Oud 09-03-2022, 11:45
Essaywedstrijd
Essaywedstrijd is offline
Onze economie is oneerlijk ingericht. De aarde word uitgeput, er is een enorme klimaatcrisis en de ongelijkheid groeit razendsnel. Het zijn vooral jongeren die de gevolgen hiervan gaan voelen. Het is dus tijd voor een nieuwe inrichting van onze economie. Maar hoe bouwen we die?

Daarvoor doen we een beroep op jouw denkkracht!
Zie jij de route naar de nieuwe economie duidelijk voor je? Denk je dat één specifieke maatregel noodzakelijk is? Of weet jij welke verhalen en beelden de nieuwe economie dichterbij brengen? Dan vragen we jou om dit op te schrijven in een vlammend essay.

De winnaar van de kleine prijs voor jongeren tot 18 jaar ontvangt een geldprijs van 250,- euro, publicatie in tijdschrift de Helling en een gratis jaarabonnement op de Helling.
Daarnaast word de winnaar uitgenodigd voor een bezoek aan de Tweede Kamerfractie van GroenLinks in Den Haag.

Volg deze link voor meer informatie: https://www.wetenschappelijkbureaugr...et-kapitalisme
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Poster Essaywedstrijd.png (743.7 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2022, 12:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom heb ik het idee dat je een essay erover moet schrijven en dat je geen zin hebt om het zelf te maken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 13:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Waarom heb ik het idee dat je een essay erover moet schrijven en dat je geen zin hebt om het zelf te maken
Precies dit, maak lekker zelf je essay pik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Essaywedstrijd voor jongeren: hoe komen we voorbij het kapitalisme?
Essaywedstrijd
6 09-03-2022 17:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.