Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 18:57
walter
Avatar van walter
walter is offline
In de wedstrijd Nederland - Belgie kreeg Kluivert een rode kaart na een elleboog op Staelens.
Dit was afgesproken werk van Staelens en nog een Belgische verdediger (Kluivert uit ze tent lokken), stond in de krant
wat vinden jullie daarvan
te rechtvaardigen ofniet?
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2001, 19:11
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
gewoon Nederland wel naar het WK laten gaan nu en België niet
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 19:41
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
walter schreef:
In de wedstrijd Nederland - Belgie kreeg Kluivert een rode kaart na een elleboog op Staelens.
Dit was afgesproken werk van Staelens en nog een Belgische verdediger (Kluivert uit ze tent lokken), stond in de krant
wat vinden jullie daarvan
te rechtvaardigen ofniet?
eh, was dat 3 jaar geleden niet al bedacht? Waar hebben we het over?
Als je op het veld staat, wil je winnen en als dat makkelijker kan door een spits op te fokken waardoor hij rood krijgt: doen.

__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 09:30
Sportingboy
Sportingboy is offline
Kluivert moest simpelweg zijn handen thuishouden. Al gaf Lorre Kluivert een trap tegen zijn *** dan nog had Patrick niet moeten reageren. Kluivert is gewoon onuitstaanbaar, net zoals meer dan de helft van Oranje trouwens.
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 09:38
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
Kluivert moest simpelweg zijn handen thuishouden. Al gaf Lorre Kluivert een trap tegen zijn *** dan nog had Patrick niet moeten reageren. Kluivert is gewoon onuitstaanbaar, net zoals meer dan de helft van Oranje trouwens.

die belgen zijn lekker..
die goor werd alleen effe licht tegen zijn schouder geraakt, hij gilt het uit van de pijn en grijpt daarna naar zijn hoofd, dan moet je echt een belg zijn als je dat doet.. DAMN als ik die tsjech was die die 'overtreding' maakte, had ik goor allang een hoek gegeven zoals hose met hulshoff deed, dan maar een rooie kaart


[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (29-12-2001).]
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 09:40
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
dat elleboogje van kluivert wat omhoog ging was denk ik wel de doorslag van de scheids om rood te geven..daardoor leek het veel erger terwijl hij hem amper raakte
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 09:42
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
walter schreef:
In de wedstrijd Nederland - Belgie kreeg Kluivert een rode kaart na een elleboog op Staelens.
Dit was afgesproken werk van Staelens en nog een Belgische verdediger (Kluivert uit ze tent lokken), stond in de krant
wat vinden jullie daarvan
te rechtvaardigen ofniet?

zou jij die belg geen elleboog geven nadat hij je voor 'verkrachter' uitmaakte?
oh, je bent zelf een belg zeker?

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (29-12-2001).]
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 09:49
John-17
John-17 is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:
[B]
zou jij die belg geen elleboog geven nadat hij je voor 'verkrachter' uitmaakte?
oh, je bent zelf een belg zeker?
B]
hijs toch ook een verkrachter
kluivert is een pig
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 10:09
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Beetje ouwe koeien uit de sloot halen, zoals dat zo mooi heet .
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 10:34
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:

zou jij die belg geen elleboog geven nadat hij je voor 'verkrachter' uitmaakte?
oh, je bent zelf een belg zeker?

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (29-12-2001).]
nee, laat maar ouwehoeren. Wat kan mij het rotten wat anderen zeggen? Die wedstrijd wil je winnen, en dat doe je niet door je te laten opnaaien.
Zeer onprofessioneel van Patrick 'je hoort in de cel' Kluivert dus.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 10:43
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:

die belgen zijn lekker..
die goor werd alleen effe licht tegen zijn schouder geraakt, hij gilt het uit van de pijn en grijpt daarna naar zijn hoofd, dan moet je echt een belg zijn als je dat doet.. DAMN als ik die tsjech was die die 'overtreding' maakte, had ik goor allang een hoek gegeven zoals hose met hulshoff deed, dan maar een rooie kaart


[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (29-12-2001).]

inderdaad die tsjechen zijn gewoon genaaid door die kut belgen
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 11:26
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
eh, was dat 3 jaar geleden niet al bedacht? Waar hebben we het over?
Als je op het veld staat, wil je winnen en als dat makkelijker kan door een spits op te fokken waardoor hij rood krijgt: doen.
Wat een bullshit. Ik vind ook niet Kluivert een engel is ofzo, maar iemand met voorbedachte rade een rode kaart aansmeren is al heel erg dom, en dan ook nog dat toneelspelen van die ******staelens erbij...
Ik vind het belachelijk en dat ie voor z'n leven geschorst moet worden. zo verneuk je sport
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:21
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
nee, laat maar ouwehoeren. Wat kan mij het rotten wat anderen zeggen? Die wedstrijd wil je winnen, en dat doe je niet door je te laten opnaaien.
Zeer onprofessioneel van Patrick 'je hoort in de cel' Kluivert dus.

Als iemand mij daarvoor zou uitschelden en ik had daarvoor al een rechtzaak gehad dan had ik hm gewoon vast in de grond gehoekt.
Schelden is niet zo heel erg...maar door bepaalde dingen kán het heel erg zijn

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:21
Sportingboy
Sportingboy is offline
En die zogenaamde penalty van oranje tegen de Tsjechen op Euro 2000 dan ???
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:24
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
er werd wel degelijk aan zijn shirtje getrokken, maar dat ronald nou zo achterlijk gaat vallen is zijn probleem, penalty = penalty

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:37
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
Dat wou ik nou net zeggen, tuurlijk valtie wel heel tof , maar hij werd wel vastgehouden
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:08
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
En die zogenaamde penalty van oranje tegen de Tsjechen op Euro 2000 dan ???
nee die schwalbe van goor was een terechte penalty wou je zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:36
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
nee die schwalbe van goor was een terechte penalty wou je zeggen

maar dat maakt de duikelpartij van de Boer niet minder theatraal.

En over Kluivert, die gast moet mensen lekker laten lullen. Als hij later gewoon een bal in de kruising had geknald had hij Stealens vernederd. Maar nee, dat kon niet want hij had zich laten opnaaien en rood gekregen.

__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2001, 13:37
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
maar dat maakt de duikelpartij van de Boer niet minder theatraal.

En over Kluivert, die gast moet mensen lekker laten lullen. Als hij later gewoon een bal in de kruising had geknald had hij Stealens vernederd. Maar nee, dat kon niet want hij had zich laten opnaaien en rood gekregen.

Voetbal jij zelf? zo nee, dan weet je niet waar je over lult.
Zo Ja, dan ben ik trots op je dat jij je wél zo goed kan houden
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:40
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
maar dat maakt de duikelpartij van de Boer niet minder theatraal.

En over Kluivert, die gast moet mensen lekker laten lullen. Als hij later gewoon een bal in de kruising had geknald had hij Stealens vernederd. Maar nee, dat kon niet want hij had zich laten opnaaien en rood gekregen.

jij praat nu over 2 jaar geleden je kan nu wel gaan zeggen dat hetontyerecht was colina gaf hem toch en de penalty die goor versierde was ook niet terecht en dan komt er nog bij dat r de boer zich niet opzetterlijk liet vallen maar de bal wou omhalen en zich toen liet vallen


Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
Kluivert moest simpelweg zijn handen thuishouden. Al gaf Lorre Kluivert een trap tegen zijn *** dan nog had Patrick niet moeten reageren. Kluivert is gewoon onuitstaanbaar, net zoals meer dan de helft van Oranje trouwens.
idd...

komen allemaal vééééééééééél te arrogant over gewoon! net goed dat ze komende zomer moeten thuisblijven!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:44
Bram
Bram is offline
Ik ben een Belg,en kvind het belachelijk dat iets van 3 jaar geleden opgerakeld wordt.Inderdaad flauw van Staelens,maar Kluivert mag zo niet reageren en slaande beweging=rode kaart.Hetzelfde voor Repka op goor.Lichet beweging of niet hij maakt de beweging dus rood.En we hebben verdiend gewonnen van de tsjechen daar is niks op af te dingen.En om nu te zeggen dat Nederland nooit geluk heeft.. die penalty op De Boer was belachelik er wordt altijd getrokken en geduwd in het penaltgebied.En laat deze discussie nu gesloten zijn, het is niet omdat jullei niet naar het wK zijn dat je nu moet beginnen over gedane zaken van 3 jr geleden.
En Kluivert die gast in onuitstaanbaar!!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
mario schreef:

inderdaad die tsjechen zijn gewoon genaaid door die kut belgen


I sense jaloesie!!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:47
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
Citaat:
Bram schreef:
die penalty op De Boer was belachelik er wordt altijd getrokken en geduwd in het penaltgebied.!!!
oohw dat mag dus weer niet...je wordt vastgehouden..dus ga je liggen...klopt dat is geen penalty
Hou aub op
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 15:25
bazzemans
bazzemans is offline
Ik kan me herinneren dat Ronald de Boer zelf ook nogal verbaast was over het krijgen van een penalty hoor... Hij werd aan zijn shirt getrokken en ik weet niet wat hij probeerde, maar het leek op een omhaal de verkeerde kant op
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2001, 16:30
Verwijderd
Pfffff...... Staelens had "verkrachter" tegen kluivert gezegt, iets dat heel gevoelig ligt bij 'm. Neee. ik had 'm ook een stoot gegeven zeker weten!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:39
Sportingboy
Sportingboy is offline
Staelens had Kluivert nooit een verkrachter genoemd als Patrick het inderdaad niet was. Kluivert heeft als topvoetballer een voorbeeldfunctie (net als Staelens hoor), maar lijkt dat niet te beseffen. Er zijn duizenden kinderen die naar Kluivert opkijken en dan begaat hij de ene MISDAAD na de andere.

Trouwens Goor heeft geen penalty gekregen. Repka verklaarde achteraf zelf dat hij de beweging niet moest maken, nét als Kluivert. Als Kluivert en Repka gewoon hun fikken thuishouden is er niets aan de hand.
Zeggen dat WIJ de Tsjechen geflikt hebben is dus zéér overdreven, Repka heeft zijn ploeg in de steek gelaten!!
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:07
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
Kluivert moest simpelweg zijn handen thuishouden. Al gaf Lorre Kluivert een trap tegen zijn *** dan nog had Patrick niet moeten reageren. Kluivert is gewoon onuitstaanbaar, net zoals meer dan de helft van Oranje trouwens.
hhmm... Dan kan je natuurlijk ook zeggen dat Staelens z'n bek daarover had kunnen houden, dan was er helemaal niks aan de hand geweest
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:12
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
Staelens had Kluivert nooit een verkrachter genoemd als Patrick het inderdaad niet was. Kluivert heeft als topvoetballer een voorbeeldfunctie (net als Staelens hoor), maar lijkt dat niet te beseffen. Er zijn duizenden kinderen die naar Kluivert opkijken en dan begaat hij de ene MISDAAD na de andere.

Trouwens Goor heeft geen penalty gekregen. Repka verklaarde achteraf zelf dat hij de beweging niet moest maken, nét als Kluivert. Als Kluivert en Repka gewoon hun fikken thuishouden is er niets aan de hand.
Zeggen dat WIJ de Tsjechen geflikt hebben is dus zéér overdreven, Repka heeft zijn ploeg in de steek gelaten!!
tja...alsof Repka er veel aan kon doen, als je middenin een wedstrijd zit heb je wel ns je armen nodig om jezelf in evenwicht te houden, dat Goor daarbij dan een goeie acteeropleiding gevolgd heeft is weer een ander verhaal.

Als je het mij vraagt of er een rode kaart moet worden ingeschakeld bij een schwalbe, ben ik daar helemaal voor, dan zal er van Duitsland, Italië en half Zuid-Amerika weinig meer over zijn.

Bovendien is een IJzeren Rinus bij de 4e arbiter een zeer goed idee, we leven tenslotte bijna in 2002, de elektronica is er, waarom het dan niet gebruiken? dan komen er soms maar een paar minuten meer blessuretijd bij, so what? die paar minuten meer rennen kunnen voetballers dan ook wel
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:15
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
En die zogenaamde penalty van oranje tegen de Tsjechen op Euro 2000 dan ???
daar werd toch echt over duidelijk aan het shirt getrokken binnen de 16.

ok, Ronald de Boer liet zich mooi vallen, maar ik snij me ballen af als hij daar niet aan het shirt getrokken werd
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:17
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
bartje518 schreef:
Zullen we niet BEJAARDEN koeien uit de sloot gaan halen? of weten jullie echt niks beters?

nou, zullen we dan teruggaan naar het EK '92?

Stelling: Was het terecht dat Joegoslavië een boycot kreeg, Denemarken daardoor mocht meedoen en die later het EK destijds wonnen?

t kan altijd nog verder terug, maar tis idd wel (stok)oude koeien uit de sloot halen
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:55
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Stelling : Was de penalty die Nederland in de finale in '74, door Neeskens benut, in Duitsland op het WK kreeg terecht?

__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:28
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
the Phit schreef:
ohw nee, weer zon topic tussen de mindere belgen die trots zijn, en de mega-hollanders die het WK niet haalden.
Precies, nationalistische Belgen hier...

__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 00:09
mobie
mobie is offline
haha, djiezus. Kben een tijdje nimmer op forum geweest en kijk eens aan: ambras in de keet
Kheb int verleden al gemerkt dat het vrij nutteloos is zulke topics te verzinnen (Nederlanders stikjaloers, maar geven het niet toe...De Belgen gewoon heel happy, vergeten dan weer ff dat we Europees niet overwinteren)
Toch wel een hele prestatie voor zo'n klein landje als België en dan nog dommerikken ook volgens jullie Nederlanders.

tja, Kluivert en Repka verdienden beiden rood: simpelste regel in het voetbal: je nooit revancheren ->heel fout en dom van je!!!-> =ploeg in de steek late.

Spijtig voor het wk dat Nederland er niet bij is, maja kheb er toch eens goed me kunne lache.

België is enkel opvulling ->mbwa, zou ik toch zomaar niet zeggen en dan nog zou ik het geeneens een oneer vinden (voor de 6e maal op rij)

P.S. Nederland heeft er goed aan gedaan om Van Gaal buiten te kieperen. (nieuwe coach: dat Deense hoertje -> zij zal de spelers wel fit en paraat kunne krijge )
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 00:48
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Christiaan Chris schreef:
Voetbal jij zelf? zo nee, dan weet je niet waar je over lult.
Zo Ja, dan ben ik trots op je dat jij je wél zo goed kan houden
Ooit heb ik heb gevoetbalt.
Nu speel ik football.
Ik weet waarover ik lul, omdat ik weet met welke houding een prof een wedstrijd in moet gaan en hoe hij zich hoort te gedragen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 00:56
walter
Avatar van walter
walter is offline
het valt me op dat erg veel belgen vijandig reageren..
daarmee geven jullie ons nederlanders eigenlijk gelijk hoor


Citaat:
Kirk22 schreef:

Ik weet waarover ik lul, omdat ik weet met welke houding een prof een wedstrijd in moet gaan en hoe hij zich hoort te gedragen.



haha het is namelijk fokking professioneel om met ze 2en van tevoren af te spreken een rode kaart uit te lokken en na een tikje met de onderarm tegen de borstkas kermend van de pijn en grijpend naar je gezicht te gaan liggen
sjongejonge
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2001, 08:28
Bram
Bram is offline
Tja walter das voetbal hoor!Hoeveel keer zou het niet al gebeurd zijn dat een speler een slaande beweging maakt?Dan is het toch vrij normaal dat die andere speler zich laat vallen?Trouwens ge zou es moeten weten wat allemaal geroepen wordt op een plein,ge zou verschieten!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 09:55
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
walter schreef:
het valt me op dat erg veel belgen vijandig reageren..
sjongejonge
ff voor de duidelijke duidelijkheid: ik ben geen Belg.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 20:59
Sportingboy
Sportingboy is offline
De Belgen reageren niet vijandig, maar wij snappen enkel niet dat jullie, Nederlanders, Kluivert goedpraten. Het IS godverdomme een verkrachter en doodrijder. En hij heeft een beweging met zijn elleboog naar de Lorre gemaakt. Was hij ook niet dronken laatst na Barça-Galatasaray?? Op de Oranje-sexfuif zal hij ook wel geweest zijn. Kluivert is gewoon een verdorven persoonlijkheid!
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 22:40
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
De Belgen reageren niet vijandig, maar wij snappen enkel niet dat jullie, Nederlanders, Kluivert goedpraten. Het IS godverdomme een verkrachter en doodrijder. En hij heeft een beweging met zijn elleboog naar de Lorre gemaakt. Was hij ook niet dronken laatst na Barça-Galatasaray?? Op de Oranje-sexfuif zal hij ook wel geweest zijn. Kluivert is gewoon een verdorven persoonlijkheid!
ff voor alle duidelijkheid, dat in Kopenhagen daar is niks gebeurd, dat zei Louis van Gaal in het programma 'oog om oog' of zoiets op nederland 3, er waren 9 prostituees, maar die werden door Louis van Gaal weggestuurd, bovendien was er laatst in een uitzending van Barend& Van Dorp een brief van een van die Deense prostituees, die de situatie omschreef, ook zij zei dat er uiteindelijk niks sexueels was gebeurd.

Dat Kluivert een verkrachter en een doodrijder is, ok...lekker voorbeeld, maar een sexschandaal zal er tot nu toe nog nooit aan dat lijstje worden toegevoegd
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:26
sandervdbj
sandervdbj is offline
is dit niet een beetje late reactie het is GVD bijna 4 JAAR geleden
__________________
sander
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:35
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
sandervdbj schreef:
is dit niet een beetje late reactie het is GVD bijna 4 JAAR geleden
tja, als je de off-topics eruit haalt zou dit nog een vrij klein topic zijn, maar goed...bij gebrek aan beter...niet dat ik nou zo origineel ben om een goede topic te openen, maar t gaat om t principe
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:51
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Damn, word dit weer opgehaald.. ik zeg het nog 1 keer en daarna bemoei ik me hier niet meer mee!!

Nederlandse en Belgische Internationals..

Zet alle Nederlandse Internationals achter elkaar gesorteerd op Positie (dus Keepers, Verdedigers, Middenvelders, Aanvallers)

Zet alle Belgische Internationals ernaast ook op volgorde van Positie

Vergelijk al die spelers (dus vd Sar met de Vlieger etc.)

Conclusie (MIJN conclusie dan): Nederland heeft meer kwaliteit in hun nationaal elftal, maar niet de juiste Mentaliteit, en sommige halen kwaliteit en mentaliteit door elkaar en dat is de reden waarom Oranje zich niet geplaatst heeft en Belgie wel

En nu hou ik erover op want dit kan nog wel een eeuwige discussie worden


[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (05-01-2002).]
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:54
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
en over die rode kaart van Kluivert.. SO WHAT?? Nederland is wel 4e geworden MET kluivert

En dat is verdomme al 3,5 jaar geleden.. ik ga toch ook geen topic openen over een Belgische international die een rode kaart ontving op het WK '86???

Voor mijn part kan hier een slotje op
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 19:12
walter
Avatar van walter
walter is offline
tyfes man ik lees het in de krant ik denk kijken wat ze daar van vinden
reply dan niet
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.