Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 13:25
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik zie steeds vaker de uitdrukking "sterf" opduiken, vooral op het muziekforum, ook geuit jegens mensen die vrijwel niets verkeerd doen en niets kwaads in de zin hebben. Ik vind dit een vrij nare, en onvriendelijke verwensing en ik krijg er altijd een naar gevoel bij. Kan hier misschien iets tegen worden gedaan (op het mij de ogen uitsteken na)
Advertentie
Oud 22-07-2003, 14:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 13:25:
Kan hier misschien iets tegen worden gedaan (op het mij de ogen uitsteken na)
Sterf?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-07-2003, 14:16
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 13:25:
Ik zie steeds vaker de uitdrukking "sterf" opduiken, vooral op het muziekforum, ook geuit jegens mensen die vrijwel niets verkeerd doen en niets kwaads in de zin hebben. Ik vind dit een vrij nare, en onvriendelijke verwensing en ik krijg er altijd een naar gevoel bij. Kan hier misschien iets tegen worden gedaan (op het mij de ogen uitsteken na)
Niet te snel gekwetst zijn en zulke opmerkingen niet te serieus nemen wil weleens helpen...
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 22-07-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 22-07-2003 @ 14:16:
Niet te snel gekwetst zijn en zulke opmerkingen niet te serieus nemen wil weleens helpen...
Idd, de Fb´s gebruiken het ook.

Vind het eigelijk wel geinig staan. Een jongen bij mij in de klas zegt vaak ´Ga eens dood!´. Zo lomp en achterlijk dat het humor is
Oud 22-07-2003, 15:05
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Dat de FB's het ook gebruiken, lijkt mij eerder een argument vóór het door mij gezegde dan tégen

maar ik heb er een zeer negatief gevoel bij
je wenst iemand gewoon de dood toe, in principe is dat erger dan vloeken met kanker of een andere ziekte
zelfs als je een normale vraag stelt, word je soms uitgescholden met 'sterf mongool'
dat is toch niet normaal?
Oud 22-07-2003, 15:13
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 15:05:
Dat de FB's het ook gebruiken, lijkt mij eerder een argument vóór het door mij gezegde dan tégen

maar ik heb er een zeer negatief gevoel bij
je wenst iemand gewoon de dood toe, in principe is dat erger dan vloeken met kanker of een andere ziekte
zelfs als je een normale vraag stelt, word je soms uitgescholden met 'sterf mongool'
dat is toch niet normaal?
Ik ben het volkomen met je eens. Dat de scheldende persoon in kwestie het misschien lollig bedoelt (wat een sterke indicatie geeft van het niveau van humor van die persoon...), kan lang niet altijd duidelijk zijn bij enkel tekst (met evt. een smilie) voor het slachtoffer. Zéker niet als het slachtoffer een newbie of n00b is.
__________________
...
Oud 22-07-2003, 15:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Als iemand zoiets nou zegt jongens en de fb's zien het niet, kom dan alsjeblieft even op M&M, maak er een melding van, zet de link erbij naar het betreffende topic, dan kunnen we er wat mee. Het valt mij ook op en wat ik eraan kan doen, dat doe ik, maar ik heb die rechten alleen op Mystiek en Letteren...
FB+ mogen overal, die zijn geregeld op M&M, laat die de zaak afhandelen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 22-07-2003, 15:56
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 22-07-2003 @ 15:13:
Ik ben het volkomen met je eens. Dat de scheldende persoon in kwestie het misschien lollig bedoelt (wat een sterke indicatie geeft van het niveau van humor van die persoon...), kan lang niet altijd duidelijk zijn bij enkel tekst (met evt. een smilie) voor het slachtoffer. Zéker niet als het slachtoffer een newbie of n00b is.
en dus weer een goede manier om te testen wie er newbie of n00b zijn
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 22-07-2003, 17:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zal eens een gewaagde post gaan doen.


Ik erger mij daar ook aan, dat vooral op muziek dat soort zaken gebeuren. Ik ken daar uiteraard niets van maar dat zal bij de soort muziek horen zeker? Dat groepje mensen zal zo moeten reageren om er bij te mogen horen. Anders ben je niet in.

Daarnaast hoort zo iets bij de opvoeding, en het lijkt mij nogaltijd niet de taak van Scholieren.com om iemand te gaan opvoeden, dat is de taak van iemand anders.

Hoe dit op te lossen is, weet ik niet. De grove borstel erdoor halen is één van de mogelijkheden, maar kost heel veel energie, en veel medewerking van de locale FB'ers.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 22-07-2003, 17:32
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 22-07-2003 @ 17:17:
Ik zal eens een gewaagde post gaan doen.


Ik erger mij daar ook aan, dat vooral op muziek dat soort zaken gebeuren. Ik ken daar uiteraard niets van maar dat zal bij de soort muziek horen zeker? Dat groepje mensen zal zo moeten reageren om er bij te mogen horen. Anders ben je niet in.

Daarnaast hoort zo iets bij de opvoeding, en het lijkt mij nogaltijd niet de taak van Scholieren.com om iemand te gaan opvoeden, dat is de taak van iemand anders.

Hoe dit op te lossen is, weet ik niet. De grove borstel erdoor halen is één van de mogelijkheden, maar kost heel veel energie, en veel medewerking van de locale FB'ers.
Oeee... wat gewaagd.


Ik erger me daar ook nogal aan. Ook aan het arrogante gedoe van 'de metalheads', hoewel lang niet iedereen van de dat groepje een metalhead is... Begrijp me goed, ik heb niets tegen metal of metalheads in het algemeen, ik luister het zelf ook.
Als een newbie bijv. post "ik hou van linkinpark", wordt-ie vaak zo afgezeken dat-ie echt niet meer langskomt, hoogstens onder een andere nick. Hetzelfde geldt voor bijv. Avril dinges fans, en Eminemfans etc. etc. Nu vind ik ook dat 'die muziek' niet echt hoogstaand is, maar dat is nog geen reden om diegene maar in de zeik te zetten. In de zeik zetten doe je tegen mensen die je kent, en die weten hoe jij het bedoelt. Tegen newbies en n00bs kan je het gewoon niet maken. Afijn, dat is allemaal idd een kwestie van opvoeden en volwassen worden, dus FB's kunnen er ook niet zo heel veel tegen doen. Of ze moeten er een hoop energie in stoppen, zoals jij al zegt.
Het ergste (en lachwekkendste) is eigenlijk nog wel dat veel mensen die graag anderen met een andere muzieksmaak afzeiken, aankomen met anti-hokjesargumenten, terwijl ze zich zelf nog wel het 'hokkerigst' gedragen.
__________________
...
Oud 22-07-2003, 17:51
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Haha gewaagd hoor Tofke! Je hebt wel gelijk, het is moeilijk voor de FBs om dit helemaal op te lossen, vaak komt er wel een slotje op ofzo, maar neem een post van bijvoorbeeld birthmark in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=sterf

dat is een nog ergere verwensing, en die arme topicstarter doet weinig fout, hij houdt alleen van "foute muziek"
Oud 22-07-2003, 17:53
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Oh wacht, ik lees het wel heel vaak nu, dit woord is echt "in" op het moment? Tsja ik heb niet zoveel intermenselijk contact meer en ik kom niet zoveel meer buiten dus dat wist ik natuurlijk niet
maar toch blijf ik het een naar woord vinden
Oud 22-07-2003, 17:58
Verwijderd
Uhm, ik ben zelf ook een pure metalhead, maar ik schaar echt niet bij het zooitje ongereld dat steeds topics als hardcore etc wil verkloten.

Okey, een topic als over Jim&Jamai wil ik ook wel aan mee doen om te verkloten
Oud 22-07-2003, 19:26
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-07-2003 @ 17:58:
Uhm, ik ben zelf ook een pure metalhead, maar ik schaar echt niet bij het zooitje ongereld dat steeds topics als hardcore etc wil verkloten.

Okey, een topic als over Jim&Jamai wil ik ook wel aan mee doen om te verkloten
Sommige topics zijn wel dom ja, of de posters zijn dom, zoals die spamteef van eergister ofzo. Maar dan nog, als je zelf gewoon aardig doet, zullen ze het snel genoeg snappen hoor, en dan ben je ze niet kwijt.
__________________
...
Oud 22-07-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 22-07-2003 @ 14:59:
Vind het eigelijk wel geinig staan. Een jongen bij mij in de klas zegt vaak ´Ga eens dood!´. Zo lomp en achterlijk dat het humor is
Ha, die jongen kent Hans Teeuwen ook
Oud 22-07-2003, 20:06
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
je kan alleen 'sterf' of 'ga eens dood' gebruiken als humor lijkt me en dan zo dat die ander het ook snapt.

anders is het gewoon domme, IQ-loze, lompheid.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 22-07-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 22-07-2003 @ 20:06:
je kan alleen 'sterf' of 'ga eens dood' gebruiken als humor lijkt me en dan zo dat die ander het ook snapt.

anders is het gewoon domme, IQ-loze, lompheid.
*mee eens*
Oud 22-07-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 17:51:
Haha gewaagd hoor Tofke! Je hebt wel gelijk, het is moeilijk voor de FBs om dit helemaal op te lossen, vaak komt er wel een slotje op ofzo, maar neem een post van bijvoorbeeld birthmark in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=sterf

dat is een nog ergere verwensing, en die arme topicstarter doet weinig fout, hij houdt alleen van "foute muziek"
God, in die topic valt het helemaal reuze mee! Het is gewoon de sfeer op het muziekforum die aanleiding geeft tot het gebruik van dat soort woorden. Ik zie er geen kwaad in. Beetje relativeren mag ook wel.
Ads door Google
Oud 22-07-2003, 23:06
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-07-2003 @ 22:28:
God, in die topic valt het helemaal reuze mee! Het is gewoon de sfeer op het muziekforum die aanleiding geeft tot het gebruik van dat soort woorden. Ik zie er geen kwaad in. Beetje relativeren mag ook wel.
Dit soort opmerkingen zijn alleen nogal kwetsend en niet bevordelijk voor het aantrekken van nieuwe leden voor het muziekforum. Je mag best lol trappen, zolang je het maar netjes houd. Dat soort beschaafdheid kan iedereen nog wel opbrengen dacht ik zo, dus SVP doe dat ook....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 23-07-2003, 02:40
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 23:06:
Dit soort opmerkingen zijn alleen nogal kwetsend en niet bevordelijk voor het aantrekken van nieuwe leden voor het muziekforum. Je mag best lol trappen, zolang je het maar netjes houd. Dat soort beschaafdheid kan iedereen nog wel opbrengen dacht ik zo, dus SVP doe dat ook....
dan moet er toch gelijk harder opgetreden worden?
ik zou zeggen veel van die dingen gewoon verwijderen..omdat het alleen maar aanzet tot nog maar van zulke opmerkingen..goed in zo'n topic is het nogal lastig.. maar voor de rest..
ik ben sowieso voor een hardere aanpak maar das persoonlijk
__________________
voorikvergeet

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 02:51.
Oud 23-07-2003, 03:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-07-2003 @ 02:40:
dan moet er toch gelijk harder opgetreden worden?
ik zou zeggen veel van die dingen gewoon verwijderen..omdat het alleen maar aanzet tot nog maar van zulke opmerkingen..goed in zo'n topic is het nogal lastig.. maar voor de rest..
ik ben sowieso voor een hardere aanpak maar das persoonlijk
En ik ben het volledig met je eens zal ik je vertellen...
Maar helaas gaan wij daar niet over... Alleen op ons eigen forumonderdeel.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 23-07-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 22-07-2003 @ 14:59:
Vind het eigelijk wel geinig staan. Een jongen bij mij in de klas zegt vaak ´Ga eens dood!´. Zo lomp en achterlijk dat het humor is
Ik zelf zeg irl weleens "sterf een langzame en pijnlijke dood, zoniet, sterf dan gewoon".
1e gedeelte komt zelfs uit Harry Potter. In een iets andere context weliswaar.

Op zich is het niet een van de vreselijkste scheldwoorden ter wereld, maar ik denk niet dat er überhaupt wat aan te doen is, want het wordt dus gezien als een relatief onschuldig scheldwoord. Verbieden leidt alleen maar tot meer gebruik.
Oud 23-07-2003, 22:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-07-2003 @ 21:32:
Ik zelf zeg irl weleens "sterf een langzame en pijnlijke dood, zoniet, sterf dan gewoon".
1e gedeelte komt zelfs uit Harry Potter. In een iets andere context weliswaar.

Op zich is het niet een van de vreselijkste scheldwoorden ter wereld, maar ik denk niet dat er überhaupt wat aan te doen is, want het wordt dus gezien als een relatief onschuldig scheldwoord. Verbieden leidt alleen maar tot meer gebruik.
Wordt gezien door een aantal leden als een onschuldig iets, maar de leden die die film niet hebben gezien en het niet weten, vatten het wat serieuzer op...En da's niet echt fijn...

Stel bijvoorbeeld, jij zegt iets, ik ben het niet met je eens en ik zeg tegen jou: krijg longkanker en stik erin.
jij zou je beledigd en gekwetst voelen, terwijl ik het onschuldig lolletje vind omdat het door een aantal andere leden op die onschuldige manier wordt gebruikt, maar dat weet jij niet...

Komt erop neer, wees voorzichtig tegen wie je het zegt, op wat voor manier (liefst helemaal niet) en geef aan alle kanten aan als je het toch doet, dat het niet serieus bedoeld is door dat er klein onder te zetten oid...

Zou het een stuk makkelijker maken en gezelliger houden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-07-2003, 01:35
Verwijderd
Ik gebruik het vrij vaak, maar in het dagelijkse leven, waarbij je meer nuances kunt aanbrengen. Op een forum, een getypt medium, kun je weinig nuance laten merken, tenzij met een smiley en zelfs dan is het nog niet altijd duidelijk wat er bedoeld wordt. Ik denk dat er gewoon meer gelet moet worden op hoe iets overkomt, geschreven taal kent nu eenmaal minder mogelijkheden dan gesproken taal met oogcontact.
Oud 24-07-2003, 09:46
poesiefox
poesiefox is offline
"sterf", dat is nou de enige neutrale verwensing die er is. Op enig moment gaan we er allemaal aan, dus de sterf-schelder wenst niemand iets toe wat toch al niet gaat gebeuren.

Ik heb een redelijk dikke huid, ik trek me van dit soort dingen weinig aan. Het zijn alleen maar loze kreten.

Blijft over dat het niet zo sjiek staat. Maar dat is meer iets wat de scheldende partij zich in het achterhoofd moet houden.

Edit: op het muziekforum wordt inderdaad veel gescholden als je niet van de muziek van de self-acclaimed top-muziekforummers houdt.

Het gaat gelukkig over en weer, maar haalt wel het niveau omlaag, en zorgt niet bepaald voor een verbreding van de algehele smaakconsensus daar.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 09:49.
Advertentie
Oud 24-07-2003, 10:35
Verwijderd
Och, als iemand me gruwelijk op de zenuwen werkt (en het is een jongen) zeg ik wel eens ´Krijg een druiper´
Oud 24-07-2003, 12:34
poesiefox
poesiefox is offline
Iemand jeuk toewensen op een plek waar hij niet bij kan....in ieder geval niet met goed fatsoen in het openbaar.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 24-07-2003, 15:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 12:34:
Iemand jeuk toewensen op een plek waar hij niet bij kan....in ieder geval niet met goed fatsoen in het openbaar.
Kijk, dat zijn de uitspraken! Men gaat er niet dood aan, doet geen pijn, is alleen vreselijk irritant. En het komt nog grappig over ook. Dat mag van mijn part overal ten aller tijden gezegd worden. Staat een stuk netter dan sterf en komt wat minder zwaar over.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-07-2003, 16:54
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
mijn mening voegt weinig toe. Ik heb de muziekFB's even attent gemaakt dat dit topic bestaat. Even hun reactie afwachten lijkt mij op dit moment het best...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 24-07-2003, 17:18
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-07-2003 @ 14:13:
Sterf?
Wees bang. Heel erg bang.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 24-07-2003, 17:54
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Goed ik had hem inderdaad nog niet gezien. Ik vind eigenlijk dat er in dit topic twee punten samen worden besproken die ik meer gescheiden zie..
Punt 1: als een newbie een 'ik hou van linkin park' topic opent word ie weleens compleet afgezeken omdat dat niet hip zou zijn, daardoor komt zo iemand natuurlijk niet terug. Dus zijn we niet echt toegankelijk voor nieuwe leden. Dat zou natuurlijk een hele slechte zaak zijn en natuurlijk proberen wij dat soort topics, als ze een vraagstelling of een beetje fatsoenlijke inhoud mee krijgen van de topicstarter, te redden. Als hier een opmerking als 'sterf' zou vallen dan zou het naar mijn mening verwijderd moeten worden.
Punt 2 is dat de mensen die regelmatig op muziek komen onderling een vrij sarcastische humor gebruiken en dingen als 'sterf' vrij ingeburgerd zijn en ik kan me haast niet voorstellen dat vaste bezoekers van muziek dat als beledigend opvatten.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 24-07-2003, 19:43
MickeyV
MickeyV is offline
Eens kijken of ik een "sterf" kan ontlokken aan de lieve mensen op het Muziekforum.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 24-07-2003, 20:02
WoDkABiTcH
Avatar van WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 13:25:
Ik zie steeds vaker de uitdrukking "sterf" opduiken, vooral op het muziekforum, ook geuit jegens mensen die vrijwel niets verkeerd doen en niets kwaads in de zin hebben. Ik vind dit een vrij nare, en onvriendelijke verwensing en ik krijg er altijd een naar gevoel bij. Kan hier misschien iets tegen worden gedaan (op het mij de ogen uitsteken na)
Zeikerd, das gewoon erg metal
Oud 24-07-2003, 20:24
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 24-07-2003 @ 20:02:
Zeikerd, das gewoon erg metal
Daar heb ik geen boodschap aan!


Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 21:33.
Oud 24-07-2003, 23:34
MickeyV
MickeyV is offline
Wel, jongens, nog geen "sterf" kunnen loskrijgen, maar overigens...
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 24-07-2003, 23:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 24-07-2003 @ 23:34:
Wel, jongens, nog geen "sterf" kunnen loskrijgen, maar overigens...
ach man, krijg pruritis anus!
__________________
Pfff. Boeie.
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 23:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 24-07-2003 @ 17:18:
Wees bang. Heel erg bang.
Offtopic: Sorry, het was zo'n enorm inkoppertje dat die gewoon niet te missen was
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 24-07-2003, 23:36
MickeyV
MickeyV is offline
poesie, heel goed, heel goed, een ijzersterk geheugen. Wat een jaloezie, wat een jaloezie...
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 24-07-2003, 23:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 24-07-2003 @ 23:36:
poesie, heel goed, heel goed, een ijzersterk geheugen. Wat een jaloezie, wat een jaloezie...

Ik vond de verwensing ijzersterk. Ik MOEST hem gewoon even kwijt. Goeie poging overigens op muziek. Maar voortaan weet je dus waarmee je kunt schelden...
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 24-07-2003, 23:49
MickeyV
MickeyV is offline
Dank, dank. Een zeer creatieve vondst.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 24-07-2003, 23:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 24-07-2003 @ 23:49:
Dank, dank. Een zeer creatieve vondst.

Kun jij je het wonderschone lied, ooit gebracht door de heren van Jiskefet nog herinneren: Jeuk aan me naad?( als er iets is wat ik haat...aaah! jeuk aan me naad!)
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 24-07-2003, 23:54
MickeyV
MickeyV is offline
Neen. Maar niettemin een briljante allusie.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 25-07-2003, 15:46
Zero Squall
Avatar van Zero Squall
Zero Squall is offline
[edit: dit soort reacties zijn ongewenst, want voegen niets toe]

Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 16:02.
Oud 02-08-2003, 19:05
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 17:51:
Haha gewaagd hoor Tofke! Je hebt wel gelijk, het is moeilijk voor de FBs om dit helemaal op te lossen, vaak komt er wel een slotje op ofzo, maar neem een post van bijvoorbeeld birthmark in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=sterf

dat is een nog ergere verwensing, en die arme topicstarter doet weinig fout, hij houdt alleen van "foute muziek"


tis gewoon de locale humor op muziek, k vind zelf dat mensen het maar niet zo serieus moeten nemen maar t stoot inderdaad nieuwe leden af
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 03-08-2003, 03:42
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 02-08-2003 @ 19:05:
tis gewoon de locale humor op muziek, k vind zelf dat mensen het maar niet zo serieus moeten nemen maar t stoot inderdaad nieuwe leden af
Niet iedereen is zo "volwassen" dat hij/zij zich het niet aantrekt.
Oud 03-08-2003, 20:56
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik vind 'ga dood' wel een aardige opmerking in sommige gevallen.
Oud 05-08-2003, 21:46
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Misschien moeten we bij muziek gewoon kijkwijzer-tags toevoegen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 05-08-2003, 21:59
Denkelijk
Avatar van Denkelijk
Denkelijk is offline
Als ik iemand heel graag mag wens ik hem inderdaad ook vaak dood. Is echt keileuk!
Oud 05-08-2003, 22:01
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Krijg toch allemaal de (steffi) grafkanker.
__________________
Sig heil.
Oud 05-08-2003, 22:09
Denkelijk
Avatar van Denkelijk
Denkelijk is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 05-08-2003 @ 22:01:
Krijg toch allemaal de (steffi) grafkanker.
Ja! Of "schijt je darmen eruit"! (niet klikken, naar voorbeeld van de uitwerking van deze vloek!)

Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 22:12.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.