Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 20:50
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik doe eigenlijk altijd kleding kopen in mijn eentje. Ik kan dan tenminste rustig op mijn gemak alles bekijken.

Maar hoe doen jullie dat?
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 21:11
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ik doe geen kleding kopen ik ga kleding kopen

waarom zou je je alles eigenlijk neit op je gemak kunnen bekijken met een ander erbij ?
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:30
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ach sommige mensen zijn misschien vervelend om iets mee te winkelen maar ik kan toch met veel mensen wel leuk winkelen... maar alleen gaat oowk prima...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:30
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Doe ik altijd... heerlijk vind ik het. Geen gezeur om je heen....
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:43
Verwijderd
Ik ga eigenlijk liever alleen, dan heb ik geen mensen bij me die het irritant vinden als ik heel lang bezig blijf. Bovendien heb ik dan de onverdeelde aandacht van de verkoper.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:44
Verwijderd
hm, meestal met of goede vriend dan wel mijn vrouwelijk schoon (als in vriendin) maar soms ook alleen vinnik ook prima..maar als je ergens over twijfelt kan een second opinion van n vriend we sjil zijn..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:55
Verwijderd
omdat ik nooit op pad ga met het motto 'ik moet kleren kopen' maar met het motto 'een leuke tijd hebben met de mensen die mee zijn op pad' koop ik nooit kleren in mn eentje.. de mensen die mee zijn zijn altijd geduldig genoeg om even te wachten tot ik klaar ben met passen of zijn zelf bezig, dus dat is nooit een probleem, en het is nog gezellig ook.. ik hou niet van winkelen in mn eentje.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:55
Verwijderd
Ehmz, nouja, ik heb een paar mensen waar ik goed mee kan winkelen, die niet op m'n zenuwen werken, en waarmee ik redelijk overeenkom qua stijl.. Maar het liefst winkel ik toch nog steeds alleen, gaat wat sneller, ik word lekker niet beinvloed, heb er ook meer tijd voor.. Ik winkel redelijk veel, dus om nou telkens met iemand te gaan.. In mn eentje is net zo makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:58
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Als ik echt iets nodig heb ga ik alleen, als het meer 'rondslenteren en kijken of je iets leuks tegenkomt' is dan ga ik samen met een vriendin.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:27
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Als ik echt iets nodig heb ga ik alleen, als het meer 'rondslenteren en kijken of je iets leuks tegenkomt' is dan ga ik samen met een vriendin.
idd. als ik weet dat ik bijv. nieuw ondergoed nodig heb, fiets ik ff naar de hema ofzo en dan hoppa, klaar. of ik hop een andere winkel binnen voor iets anders. de laatste tijd komt het niet veel meer voor, maar ik vind het nog steeds heel erg koel om zo'n dagje naar de stad te gaan met vrienden en dan beetje rondslenteren/rondkijken, idd...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:16
Verwijderd
doordeweeks in mn eentje. dan kan je naar huis gaan wanneer je wilt, je kan heel de dag in de stad lopen zonder iemand aan je zij die loopt te zeuren over dat ze/hij moe is, of nog even heel de stad door wil om nog even naar die ene winkel te gaan.. je kan gewoon doen wat je wilt..alleen ik geef wel vaker meer geld uit want dan is er niemand die zegt: zou je dat nou wel doen? of heb je dat nou wel nodig...enzo..
ik vind het ook leuk om met een vriendin te shoppen maar ik ben gewoon "op mn eigen" ofzo, vind het vaak fijner om alleen lekker rond te wandelen...

sweekends zie ik mn vriend dus dan altijd met hem naar de stad, en met hem is het ook anders als met een vriendin, veel leuker en dan heb ik ook nergens problemen mee ..ik heb ook nie zo veel vriendinnen omdat ik het simpelweg niet wil

Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 23:21.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Puur kopen doe ik alleen,winkelen doe ik met vrienden..of soms ook alleen.
Als ik al weet wat ik nodig heb,waar ik het moet hebben doe ik dat gewoon alleen...gewoon lekker makkelijk.
Als ik er een dagje van maak,en gewoon lekker ga rondslenteren op zoek naar iets leuks ga ik met een vriendin of een vriendje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 00:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Soms alleen, soms met vrienden.
Als ik iets dringend nodig heb en er kan niemand mee ga ik alleen, en wil ik nog wel es wat langer blijven.

Alleen echt winkelen doe ik liever met vrienden, als ik er een dagje van maak en ik zit in mn eentje bij de mcdonald's of een andere eettent.. voel ik me daar zow verloren en alleen zitten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Soms alleen, soms met vrienden.
Als ik iets dringend nodig heb en er kan niemand mee ga ik alleen, en wil ik nog wel es wat langer blijven.

Alleen echt winkelen doe ik liever met vrienden, als ik er een dagje van maak en ik zit in mn eentje bij de mcdonald's of een andere eettent.. voel ik me daar zow verloren en alleen zitten
Das logisch...als je in de mac zit ben je ook verloren
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Das logisch...als je in de mac zit ben je ook verloren
Citaat:
ik schreef :


bij de mcdonald's of een andere eettent..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wallflower schreef:




Dat veranderd NIKS aan de zaak
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Dat veranderd NIKS aan de zaak
Jah, das waar


maargoed, ontopic ofsow :

kdee aan t begin van dit jaar vaak mn inkopen zelf, omdat een van mn weinige vrienden op een andere school in een andere plaats zat.. en toen had ik verder nog geen vrienden..

alleen inkopen doen is soms wel leuk, gewoon lekker met jezelf winkelen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 06:03
miep
Avatar van miep
miep is offline
Ik vind in m'n eentje soms ook wel lekker winkelen ja
Lekker alleen naar kleding kijken die jij leuk vindt.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2002, 08:11
Verwijderd
hmmmz tja, ik ga soms ook wel alleen winkelen omdat ik een beetje een apparte smaak heb.
mja, kweet niet, voel me dan zow snel voor lul staan, hebben jullie da niet? kweet wel da dat niet hoeft mja, toch...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:16
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
eerst vraag ik iemand of die mee wil naar de stad en als er niemand kan dan ga ik gewoon alleen. Het maakt me niet zo veel uit, maar als er iemand mee gaat is het wel gezelliger.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:29
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:


't is dat je die rolleyes er zelf al bij zet...

Wat een onzin, bijna niemand heeft exact dezelfde kledingsmaak en als ik met iemand meegaat die het liefst in pastel ofzo loopt, dan ga ik daar niet moeilijk over doen. Je weet de stijl van de ander en je kan toch oordelen of je iets bij diegenen vindt staan of niet? Het hoeft niet persé jouw smaak te zijn. En andersom. Veel mensen vinden mijn kleren niet mooi, maar als ik met ze winkel kijken ze dan gewoon ernaar of ze het bij mij vinden passen, niet of ze het zelf leuk vinden.
Das juist

neej keej, mja, die winkels waar ik soms in ga vinden anderen nouw niezow prettig ofzow. kweetniet, maar da wil ik anderen niet aandoen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:29
shanli
shanli is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
gefeliciteerd
lol

Ik ga het liefst met vriendinnen,maar als ik naar 't stad ga met het idee van:ik moet dat en dat hebben dan vind ik toch nooit iets,dus passen we van alles wat we niet nodig hebben,beetje kinder,mja..
Alleen vind ik niet zo leuk,'k voel mij dan zo een beetje ongemakkelijk

conclusie:het liefst ga ik met vrienden
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:32
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Als ik echt een dagje er van maak ga ik altijd samen met iemand. Das gewoon super gezellig Hier in Tilburg shop ik vaak gewoon alleen. In de H&M ben ik al 1000 nog-wat keer geweest maar daar kan ik nog steeds uren rondlopen als ze nieuwe dingen hebben. Op dat moment wil ik gewoon ff met niemand rekening houden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:48
Nuck
Nuck is offline
Wanneer ik naar een stad als Groningen ga, een beetje uit de buurt, ga ik met vrienden of met mams. Als ik in de buurt iets moet hebben, hangt het er vanaf met wie ik ga en of ik alleen ga. Alleen winkelen vind ik niet erg, ofzo .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:04
Just-A Skater
Avatar van Just-A Skater
Just-A Skater is offline
ikke gaat ook altijd liever alleen kleertiez ofsow kopen...kan je gewoon op je gemak gaan ensow geen vrienden die b.v de zaak niet leuk vinden waar je gaat en dan zitten te zanniken...conclusie sjakie gaat lievert alleen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 10:39
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
zoals hierboven al vaak gezegd is, als ik echt iets nodig heb ga ik alleen, gewoon gericht shoppen ofso, als ik ga winkelen om het winkelen dan ga ik het liefst met mijn vriend of vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:44
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Als ik echt iets nodig heb ga ik alleen, als het meer 'rondslenteren en kijken of je iets leuks tegenkomt' is dan ga ik samen met een vriendin.
Dat wou ik ook net gaan typen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:08
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Als ik echt iets nodig heb ga ik alleen, als het meer 'rondslenteren en kijken of je iets leuks tegenkomt' is dan ga ik samen met een vriendin.
zo
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 16:49
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
het ligt eraan..Soms wel en soms niet...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:36
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
k weet altijd wel wat ik moet hebben als ik kleren ga kopen dus huppelt er zowwat altijd wel iemand mee das een stuk gezelliger
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:09
Chelsea
Chelsea is offline
ik ga altijd met iemand, ben ik gewend en hebje iemand om tege te lullen
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:35
Li
Avatar van Li
Li is offline
meestal met moeder, broer of vriendin
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Das logisch...als je in de mac zit ben je ook verloren
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Li schreef:
meestal met moeder, broer of vriendin
broer = zus in mijn geval
of vriendje
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
doordeweeks in mn eentje. dan kan je naar huis gaan wanneer je wilt, je kan heel de dag in de stad lopen zonder iemand aan je zij die loopt te zeuren over dat ze/hij moe is, of nog even heel de stad door wil om nog even naar die ene winkel te gaan.. je kan gewoon doen wat je wilt..alleen ik geef wel vaker meer geld uit want dan is er niemand die zegt: zou je dat nou wel doen? of heb je dat nou wel nodig...enzo..
ik vind het ook leuk om met een vriendin te shoppen maar ik ben gewoon "op mn eigen" ofzo, vind het vaak fijner om alleen lekker rond te wandelen...

agree, ik ga vaak alleen omdat je dan niet in stomme zaken hoeft waar je geen zin in hebt, naar huis kan wanneer je wil etc en wat hier allemaal boven gezegd was
Als ik de hele dag naar een andere stad ga waar ik niet vaak kom ofzow, bijv Amsterdam, dan isset wel leuk om met vriendinnen te gaan, en dan overal te kijken en de hele dag shoppen enzow...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:12
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ben ook wel een einzelgänger
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2002, 20:04
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:


of vriendje
tja.. als je geen vriendje in de buurt hebt, wordt het moeilijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:18
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik ging vandaag even alleen sjoppen

binnen een uur had ik een superleuke broek + shirtje er bij! Echt cool ben er erg blij mee!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:12
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Ik ging vandaag even alleen sjoppen

tsjoppen ?
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:43
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik ga wel eens alleen winkelen. Lekker makkelijk, niemand die zich ermee bemoeit. En anders met mijn moeder , is lekker makkelijk want dan kan zij even helpen. En eventueel nog met een vriendin en heel af en toe met mijn broer!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:02
Alet
Alet is offline
Ik winkel regelmatig even alleen, als ik bijvoorbeeld door de stad fiets en er even zin in heb, of me bedenk dat ik iets nodig heb.
Anders shop ik met een vriend/vriendin, zus of collega.
Ik heb gister een nieuw horloge gekocht samen met mijn vader, omdat hij toch net iets meer verstand heeft van kwaliteitsmerken en de beste juweliers. Oh, en zijn pinpas is ook welkom natuurlijk
(Het is trouwens gewoon een Fossil horloge geworden)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:31
humandoll
humandoll is offline
uit school ga ik soms ff de stad in, dan ben ik ook alleen en vind ik het relaxed winkelen, voor de gezelligheid ga ik natuurlijk wel vriendinnen maar dan kom ik meestal niet met zoveel aankopen thuis.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:43
utopian me
utopian me is offline
ga ook vaak wel in m'n eentje, wanneer ik met vriendinnen ga is het wel heel gezellig enzo.. maar dan gaan we vaak ff ergens zitten en dan is het meestal gewoon beetje rondhangen en heel af en toe iets kopen.. in je eentje wordt je lekker niet beinvloed, kun je lekker de tijd nemen en overal uitgebreid naar kijken, vind het ook totaal niet erg om in m'n eentje door de stad te lopen... voel me dan juist heel vrij..
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:09
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
meestal loop ik wel tegen dingen aan als ik hier gewoon wat op dorp rondloop.. Ik ga eigenlijk nooit bewust shoppen..
Maar als ik ga dan is dat meestal met een vriendin ergens, en soms met mamz, als ik een beetje krap bij kas ben..
Maar meestal ben ik dus gewoon alleen, vind ik ook veel fijner, want dan is er niet iemand anders bij die bijvoorbeeld perse elke winkel in wil, of die juist overal voorbij sjeest... Die eeuwen in dezelfde winkel blijft rondhangen of die alles in een seconde wel gezien heeft, maar kan ik lekker in mijn eigen tempo rondkijken naar dingen die ik leuk vind..
Ook nie dat iemand heel de tijd om jouw mening vraagt of alles gaat bekritiseren enzo..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:29
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
gister met mun vriendin mee wezen sjoppen is gezzelie
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:34
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Als k echt naar iets op zoek ga k meestal alleen.... Heb je tenminste geen zeurende moeder/vriendin naast je die ook nog overal moet kijken en dan weer iets drinken, terrasje zitten blabla G
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Honderd redenen om je te verlaten.
Orpheus
70 04-10-2006 17:21
De Kantine Weerwolfspel #14
Biertank 52
500 14-01-2006 18:41
Verhalen & Gedichten Stikdood, een verhaal
horsepills
17 05-01-2005 12:57
De Kantine Lees dit, ik vind het een goed idee.
Hank McCrank
4 24-06-2002 21:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Partijprogramma Fortuyn
Unexplained
192 06-05-2002 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.