Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2012, 20:19
Karistir
Karistir is offline
Hey, ik ben een jongen (16) en merk sinds dat ik wat ouder ben geld steeds een grotere rol speelt, dus mijn vraag. Ik zou graag aan handel willen doen zoals Horloges, Beats By Dre's, mobielen, en dat soort spullen wat bekend zijn bij jongeren. Weet iemand sites waar je ze goedkoop kunt bestellen en of heeft iemand tips voor handel. Ik zou 't graag horen.

(Als ik dit onder het verkeerde forum heb geplaats, zou ik graag willen dat een medewerker hem verplaatst en niet sluit, bedankt.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2012, 22:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je zelf geen winkel hebt kun je het denk ik wel vergeten om die spullen goedkoop in te kopen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 09:41
Verwijderd
Je kunt op EBay e.d. natuurlijk kijken wat er goedkoop geveild wordt. Ik ben er alleen bang voor dat als je zo weinig ondernemerszin hebt dat je je inkooppunt niet kunt vinden, dat je met je winkel er alleen op wacht om snel geld binnen te schuiven door de marge die je aanbrengt. Dan kom je van een koude kermis thuis.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 17:47
Karistir
Karistir is offline
Citaat:
Als je zelf geen winkel hebt kun je het denk ik wel vergeten om die spullen goedkoop in te kopen.
Waar halen winkels zulke spullen, me vader heeft een winkel maar dat is jammer genoeg een inktstation.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Waar halen winkels zulke spullen, me vader heeft een winkel maar dat is jammer genoeg een inktstation.
Groothandel.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 13:59
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Als het echt zo makkelijk was om goedkoop dat soort spullen in te kopen gaan jongeren het echt niet bij jou kopen, maar ook bij een groothandel oid.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 14:28
Verwijderd
Vaak ís het ook zo makkelijk overigens. KvK-registratie is niet zo duur. Je moet alleen wel verder kijken dan je neus lang is. Ik heb artikelen bij de Large gezien die voor een honderdste van de prijs verkocht worden in de groothandel...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 12:33
.Daan
.Daan is offline
Via www.miniinthebox.com (mini in the box) kan je goedkope gadgets en accessoires kopen. Houd er wel rekening mee dat dit een chinese groothandel is en het tot 30 dagen kan duren voor je het in huis hebt.

Denk ook bij het verkopen eraan dat je dit gewoon via marktplaats ofzo doet anders kan je inderdaad problemen krijgen met belastingdienst. Ook kan je de moeite nemen om een webshop te starten. Hiervoor moet je je wel registreren bij de KvK maar volgens mij is dat vanaf 2013 gratis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 12:58
Verwijderd
Ga werken via dropshippers?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 17:32
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Als het echt zo makkelijk was om goedkoop dat soort spullen in te kopen gaan jongeren het echt niet bij jou kopen, maar ook bij een groothandel oid.
Niet als je ze dan per doos van 20 moet kopen met een contract dat ze er een jaar lang mogen komen bijleveren, bovendien kan een bedrijf dat ze doorverkoopt de btw er weer vanaf halen en dan pas wordt het voordelig. Maar dan moet de TS wel even genoeg geld hebben en zich inschrijven bij de KVK zodra hij zijn eerste product heeft verkocht en daar de btw voor heeft ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 17:53
Verwijderd
Die goedkope spullen die jij koopt zijn meestal replica's.
Als je daarmee gepakt word dan kan je een grote boete krijgen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 18:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ken een gast die in dit soort dingen handelt, ook vaak via facebook e.d. Ik zou je zijn naam/ fb kunnen geven (PM), hij kan je vast meer vertellen. Maar ik reken er niet op dat hij al zijn geheimen prijs geeft (zeggen dat je van mij komt gaat niet heel veel helpen, want we zijn niet echt bevriend ofzo).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 08:28
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Geniaal plan, serieus.

Wanneer je het eerlijk doet en een bedrijfje begint, is het maar de vraag of je kunt concurreren tegen internetsites / groothandels en winkels die deze producten al jaren verkopen en vaak al naam hebben gemaakt. Je klinkt daarnaast niet als iemand die hier over nagedacht heeft met een (business)plan en startkapitaal.
Overigens, als je het eerlijk aanpakt zul je altijd garantie moeten geven als een product niet voldoet of stuk gaat. Zelfs al lever je een aantal tientjes goedkoper maar bied je geen garantie, dan vraag ik me nog sterk af of mensen bij je zullen afnemen.

Of je moet willen werken met producten die van de vrachtwagen gevallen zijn, maar hier heb ik gelukkig geen kennis van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kapitalisme is inherent aan liefde
AsianDF
153 25-08-2006 12:05
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Lifestyle Gorgonische wederwaardigheden
Verwijderd
500 10-04-2006 16:08
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.