Oud 10-08-2017, 14:11
Strraycat
Strraycat is offline
Hallo,

Ik heb een vraagje.

Ik ga vanaf eind Augustus studeren aan de kunstacademie in Breda. Dit is een HBO opleiding. Ik heb voorheen een MBO opleiding gedaan en heb altijd mijn schoolgeld in een klap kunnen betalen.

Dit jaar zal ik het in termijnen moeten gaan doen. Ik kan alleen werkelijk nergens vinden waar ik dat kan instellen! Sommige mensen zeggen tegen mij 'dat dat vanzelf van mijn rekening afgaat' maar hoe met ik dan aangeven dat ik dit keer in termijnen wil betalen en niet in een klap?
Sommige mensen zeggen dat ik daar nog een mailtje van krijg, maar waar krijg ik dit mailtje dan? Op mijn eigen mail of op studielink of mijn duo. Ik begrijp er helemaal niks van en ik ben bang dat ik het dalijk niet optijd heb betaald!

Groetjes,

Strraycat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2017, 14:17
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Hoi! Ik vind dit op de site van Avans (waar St. Joost onderdeel van is):

Citaat:
Je schrijft je in via Studielink. In Mijn Studielink verschijnt onder ‘Mijn To Do lijst’ de actie ‘Voer je betaalgegevens in’. Je voert daar je gegevens in en geeft aan hoe je het collegegeld wilt betalen. Je digitale machtiging moet vóór 1 september bij Avans binnen zijn. Ben je te laat, dan ben je niet ingeschreven als Avansstudent. Pas nadat je inschrijving helemaal compleet is, mag er collegegeld worden geïncasseerd. Je geeft een digitale machtiging af voor een éénmalige incasso of een incasso in 9 termijnen. Bij betaling in termijnen betaal je € 24 aan incassokosten. Let op je machtiging is geldig voor 1 studiejaar.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 16:43
Strraycat
Strraycat is offline
BEDANKT! ik ga het nu proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.