Oud 28-11-2019, 00:28
JasperBerger
JasperBerger is offline
Ha allemaal, ik moet voor een school een onderzoekje doen. Ik onderzoek hoe men denkt over het gebruik van kunstmatige intelligentie in de lagere financiële sector. Om dit goed te kunnen onderzoeken heb ik een enquête opgesteld. Hiervoor ben ik dan ook opzoek naar respondenten . Daarom wil ik jullie vriendelijk vragen de onderstaande enquête in te vullen. Het zou mij enorm helpen!
Alvast bedankt!

Link: https://forms.gle/1Pd9dgWrgjyxtyL37
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2019, 06:04
Verwijderd
Hmm. Ik mis hier en daar wel dingen als "even vaak" en "geen mening".

Voorbeeld; ik vind dat iedereen recht heeft op een baan als ze een baan willen. Dat is toch een ontzettend belangrijke nuance in dit verhaal denk ik.
Citaat:
"10. Vindt u dat een mens meer recht heeft op een baan dan een apparaat dat werkt met kunstmatige intelligentie? *"
Definieer kunstmatige intelligentie eens... En daarnaast snap ik de relevantie van de vraag niet zo.

Er zijn ook vragen die ik erg leuk vind trouwens, zoals 12-15 En jammer dat je vraag 18 niet kan motiveren en dat je die niet wat specifieker stelt. Wat voor wetgeving? Om de KI te beschermen? Om te definiëren wat de KI wel en niet mag doen? Om de mensen te beschermen?

Ik verwácht dat er wetgeving gaat komen maar ik ben niet geheel zeker of het wel nodig is

Laatst gewijzigd op 28-11-2019 om 06:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.