Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 22:27
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Post hier vanalles over deze consoles, Xbox 360 duurt niet meer lang, PS 3 volgend jaar pas en revolution weet ik nog niet veel over.

Leuke links:
http://www.360hacker.net/articles/07...n-in-the-wild/
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2005, 22:49
Verwijderd
Wat een sukkel om dan zichzelf op de foto erbij te zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Hehe, zijn pa heeft nu wel problemen @ microsoft
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Tja.

Echt iets voor nintendo om nu gruwlijk te laat te zijn met hun console.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:57
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 19-07-2005 @ 00:13 :
Tja.

Echt iets voor nintendo om nu gruwlijk te laat te zijn met hun console.
Ik zat er al op te wachten.

Niet dat het uitmaakt want Nintendo heeft een andere doelgroep dan sony/microsoft, maar dat snappen veel mensen niet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 00:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Yes, ik ben nu marktplaats aan het afspeuren voor een snes of nes, die dingen moet je gewoon hebben

En natuurlijk de SEGA megadrive.

Maar PS 3 lijkt me wel tof, zieke graphics!!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 01:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ga ook (ooit) nog een Snes kopen. Er staat wel bij mij thuis één, maar die is niet van mij en het is toch wel handig om er zelf één te hebben voor als ik een eigen huis heb.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 01:21
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-07-2005 @ 00:57 :
Niet dat het uitmaakt want Nintendo heeft een andere doelgroep dan sony/microsoft, maar dat snappen veel mensen niet.
Ik zat er al op te wachten.

Een doelgroep die microsoft en sony afhankelijk van de consoleprijzen best kunnen wegsnoepen. Dat kan gebeuren op het moment dat een van de twee een sterke kiddie line up ontwikkelt "omdat nintendo toch pas over 10 maanden serieuze concurentie wordt".
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 01:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-07-2005 @ 02:20 :
Ik ga ook (ooit) nog een Snes kopen. Er staat wel bij mij thuis één, maar die is niet van mij en het is toch wel handig om er zelf één te hebben voor als ik een eigen huis heb.
www.marktplaats.nl, ik heb op de eerste en beste 20 leuk geprijste snes of nes consoles gereageerd, ik zal je anders pmen als mensen nog wat over hebben of als ik er al een heb .

Over PS3 en Xbox 360 die is meer gericht op oudere mensen, PSP was ook deel concurrent van de Creative dingetjes om video's te kijken en de Apple Ipod.

DS is meer voor de jongeren onder ons, onder de 15. Kijk bijvoorbeeld naar de spellen alleen al, no offence mensen die hem hebben en ouder zijn, zijn natuurlijk ook genoeg spellen voor jullie, maar grotendeels is het toch voor jongere mensen.

Je ziet het ook aan de prijs:
GBA SP: €99, spellen zijn ook niet al te duur €15 of zo weet ik niet precies.
Nitendo DS:€145, spellen zijn ook cheap, maximaal €25
PSP:€250, spellen tussen de €30 en €60
Gamecube: €99
Ps2/Xbox:€150
PS3/Xboz350:€400/500 bij de launch.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 19-07-2005 @ 02:21 :
Ik zat er al op te wachten.

Een doelgroep die microsoft en sony afhankelijk van de consoleprijzen best kunnen wegsnoepen. Dat kan gebeuren op het moment dat een van de twee een sterke kiddie line up ontwikkelt "omdat nintendo toch pas over 10 maanden serieuze concurentie wordt".
Ja, maar sony/microsoft maken geen 'kiddie' lineup. En Nintendo beheerst iets wat sony/microsoft niet kunnen, namelijk games maken die íedereen aanspreekt. En de Revo komt op zijn laatst vlak na de PS3.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-07-2005 @ 11:43 :
Ja, maar sony/microsoft maken geen 'kiddie' lineup. En Nintendo beheerst iets wat sony/microsoft niet kunnen, namelijk games maken die íedereen aanspreekt. En de Revo komt op zijn laatst vlak na de PS3.
Wat wij kiddie line-up noemen, noemen hun games die iedereen aanspreekt?

Ach ja, zolang het maar leuke kiddie games zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:58
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
de prijs van de 360 zou toch redelijk laag blijven en de spellen weer immens duur(80 tot 90 Euro) of is dat een rumour
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee gewoon als normaal tussen de 400 en 500 euro bij de launch.
Spellen bleven 60/70.

Ligt eraan wat sony gaat doen en natuurlijk de revolution.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:45
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 19-07-2005 @ 11:58 :
Wat wij kiddie line-up noemen, noemen hun games die iedereen aanspreekt?

Ach ja, zolang het maar leuke kiddie games zijn.
Wat de 13-18 jarige mannelijke (deel van de) doelgroep van Sony/microsoft kiddie noemt zijn spellen als mario kart enzo. Dat zijn spellen die je inderdaad met het hele gezin kan spelen. I
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:08
Verwijderd
Xbox 360

Harde schijf = ombouwen = great fun
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-07-2005 @ 12:45 :
Wat de 13-18 jarige mannelijke (deel van de) doelgroep van Sony/microsoft kiddie noemt zijn spellen als mario kart enzo. Dat zijn spellen die je inderdaad met het hele gezin kan spelen. I
Of het nou kiddie is of niet, ze zijn wel goed .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 14:06
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
k vind gewelddadige spellen die style over substance stellen persoonlijk een stuk kinderachtiger dan het gemiddelde Mario Kart spel. Of een spel kinderachtig is of niet zit hem wat mij betreft dan ook niet zozeer in het uiterlijk, als wel in het productieniveau en de marketingstactieken die worden aangewend.

Maar zelfs al zou ik dat niet vinden, dan nog wordt ik duizend keer liever geasocieerd met spelletjes voor kindern onder de tien dan spelletjes voor brallerige, puisterige, stinkende puberklootjes. Die doelgroep verdient m.i gewoon een nekschotRama.

(Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een goed, thematisch volwassen spel niet kan waarderen. Maar die spellen zijn tamelijk zeldzaam aan het worden).
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-07-2005 @ 15:06 :
k vind gewelddadige spellen die style over substance stellen persoonlijk een stuk kinderachtiger dan het gemiddelde Mario Kart spel. Of een spel kinderachtig is of niet zit hem wat mij betreft dan ook niet zozeer in het uiterlijk, als wel in het productieniveau en de marketingstactieken die worden aangewend.

(...)
Oftewel; Dead to rights 2 vind jij kinderlijker dan Asterix & Obelix XXL 2?! Heel leuk enzo die anti-ps2 generation instelling maar nou lul je.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2005, 20:14
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Bossen schreef op 23-07-2005 @ 20:16 :
Oftewel; Dead to rights 2 vind jij kinderlijker dan Asterix & Obelix XXL 2?! Heel leuk enzo die anti-ps2 generation instelling maar nou lul je.
Ik had het over de gemiddelde Mario Kart . Daar bedoelde ik mee aan te geven over een bepaald niveau te spreken. Een fatsoenlijk niveau.

Ik heb die versie van Asterix niet gespeeld, maar als hij goed te spelen is en goede designs + hoge values heeft, dan zou ik hem beter vinden dan een oppervlakkig aftreksel van meerdere 3rd person/action shooters. En in dat licht zou je hem dus ook "volwassener" kunnen noemen dan Dead to Rights, een spel dat in de markt wordt gezet als de zoveelste Max Payne wannabe die drijft op kewlness en stoere poppetjes. En dat vind ik dus vreselijk kinderachtig.

Maar je hebt gelijk, de woordenboekdefinitie van "volwassen" is anders.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Bossen schreef op 23-07-2005 @ 20:16 :
Oftewel; Dead to rights 2 vind jij kinderlijker dan Asterix & Obelix XXL 2?! Heel leuk enzo die anti-ps2 generation instelling maar nou lul je.
Asterix & Obelix voor de SNES is anders meesterlijk.

Vooral als je het met z'n tweeën speelt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maja om het maar weer ontopic te laten gaan:

Deze jonges komen op de nieuwe console's:







Alleen duurt het nog een tijdje
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-07-2005 @ 21:14 :
Ik had het over de gemiddelde Mario Kart . Daar bedoelde ik mee aan te geven over een bepaald niveau te spreken. Een fatsoenlijk niveau.

Ik heb die versie van Asterix niet gespeeld, maar als hij goed te spelen is en goede designs + hoge values heeft, dan zou ik hem beter vinden dan een oppervlakkig aftreksel van meerdere 3rd person/action shooters. En in dat licht zou je hem dus ook "volwassener" kunnen noemen dan Dead to Rights, een spel dat in de markt wordt gezet als de zoveelste Max Payne wannabe die drijft op kewlness en stoere poppetjes. En dat vind ik dus vreselijk kinderachtig.

Maar je hebt gelijk, de woordenboekdefinitie van "volwassen" is anders.
Ik snap wat je bedoelt maar zie de link ff niet tussen een spel van hoog niveau en volwassen en een spel van een laag niveau (aftreksel van andere populaire game) kinderlijk.

Ontopic:
Die plaatjes van killzone zijn toch niet ingame. Ze gaven een impressie van wat je kunt verwachten van de ps3. Teminste dat las ik in de PU. (Van Gears of War is iig zeker dat de screens ingame zijn, er is zelfs al een preview in de PU te lezen. Graphics zijn te vergelijken met die van de beste FMV's uit xbox games.)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 00:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
PU vertrouw ik niet, mijn broer heeft contacten, c.q tekend soms met mensen die werkzaam zijn bij de makers van Killzone, zo word het zegt men, maar eerst nog eens Killzone II afwachten op de PS 2
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 10:32
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Killzone 2 wordt toch echt voor de ps3 gemaakt hoor.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Waar staat het dat het Killzone 2 is
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2005, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 24-07-2005 @ 01:29 :
PU vertrouw ik niet, mijn broer heeft contacten, c.q tekend soms met mensen die werkzaam zijn bij de makers van Killzone, zo word het zegt men, maar eerst nog eens Killzone II afwachten op de PS 2
Nee maar dat zeiden de mensen van sony ook; de beelden die je nu ziet geven een impressie van wat je ingame op de ps3 kunt verwachten. Het was gewoon een filmpje. Al zal het zo ook wel worden aangezien Gears of War er ook super uitziet en de ps3 schijnbaar krachtiger wordt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-07-2005 @ 23:31 :
Maja om het maar weer ontopic te laten gaan:

Deze jonges komen op de nieuwe console's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen duurt het nog een tijdje
Enige die me interesseert is Alan Wake. De rest ziet eruit als nog meer shooters.

*edit* oh wacht, die 2de is van square-enix. Wat wordt dat voor game?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 20:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Final Fantasy XI voor Xbox 360.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:34
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-07-2005 @ 01:29 :
maar eerst nog eens Killzone II afwachten op de PS 2
daar staat dat
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:06
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
XBOX 360 release, december worldwide
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Omg Die graphics zien er echt ziekelijk goed uit . Alleen een beetje jammerlijk weer dat die dingen een godsvermogen gaan kosten maarja dat zijn we ondertussen wel gewend van Sony . Niet dat ik nog een console ga kopen want ik heb al een fatsoenlijke pc en dat vind ik veel relaxter.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 25-07-2005 @ 16:06 :
XBOX 360 release, december worldwide
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 18:25
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik weet niet hoor, maar al die plaatjes, graphics, filmpjes en weet ik wat allemaal voor een troep liep op not final hardware, zwaar overpowerede devkits of t waren pre-rendered filmpjes (zoals die killzone 2/3 zooi) dus ik moet het allemaal nog maar zien.

Alleen Epic had op de E3 met Gears Of War iets wat echt op een bestaande engine op een devbak met enigszins realistische specs liep en toegegeven: dat zag er erg lekker uit.

ik ben trouwens zelf de nog immer blije eigenaar van een Gamecube, en ik vind dat 'kiddy' gehalte behoorlijk overdreven.
De enige reden waarom Nintendo met uberhaupt een probleem zit is omdat ze ontiegelijk stom tegen 3rd party developers zijn geweest en zo een heleboel ontwikkelaars hebben misgelopen die nu wel op PS2 en Xbox blijven ontwikkelen. Nintendo is dus voor een groot gedeelte afhankelijk van eigen werk.. wat dan vaak wel weer topgames zijn.

ik denk dat microsoft en sony gewoon lekker hard tegen elkaar blijven inblazen met specsheets, hd-tv, blu-ray, en hoeveel terraflops ze per gigaseconde door een draadje kunnen persen,
en dat nintendo de revolution op een zelfde manier in de markt gaat stoppen als de ds, als iets compleet anders wat niet op basis van gfx of specs beoordeeld maar op inventiviteit. En t werkt wel, ze boren een compleet andere markt aan die normaal nooit games speelt, en sporen aan tot kleine momenten van spelen tussendoor, ipv de archetype WOW nerd, die dagen en nachten in orcland zit verscholen...

maar goed, we zullen het allemaal wel zien. t worden denk ik gewoon drie vette systemen, met voor elk wat wils.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 25-07-2005 @ 19:25 :
ik denk dat microsoft en sony gewoon lekker hard tegen elkaar blijven inblazen met specsheets, hd-tv, blu-ray, en hoeveel terraflops ze per gigaseconde door een draadje kunnen persen,
en dat nintendo de revolution op een zelfde manier in de markt gaat stoppen als de ds, als iets compleet anders wat niet op basis van gfx of specs beoordeeld maar op inventiviteit. En t werkt wel, ze boren een compleet andere markt aan die normaal nooit games speelt, en sporen aan tot kleine momenten van spelen tussendoor, ipv de archetype WOW nerd, die dagen en nachten in orcland zit verscholen...
Dat is precies wat ik ook denk maar als je dat zegt op fora komen alle ps2/xbox fanboys er meteen tussendoor dat nintendo kiddy is en dat nintendo met informatie had moeten komen tijdens de E3 en dat de revolution gaat zuigen want het ding wordt niet zo krachtig als de PS3 etc. Erg vermoeiend dat mensen gewoon niet kunnen inzien dat er ook andere markten zijn dan de 12-18 jarige mannelijke pubers en dat Nintendo niet eens persé wil concurreren met de ps3/xbox360.


Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 25-07-2005 @ 19:25 :

maar goed, we zullen het allemaal wel zien. t worden denk ik gewoon drie vette systemen, met voor elk wat wils.
En dát is al helemaal onbegrijpelijk voor bovenstaande doelgroep. IN hun ogen kan er maar 1 systeem overblijven en moeten de andere 2 failliet gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 19:57
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
wammus schreef op 25-07-2005 @ 16:11 :
Omg Die graphics zien er echt ziekelijk goed uit . Alleen een beetje jammerlijk weer dat die dingen een godsvermogen gaan kosten maarja dat zijn we ondertussen wel gewend van Sony . Niet dat ik nog een console ga kopen want ik heb al een fatsoenlijke pc en dat vind ik veel relaxter.
In verhouding gamen voor 400 euro of voor 2000 euro .
Niet dat je een RTS of een FPS goed en snel op een console kan spelen....

*Denkt aan de tijd van Red Alert op de PSX.....*

Terraflop zegt helemaal geen fuck, al heb je 9000triljoen terraflops, als je ze niet kan gebruiken heb je er niet veel aan.
Maar jah, het is toch allemaal tasten in het duister, aangezien ze nog niet uit zijn. Weten jullie nog wat Sony zei bij de launch van de PS2?En wat Mircosoft zei met de launch van de Xbox?

Beetje bullshit allemaal, anyway de games beslissen of een console goed is, c.q verkoopt.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 20:38
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-07-2005 @ 20:57 :
Beetje bullshit allemaal, anyway de games beslissen of een console goed is, c.q verkoopt.
Euh nej...
De marketing beslist of een console verkoopt.
Vindt de mainstream een game tof dan kopen ze em, en ze bepalen dat aan de hand van leuke filmpjes/bekende mensen in de game/stoere reclames. En de mainstream is een stukkie belangrijker dan die paar hardcore gamers, en dat weten Sony en Microsoft ook. (alleen Ninty schijnt dat hier en daar te vergeten).
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 25-07-2005 @ 21:38 :
Euh nej...
De marketing beslist of een console verkoopt.
Vindt de mainstream een game tof dan kopen ze em, en ze bepalen dat aan de hand van leuke filmpjes/bekende mensen in de game/stoere reclames. En de mainstream is een stukkie belangrijker dan die paar hardcore gamers, en dat weten Sony en Microsoft ook. (alleen Ninty schijnt dat hier en daar te vergeten).
Nintendo lijkt zich tegenwoordig meer op de non-gamer (en de verstokte nintendo fan, waar er nog genoeg van zijn) te richten.

Nou is Japan niet echt heel erg representatief want dat land is gewoon gek, maar als je bijvoorbeeld ziet wat daar enkele van de best verkopende software is voor de DS zie je dat dat Nintendogs, electroplankton, braintraining for adults en een spelletje dat omschreven werd als soort weekend miljonairs zijn. Allemaal dingen die iedereen leuk kan vinden, van jong tot oud, man of vrouw. Dit is iets wat normale games niet kunnen aangezien die op een veel beperktere groep gericht zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou ja, "iedereen leuk kan vinden".....Ik weet niet of dat wel iets positiefs is. De gameindustrie moet weer gewoon terug gaan naar de tijd dat je oma zoiets had van "blegh, die walgelijke spelletjes van tegenwoordig!".
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-07-2005 @ 23:00 :
Nou ja, "iedereen leuk kan vinden".....Ik weet niet of dat wel iets positiefs is. De gameindustrie moet weer gewoon terug gaan naar de tijd dat je oma zoiets had van "blegh, die walgelijke spelletjes van tegenwoordig!".
Die dingen die ik noemde zijn dan ook wat anders dan hardcore japanse rpg's en voor heel andere doelgroep bedoeld hè . En ach, zolang er een kleine hoeveelheid echt speciale games uitkomen ben ik allang tevreden. Ik heb toch geen tijd om 30 games per jaar te spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:10
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-07-2005 @ 20:57 :
Weten jullie nog wat Sony zei bij de launch van de PS2?En wat Mircosoft zei met de launch van de Xbox?
lol 'this we will be future of gaming , zelfde zooi die nu wordt uitgekraamd
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 22:55
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat vinden we trouwens van deze hi-res versie van het welbekende eerste plaatje van RE5?

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 23:12
Verwijderd
Als dat ingame graphics zijn ga ik het dus echt niet spelen. Wordt me dan veel te eng.

Net als Silent Hill 5 die in ontwikkeling is voor de ps3.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 23:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga er vanuit dat het in-game is, hoewel het plaatje wel iets wegheeft van een schilderij.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-07-2005 @ 00:37 :
Ik ga er vanuit dat het in-game is, hoewel het plaatje wel iets wegheeft van een schilderij.
Inderdaad, ik vind het net té gelikt voor ingame.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 00:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 25-07-2005 @ 20:01 :
Dat is precies wat ik ook denk maar als je dat zegt op fora komen alle ps2/xbox fanboys er meteen tussendoor dat nintendo kiddy is en dat nintendo met informatie had moeten komen tijdens de E3 en dat de revolution gaat zuigen want het ding wordt niet zo krachtig als de PS3 etc. Erg vermoeiend dat mensen gewoon niet kunnen inzien dat er ook andere markten zijn dan de 12-18 jarige mannelijke pubers en dat Nintendo niet eens persé wil concurreren met de ps3/xbox360.
Hier ben ik mee eens hoewel je voor de PS2 ook best leuke "kiddy" games hebt.

Citaat:
Dinalfos schreef op 25-07-2005 @ 23:00 :
Nou ja, "iedereen leuk kan vinden".....Ik weet niet of dat wel iets positiefs is. De gameindustrie moet weer gewoon terug gaan naar de tijd dat je oma zoiets had van "blegh, die walgelijke spelletjes van tegenwoordig!".
Die tijd kan ik me anders niet herinneren. Voor de Snes had je al games voor de hele familie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 06:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Games die gericht zijn er altijd, immers dat verkoopt. Als een kind bij hun pa of ma gaat zeuren dat hij die en die titel wilt hebben, krijgt hij die meestal ook . Die verwende kinderen toch ook.

Daarnaast moeten de graphics wel een beetje to the top zijn, aangezien zo een console 4 jaar mee moet, c.q 4 jaar Future proof moet zijn. Bij een pc hoeft dat weer niet, kan je zo vaak upgraden als je wilt, kost je alleen handen vol met geld in vergelijking met een console.

Nadeel van de nieuwste console's is, dat als je echt alle pracht wilt zien, dat je een HDTV moet hebben, en die kosten nu rond de 2000 euro....Dat heeft niet iedereen over voor een tv.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 25-07-2005 @ 20:01 :
Dat is precies wat ik ook denk maar als je dat zegt op fora komen alle ps2/xbox fanboys er meteen tussendoor dat nintendo kiddy is en dat nintendo met informatie had moeten komen tijdens de E3 en dat de revolution gaat zuigen want het ding wordt niet zo krachtig als de PS3 etc. Erg vermoeiend dat mensen gewoon niet kunnen inzien dat er ook andere markten zijn dan de 12-18 jarige mannelijke pubers en dat Nintendo niet eens persé wil concurreren met de ps3/xbox360.



En dát is al helemaal onbegrijpelijk voor bovenstaande doelgroep. IN hun ogen kan er maar 1 systeem overblijven en moeten de andere 2 failliet gaan.
Stop even met dat "12 tot 18 jarigen willen allemaal dezelfde mainstream zooi en ik ben 20 dus ik niet" gezeik want dat is bullshit.

En dat 2e stuk is ook onzin, ik heb alledrie de systemen, als eerste de xbox, en die blijft bij mij ook favoriet vanwege xbox live. Maar de GameCube heeft weer een hele andere soort games die minstens zo vermakelijk kunnen zijn en de ps2 heeft ook veel exclusieve titels die erg goed zijn.
Zo hebben ze alledrie sterke en zwakke punten; Xbox online, Gamecube heeft games die heel anders zijn dan de gemiddelde ps2/xbox game, ps2 heeft gewoon veel goede exclusives (Metal Gear, Gran Turismo, Tekken).

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 26-07-2005 @ 12:09 :
Stop even met dat "12 tot 18 jarigen willen allemaal dezelfde mainstream zooi en ik ben 20 dus ik niet" gezeik want dat is bullshit.

En dat 2e stuk is ook onzin, ik heb alledrie de systemen, als eerste de xbox, en die blijft bij mij ook favoriet vanwege xbox live. Maar de GameCube heeft weer een hele andere soort games die minstens zo vermakelijk kunnen zijn en de ps2 heeft ook veel exclusieve titels die erg goed zijn.
Zo hebben ze alledrie sterke en zwakke punten; Xbox online, Gamecube heeft games die heel anders zijn dan de gemiddelde ps2/xbox game, ps2 heeft gewoon veel goede exclusives (Metal Gear, Gran Turismo, Tekken).
...

Waar zeg ik dat die groep alleen mainstream zooi wil? Enige wat ik zeg is dat veel mensen (die dan ook toevallig vaak in die leeftijdsgroep zitten, maar OOK daarbuiten kunnen zitten) niet willen of kunnen inzien dat Nintendo zich niet meer op hun richt maar op een compleet andere groep.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:54
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Ehm... ik wil niet vervelend zijn maar voor de fanboy's van Xbox 360 en PS3 het volgende;
- De games van de Xbox 360 die we op de E3 hebben gezien draaiden op grote, dure HD LCD televisies. Wil ik straks dus optimaal van de graphics van games genieten dan zal ik zo'n HD televisie moeten aanschaffen. In Amerika zijn deze al een tijdje verkrijgbaar, maar op de gadgetsfreaks en een paar mensen met teveel geld na, zal niemand zo'n ding kunnen kopen. In Nederland en Belgie zijn deze dingen helemaal niet te koop. Wat betekent dat ik dus slechtere graphics heb en het valt nog te bezien of deze ook daadwerkelijk beter zijn. Dit heb ik me laten vertellen door Arthur Geraerts, Hoofdredacter van XBM
En algemeen bekend is dat de screenshots van games die op de PS3 draaiden helemaal niet op de PS3 draaiden!!! Allemaal bullshit met die nieuwe consoles! Maar goed, we hebben nog steeds (een verbeterde) Xbox-live en dat betekent ongekend veel gamefun!!!!!!!!!1
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:26
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
je kon gears of war spelen op de 360 en dan speelde je op een gewoon beeldscherm. Dan zag het spel er nog geweldig uit dus over dat HD maak ik me niet echt zorgen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.