Oud 04-09-2013, 22:07
JustABoy14
JustABoy14 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb zins de helft van de zomervakantie een vriendin. Zij zit bij mij op school maar we zitten niet in de zelfde klas. Ik wil graag meer tijd met haar doorbrengen alleen lukt dat niet. Ze wil het namelijk liever niet aan haar vriendinnen vertellen dat ze een vriend heeft om een reden (die ik niet weet, iemand een mogelijke reden?). Ik probeer al een tijdje wat af te spreken maar het lukt steeds niet. Heeft iemand tips hoe ik meer tijd kan doorbrengen en wat we dan eventueel kunnen doen samen? (Even voor de duidelijkheid, Ik hoef nog geen sex met haar dus ga daar niet over reageren)

Ook is haar vader vorig jaar overleden, heeft ze ruzie met haar moeder en ze is een tijdje depressief geweest (geen verdere details het is namelijk niet zo leuk). Soms vertelt ze over haar vader en dan wordt ze heel verdrietig (dit doen we trouwens via whatsapp of een andere chat), ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dat vind ik heel vervelend aangezien ik ook erg verdrietig wordt als zij ook erg verdrietig is. Ook hierbij vraag ik jullie hulp?

Ik hoop dat ik echt nuttige antwoorden krijg want ik weet het even niet meer.

Alvast bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2013, 00:20
-Hellshooter-
Avatar van -Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Hallo,
Ik begrijp je gevoel, maar ik denk dat je beter met haar kunt praten over waarom ze niet kan/wil afspreken. En wat misschien een optie is (kan zijn dat je dat al doet) wat meer van te voren proberen af te spreken. Spreek bijv. op maandag al iets af voor woensdag of donderdag.
Ik snap ook niet echt waarom ze niet meer kan afspreken i.v.m. haar vriendinnen. Of zit ze dag in dag uit bij haar vriendinnen?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Meer weet ik op het moment ook niet wat je zou kunnen doen.
__________________
*Blub*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 02:27
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Kom erachter waarom ze het geheim wil houden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 15:53
JustABoy14
JustABoy14 is offline
Citaat:
Hallo,
Ik begrijp je gevoel, maar ik denk dat je beter met haar kunt praten over waarom ze niet kan/wil afspreken. En wat misschien een optie is (kan zijn dat je dat al doet) wat meer van te voren proberen af te spreken. Spreek bijv. op maandag al iets af voor woensdag of donderdag.
Ik snap ook niet echt waarom ze niet meer kan afspreken i.v.m. haar vriendinnen. Of zit ze dag in dag uit bij haar vriendinnen?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Meer weet ik op het moment ook niet wat je zou kunnen doen.
Het is meer dat we op school ook geen tijd doorbrengen en ze spreekt in weekenden enz. ook veel af met haar vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 16:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat ik me even afvraag: waarom wil ze haar vriendinnen niet vertellen over jullie relatie?

Als zij zich schaamt voor jou/ jullie relatie is dat natuurlijk geen goed teken. Dan moet je je afvragen of jullie echt wel zo'n goede relatie hebben. Ze wil ook al niet met je afspreken... Dat klinkt allemaal niet erg positief.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 16:18
Verwijderd
Als ze niet aan haar vriendinnen wilt vertellen dat ze met jou heeft is een vrij duidelijk teken dat de relatie geen lang leven gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 17:03
JustABoy14
JustABoy14 is offline
Citaat:
Als ze niet aan haar vriendinnen wilt vertellen dat ze met jou heeft is een vrij duidelijk teken dat de relatie geen lang leven gaat krijgen.
En bedankt voor de motivatie
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 17:09
Verwijderd
Prefereer je het als ik je lieve leugentjes vertel?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 18:44
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Idd, ik had eerst ook een relatie die ik liever geheim hield omdatik nieteens zeker wist of ik hem wel zo leuk vond.. wat dus idd zo bleek te zijn.
Maarja als je nog maar dertien bent moet je eigenlijk sws niet met relaties beginnen
Maar das mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 18:52
JustABoy14
JustABoy14 is offline
Citaat:
Idd, ik had eerst ook een relatie die ik liever geheim hield omdatik nieteens zeker wist of ik hem wel zo leuk vond.. wat dus idd zo bleek te zijn.
Maarja als je nog maar dertien bent moet je eigenlijk sws niet met relaties beginnen
Maar das mijn mening.
K en is het dan een verschil als ik volgende week 14 wordt?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 19:37
Verwijderd
Het is niet echt zo dat je compleet veranderd bent als je 14 bent geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 20:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
K en is het dan een verschil als ik volgende week 14 wordt?
Nee, maar bij het onderhouden van een relatie is het vaak wel nuttig om meisjes te zoeken die jou leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
K en is het dan een verschil als ik volgende week 14 wordt?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 21:28
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Tering hé! Er is zoveel wat je kunt zeggen als iemand verdrietig wordt, je kunt bijvoorbeeld een zondagje naar het Sint-Pietersplein aanbieden, misschien een weekendje naar de Costa del Sol, misschien een weekje naar Praag of Dubrovnik, jeetje, er is zoveel wat je kunt doen om troost te bieden! Dat je daar zelf niet op kwam zeg!
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 14:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Tering hé! Er is zoveel wat je kunt zeggen als iemand verdrietig wordt, je kunt bijvoorbeeld een zondagje naar het Sint-Pietersplein aanbieden, misschien een weekendje naar de Costa del Sol, misschien een weekje naar Praag of Dubrovnik, jeetje, er is zoveel wat je kunt doen om troost te bieden! Dat je daar zelf niet op kwam zeg!
Ik hoop dat je dat niet meent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 18:46
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ik hoop dat je dat niet meent.
Hij post nooit wat serieus dus ik denk het niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Gevolgen iemand laten inschrijven op woonadres
Fantôme
31 04-08-2013 14:31
Films, TV & Radio LOST IN TRANSLATION (Sofia Coppola, 2003)
legatus
77 09-10-2006 23:20
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 18:15
Liefde & Relatie Noodgedwongen samenwonen
Headshrinker
46 21-10-2003 18:35
Psychologie Dringend: uit huis gezet !
Captain
36 27-12-2001 23:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.