Oud 24-09-2011, 10:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Met enige regelmaat krijgen we op de huiswerkfora topic van leden die bijles aanbieden of bijles zoeken. Op exacte vakken is er al een aantal jaar een bijlestopic, maar het beleid was niet heel eenduidig op dit gebied. Daarom hebben we overlegd en besloten dat het ons erg nuttig leek om een algemeen bijlestopic te openen in plaats van drie bijlestopics op de verschillende huiswerkfora. Het staat hier misschien wat vreemd in den beginne, maar we hebben ervoor gekozen omdat dit over algemene schoolzaken gaat en een topic hier de meest gepaste oplossing leek.

Alle oproepjes (vanaf nu) voor het geven of willen van bijles, zullen dan ook naar dit topic worden verplaatst.

Het is niet de bedoeling om hier te overleggen over prijzen oid, dat doe je maar via pm.

Succes met het zoeken van een bijleslera(a)r(es)!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2011, 13:46
Saardw
Saardw is offline
Hallo,

ik ben een 29-jarige master in de wiskunde en werk momenteel aan een doctoraat in de wiskunde. ik geef reeds verschillende jaren bijles op secundair, hoger en universitair niveau. je kan bij mij terecht voor begeleiding op regelmatige basis en herscholing. heb je nood aan studie begeleiding, een goede studie methode of gewoon een extra steuntje in de rug tijdens blok of examens? geef dan snel een seintje!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 08:08
Verwijderd
Niet omdat ik er geïnteresseerd in ben, maar doe je dit online, thuis, op school en hoeveel kost het dan?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 16:51
Willieee00
Willieee00 is offline
Iemand die bijles engels kan geven?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 15:55
annathsegers
annathsegers is offline
Hallo,

mijn naam is Anna Segers en ben afgestudeerd in de Rechten (strafrecht) aan de Universiteit Leiden. Ik ben druk bezig met solliciteren, maar geef jullie in de tussentijd graag bijles in de talen (bv. Frans of Engels) of huiswerkbegeleiding als daar behoefte aan is. Tarief is 25 euro/uur (regio Den Haag). Je kan me mailen op annasegers@hotmail.com en op www.linkedin.com mijn CV en foto zien.

Groetjes, Anna!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 05:44
annathsegers
annathsegers is offline
Citaat:
Niet omdat ik er geïnteresseerd in ben, maar doe je dit online, thuis, op school en hoeveel kost het dan?
Bij mij thuis (in Den Haag) of bij de persoon zelf thuis. En het kost 25,- per uur. Maakt niet uit welk niveau (voor Frans en Engels), alles t/m 6VWO. Ik kan ook helpen met Duits, maar niet op alle niveaus (bv. Geen tekstverklaren ed, wel grammatica en woordenschat). Ik kan ook helpen met het schrijven en opbouwen van teksten of werkstukken bij bv. Nederlands. Als het maar om taal-bijles of huiswerkbegeleiding gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 02:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Iemand die bijles engels kan geven?
Misschien kun je vermelden waar je precies woont? Dat zal iemand die overweegt te reageren vast helpen om te besluiten of het kan of niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 10:53
Willieee00
Willieee00 is offline
regio Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 19:49
the economist
the economist is offline
als economist geef ik bijles in...je raadt het al...economie, wiskunde en management & organisatie.
Regio Zwolle. Bij je thuis, of op lokatie.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 21:38
::Tom::
::Tom:: is offline
Iemand die qua bijles kan geven voor ICT >> Website maken of die les kan geven en die in Brabant woont?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 11:31
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Brugmuggen die Latijn/Wiskunde niet snappen? Ben ik goed in en ik heb tijd over Pm maar
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 22:07
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Iemand die bijles engels kan geven?

welk niveau
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 14:26
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
iemand bijles in Natuurkunde 3Havo.En misschien Frans?
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 22:17
Verwijderd
Ik wil wel bijles geven, in 't weekend, zaterdag of zondag. Tijden zullen wel verschillen per keer dat ik kan dan i.v.m voetbal en andere afspraken in de weekenden. Dus onderbouwers die latijn/nederlands bijles nodig hebben, pm me maar!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 21:46
Waaah!
Waaah! is offline
Hallo allemaal,
Ik ben roy uit 3 HAVO,
En geef online wiskunde bijles.
Ik doe het graag en dus gratis!
Ik kan ''lesgeven'' aan 1t/m3 VMBO, HAVO en VWO.
Als je geinteresseerd bent kun je contact met me opnemen via PM!

Groetjes Roy
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 21:49
Verwijderd
Wacht even, je zit in 3 havo en je kunt dus ook bijles geven aan mensen in 3 vwo?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 22:21
Waaah!
Waaah! is offline
Ja.
Ik heb van mijn wiskundeleraar een aantal kopietjes van het boek van VWO 3 gehad
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 07:22
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Dus eigenlijk zit je met wiskunde zo'n 1 tot 1,5 jaar boven je niveau?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2012, 08:24
Waaah!
Waaah! is offline
Ja, dat zit ik inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 08:43
Verwijderd
Ik verplaats je bericht naar het Bijlestopic. Maar misschien is het wel slim om even realistisch te kijken naar wat je mogelijkheden zijn, want als havist kan je geen les gaan geven aan een vwo-er.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 18:51
Bijles_docent
Bijles_docent is offline
Als iemand bijles zoekt, kan ik wel helpen. Ik ben een student met zes jaar ervaring als bijlesleraar en ik kan voor mensen in de onderbouw bijles geven in Aardrijkskunde, Biologie, Duits, Engels, Frans, Geschiedenis, Latijn, Nederlands en Wiskunde.

De bovenbouwers kan ik helpen met Duits, Engels, Frans, Geschiedenis, KCV, Latijn, Letterkunde, Maatschappijleer en Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 15:35
wudong
wudong is offline
ik zou graag zo snel mogelijk boven het niveau van hbo zitten met:
nederlands
engels

op alle gebieden, het liefst kosteloos.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 16:57
Sone2
Sone2 is offline
Hallo, ik zoek bijles voor duits en economie in regio gelderland!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 11:35
Frans-Bijles
Frans-Bijles is offline
Bijles nodig voor de vakken Frans of Engels?
Drs docente en vertaalster, native Frans, geeft graag bijles aan leerlingen en studenten.

Tevens privé les voor volwassenen aan huis (Frans Italiaans).
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 23:05
Gish
Avatar van Gish
Gish is offline
Beste mensen,

Ik bied bij deze hulp aan als je concrete vragen heb met vakken als Maatschappijleer, Geschiedenis, Economie en in mindere mate Aardrijkskunde. Je kan me PM'en voor mijn e-mailadres mocht je denken dat je wel eens een keer hulp nodig zou kunnen hebben. Ik zou niet zo snel een heel werkstuk voor je typen, maar gerichte vragen wil ik (voor niks) graag beantwoorden.

Even over mijzelf: ik studeer aan de faculteit Geesteswetenschappen vd UvA, ben politiek betrokken (ook lid) en heb een beetje ervaring met lesgeven.

Groet,
Gish
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2012, 20:58
Florinedev
Avatar van Florinedev
Florinedev is offline
Voor welke vakken geef je bijles? En tot op welk niveau/jaar geef je bijles?
voor VMBO, HAVO, en VWO, klas 1 t/m 3. Ik zit zelf nu in gymnasium 3. Ik kan je helpen met de vakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, Grieks, Latijn, Geschiedenis en Economie. Als je in de eerste of tweede zit en je hebt voor bio/nask de module Vita, kan ik je hier meestal ook mee helpen. Ik heb ook een aantal samenvattingen op scholieren.com.

Let op: ik ga NIET je huiswerk maken.

• Hoe geef je bijles (per mail, aan huis, ...)?
Het liefst via een PM op scholieren.com, maar je kan me ook mailen (zie link op mijn profiel).

• Hoe veel vraag je voor bijles?
Gratis.
__________________
Ga de uitdaging aan :P
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 17:48
allan53
allan53 is offline
privéles voor het vak Aardrijkskunde! ik studeer zelf bestuurskunde te Leiden. Heb mijn vwo vorig jaar afgerond met het profiel N&G. Bijles bij de leerling thuis, alleen in Den Haag!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 17:43
Cemma
Avatar van Cemma
Cemma is offline
Hoi!
Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met Scheikunde op havo 5 niveau.
Ik woon in de regio Amsterdam, ik betaal 12,50 per uur.
Het zou me heel erg helpen!!
thanksxx Cemma.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 20:46
chermenex
chermenex is offline
Is er iemand die mij online kan helpen met vragen bij wiskunde? Ik doe hbo en veel wiskunde die ik hier krijg, gaat veel te snel voor mij en kan ik niet volgen. Waarschijnlijk komt dit doordat ik op het voortgezet onderwijs het makkelijke wiskunde heb gehad (Wiskunde B). Het gaat om differentiaalrekening. Limieten bepalen, formules omschrijven. Ben bereid hiervoor iets te betalen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 01:25
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Is er iemand die mij online kan helpen met vragen bij wiskunde? Ik doe hbo en veel wiskunde die ik hier krijg, gaat veel te snel voor mij en kan ik niet volgen. Waarschijnlijk komt dit doordat ik op het voortgezet onderwijs het makkelijke wiskunde heb gehad (Wiskunde B). Het gaat om differentiaalrekening. Limieten bepalen, formules omschrijven. Ben bereid hiervoor iets te betalen.
Wiskunde B is toch niet de 'makkelijke' wiskunde? In de ogen van velen wordt het juist als de wat moeilijkere variant ervaren..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 17:01
4beta
Avatar van 4beta
4beta is offline
Ik ben een leraar natuurkunde met een aantal jaren ervaring in de examenklassen Havo en VWO voor natuurkunde en scheikunde. Daarnaast geef ik al ruim 12 jaar bijles in wiskunde, natuurkunde en scheikunde.

Ik geef bijles en huiswerkbegeleiding in Bilthoven. Let op: Ik kom niet aan huis, maar heb een werkruimte waar ik ook regelmatig bijles geef aan groepjes tot 8 personen.

Meer informatie is te vinden op: www.4Beta.nl

Daarnaast heb ik ook een hele hoop gratis uitlegvideo's beschikbaar op www.free-academy.nl
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 11:53
frans hoffer
frans hoffer is offline
Ik ben zijstromer docent wiskunde. Met deze stap is een oude wens in vervulling gegaan: werken met jongeren en het vak wiskunde.
Ik ben van origine civiel ingenieur, maar heb de meeste tijd als milieukundige werkt, maar ook als journalist, jeugdhulpverlener, onderzoeker, bergsport instructeur, klusser. Ik heb altijd datgene gedaan wat ik graag wilde doen, dus nu docent wiskunde. Het is niet altijd makkelijk om zo'n switch te maken, ik ben vaak weer onderaan moeten beginnen, maar door mijn ervaring klom ik elke keer snel op.

Volgend jaar verwacht ik mijn studie 2e graads docent wiskunde af te ronden. Nu val ik bij diverse scholen in en geef ik bijles.

Ik woon nabij station Culemborg en geef aan huis bijles, kosten € 15,-/uur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 14:03
Verwijderd
kost duur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 18:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb het even verplaatst, want dit hoort in het algemene bijlestopic.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 18:29
BijlesWiskunde1
BijlesWiskunde1 is offline
Iemand bijles wiskunde (voortgezet onderwijs) nodig in regio Amsterdam?

Let me know!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 23:00
Araignee
Avatar van Araignee
Araignee is offline
Hallo allemaal,

Ik geef bijles Frans (op alle niveaus), Nederlands, Economie (op (v)mbo niveau) en basis boekhouden.
Ik help ook met huiswerk. Ik werk online (via mail of Skype) of thuis.

Interesse of meer informatie? Stuur me maar een PM
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2013, 16:38
Harry_B17
Harry_B17 is offline
In plaats van bijles heb ik een examentraining gedaan. Ik stond een 4,5 voor scheikunde, ik heb een training gevolgd en mijn tentamen na de training ging vet goed! In april ga ik ook nog een training Engels volgen. Ik heb een kortingscode gekregen van het bedrijf waar ik de training ga volgen. lyceo.nl Als je deze code invoert dan krijg je €15,- korting. Misschien hebben jullie er nog iets aan!

De code is 21801868384

Laatst gewijzigd op 17-01-2013 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 19:46
rkooiker
rkooiker is offline
Ik geef op dit moment bijles wiskunde in de omgeving Bilthoven/De Bilt en Utrecht. Maar ook met Skype kan wel iets geregeld worden, denk ik. Die bijles geef ik voor €7,50 per uur. Ik zit nu in 5 VWO. Ik zou bijles kunnen geven in de volgende vakken:

Wiskunde A, B en D; natuurkunde; scheikunde; NLT; Engels; Duits; Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:12
Hilde_Issa
Hilde_Issa is offline
Krijg je een taal maar niet onder de knie? Moet je een verhandeling of een project in een vreemde taal schrijven en lukt dit niet zo goed? Dan kom ik je helpen! Ik maak je wegwijs in de Franse, Spaanse, Engelse en Duitse taal. 11 jaar ervaring in privéonderwijs. Aangepast programma aan niveau/leeftijd. Omgeving Brussel, Dilbeek, Aalst, Ninove, Gent. Bel 0475/32.32.51 of mail hilde@issa.be. Ga ook eens een kijkje nemen op de website van ons vertaalkantoor www.issa.be
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 19:06
Verwijderd
Ik kan Nederlands bijles geven, basisschool tot en met vwo 6. Prijs komen we wel uit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 20:18
Joost-feyenoord
Joost-feyenoord is offline
Bijlesportaal is de eerste website en applicatie in Nederland die middelbare scholieren de mogelijkheid biedt gratis ondersteuning te krijgen bij het maken en leren van hun huiswerk. Bijlesportaal streeft naar een goede en snelle beantwoording van alle vragen en werkt tevens met een team van professionele studiebegeleiders. Ontevreden met jouw antwoord? Ons team zorgt ervoor dat het uiteindelijke antwoord altijd tot tevredenheid leidt! Alle vragen worden 7 dagen per week, 24 uur per dag beantwoord.
Ga naar www.bijlesportaal.nl en meld je vandaag nog aan! Download ook de app, zodat je overal vragen kan stellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 21:05
Cheval356
Cheval356 is offline
Hoi! Ik woon in Canada, waar ik in het engels en frans les heb gekregen. Ik wil jullie graag helpen door gratis bijles frans en engels ve geven. Het kan via Skype of mail.

Ben je geïnteresseerd? Stuur me dan een berichtje!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 14:26
Maurice1988
Maurice1988 is offline
Dag beste mensen, ik ben Maurice, 24 jaar oud en woonachtig in Eindhoven. Graag geef ik bijles in de volgende talen: Nederlands, Engels, Duits en Chinees (Mandarijn). In zowel het Duits als het Chinees ben ik universitair geschoold en ook heb ik ruime ervaring met het Engels en het Nederlands (uiteraard).

Mochten er overigens mensen geïnteresseerd zijn in Oosterse klassieke talen: ik beschik over goede basiskennis Sanskriet en Klassiek Chinees; deze beide talen heb ik ook een tijdlang op de universiteit gevolgd.

Daarnaast ben ik ook beschikbaar voor bijlessen wiskunde A (VMBO of HAVO-niveau) en voor boekhouden.

Ik kan in Eindhoven bijles komen geven (12 euro per uur) of anders via Skype (10 euro per uur).

Interesse? Stuur me gerust een mailtje/privé-bericht.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 18:48
xElla.
xElla. is offline
Kan iemand per mail mij helpen met Franse teksten ?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 23:37
Verwijderd
Ik bied Bijles Frans aan aan brugklas t/m 4e klas. Ik kan je overal mee helpen, grammatica, woordjes en ook dingen zoals mondelingen. Ik vraag 7 euro per uur. Als dat teveel is, valt daar wel over te overleggen.
Ik heb 3 jaar frans op vwo niveau gedaan en ik zit nu op de havo.

Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent (: Ik woon in Leiderdorp, dat ligt vlakbij Leiden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik verplaats je bericht naar het Bijlestopic. Maar misschien is het wel slim om even realistisch te kijken naar wat je mogelijkheden zijn, want als havist kan je geen les gaan geven aan een vwo-er.
Waar slaat dat nou weer op? Hij is er misschien wel erg goed in en kan misschien een 6 vwo'er heel veel leren.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 20:05
Farnés
Avatar van Farnés
Farnés is offline
Hallo! Ik ben een vrouw van 32 met een taalkundige achtergrond en ik geef bijles in de talen Nederlands, Engels, Duits en Frans t/m 6 VWO. Ik woon in de omgeving van Amsterdam.

Je kunt voor alle soorten taaladvies bij mij terecht, dus ook als je geen reguliere bijles nodig hebt. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij werkstukken of vragen over taalproblemen en zelfs eindexamentraining.
__________________
Gecorrigeerd.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 02:08
the economist
the economist is offline
Hoi, ik geef ook bijles, en met zeer goed resultaten mag ik zeggen.
economie (goh! gezien mij bijnaam) wiskunde en M&O.
Ook voor de rekentoets kan ik je verder helpen.
omgeving Zwolle-Ommen
https://plus.google.com/u/0/102733241858629933921/about
Met citaat reageren
Oud 24-05-2013, 11:38
angela.j
Avatar van angela.j
angela.j is offline
Hallo allemaal,

Duits en Nederlands.

Laatst gewijzigd op 02-09-2020 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 22:01
BueBerry
Avatar van BueBerry
BueBerry is offline
iemand voor vmbo wiskunde?
gratis en online?
__________________
If there ever comes a day that we can't be together, please keep me in your heart and i'll stay there forever!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Rekenen
StudentRandstad
3 17-02-2015 17:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp nodig bij Engels?
JC2KRules
1 26-10-2013 11:31
Wegwijzen & Voorstellen voorstellen en bijles wiskunde
frans hoffer
1 06-01-2013 13:16
Studeren Gezocht: scheikunde bijles
Cemma
3 10-11-2012 19:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] Kan iemand bijles geven in de buurt?
-.-Monique-.-
3 02-04-2009 21:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken bijles nodig?
ingo
16 02-03-2003 15:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.