Oud 22-05-2017, 21:24
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik ben een 13 jarige jongen weeg 53 kilo en ben best wel dik om het zo maar te zeggen
ik ben in de eerste instantie gezonder gaan eten werkte niet
toen ben ik ook veel gaan bewegen werkte niet
toen ben ik niet meer gaan onbijten werkte niet
wat nou ben in 1 jaar afvallen maar 3 kilo verloren
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 21:28
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
niet gezonder eten, gewoon minder snacken en rotzooi eten. Eet je avondeten en neem 2 broodjes mee naar school met water/limonade. Niet dus vette broodjes kopen op school ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 21:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
niet gezonder eten, gewoon minder snacken en rotzooi eten. Eet je avondeten en neem 2 broodjes mee naar school met water/limonade. Niet dus vette broodjes kopen op school ofzo
dit bericht vat samen wat ik al doe precies
btw ik koop wel vaak dingen op school maar ze verkopen alleen gezonde dingen zoals bv turks brood met sla en kipfilet of een wrap met gezonde dingen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 21:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe lang ben je? Gewicht alleen zegt niks. Jouw grote voordeel is dat je nog groeit. Je hoeft dus niet af te vallen, je kunt je richten op het stabiel houden van je gewicht. Je wordt vanzelf langer en bij een constant gewicht ook slanker
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 22:37
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Hoe lang ben je? Gewicht alleen zegt niks. Jouw grote voordeel is dat je nog groeit. Je hoeft dus niet af te vallen, je kunt je richten op het stabiel houden van je gewicht. Je wordt vanzelf langer en bij een constant gewicht ook slanker
160 cm het zal best over een tijd weggaan maar k ben nou dik en k wou dat ni zo was
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 07:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als gezond eten niet werkt eet je mogelijk te veel. Als sporten niet werkt kan het simpelweg zo zijn dat je meer calorieën binnenkrijgt dat je verbrand, waardoor je nog niet afvalt. Je ontbijt overslaan geeft vooral de rest van de dag een hongergevoel, dat helpt niet.

Sport regelmatig en let op hoeveel je eet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 16:09
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
dit bericht vat samen wat ik al doe precies
btw ik koop wel vaak dingen op school maar ze verkopen alleen gezonde dingen zoals bv turks brood met sla en kipfilet of een wrap met gezonde dingen
Niet doen, eet op vaste tijden en op school zit ook altijd toch wel vet enzo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 21:11
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Voor een jongen van jouw leeftijd moet je BMI bij een normaal gewicht tussen 14,8 en 21,91 liggen. Jouw BMI is 20,7, dus jouw gewicht is normaal.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 26-05-2017, 22:40
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Voor een jongen van jouw leeftijd moet je BMI bij een normaal gewicht tussen 14,8 en 21,91 liggen. Jouw BMI is 20,7, dus jouw gewicht is normaal.
t gaat om me uiterlijk en k zie er dik uit
Met citaat reageren
Oud 26-05-2017, 23:35
Annoby13
Annoby13 is offline
Citaat:
Voor een jongen van jouw leeftijd moet je BMI bij een normaal gewicht tussen 14,8 en 21,91 liggen. Jouw BMI is 20,7, dus jouw gewicht is normaal.
Hoe reken je dat uit
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 09:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Gewicht delen door je lengte in meters in het kwadraat
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 22:00
sunamena
sunamena is offline
Een goed dieet is

's ochtends:
2 sneden bruin brood (wit is gesuikerd) met beleg (liefst gezond zoals kaas, hesp ham....)
Een glaasje melk

10uurtje
Appel of yoghurt of gezonde koek

middag
Warme maaltijd (maximaal 100 gram vlees, 2 aardappelen en groenten naar believen)
Soepje of melk hierbij

15uurtje
Appel, yoghurt of gezonde koek

Avondmaal
2 sneden bruin brood (wit is gesuikerd) met beleg (liefst gezond zoals kaas, hesp ham....)
Een glaasje melk


Dat is dus voor al je dagelijkse activiteiten. Hiermee val je met wat geluk een beetje af.
Daarnaast is een beetje bewegen mooi meegenomen.
Eet extratjes zoals een eclair. Maar zoek op hoeveel caloriën dat is, en beweeg die caloriën (plus nog eens de helft) er EERST af en daarna neem je pas je beloning.

Dit werkte voor mij.

Weet wel, eens je je gewenste gewicht hebt bereikt, dat je dit in stand houd.

Te veel of te weinig wegen zijn beiden niet gezond.

Weet ook dat spieren meer wegen dan vet.
BMI is dus ook hiervan afhankelijk.

TE is nooit goed. Mits een paar uitzonderingen zoals tevreden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 23:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vier boterhammen en een kleine portie avondeten is wel veel te weinig voor een puber.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 23:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nou, het is maar goed dat sunamena geen koemelkallergie heeft zeg Wat een hoop melk en yoghurt! Ik heb een lichte allergie, maar met zo'n dieet zou ik me echt bagger voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-05-2017, 23:07
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Nou, het is maar goed dat sunamena geen koemelkallergie heeft zeg Wat een hoop melk en yoghurt! Ik heb een lichte allergie, maar met zo'n dieet zou ik me echt bagger voelen.
m2

hebben jullie een dieet die haalbaar is diegene die gepost is ligt niet binnen mijn mogelijkheden als 13 jarige die tussen 3-5 pas thuis is van school
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 19:59
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
2 sneden bruin brood (wit is gesuikerd)
Dit klopt niet helemaal. Aan de meeste broden wordt suiker toegevoegd en juist de hele donkere broden bevatten soms veel suiker, omdat suiker ervoor zorgt dat brood een donkerdere kleur krijgt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 21:41
Bobbi064
Bobbi064 is offline
Het is belangrijk om te eten wat je nodig hebt, maar gewoon niet meer dan dat.
Eet gewoon s'ochtends bijvoorbeeld 2 boterhammen of yoghurt met fruit.
S'middags ook 2 of 3 boterhammen.
En s avonds gewoon een normaal bord eten en beweeg tussendoor genoeg.
En beweeg natuurlijk genoeg. als je erg gemotiveerd bent, beweeg dan veel. En drink alleen water (dus geen frisdranken) dat scheelt echt al heel erg veel
Als je niet ontbijt haal je dat s avonds toch wel weer in. En gezond zijn is sowieso belangrijker dan dik zijn.

Succesjes!!! X
Met citaat reageren
Oud 06-06-2017, 17:03
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
Is 53 kilo dik dan
ik ben 13, over 2 maanden 14 175 lang en weeg 62 kilo ben ik dan ook te dik?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2017, 18:34
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Is 53 kilo dik dan
Daar valt alleen iets over te zeggen als de lengte en de BMI ook bekend zijn.

Citaat:
ik ben 13, over 2 maanden 14 175 lang en weeg 62 kilo ben ik dan ook te dik?
Nee, je hebt een BMI van 20,24. Voor een normaal gewicht moet je BMI tussen 14,8 en 21,91 liggen, wat bij jou dus inderdaad het geval is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2017, 21:52
Verwijderd
175 lang op je 13e/14e? Daar komt nog wel wat bij qua lengte Geen zorgen maken over te hoog BMI, en BMI is ook niet zaligmakend eah!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 17:54
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
Citaat:
175 lang op je 13e/14e? Daar komt nog wel wat bij qua lengte Geen zorgen maken over te hoog BMI, en BMI is ook niet zaligmakend eah!
Denk niet dat er nog heel veel bij gaat komen qua lengte eigenlijk ik ben een meisje en heb nu al iets meer dan n jaar mn menstruatie en iedereen zegt dat je dan niet meer zoveel gaat groeien
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 18:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Denk niet dat er nog heel veel bij gaat komen qua lengte eigenlijk ik ben een meisje en heb nu al iets meer dan n jaar mn menstruatie en iedereen zegt dat je dan niet meer zoveel gaat groeien
1,75 is ook een prima lengte, toch? Hoe dan ook, naar mijn idee heb je een prima gewicht voor jouw lengte, niets om je druk over te maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 21:53
Larsiemans
Larsiemans is offline
Ik weeg echt veel ook al lijk ik niet te dik
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 21:55
Larsiemans
Larsiemans is offline
Komt denk door me lengte
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Denk niet dat er nog heel veel bij gaat komen qua lengte eigenlijk ik ben een meisje en heb nu al iets meer dan n jaar mn menstruatie en iedereen zegt dat je dan niet meer zoveel gaat groeien
8 tot 10cm erbij is vrij normaal en meer dan dat kan ook prima.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 23:57
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Ik weet dat dit topic al best oud is maar toch reahlgeer ik ff. Ik ben in een half jaar 16 kilo afgevallen door veel sporten en geen cola enzo drinken maar vooral water. Oja en probeer minder chips/snoep te eten! Veel geluk nog!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat dit topic al best oud is maar toch reahlgeer ik ff. Ik ben in een half jaar 16 kilo afgevallen door veel sporten en geen cola enzo drinken maar vooral water. Oja en probeer minder chips/snoep te eten! Veel geluk nog!
Van dit soort reacties hebben we er meer nodig
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 16:47
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Citaat:
Van dit soort reacties hebben we er meer nodig
Ik doe mijn best!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.