Oud 20-09-2017, 16:22
Verwijderd
Hoi iedereen,

Ik zit in VWO 4 en sinds dit schooljaar zit ik bij een heel aardig meisje in de klas (wiens naam ik niet ga noemen). Het eerste moment dat ik haar tegenkwam viel ze mij, ondanks dat ze niet heel erg opvalt over het algemeen, meteen op (oftewel, in andere woorden, ik ben verliefd op haar).

Sindsdien heb ik wel wat geprobeerd maar niet veel. Ik ben bij bepaalde vakken dichter bij haar gaan zitten zodat we onder de les kunnen praten.

Over het algemeen ben ik nooit zo verlegen, maar als het om meisjes gaat ben ik dat zeker wel (in verband met een redelijk laag zelfbeeld). Ik denk daar te veel over na, wat nou als ze nee zegt, hoe ga ik dit schooljaar dan verder als ik bij haar in groepen kom? Maar ook andere dingen als: Wat nou als ze ja zegt, en vervolgens klikt het niet, hoe dan verder?

Kortom, ik vindt dit echt heel lastig en zou jullie hulp graag willen gebruiken. Hoe kan ik dit goed aanpakken want ik vind haar echt heel leuk...

Ik weet niet zeker of ze mij leuk vindt. Ik denk misschien wel maar daarentegen kan dat kunnen ook waanvoorstellingen zijn omdat ik graag wil dat ze me leuk vindt.

Hoe kan ik hiermee verder?

Alvast bedankt,
flipje_02
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2017, 16:32
Verwijderd
Stel eens aan haar voor om buiten de klas wat af te spreken. Al is het maar samen aan huiswerk werken. Als ze dat niet wil, dan is dat jammer, maar geen "nee" waar je je voor hoeft te schamen, je hebt niet iets groots gevraagd of zo. Als ze het wel wil, dan kun je haar buiten de klas dus spreken en kijken of dat klikt en van daar verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2017, 16:36
Verwijderd
Dankjewel, ik ga dit proberen!

Een vraagje; hoe vraag je dit? In de les? Over app? Als het in de les is, hoe dan?

Iemand anders trouwens nog andere tips?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2017, 17:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Iets afspreken buiten schooltijd is hier inderdaad het beste advies. Hoe je dat voorstelt maakt niet zoveel uit, maar in real life kan je wel beter aflezen wat ze met haar reactie bedoelt, bij een berichtje kan dat moeilijker zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2017, 18:18
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik heb twee weekjes geleden precies hetzelfde gehad (echt precies hetzelfde). Gewoon rustig opbouwen en als het nee is dat weet je dat.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2017, 19:33
Verwijderd
Dan komt het volgende probleem... Zij heeft andere vakken dan ik, ik zit vooral bij haar bij NL en Engl, zij heeft ook WiB maar daar zit ik niet bij haar in de klas... Weet ze dan niet meteen dat er iets anders achter zit?

Is er nog een andere manier om een keer apart met haar iets af te spreken wat niet direct als daten gezien kan worden?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2017, 21:23
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik denk niet dat ze het raar vindt hoor... Aan de andere kant is het wel vwo dus zou het kunnen dat ze denkt dat er meer achter zit... En dan? Dat is toch zo? Wees niet bang om de waarheid te laten blijken!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 15:03
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Als ze bij jou in de klas zit kun je haar eens aanklampen en haar reactie vragen op een gebeurtenis in de klas, of iets over een van je vakken, of iets met een leeraar of klasgenootje.

Vergeet niet om over het een of ander een complimentje te maken. Dat valt altijd goed. Maar dat is eigenlijk iets voor elke dag!

Dan heb je je eerste kontakt, dat moet je dan vasthouden en uitbreiden! Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe een meisje uit mijn klas vragen?
anoniempie456
8 19-04-2014 11:14
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas.
Nikolai
7 24-04-2013 11:34
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas
Verwijderd
6 06-11-2012 17:19
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?
Verwijderd
13 12-06-2011 22:07
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas
Thew
15 09-06-2011 09:18
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 19:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.