Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 21:15
L-Love
L-Love is offline
Hoi Allemaal,

Ik heb even een vraagje.. aan de dames of aan de heren als hun vriendin er wel eens last van hebben gehad.

Ik heb tijdens de sex pijn in mijn vagina, dit had ik hiervoor nooit.
Ik wil echt graag weten wat het is want het geeft me een beangstigend gevoel. Ik kan wel gewoon doorgaan met de sex maar het is gewoon minder fijn.

Ik zat te denken aan dat er iets gescheurd was of iets kapot van binnen wat moet genezen.

Iemand enig idee wat dit is of kan zijn?

Het voelt zeg maar stroever dan normaal.. maar het probleem is niet dat ik niet nat genoeg ben.

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:26
Some
Avatar van Some
Some is offline
Hmmm doen jullie het zonder condoom sinds kort?? Dan kan het namelijk zijn dat zijn sperma in jou komt en dat kan een pijnig gevoel geven. Dat had mijn ex dan... Verder kan het zijn dat je misschien ongesteld moet worden binnenkort? Of je hebt dit tijdelijk zoals ik vaker heb gehoord. Gaat vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:41
Verwijderd
had m'n ex ook... hoe meer je er druk om maakt hoe erger het wordt... Ik kan je helaas geen tip geven aangezien wij er nooit een oplossing voor hebben gevonden (was pas op laatst)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:43
Careless
Avatar van Careless
Careless is offline
Misschien te veel gesekst? Ik hoorde van een vriend dat hij èn zijn penis èn de vagina van zijn vriendin in een nacht kapot geneukt had. Moraal: gebruik nooit speed bij het seksen.
Dus misschien is het wel kapot daarbinnen.
Of misschien ben je te gespannen de laatste tijd. Dan kan het ook nog wel eens pijn doen (maar das vaak alleen bij binnenkomst).

Ja, bij mij doet het ook pijn, iedere keer weer. Maar ik heb gewoon een lilliputterkut.
__________________
I ♥ forumbazen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:51
Verwijderd
Ik heb het ook heel vaak, en ook precies waar jij het over heb. Je doet het waarschijnlijk zonder condoom, dat kan meer wrijving veroorzaken of er kan een haar meegaan. Dan kan het dat er binnenin een klein sneetje komen, en dat brand... vooral als hij binnen klaarkomt

Er kunnen ook buiten sneetjes ontstaan, maar dat is volgens mij niet waar je het over heb...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:46
L-Love
L-Love is offline
Ik doe het inderdaad zonder condoom( en hij komt ook regelmatig in mij), dit is wel al heel lang maar dat zou dus een oorzaak kunnen zijn. Ook moet ik over een tijdje ongesteld worden en dat van die haren dat zou ook heel goed kunnen.

Laat ik het maar hopen dat het zoeits is.

Weet een van jullie hoelang het duurt voordat het meestal over is?

Thanks voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:56
Verwijderd
Als je gewoon een weekje geen sex heb, soms anderhalve week is het wel weg..... zachtjes doen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 23:01
juno
Avatar van juno
juno is offline
Pijn bij sex is niet normaal, hoort er niet bij en heeft niks te maken met het feit dat je een lilliputterkutje hebt. Een lul past echt wel. En het gaat ook niet vanzelf weer over.

Dus: ga maar even naar de dokter. Het kan een schimmelinfectie zijn die sluimert en die de slijmvliezen beschadigd heeft. En daar moet je echt zalfjes voor smeren. Allebei. Het is geen SOA, kan heel lang aanwezig zijn in je lichaam en dan opeens opspelen, dus het is geen bewjs dat een van jullie vreemd is geweest.

Ga sowieso aan het glijmiddel, of als je geen condooms gebruikt, aan de olie. ( gewoon olijfolie, geen geparfumeerde cosmetische olie, dat irriteert). dat scheelt al. Probeer ook een een week rust in te lassen. dat zou genoeg moeten zijn om het te laten genezen, als het gewoon een beetje schaal is. Komt het dan toch terug, dan moet je echt naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:36
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 20-04-2004 @ 23:56 :
Als je gewoon een weekje geen sex heb, soms anderhalve week is het wel weg..... zachtjes doen
Dat hoop ik dat maar
Maar Nog even een vraagje.. is dit bij jullie alleen tijdens de sex of voelt het bij jullie gewoon de dagen ernaa ook vreemd aan zonder sex?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
00Mistery00
22 12-04-2005 19:57
Seksualiteit Pijn bij de sex
Snoezuuurrr
17 24-08-2004 09:06
Seksualiteit pijn tijdens sex
sebasamsterdam
9 21-08-2003 18:34
Seksualiteit Vriendin heeft raar gevoel
ricardowww
12 25-01-2003 21:39
Seksualiteit Zeuren tijdens de sex
Oen
13 16-11-2002 01:09
Seksualiteit Pijn tijdens sex en drang om te plassen.
abcdefghijk
9 27-03-2002 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.