Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2016, 11:14
Close2U
Avatar van Close2U
Close2U is offline
Beste mensen,

Hierbij stel ik mij kort even voor. Ik ben een vader van 2 opgroeiende dochters. Samen met mijn vrouw wonen we in Amsterdam. Onze dochters zijn hier geboren en getogen. Beiden vinden ze het een fijne stad en ook over de buurt zijn we heel tevreden.

Waar in de beginjaren alles nog op rolletjes liep, blijken er nu in de tienerleeftijd, hier en daar wat barstjes te ontstaan. Toen ze klein waren was alles nog zo makkelijk. Waar voorheen wij als ouders het verloop bepaalden, is het nu meer in overleg, overigens een natuurlijke ontwikkeling. Echter gaat dat niet altijd op rolletjes, om het maar zachtjes uit te drukken.

Reden waarom ik hier een accountje heb aangemaakt en hier ook wat zal meelezen. Ik kan wel wat raad gebruiken van de ervaringsdeskundigen. En ja, ook ik ben 14-18 jaar geweest, uiteraard. Maar is alweer wat jaartjes geleden en bovendien is iedere situatie en ieder mens uniek. Ben dus zeer benieuwd naar de ervaringen hier van jullie als experts.

Vriendelijke groet,

Close2U
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2016, 11:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Welkom op het forum! Mocht je vragen hebben, stel ze gerust of open er topic voor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.