Oud 20-04-2020, 09:42
Jelmer98
Jelmer98 is offline
Beste scholieren,

Voor mijn studie Commerciële Economie doe ik een onderzoek naar de online klantreis in de automotive branche. Van het moment van interesse tot aankoop. Ik weet dat niet iedereen hier al oud genoeg is om een auto te kopen, maar hoe zou jij dan een auto kopen?

Jullie zouden mij erg kunnen helpen het invullen van kostbare informatie. Het invullen van deze enquête kost een paar minuten, er zullen ook vragen dubbel gesteld worden, maar wel in verschillende fases.

Ook zou ik graag met jullie in gesprek gaan over hoe jullie erover denken!


Alvast bedankt!


Link naar de enquête: https://surveys.enalyzer.com?pid=s2g4n2pm
(einddatum 01-05-2020)

Met vriendelijke groet,

Jelmer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2020, 10:18
Verwijderd
Dus je zit bewust scholieren te vragen om een enquete bedoeld voor een autogroep in te vullen? Het interesseert je geen reet dat daarmee het onderzoek compleet nutteloos wordt? Nee, jij komt er wel!

Neem je opleiding serieus man. Dat je een keer in een les loopt te kloten is tot daar aan toe maar dit is iets dat extern gaat en waar een bedrijf bij betrokken is. Komt lekker over als ze zien dat je op een scholierenforum naar hits zit te zoeken. Schaam je.

[edit] de te kiezen leeftijdscategorieën laten jonger dan 18 jaar ook (terecht) niet toe. Schandalig dat je toch scholieren vraagt de enquete in te vullen.

Laatst gewijzigd op 20-04-2020 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2020, 10:22
Verwijderd
En dan ook nog inhoudelijk onlogische dingen in het onderzoek. Vragen of ik google gebruikte voor bepaalde vragen. Antwoord nee. Volgende vraag: Heeft u de informatie die u zocht kunnen vinden via Google?

Chapeau!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.