Oud 12-07-2019, 22:53
Theneedle
Theneedle is offline
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn profielwerkstukprofielwerkstuk een enquête gemaakt alleen ik heb nog niet zoveel reacties en ik weet niet echt hoe ik veel meer reacties kan krijgen. De doelgroep van de enquête is hogeropgeleiden, daarom kan ik hem niet naar leerlingen van mijn school sturen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes,
Theneedle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2019, 05:27
Verwijderd
Okay! Bedankt voor de link
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 08:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt de link hier delen of op Facebook. Of vragen of één van je ouders hem onder hun collega's of op LinkedIn wil delen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 09:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je kunt hoger opgeleide mensen uit je netwerk vragen om je enquete te delen op facebook of in een w’appgroep.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2019, 15:04
Renevb
Renevb is offline
Hi Theneedle,
Het is inderdaad lastig om genoeg respondenten te verzamelen voor jouw enquete of vragenlijst. Onbekende mensen zullen niet snel jouw enquête invullen. Maar er zijn gelukkig manieren om het invullen van jouw vragenlijst stukken aantrekkelijker te maken: https://scriptieblog.com/enquetes/zo...uete-invullen/. Misschien dat dit artikel jou ook wat beter op weg kan helpen. Good luck!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn profielwerkstukprofielwerkstuk een enquête gemaakt alleen ik heb nog niet zoveel reacties en ik weet niet echt hoe ik veel meer reacties kan krijgen. De doelgroep van de enquête is hogeropgeleiden, daarom kan ik hem niet naar leerlingen van mijn school sturen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes,
Theneedle
Je kan best wel veel proberen, maar niet je hele school mail lijst gebruiken en dat volspammen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2019, 12:08
Semmie4123
Semmie4123 is offline
Hoi, je kunt ook een dagje naar een hogeschool of universiteit gaan en studenten/docenten vragen om het ter plekke in te vullen? En anders zijn Facebook en LinkedIn ook goede opties!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2019, 19:36
mirtexx
mirtexx is offline
https://docs.google.com/forms/d/1bRu...GqyNyqAUU/edit

Ik ben op zoek naar mensen die mijn mini enquête willen invullen!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2019, 15:58
Julian22
Julian22 is offline
Beste, ik doe met mijn projectgroep van de opleiding Leisure & Event Management, onderzoek naar uitgaansleven van Rotterdam. Ga jij (niet per se regelmatig) uit in Rotterdam dan zou je ons een groot plezier kunnen het doen door het invullen van deze Enquête.

https://nl.surveymonkey.com/r/TZLQW5Y
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.