Oud 06-03-2006, 16:37
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Hoe konden we ooit zonder! Ctrl c en v!


maarten zegt:
ga wat DOEN!
Matthias zegt:
Jemig, maarten, koop een leven op eBay
maarten zegt:
facking brilliant, heb je hier de helem iddag over nagedacht?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Advertentie
Oud 06-03-2006, 16:38
Verwijderd
klinisch steriel
koesteren bij zichzelf in stand houden*
kwalijk niet goed*
lanceren afvuren
latent onzichtbaar aanwezig
laxeren ontlasting bevorderen
leek niet-deskundig
legitiem rechtmatig
legitimatie bewijs dat iemand de persoon is voor wie hij zich uitgeeft
legitimiteit echtheid
liberaal 1. een zo gering mogelijke overheidsbemoeienis met het maatschappelijk leven voorstaand
2. ruimdenkend
3. niet orthodox met name op kerkelijk gebied
lijdzaam gelaten*
limiet grens
logica leer van de juiste redenering
logica leer vd juiste redenering


spreciaal voor het topic
Oud 06-03-2006, 16:39
Verwijderd
Don't get it.

Maar hasseltboy: Sylph niet zo zeuren joh!
Sylph: je moet niet zo vie praten gewoon
hasseltboy: bek dicht
Sylph: okay
Oud 06-03-2006, 16:39
Verwijderd
ah, i get it
Oud 06-03-2006, 16:41
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
nouja, moete we maar ff afwachten.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 06-03-2006, 16:43
Verwijderd
nee hoor
Oud 06-03-2006, 16:44
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
http://www.boreme.com/boreme/funny-2...ng-cats-p1.php
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 06-03-2006, 16:51
Verwijderd
paracetamol/codeïne (5 x 1000 mg + 20 mg)
diclofenac (3 x 100 mg)
hyperbare zuurstof
kot geleden een prednisolonkuur van 1 week
Oud 06-03-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 06-03-2006 @ 16:43 :
Het kan voorkomen dat een meisje met een mooi voorkomen kan voorkomen dat ze moet voorkomen.
Oud 06-03-2006, 17:21
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1371245
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-03-2006, 17:22
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
The Pacifier
Geplaatst op 28-04-2005 om 23:07 door Kenji Stamet



Regie: Adam Shankman | Cast: Vin Diesel (Shane Wolfe), Lauren Graham (Claire Fletcher), Brittany Snow (Zoe Plummer), Max Thieriot (Seth Plummer), Morgan York (Lulu Plummer) e.a. | Duur: 95 minuten


In The Pacifier steekt actieheld Vin Diesel de draak met zichzelf door, geheel tegen zijn stoere imago in, voor onbeholpen kinderoppas te spelen. De kale mannetjesputter onderwerpt zichzelf aan het verschonen van poepluiers, het regisseren van een schoolmusical en het zingen van koddige kinderliedjes, wat natuurlijk dolkomische situaties oplevert. Of zo. Diesel treedt hiermee duidelijk in de voetsporen van Arnold ‘Kindergarten Cop’ Schwarzenegger, en waarom ook niet: die heeft het met zijn carrièreplanning immers tot gouverneur geschopt. Gelijk Arnie weet Vin zich aan het begin van de film nog geen raad met de kinderen waarvoor hij ineens verantwoordelijk is, maar beetje bij beetje leren de kids en hij elkaar beter kennen en waarderen. Zij veranderen van een zooitje ongeregeld in een opgeruimd en gedisciplineerd gezin met kennis van martial arts, en hij komt erachter dat het uitschakelen van terroristen een eitje is vergeleken bij het opvoeden van een stel koters! Met dank aan Disney voor alwéér een dertien-in-een-dozijn familiefilm.

De vijf kinderen waarvoor Navy SEAL Shane Wolfe (Diesel) moet zorgen zijn het kroost van Howard Plummer, een wetenschapper die door Wolfe op spectaculaire wijze werd bevrijd uit handen van Servische terroristen, maar daarna alsnog werd omgelegd (buiten beeld natuurlijk). Plummer werkte aan een ultrageheim wapen, dat in de verkeerde handen tot een wereldoorlog zou kunnen leiden (of iets van dien aard in ieder geval). Omdat deze topgeleerde – terecht - dom genoeg wordt geacht om het ontwerp van zijn vinding thuis te hebben verstopt, en er altijd nog meer terroristen op de loer liggen, krijgt Wolfe de opdracht om een oogje in het zeil te houden als oppas. Moeder Plummer verdwijnt naar Zwitserland, om daar een week lang naar het wachtwoord van manliefs bankkluis te raden.

Wolfe gaat energiek aan de slag met beveiligingscamera’s en GPS-trackers, maar al snel blijkt dat de Plummertjes geen enkele boodschap hebben aan zijn militaire regime. Tienerdochter Zoe geeft thuis een groot feest in zijn afwezigheid, nukkige puber Seth wil alleen maar met rust gelaten worden, en dochtertje Lulu ziet Wolfe’s gespierde borstkas aan voor een stel tieten. Oh, en dan is er natuurlijk nog de baby, en zijn poepluiers. De Oost-Europese nanny van het gezin pakt al snel haar biezen, en Wolfe staat alleen tegenover de rebelse kinderen, een macho conrector die staat te popelen om hem eens goed af te rossen, en de terroristen die vóór het happy end nog voor een beetje spanning moeten zorgen…

The Pacifier werd gemaakt volgens een recept dat inhoudt dat je vier delen Kindergarten Cop mengt met één deel Disney-familiewaarden. Om de film vervolgens boven de – weliswaar beproefde – formule te laten uitstijgen zou je een extra ingrediënt moeten toevoegen, liefst een beetje inspiratie in het script, maar dat is er hier jammer genoeg bij ingeschoten. Nergens is een serieuze poging gedaan om de film een eigen draai mee te geven, en het verhaal blijft tot op de minuut voorspelbaar. Heel even, wanneer Seth ineens een swastika om zijn arm gaat dragen, hoop je dat Disney eindelijk gevoel voor smakeloze humor heeft gekregen… tevergeefs uiteraard. Aan Vin Diesel zal het niet liggen. Hij kwijt zich zo goed mogelijk van zijn taak als stoere bink die in een mierzoete familiefilm terecht is gekomen, en dankzij hem blijft de film net sympathiek genoeg om geen regelrechte ergernis op te wekken. Ter compensatie mag hij aan het eind zoenen met Gilmore Girl Lauren Graham.
En wij dan?
Oud 06-03-2006, 17:22
Verwijderd
a á à ã ä b c d e ë f g h j l m n o ö ó ò ð ø p r s t u v z
Oud 06-03-2006, 17:28
Verwijderd
nou bedankt hanneke en miltinus
Oud 06-03-2006, 17:38
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Niets.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Oud 06-03-2006, 17:52
Verwijderd
In hoeverre kunnen nachtmerries behandeld worden door cognitieve-behavioristische behandelmethodes?
Oud 06-03-2006, 17:54
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
How many restless days and nights will pass
As the salience of all your broken reveries
Hammers upon your consciousness
and will tomorrow bring anything
save the vacant reproach
of your pensive ministrations
Run out the pain of indifference and avarice
All the small towns and cigarettes
Ive seen much more than I wished for
Watched our surface calling in all his debts
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 06-03-2006, 18:16
Verwijderd
Ads door Google
Oud 06-03-2006, 18:50
Verwijderd
Der Kaiser veegt vloer aan met Klinsmann

Uitgegeven: 6 maart 2006 14:13
Laatst gewijzigd: 6 maart 2006 14:17

DÜSSELDORF - Franz Beckenbauer, de voorzitter van het Duitse WK-organisatiecomité, heeft maandag flink uitgehaald naar de Duitse bondscoach Jürgen Klinsmann. Der Kaiser verweet zijn vroegere beschermeling bij het nationale team slechte manieren en een ongebruikelijke beroepsopvatting.

"Breek me de bek niet open", wilde de 60-jarige voetbalgrootheid maandag tijdens een persconferentie in Düsseldorf duidelijk maken.


Beckenbauer sprak tijdens de officiële opening van een tweedaagse WK-workshop voor bondscoaches en officials. Teamchef Klinsmann schitterde weer eens door afwezigheid. Hij reisde na de midweekse afgang in en tegen Italië (4-1) terug naar zijn gerieflijke woning in Californië (VS).

WK

De bekritiseerde oud-international laat zich bij de WK-projectdagen, waaraan namens Oranje Marco van Basten met enkele stafleden deelneemt, vertegenwoordigen door zijn assistent Löw en teammanager Bierhoff. Eén van de belangrijkste gespreksthema's is het verschuiven van de deadline voor het inleveren van de definitieve WK-selecties, uitgerekend een onderwerp dat Klinsmann met Van Basten onlangs aanzwengelde.

"Dit kun je niet maken als bondscoach van het gastland", sprak Beckenbauer verontwaardigd. "Hij had hier moeten zijn. Het is een verplichting waar je niet onderuit kunt. En zoveel verplichtingen als teamchef heeft Klinsmann nu ook weer niet."

Met die laatste opmerking gaf ook Beckenbauer, die als teamchef in 1990 de wereldtitel veroverde met Klinsmann in de aanval, blijk van zijn onvrede over de ogenschijnlijk passieve werkhouding van de Duitse bondscoach. "Het heeft geen zin meer om met hem daarover te praten. Ik heb al zo vaak tegen hem gezegd dat hij het grootste deel van zijn tijd voor het WK hier in Duitsland moet doorbrengen.

Kritiek

Toch zit hij nu weer in Californië en dat na die 4-1 in Italië. Hij had hier moeten zijn om de scherven bij elkaar te vegen. Maar als dit de manier is waarop hij zijn beroep wil uitoefenen, moet hij ook op kritiek rekenen en daarmee leren leven."

Beckenbauer: "Bijna iedereen is hier bij deze workshops. Van Eriksson uit Engeland tot Parreira uit Brazilië. Maar onze teamchef is er niet. Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik drastische woorden wil gebruiken. Ik kan maar beter niets meer zeggen."

De persconferentie van Beckenbauer werd na de aanval van Der Kaiser op Klinsmann abrupt afgebroken, om verder verbaal onheil te voorkomen. Een nieuwe rel in Duitsland was niettemin geboren.
Oud 06-03-2006, 18:52
Go
Avatar van Go
Go is offline
een wachtwoord
Oud 06-03-2006, 19:08
Verwijderd
72639
Oud 06-03-2006, 19:09
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Een verschil in werkwijze dat niet op te lossen is door erover te praten (dat is wel gebleken), maar alleen door het zoeken naar mensen die hetzelfde willen en op dezelfde manier.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 06-03-2006, 19:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
De polymerase-kettingreactie, vaak afgekort tot PCR (van Polymerase Chain Reaction), is een manier om uit zeer kleine hoeveelheden DNA (enkele moleculen) specifiek een of meer gedeeltes te vermenigvuldigen (amplificeren) tot er genoeg van is om het te analyseren.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 06-03-2006, 19:17
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
marrel schreef op 06-03-2006 @ 19:15 :
De polymerase-kettingreactie, vaak afgekort tot PCR (van Polymerase Chain Reaction), is een manier om uit zeer kleine hoeveelheden DNA (enkele moleculen) specifiek een of meer gedeeltes te vermenigvuldigen (amplificeren) tot er genoeg van is om het te analyseren.
Maak ik hier correct uit op dat je een 1e-jaars bent?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 06-03-2006, 20:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
BG BG
?L? BG BG
?L? CDy FI4
313 GGe IN8
306 ASi PRAC
008b SHu ZW
SZ TVr NA126
006
Rooster van morgen, tien uur beginnen, dan filosofie, dan pauze, dan informatica en een labuur, dan weer pauze en dan nog een zw-uur en natuurkunde. Relaxt dagje wel
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Oud 06-03-2006, 20:31
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Publicatiedatum: 23-04-1993
Oud 06-03-2006, 21:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
http://www.tijdwijzer.nl/index.php?pag=doodsklok
Oud 06-03-2006, 21:16
Verwijderd
seëää
Oud 06-03-2006, 21:49
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
http://bunnyherolabs.com/adopt/
Oud 06-03-2006, 21:55
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
***_***_***_****@hotmail.com
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 06-03-2006, 22:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat is ongeveer het meest deprimerende dat ik ooit heb gehoord...
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-03-2006, 22:09
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Sacrilege schreef op 06-03-2006 @ 21:50 :
sex

seks is een verkrachtig van het woordt sex
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-03-2006, 22:13
Verwijderd
Ik ben een vrouw en ik zou voor geen goud de pik van (...vul in...) in mn bek willen hebben
Oud 06-03-2006, 22:23
Mara
Mara is offline
TUSSENTIJDS PRIJSOVERZICHT
Hieronder zie je het tussentijds prijsoverzicht. Dit is slechts ter informatie!
Klik onderaan de pagina op de button "volgende stap" om verder te gaan met
jouw boeking.
ACCOMMODATIE & REIS
Bestemming: Frankrijk - Zuid Frankrijk - Lacanau Ocean
Accommodatie: Camping Airotel de l'Ocean
Vertrekdatum: 07-07-2006
Aantal personen: 7
Verblijf: 2-persoons huurtent voor 2 personen
2-persoons huurtent voor 2 personen
3-persoons huurtent voor 3 personen
Verzorging: Logies
Soort reis: 10 daagse busreis
Heenreis: Zwolle - Lacanau Ocean
Terugreis: Lacanau Ocean - Zwolle
KOSTEN PER REISONDERDEEL
Aantal Prijs Kosten
Reissom 2 169,00 338,00 Euro
Toeslag Royal Class 2 15,00 30,00 Euro
Toeslag Royal Class 2 15,00 30,00 Euro
Reissom 2 169,00 338,00 Euro
Toeslag Royal Class 2 15,00 30,00 Euro
Toeslag Royal Class 2 15,00 30,00 Euro
Reissom 3 169,00 507,00 Euro
Toeslag Royal Class 3 15,00 45,00 Euro
Toeslag Royal Class 3 15,00 45,00 Euro
Calamiteitenfonds 1 2,50 2,50 Euro

Factuurbedrag


1.395,50
Euro
KOSTEN PER PERSOON
hoofdboeker dhr. D
Geboortedatum: 02-02-1987
Accommodatie: 2-persoons huurtent voor 2 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 1 dhr. D
Geboortedatum: 02-04-1987
Accommodatie: 2-persoons huurtent voor 2 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 2 mevr. D
Geboortedatum: 04-06-1986
Accommodatie: 2-persoons huurtent voor 2 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 3 mevr. D
Geboortedatum: 04-06-1986
Accommodatie: 2-persoons huurtent voor 2 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 4 dhr. D
Geboortedatum: 04-04-1986
Accommodatie: 3-persoons huurtent voor 3 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 5 mevr. D
Geboortedatum: 03-05-1988
Accommodatie: 3-persoons huurtent voor 3 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro

medereiziger 6 mevr. D
Geboortedatum: 05-05-1987
Accommodatie: 3-persoons huurtent voor 3 personen
Arrangementen: n.v.t.
Kosten: 199,36 Euro
Oud 06-03-2006, 22:26
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oeh, Noeste krijger en Meelfriek gaan naar France!

VIVE LA FRANCE!
Ads door Google
Oud 06-03-2006, 22:27
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
<.Sitara_Noita> uhm
[21:54:05] <.Sitara_Noita> Ella weet je
[21:54:10] <@Ella> nee
[21:54:15] <.Sitara_Noita> ik drink gewoon de hele avond geen probleem
[21:54:26] <@Ella> ik niet,maar dat weet je wel
[21:54:44] <@Ella> maar goed tis voor je het weet zomer en dan lukt het
[21:54:58] <@Ella> want dan is het hier een sauna,dus dan wil je wel drinken
[21:54:59] <.Sitara_Noita> zeg het is je paar dagen gelukt
[21:55:05] <.Sitara_Noita> dus
[21:55:11] <.Sitara_Noita> morgen kan het ook weer gewoon
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 06-03-2006, 22:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bomemian Rhapsody, Queen
The real lyrics were:
Bismillah, oh, we will not let you go

But I misheard them as:
"Ve vill not" (i.e. a German accent) Ve vill not let you go...

The real lyrics were:
Thunderbolt of lightning, very very frightening me!

But I misheard them as:
Unga bunga lightning...

The real lyrics were:
Scaramouche, scaramouche
Will you do the fandango

But I misheard them as:
Gotta moosh, Gotta moosh
Will you do the bannano

The real lyrics were:
Spare him his life from this monstrosity.

But I misheard them as:
Spare him his life and his lone slice of cheese.

Blue(da bu dee), Eiffel 65
The real lyrics were:
I'm blue, Da ba dee, da ba daa

But I misheard them as:
I'm blue, I will bleed, I will die

The real lyrics were:
I'm blue,
da-ba-dee-da-ba-di

But I misheard them as:
I'm blue.
If I was green, I would die.

Allstar, Smashmouth

The real lyrics were:
She was looking kinda dumb with her finger and her thumb
in the shape of an "L" on her forehead.

But I misheard them as:
She was looking kinda dumb with her finger in her bum
and the shape of a elf on her forehead.

The real lyrics were:
I ain't the sharpest tool in the shed.

But I misheard them as:
I ate the sharpest tool in the shed.

Mijn vriendin stond er vanmiddag pas voor het eerst bij stil dat George Bush te vertalen is als George Bosje.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-03-2006, 22:29
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
ftp://**************:***@*****************
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 06-03-2006, 22:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je ne fais point ici d'épître dédicatoire, et je ne demande point de protection pour ce livre: on le lira, s'il est bon; et, s'il est mauvais, je ne me soucie pas qu'on le lise.

J'ai détaché ces premières lettres pour essayer le goût du public; j'en ai un grand nombre d'autres dans mon portefeuille, que je pourrai lui donner dans la suite.

Mais c'est à condition que je ne serai pas connu car si l'on vient à savoir mon nom, dès ce moment je me tais. Je connais une femme qui marche assez bien, mais qui boite dès qu'on la regarde. C'est assez des défauts de l'ouvrage sans que je présente encore à la critique ceux de ma personne. Si l'on savait qui je suis, on dirait: "Son livre jure avec son caractère; il devrait employer son temps à quelque chose de mieux; cela n'est pas digne d'un homme grave." Les critiques ne manquent jamais ces sortes de réflexions, parce qu'on les peut faire sans essayer beaucoup son esprit.

Les Persans qui écrivent ici étaient logés avec moi nous passions notre vie ensemble. Comme ils me regardaient comme un homme d'un autre monde, ils ne me cachaient rien. En effet, des gens transplantés de si loin ne pouvaient plus avoir de secrets. Ils me communiquaient la plupart de leurs lettres; je les copiai. J'en surpris même quelques-unes dont ils se seraient bien gardés de me faire confidence, tant elles étaient mortifiantes pour la vanité et la jalousie persane.

Je ne fais donc que l'office de traducteur: toute ma peine a été de mettre l'ouvrage à nos moeurs. J'ai soulagé le lecteur du langage asiatique autant que je l'ai pu, et l'ai sauvé d'une infinité d'expressions sublimes, qui l'auraient ennuyé jusque dans les nues.

Mais ce n'est pas tout ce que j'ai fait pour lui. J'ai retranché les longs compliments, dont les Orientaux ne sont pas moins prodigues que nous, et j'ai passé un nombre infini de ces minuties qui ont tant de peine à soutenir le grand jour, et qui doivent toujours mourir entre deux amis.

Si la plupart de ceux qui nous ont donné des recueils de lettres avaient fait de même, ils auraient vu leurs ouvrages s'évanouir.

Il y a une chose qui m'a souvent étonné: c'est de voir ces Persans quelquefois aussi instruits que moi-même des moeurs et des manières de la nation, jusqu'à en connaître les plus fines circonstances, et à remarquer des choses qui, je suis sûr, ont échappé à bien des Allemands qui ont voyagé en France. J'attribue cela au long séjour qu'ils y ont fait: sans compter qu'il est plus facile à un Asiatique de s'instruire des moeurs des Français dans un an, qu'il ne l'est à un Français de s'instruire des moeurs des Asiatiques dans quatre, parce que les uns se livrent autant que les autres se communiquent peu.

L'usage a permis à tout traducteur, et même au plus barbare commentateur, d'orner la tête de sa version, ou de sa glose, du panégyrique de l'original, et d'en relever l'utilité, le mérite et l'excellence. Je ne l'ai point fait: on en devinera facilement les raisons. Une des meilleures est que ce serait une chose très ennuyeuse, placée dans un lieu déjà très ennuyeux de lui-même, je veux dire une Préface.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-03-2006, 22:33
Mara
Mara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-03-2006 @ 22:26 :
Oeh, Noeste krijger en Meelfriek gaan naar France!

VIVE LA FRANCE!
Neen. Ik ga met m'n vrienden, noeste krijger mag niet mee
Oud 06-03-2006, 22:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-03-2006 @ 22:33 :
Neen. Ik ga met m'n vrienden, noeste krijger mag niet mee
Hard hoor.
Oud 06-03-2006, 22:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-03-2006 @ 22:35 :
Hard hoor.
Daarna gaat hij met mij op vakantie. En we zijn net terug uit Turkije, dus vakantie genoeg
Oud 06-03-2006, 22:37
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
...Maar toch...
Oud 06-03-2006, 22:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-03-2006 @ 22:37 :
...Maar toch...
Hee, my thoughts exactly, maar ja ik ben nou eenmaal de bitch in de relatie
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-03-2006, 22:39
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ymir schreef op 06-03-2006 @ 22:38 :
Hee, my thoughts exactly, maar ja ik ben nou eenmaal de bitch in de relatie
Tel je zegeningen.
Oud 06-03-2006, 22:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-03-2006 @ 22:39 :
Tel je zegeningen.
Dat ik tenminste een relatie heb om de bitch in te zijn?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-03-2006, 22:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ymir schreef op 06-03-2006 @ 22:40 :
Dat ik tenminste een relatie heb om de bitch in te zijn?
De bitch zijn lijkt me minder vermoeiend.
Oud 06-03-2006, 22:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-03-2006 @ 22:41 :
De bitch zijn lijkt me minder vermoeiend.
Valt vies tegen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-03-2006, 22:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Vertel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Terug naar juf Anne: knippen en plakken
Nona
283 16-05-2006 21:46
ARTistiek Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic
Verwijderd
11 13-03-2006 11:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Seks met dieren strafbaar stellen?
Rollo Tomasi
224 09-04-2004 22:04
Software & Hardware [msie] verkleind printen in msie6
kandyrat
5 14-11-2003 16:39
Verhalen & Gedichten wie weet er een bter ritme?
aapje
3 07-10-2003 21:03
Software & Hardware zoekt een programmatje om mp3's mee te knippen en plakken
anonieme_teddybeer
1 01-01-2002 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.