Oud 29-12-2019, 01:48
Timo2003
Avatar van Timo2003
Timo2003 is offline
Hallo iedereen heb wat problemen
In de klas pesten ze me omdat ik auti mike had geslagen en ze noemen me een pester maar hij verdiende het. Ook pesten ze met dat ik van anime hou en het maakt me fk boos. Ik ben nu iedere dag aan het opdrukken en rondjes rennen en dan ga ik denk een keer naar school toe en dan laat ik ze voelen hoe veel pijn ze me doen. Als ik inadem en me concentreer dan ben ik sterker dan iedereen. Op vakantie heb ik van me oom boksbeugels genakt en me vraag aan jullie is waar ik die het beste kan verstoppen op school? Ik heb al gekeken en denk dat het misschien in de wc prullenbakken kan maar die worden geleegd. Mam pakt elke dag me tas en daarom kunnen ze daar niet in. Schoonmaak mevrouw komt 16:30 dus denk dat ik daarna ze in wc ofzo kan droppen en dan zullen we zien wat er de dag erna gebeurt…

FUCK HET VAN LODENSTIJN!!
Advertentie
Oud 29-12-2019, 02:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Da’s erg lullig voor je Timo maar vechten op school is niet zo’n heel slim idee. En klappen uitdelen met boksbeugels is nog een tandje erger. Het lijkt me beter om er eens met je mentor over te gaan praten. Sterkte!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 29-12-2019, 10:22
Verwijderd
Boksbeugels zijn strafbaar en dit plan is echt het meest domme plan uit alle andere plannen die je had kunnen bedenken.
Oud 29-12-2019, 10:23
Verwijderd
Probeer nog een keer.
Oud 29-12-2019, 22:28
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hallo iedereen heb wat problemen
In de klas pesten ze me omdat ik auti mike had geslagen en ze noemen me een pester maar hij verdiende het. Ook pesten ze met dat ik van anime hou en het maakt me fk boos. Ik ben nu iedere dag aan het opdrukken en rondjes rennen en dan ga ik denk een keer naar school toe en dan laat ik ze voelen hoe veel pijn ze me doen. Als ik inadem en me concentreer dan ben ik sterker dan iedereen. Op vakantie heb ik van me oom boksbeugels genakt en me vraag aan jullie is waar ik die het beste kan verstoppen op school? Ik heb al gekeken en denk dat het misschien in de wc prullenbakken kan maar die worden geleegd. Mam pakt elke dag me tas en daarom kunnen ze daar niet in. Schoonmaak mevrouw komt 16:30 dus denk dat ik daarna ze in wc ofzo kan droppen en dan zullen we zien wat er de dag erna gebeurt…

FUCK HET VAN LODENSTIJN!!
Ga in therapie ofzo
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Oud 29-12-2019, 22:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Yikes, de nickname "Auti Mike"
Oud 29-12-2019, 22:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Jongen, vechten gaat niet werken. Ik weet niet wat die gap jou uitgehaald heeft.
Oud 30-12-2019, 08:35
Verwijderd
Dan ben je 16 en een stoere boy met boksbeugels, pakt je moeder nog iedere dag je tas in...
Oud 16-01-2020, 23:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dan ben je 16 en een stoere boy met boksbeugels, pakt je moeder nog iedere dag je tas in...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.