Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2012, 12:34
JustSaying
JustSaying is offline
hallo vandaag is er bij onze cafetaria ingebroken er ware bank pasjes gestole, paspoorten en geld
we hebben een paar bankpassen gevonden rond onze buurt en ik vroeg me af wat die mensen kunnen doen met onze paspoorten en misschien hebben ze onze bankrekening nummers ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2012, 12:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom lagen er bankpassen en paspoorten bij de cafetaria? Die neem je normaal toch mee naar huis?

Je moet aangifte doen bij de politie dat je paspoorten en bankpassen zijn gestolen, en direct de bank bellen dat je bankpassen zijn gestolen zodat die geblokkeerd worden. Als je naar de gemeente gaat om een nieuw paspoort aan te vragen, neem dan het proces verbaal/kopie van pv mee zodat de gemeente inderdaad weet dat het om gestolen documenten gaat.

In theorie kun je bij een bank geld opnemen (aan de balie) met een paspoort, maar als de bankmedewerker oplet dan ziet hij/zij natuurlijk aan de foto dat het niet de persoon van wie het paspoort is (en als je belt zullen ze ook niet zomaar geld afgeven; mocht er geld opgenomen zijn zullen de meeste banken dat terugstorten als je vertelt dat je pas is gestolen).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 13:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dit past beter op Geld & Recht. Ik verplaats het even.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zubr
Gatara
22 07-03-2003 10:56
Levensbeschouwing & Filosofie The Failure of Christianity.
Demon of Fire
41 30-01-2002 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.