Oud 09-08-2017, 22:11
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hallo iedereen weet iemand wat ik hier tegen kan doen want ik ben nu ineens heel erg op mijn gewicht aan het letten want Mn moeder zei laatst dat ik bij mijn benen wat voller ben geworden dus ik durf nu bijna niks te eten want dan denk ik O nee zometeen word ik dik en ik durf nu ook niet goed meer wat ongezonds te eten Ookal wil ik het wel maar als ik het dan doe voel ik me heel slecht maar dat wil ik niet ik wil wel minder aan mijn gewicht nadenken maar ik weet niet hoe ik dat los moet laten
Heeft er iemand tips
X
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 23:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Sowieso is het niet aan te raden om te stoppen met eten. Je lichaam gaat dan namelijk in de spaarstand waardoor het juist probeert om het weinige wat je wel binnen krijgt zo veel mogelijk op te slaan. Ook heeft weinig eten vaak vreetkicks als gevolg waardoor je je alleen maar rotter gaat voelen en alsnog van alles binnen krijgt. Daarnaast is het afvaleffect van te weinig eten vaak maar van korte duur omdat mensen dan vaak aankomen zodra ze weer normaal gaan eten.

Is het eigenlijk wel nodig om af te vallen? Misschien bedoeld je moeder het wel helemaal niet als iets negatiefs en is het goed om dit te checken. Gewoon naar haar toe gaan en vragen wat ze ermee bedoelde en of ze je te dik vindt..

Mocht je daadwerkelijk dik zijn en gezond willen afvallen dan doe je er goed aan om dit te bereiken door meer beweging te krijgen en bijv. minder te proberen te snoepen. Je lichaam heeft namelijk gewoon voedsel nodig omdat je nog vollop in ontwikkeling bent en het daarvoor bouwstoffen modig heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 01:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kun je voor jezelf benoemen wat je erg vindt aan dikke mensen/dik zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 05:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hoe oud ben je? Iets meer vorm in je benen krijgen is normaal.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 08:44
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Ik ben 14 en ik ben meestal bang als ik dik (zou zijn ) ben dat iedereen me lelijk zou vinden en dat ik dan nooit een vriendje krijg
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 10:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Juist de leeftijd dat je wat meer vrouwelijke vormen gaat krijgen en daar hoort wat meer spek op de benen en billen bij.
Weet dat het makkelijk gezegd is, maar probeer je niet te druk te maken. Te dik is wat anders dan wat vorm krijgen. Wat vorm krijgen is juist ook wel fijn, bepaalde kleding past ook beter en staat mooier. Aangezien dat toch een beetje is aangepast op de vormen van een vrouw.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 11:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je zit nu toch in zo'n kliniek? Of ben je al weer thuis? Dit is precies zoiets dat je heel goed met je begeleider of behandelaar kunt bespreken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 12:59
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik ben 14 en ik ben meestal bang als ik dik (zou zijn ) ben dat iedereen me lelijk zou vinden en dat ik dan nooit een vriendje krijg
Nou ken anders genoeg jongens die maatje meer niet erg vinden, ben ik 1 van
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #138
Verwijderd
499 25-11-2008 17:41
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 11:02
Lifestyle Make my day
Verwijderd
500 12-01-2008 16:57
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #4
Verwijderd
251 20-07-2005 02:26
Liefde & Relatie moet ik het vragen?
Vissertje
8 28-08-2004 21:19
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 01:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.