is en max 3uur en 3 kwartier, hoop t wel want als k naar school zou gaan volgend jaar word 2 dagdelen misschien moeilijk (weet mn school en werktijden nog niet dus) hoop dat het allemaal meevalt want zou dit heel graag heel lang willen doen t is gewoon ideaal volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ja, het moet 2 dagdelen.

heb je m'n naam nog genoemd tijdens het sollicitatiegesprek? .

maar je moet inderdaad 2 dagdelen per week werken (over 1 minuut moet ik overigens weer aan het werk... voor nipo ).

training stelt overigens niks voor.

*start nipo-programma*

ohja, ik verdien 7.21 euro netto, geloof ik. en een dagdeel duurt 3 uur (tijden zal je wel weten).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:05
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 18-07-2003 @ 13:30:
ja, het moet 2 dagdelen.

heb je m'n naam nog genoemd tijdens het sollicitatiegesprek? .

maar je moet inderdaad 2 dagdelen per week werken (over 1 minuut moet ik overigens weer aan het werk... voor nipo ).

training stelt overigens niks voor.

*start nipo-programma*

ohja, ik verdien 7.21 euro netto, geloof ik. en een dagdeel duurt 3 uur (tijden zal je wel weten).
sorry ik had gesprek en ik wist zo snel je naam niet
ze zei tegen mij deze tijden: van 9 tot kw voor 1
van h 2 tot kw over 5
van 6 tot kw voor 10
maar 3 uur mag dus ook?
kan ik bv ook zegge ik begin om half 7?
want ik ga heel misschien weer aan n opleiding beginne en ik bedacht me toenstraks dat ik dan misschien wel tot 6 u moetwerken maar ik ga in elk geval tot die tijd zo veel mogelijk werken.. khoop dat dat allemaal goed komt straks met mn evt opleiding want zou t te sonde vinden om er niet mee door te kunne gaan dan...
ow en is het ook op zaterdag?? want dan kan ik gewoon 2 dagdelen op zaterdag doen en ist alsnog opgelost...
en ik heb dan 2 dagen school en ik neem aan dat die niet tot 6u duren...maar dat weet ik nog niet...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 18-07-2003 @ 14:05:
sorry ik had gesprek en ik wist zo snel je naam niet
ze zei tegen mij deze tijden: van 9 tot kw voor 1
van h 2 tot kw over 5
van 6 tot kw voor 10
maar 3 uur mag dus ook?
kan ik bv ook zegge ik begin om half 7?
want ik ga heel misschien weer aan n opleiding beginne en ik bedacht me toenstraks dat ik dan misschien wel tot 6 u moetwerken maar ik ga in elk geval tot die tijd zo veel mogelijk werken.. khoop dat dat allemaal goed komt straks met mn evt opleiding want zou t te sonde vinden om er niet mee door te kunne gaan dan...
ow en is het ook op zaterdag?? want dan kan ik gewoon 2 dagdelen op zaterdag doen en ist alsnog opgelost...
en ik heb dan 2 dagen school en ik neem aan dat die niet tot 6u duren...maar dat weet ik nog niet...
Maakt niet uit (stuur anders nog een mailtje ).

De dagdelen zijn: 9:00-12:45, 13:30-16:30, 18:00-21:45. Maar je hoeft maar drie uur daarvan te werken (en daarbij heb je een kwartier pauze, dus binnen die drie uur, gewoon uitbetaald). Je moet beginnen op het aanvangstijdstip (dus 9:00, 13:30 of 18:00). Je mag soms wel wat later beginnen (en dan ook dus langer doorgaan), maar dat is niet standaard de bedoeling volgens mij. Ik werk eigenlijk altijd maar 3 uur, dan ben ik het al zat . Aan het begin kreeg ik ook best wel hoofdpijn, maar dat is nu over. Ik werk ook geen twee dagdelen meer achter elkaar, want ik heb daar de laatste keer ontzettende keelpijn van gekregen (er zat denk ik al een verkoudheid aan te komen) en bovendien is het heel saai dan, vind ik tenminste.
Zaterdag werken komt niet zo vaak voor, sinds ik er werk zo'n 5x ofzo (ik werk er nu geloof ik sinds eind maart). Dus daar moet je maar niet al te veel op hopen (krijg je trouwens wel meer uitbetaald ).

Maar heb je maar 2 dagen school? Dan kan je toch op de andere drie dagen 2 dagdelen plannen?

Succes in ieder geval! Het werk is best leuk, mits je het niet te vaak doet (vind ik dan)!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:12
LovelyDeb
Avatar van LovelyDeb
LovelyDeb is offline
wat houdt het precies in dan?

klinkt wel intressant namelijk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:32
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
LovelyDeb schreef op 18-07-2003 @ 16:12:
wat houdt het precies in dan?

klinkt wel intressant namelijk
Enquêteren via je eigen telefoon thuis. Je hebt hiervoor zowel een internetlijn als een telefoonlijn nodig (dus kabelinternet of adsl of isdn, maar niet alleen een enkele telefoonlijn), want zowel je telefoonverbinding als je internetverbinding moeten open staan.

Meer kan je evt lezen op http://www.tns-nipo.nl of http://cati.nipo.nl

Als je je aanmeld en je krijgt een telefoongesprek, wil je mijn naam dan noemen? Alvast bedankt!

Groetjes en succes!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:32
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 18-07-2003 @ 15:38:
Maakt niet uit (stuur anders nog een mailtje ).

De dagdelen zijn: 9:00-12:45, 13:30-16:30, 18:00-21:45. Maar je hoeft maar drie uur daarvan te werken (en daarbij heb je een kwartier pauze, dus binnen die drie uur, gewoon uitbetaald). Je moet beginnen op het aanvangstijdstip (dus 9:00, 13:30 of 18:00). Je mag soms wel wat later beginnen (en dan ook dus langer doorgaan), maar dat is niet standaard de bedoeling volgens mij. Ik werk eigenlijk altijd maar 3 uur, dan ben ik het al zat . Aan het begin kreeg ik ook best wel hoofdpijn, maar dat is nu over. Ik werk ook geen twee dagdelen meer achter elkaar, want ik heb daar de laatste keer ontzettende keelpijn van gekregen (er zat denk ik al een verkoudheid aan te komen) en bovendien is het heel saai dan, vind ik tenminste.
Zaterdag werken komt niet zo vaak voor, sinds ik er werk zo'n 5x ofzo (ik werk er nu geloof ik sinds eind maart). Dus daar moet je maar niet al te veel op hopen (krijg je trouwens wel meer uitbetaald ).

Maar heb je maar 2 dagen school? Dan kan je toch op de andere drie dagen 2 dagdelen plannen?

Succes in ieder geval! Het werk is best leuk, mits je het niet te vaak doet (vind ik dan)!
ow ze gaf mij andere tijden (zie boven in andere reply)
maar dat zie ik dan wel. ik kan denk ik beter op die 2 schooldagen plannen want die andere 3 dagen moe tik dan werken en dat is waarschijnlijk gwoon tot 6 uur dus hoop echt dat ik die 2 schooldagen op tijd thuis ben.. maar dat zien we dan wel, eerst maar eens naar de cursus en een paar weken gewoon zo veel mogelijk werken tot ik evt aan school begin...
de pest is ik weet pas na mijn vakantie (21 aug) of ik de opleiding die cursus was in amsterdam geloof ik he??
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 18-07-2003 @ 16:32:
Als je je aanmeld en je krijgt een telefoongesprek, wil je mijn naam dan noemen?
Moet ze die wel weten, met ekki zal ze niet ver komen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:43
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2003 @ 18:39:
Moet ze die wel weten, met ekki zal ze niet ver komen.
ze zal wel een privebericht hebben gestuurd
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:45
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow ze was trouwens mn cv aan t doornemen en daar staat gewoon op dat ik mn mbo nie af heb gerond...
en daar heeft ze verder ook nie echt iets over gezegd maar op t einde van t gesprek zei ze wel iets over diplomas mee nemen naar cursus (dacht ik) zou ik daar problemen mee krijgen?? t staat er echt in dat ik maar 1,5 jaar heb gedaan van die opleiding...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 18-07-2003 @ 18:45:
ow ze was trouwens mn cv aan t doornemen en daar staat gewoon op dat ik mn mbo nie af heb gerond...
en daar heeft ze verder ook nie echt iets over gezegd maar op t einde van t gesprek zei ze wel iets over diplomas mee nemen naar cursus (dacht ik) zou ik daar problemen mee krijgen?? t staat er echt in dat ik maar 1,5 jaar heb gedaan van die opleiding...
ik heb geen diploma mee genomen, hebben ze ook niet naar gevraagd. misschien is het bij jou anders, dat kan natuurlijk. maar in feite ben je volgens mij al aangenomen, je moet alleen nog ff leren hoe en wat. en ik vind persoonlijk dat hele opleidinggebeuren bij dit werk niet echt belangrijk, je moet gewoon bellen, stelt geen drol voor. je verdient trouwens al het één en ander tijdens die introductiedag, omdat je al een paar uur ofzo mee draait. en je krijgt lekker eten met kroketten en andere snackjes (kan je uit kiezen ofzo). is inderdaad in amsterdam.

en over die tijden: één tijd heb ik verkeerd gezegd, het is namelijk van 13:30-17:15 ipv 13:30-16:30. de rest komt wel met jouw tijden overeen. maar je hoeft dus steeds maar 3 uur te werken, de overige drie kwartier mag je werken, maar dat hoeft niet.

@leonoor: heb idd een privébericht gestuurd.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:04
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 18-07-2003 @ 19:09:
ik heb geen diploma mee genomen, hebben ze ook niet naar gevraagd. misschien is het bij jou anders, dat kan natuurlijk. maar in feite ben je volgens mij al aangenomen, je moet alleen nog ff leren hoe en wat. en ik vind persoonlijk dat hele opleidinggebeuren bij dit werk niet echt belangrijk, je moet gewoon bellen, stelt geen drol voor. je verdient trouwens al het één en ander tijdens die introductiedag, omdat je al een paar uur ofzo mee draait. en je krijgt lekker eten met kroketten en andere snackjes (kan je uit kiezen ofzo). is inderdaad in amsterdam.

en over die tijden: één tijd heb ik verkeerd gezegd, het is namelijk van 13:30-17:15 ipv 13:30-16:30. de rest komt wel met jouw tijden overeen. maar je hoeft dus steeds maar 3 uur te werken, de overige drie kwartier mag je werken, maar dat hoeft niet.

@leonoor: heb idd een privébericht gestuurd.
ow ok dan is dat duidelijk van die tijden
ik weet niet of t de bedoeling was dat ik bij die cursus mn diploma mee nam of later, ik kreeg nog een brief dus we zien wel.
ik denk ook niet dat het belangrijk is maar op de site staat ook echt vanaf mbo aangegeven en dat kon je ook alleen aangeven als laagst opgeleide niveau in de mail..maar jah als ze het verder niet specifiek bekijkt in mn cv zal t idd wel niet belangrijk zijn
en ze zei idd dat ik de middag uitbetaalt krijg omdat je dan idd moet enqueteren daar en de ochtend is gewoon info.
kep er wel zin in moet ik zeggen. t enige balen is dat ik me nu bij mn 2 weken durende vakbaantje die dag ziek moet melden omdat ik anders pas weer in september op cursus kon (en ik wil zsm beginnen snappie)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:19
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
shit de cursus gaat nie door voor mij, ze kunne me echt nie misse op me vakbaantje..en ik moet zelf dan t achterstallige werk opknappen de rest vd week en aangezien ik het nu al nauwelijks volhield heb ik er maar vanaf gezien...

alleen nu BAAL ik ontzettend want de volgende cursus is 18 aug en dan ben ik op vakantie... en daarna staat er geen cursus gepland en dat kan ook ff gaan duren omdat het werk nu afloopt damnz ik sta wel op de lijst en heb ook heel duidelijk aangegeven dat ik echt naar zon cursus wil dus hoop dat het toch een beetje meevalt want khad er zon zin in!!!
hopen dat ze ineens heel veel werk krijgen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 25-07-2003 @ 15:19:
shit de cursus gaat nie door voor mij, ze kunne me echt nie misse op me vakbaantje..en ik moet zelf dan t achterstallige werk opknappen de rest vd week en aangezien ik het nu al nauwelijks volhield heb ik er maar vanaf gezien...

alleen nu BAAL ik ontzettend want de volgende cursus is 18 aug en dan ben ik op vakantie... en daarna staat er geen cursus gepland en dat kan ook ff gaan duren omdat het werk nu afloopt damnz ik sta wel op de lijst en heb ook heel duidelijk aangegeven dat ik echt naar zon cursus wil dus hoop dat het toch een beetje meevalt want khad er zon zin in!!!
hopen dat ze ineens heel veel werk krijgen
na de vakantie zal het wel meer worden, denk ik. gewoon bellen en eerlijk de reden noemen. nu is 't trouwens sowieso echt niks, ik kan alleen maar avonden bellen . stomme vakantie.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 15:35
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb eerlijk gezegd waarom.. ik vind het zelf ook vervelend, want eerst dacht ik ach ik meld me gewoon ziek... maar ik heb er nu de hele week gewerkt en ik weet dat ze me niet kunne missen, en als ik niet kom ik de rest vd week extra hard moet werken (en kep t al zo druk ) vind het er ook leuk dus ik wacht tot ik een telefoontje krijg over de volgende cursus... niks aan te doen maar ja. sowieso niet leuk als je in de vak alleen savonds kunt bellen ....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2003, 18:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 26-07-2003 @ 16:35:
ik heb eerlijk gezegd waarom.. ik vind het zelf ook vervelend, want eerst dacht ik ach ik meld me gewoon ziek... maar ik heb er nu de hele week gewerkt en ik weet dat ze me niet kunne missen, en als ik niet kom ik de rest vd week extra hard moet werken (en kep t al zo druk ) vind het er ook leuk dus ik wacht tot ik een telefoontje krijg over de volgende cursus... niks aan te doen maar ja. sowieso niet leuk als je in de vak alleen savonds kunt bellen ....
ja, ik ken het. ik wilde ook nooit ziek zijn enzo, omdat het zo druk was op m'n werk (heb ik altijd nog steeds). en dan voel je je natuurlijk extra schuldig als je echt helemaal niet ziek bent.

nouja, je kan natuurlijk aan je werkgever van je vakantiebaantje vragen of je toch een dagje extra minder mag werken, wie weet...

succes ermee!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:34
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nej dat kan nie meer is maandag al die cursus en ik heb al afgezegd.. ik wacht gewoon op de volgende kan alleen maar hopen dat het snel is en dat ik dan WEL kan want voor tzelfde geld is dat een dag dat ik weer echt nie kan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:25
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 26-07-2003 @ 19:34:
nej dat kan nie meer is maandag al die cursus en ik heb al afgezegd.. ik wacht gewoon op de volgende kan alleen maar hopen dat het snel is en dat ik dan WEL kan want voor tzelfde geld is dat een dag dat ik weer echt nie kan
Lastig, ja.
Ik ben toen ook een dag van school weg gebleven, wat niet zo handig was. Maar ik wilde het per sé.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:35
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
heb een mail gehad de volgende cursus is 8 sept en probleem met school/werk is opgelost want opleiding gaat nie door voor mij omdat die apotheek ervan af zie een 2de bbler aan te nemen... heb ik mooi de tijd voor t thuiswerken
al is het maar een paar maanden flink werken voor hun... heb ik toch mn zakken gevuld..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:31
orange
orange is offline
Hoeveel uren kan je maximaal per week werken?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:10
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat weet ik zo snel niet zal ff kijken of ik het kan vinden op internet...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:15
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kan ik nergens vinden maar het is min 6uur in elk geval en wanneer er nog plek is geloof ik dat ze aan de telefoon vertelde, hoe het precies in zijn werk gaat hoor ik 8sept op die cursus wel .....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 01:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-08-2003 @ 12:15:
kan ik nergens vinden maar het is min 6uur in elk geval en wanneer er nog plek is geloof ik dat ze aan de telefoon vertelde, hoe het precies in zijn werk gaat hoor ik 8sept op die cursus wel .....
ze gaan mij nog bellen binnekort, dus wie weet zie ik je daar dan
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:31
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik denk het wel dan als je die dag kunt zullen ze ongetwijfeld vragen of je die dag komt.. laat t effe weten als jij ook komt... vind het nl wel een beetje eng dat ik niemand ken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Roxy schreef op 25-08-2003 @ 02:27:
ze gaan mij nog bellen binnekort, dus wie weet zie ik je daar dan
(vergeet je m'n naam niet te vertellen? ).

het zou kunnen dat die cursus al vol zit.

het is afhankelijk van het aantal werk dat er is of je veel kunt werken of niet.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik probeer me zeker in begin heel veel in te plannen heb t geld hard zat nodig! en als ik dan maandags op die cursus ben wanneer kun je je dan inplannen? want er stond wel bij dat je binnen ene week moet beginnen...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:43
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Dezelfde week kun je in feite beginnen . Je krijgt alles mee, dus je kan direct afspraken maken. Alleen was het bij mij helaas zo dat er een deeltje van de telefoon (de headset) die ik mee kreeg miste, dus kon ik niet direct beginnen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:31
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
khoop dat alles meezit wil zsm beginnen...
en krijg je al snel uitbetaald of niet? ze zei tegen mij per week, en zit beetje in geldnood dus vraag me af hoe lang ik de eerste keer ong moet wachten...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 02:13
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
oh per week uitbetaald is top. En ja ik moet nog maar zien, ze hadden gebeld toen ik op vakantie was en ik weet niet precies wat mijn vader heeft gezegd wanneer ik er weer zou zijn... dus de kans dat ik met deze training al meedoe zal wel niet zo groot zijn helaas..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:54
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Ik werk in het NIPO callcenter zelf . Dus ik zie al die cati-@-homers langskomen voor zo'n training...wel humor .

Maar missen jullie niet het contact met collega's ofzo? Want je zit maar zo in je uppie thuis...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:44
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 28-08-2003 @ 10:54:
Ik werk in het NIPO callcenter zelf . Dus ik zie al die cati-@-homers langskomen voor zo'n training...wel humor .

Maar missen jullie niet het contact met collega's ofzo? Want je zit maar zo in je uppie thuis...
als fulltime baan lijkt het me inderdaad erg saai maar als bijbaantje heb ik daar niet zown moeite mee, heb toch al mensen op school, mensen bij mn andere baantje dus even 3 uurtjes alleen zijn lijkt me niet zown ramp..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:41
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 28-08-2003 @ 10:54:
Ik werk in het NIPO callcenter zelf . Dus ik zie al die cati-@-homers langskomen voor zo'n training...wel humor .

Maar missen jullie niet het contact met collega's ofzo? Want je zit maar zo in je uppie thuis...
Ik woon niet in Amsterdam, dus het is een beetje ver reizen naar dat callcenter.

Over dat uitbetalen: de eerste uitbetaling is ongeveer na 2 of 3 weken, als je alles direct opstuurt. Elke week moet je een urenbriefje invullen en naar het uitzendbureau sturen. Ze lopen ongeveer een week achter met uitbetalingen. Maar je krijgt dus inderdaad iedere week uitbetaald. Best handig, alleen verzamel ik ze meestal, tot een paar weken, anders kost het me steeds zo veel envelop .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:59
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 28-08-2003 @ 14:41:
Ik woon niet in Amsterdam, dus het is een beetje ver reizen naar dat callcenter.

Over dat uitbetalen: de eerste uitbetaling is ongeveer na 2 of 3 weken, als je alles direct opstuurt. Elke week moet je een urenbriefje invullen en naar het uitzendbureau sturen. Ze lopen ongeveer een week achter met uitbetalingen. Maar je krijgt dus inderdaad iedere week uitbetaald. Best handig, alleen verzamel ik ze meestal, tot een paar weken, anders kost het me steeds zo veel envelop .
ow beter.. maar dan weet ik in elk geval dat ik niet meteen de week erna geld krijg anders zit ik daar zo op te rekenen
zit echt in geldnood namelijk.. khoop echt dat ik me meteen die week veel in kan plannen.. hoe gaat dat met inplannen eigenlijk?heb ik nog wel kans om me veel in te plannen denk je??(meteen voor diezelfde week dan) of komt het regelmatig voor dat zon onderzoek 'vol' zit???
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2003, 21:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Je kunt vanaf donderdag voor de volgende week bellen. Als je op tijd belt, kun je veel inplannen. Maar dan moet er ook genoeg werk zijn. Als er niet genoeg werk is, dan mag je bijvoorbeeld alleen maar voor een paar dagdelen inplannen. Maar je moet er dus wel op tijd bij zijn.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:03
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow ok ik hoop dat er de eerste maand in elk geval lekker veel te doen is daarna zie ik wel misschien zoek ik voor de zekerheid iets voor een paar dagen erbij.. eerst ff afwachten of het goed gaat en leuk is..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:08
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 28-08-2003 @ 10:54:
Ik werk in het NIPO callcenter zelf . Dus ik zie al die cati-@-homers langskomen voor zo'n training...wel humor .

Maar missen jullie niet het contact met collega's ofzo? Want je zit maar zo in je uppie thuis...
Hee, wat grappig. Ik werk nu bij Mediatest (vlakbij NIPO), maar zit er erg over na te denken om naar NIPO te gaan. Zoeken ze toevallig nog notulisten?
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:07
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Dat lijkt me best wel leuk, ik kan wel minimaal 6 uurtjes per week vrijmaken, dus ik denk dat ik het gewoon probeer
Ze betalen ook nog een kwart van je internetkosten, das ook nog mooi

*gaat formulier invullen*
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:37
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
ekki schreef op 28-08-2003 @ 22:31:
Je kunt vanaf donderdag voor de volgende week bellen. Als je op tijd belt, kun je veel inplannen. Maar dan moet er ook genoeg werk zijn. Als er niet genoeg werk is, dan mag je bijvoorbeeld alleen maar voor een paar dagdelen inplannen. Maar je moet er dus wel op tijd bij zijn.
Ik vind maar dat jullie Cati-ers al mijn werk jatten als er weinig werk is...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 12:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou morgen is de cursus kep er geen zin in moet ik zeggen (komt omdat ik in mijn eentje met de trein moet en das zo saai!)

ekki: is het te doen om erheen te lopen vanaf t station of beter bus/treintaxi nemen????
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:24
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 02-09-2003 @ 22:37:
Ik vind maar dat jullie Cati-ers al mijn werk jatten als er weinig werk is...
lekker puh

krijgen jullie nou ook nieuwe pc's waar de nieuwe software op werkt? want volgens mij werkt die nieuwe software niet op windows 3.x.


MissBi@tch: ik heb je al gepmd!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:18
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
@Ekki of andere Cati-ers

Als je aan het werk bent (want het werd mij niet duidelijk uit de site), vul je dan al typend dingen in die tegen je beantwoord worden, of moet je meerkeuze vragen stellen? Heb je misschien wat duidelijkere info over wat je nu exact doet nadat je de info van de mensen hebt gekregen?

Print je het dan uit? Gaat et op een schijfje?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 23:08
Verwijderd
Ik heb ook ff gesolliciteerd. Ten minste dat online formulier ingevuld... heb al een baantje (2 zelfs) maar dit is wel een droombaan hiervoor was dat formulier steeds niet beschikbaar
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:57
Verwijderd
Ik heb een sollicitatieformulier gekregen! *doet blij dansje*

Zeg ekki, wat is jouw achternaam?

Kijk eens in je postvak ongewenste post als je geen sollicitatieformulier krijgt. Misschien staat hij daarin.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:11
HaY There!Me again!!
HaY There!Me again!! is offline
Ik had ook nog ff een vraagje...kan je bij nipo helemaal niet op zaterdag werken?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:19
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou ben net trug van die cursus... jezus wat was dat slaapverwekkend zeg... te lang achter elkaar luisteren en stilzitten... heb n smoes verzonnen toen ze gingen bellen want hield t echt niet meer vol... t was me allemaal al lang duidelijk en mocht er iets misgaan thuis tijdens t werken dan kan ik gewoon naar hun bellen dus...

en je kijkt je ogen uit zeg daar met de mensen die zich aanmelden
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:20
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Roxy schreef op 25-08-2003 @ 02:27:
ze gaan mij nog bellen binnekort, dus wie weet zie ik je daar dan
en was jij erbij?? ik dacht jou te herkennen namelijk.. maar ik twijfel (had in je fotoboek gekeken)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:40
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 08-09-2003 @ 18:20:
en was jij erbij?? ik dacht jou te herkennen namelijk.. maar ik twijfel (had in je fotoboek gekeken)
nee ik was er niet bij, ik wacht nog op een telefoontje terug....
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Waarom meeste banen 18 jaar en ouder?
XzeoN
13 14-04-2007 22:25
Werk, Geld & Recht Wat voor werk doe jij?
suusch
51 31-07-2004 05:24
Werk, Geld & Recht sollicitatiebrief
Daantje_0705
14 08-09-2003 13:14
Werk, Geld & Recht Een cv maken.
Verwijderd
19 28-07-2003 17:08
Werk, Geld & Recht Cv
Trimm Trabb
10 18-06-2003 21:36
Werk, Geld & Recht Callcenters in Amsterdam
Cola_Light
5 03-06-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.