Oud 16-01-2020, 13:52
rajai
rajai is offline
Hoi iedereen! Voor mijn opleiding houden we een klein onderzoekje. Het gaat over media en bosbranden. Ook al is het heel kort, we hebben toch 100 respondenten nodig, dus jullie zouden ons heeel erg helpen als jullie deze (natuurlijk volledig anonieme) vragenlijst zouden kunnen invullen. Alvast bedankt!

https://uvacommscience.eu.qualtrics....4mPwi9KhhbN9it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2020, 14:14
Verwijderd
3 vragen die niets te maken hebben met bosbranden. Geweldig
Met citaat reageren
Oud 16-01-2020, 14:17
Verwijderd
Ok, beetje gezeur, maar als iemand die daadwerkelijk postdoctoraal als hoogste opleiding heeft, verbaas ik me er altijd over.

Wat is uw hoogst genoten opleidingsniveau?

en dan Universiteit/postdoctoraal als hoogst mogelijke keuze. Hoogstwaarschijnlijk betekent postdoctoraal niet wat jullie denken dat het betekent, als jullie het bewust gekozen hebben, is het een bizar specifieke keuze die veel andere opleidingsmogelijkheden hoger dan gewoon universitair uitsluit. Houd het gewoon bij Universiteit als jullie de mogelijkheden willen beperken en geen noodzaak hebben aan verdere uitsplitsing (begrijpelijk).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2020, 14:42
rajai
rajai is offline
Citaat:
Ok, beetje gezeur, maar als iemand die daadwerkelijk postdoctoraal als hoogste opleiding heeft, verbaas ik me er altijd over.

Wat is uw hoogst genoten opleidingsniveau?

en dan Universiteit/postdoctoraal als hoogst mogelijke keuze. Hoogstwaarschijnlijk betekent postdoctoraal niet wat jullie denken dat het betekent, als jullie het bewust gekozen hebben, is het een bizar specifieke keuze die veel andere opleidingsmogelijkheden hoger dan gewoon universitair uitsluit. Houd het gewoon bij Universiteit als jullie de mogelijkheden willen beperken en geen noodzaak hebben aan verdere uitsplitsing (begrijpelijk).
Dank voor de feedback! En eens, gewoon universiteit is beter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2020, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dank voor de feedback! En eens, gewoon universiteit is beter
Het komt vaak terug in enquêtes. Ik gok vanuit het Engels, maar Postdoc in t Engels is niet hetzelfde als Postdoctoraal in het Nederlands. Zelfs in het Engels is het voor vrijwel alle onderzoeken totaal niet relevant.

Om eerlijk te zijn vind ik het altijd een teken van luiheid, het straalt extreem hard uit dat je op zijn minst deze vraag gewoon van een andere enquête gejat hebt. Dat zou al reden genoeg moeten zijn om het in de toekomst te vermijden!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2020, 16:12
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Wat the hell is dit voor vragenlijst
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.