Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 18:32
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Hebben jullie op je site reclame staan waar je betaald voor krijgt?? En welke reclames zijn dat dan???????
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 19:09
Bobpje
Avatar van Bobpje
Bobpje is offline
Ja, een banner van een discotheek waarvoor ik gratis entree, drank en kleding krijg, en een bannertje van mn hostingprovider waarvoor ik gratis hosting krijg.
__________________
Life is like a box of chocolates..

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:21
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Meestal wordt er een ad exchange systeem gebruikt, zoals webads, waarbij je dus ads ruilt. Dus je ontvangt dan geen geld, maar op andere sites wordt jouw banner getoont, waardoor je meer bezoekers naar je site krijgt.

Als je echt betaalde reclame wilt op je site moet je ook wat te bieden hebben, denk ik.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:24
Kaboon
Kaboon is offline
Nee, totaal niet. Ik vind reclames op websites (en reclames in het algemeen) zwaar irritant.

Toch denk ik dat ik er wel een beetje geld mee zou kunnen verdienen (heb redelijk wat bezoekers, al zeg ik het zelf). Maar ik vind ze gewoon té irritant en ben daarom ook nooit van plan nog te gaan adverteren.

Heb wel eens gedacht om een PayPal donation button te plaatsen. maar heb m'n PayPal recentelijk opgezegd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:44
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Als je website vrijwilligerswerk is voor een goed doel (b.v. gratis software ontwikkelen) dan zou je idd een 'donate' button kunnen plaatsen.

Maar ik vind reclame opzich niet storend. Mits het normale reclame is die niet schreewend of anderzins storend is. Op een plek waardoor de advertentie duidelijk zichtbaar is gescheiden van de eigenlijke pagina, en er dus geen onoverzichtelijke toestanden ontstaan.

Dat is de manier om gratis content te blijven zien, die wel gewoon betaald moet worden. Vergelijk het met de TV, je kunt de films en programma's op TV zien doordat je betaalt met het (af en toe) kijken van reclame. Ik kan daar niets slechts in zien, vind het wel mooi systeem.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:11
TIGEK
TIGEK is offline
Ja, verhuren van een 234*60 banner. Dit keer 3 website's van Startpagina. 1 tje heb ik er verhuurd a 160 Euro in het jaar,
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:03
Kaboon
Kaboon is offline
Ook ik ben eigenlijk wel enigzins nieuwschierig naar wat de reclame nou zoal opbrengt.

Ik wi ldaarom graag ook nog het één en ander weten. Mocht je wel reclame op je site hebben staan, lijkt het mij intressant om te weten hoeveel bezoekers je per dag/maand/jaar krijgt en wat het opleverd (mits je dat wil zeggen natuurlijk).

Bezoekers: gemiddeld 100-150 per dag (met af en toe een hoge uitschieter).
Reclame verdiensten: 0.00 euro.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.