Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2001, 21:35
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Piekerend lag ze op het bed , hij had zo’n mooie ogen en keek haar steeds zo lief aan…was ze verliefd?
Ze droomde weg in haar gedachten , en zag het allemaal al gebeuren, ze zou tim ontmoeten en ze zouden samen naar huis wandelen op het einde van de weg zou ze zeggen dat ze wat voelde .Een vlinder deed haar hele lichaam tintelen als hij nog maar in haar buurt was.
Ze zou hetzelfde te horen krijgen , ze zou fel overdreven een traan gelaten hebben en hij had haar in zijn armen genomen …. Ze droomde steeds verder en viel in slaap
Volgende morgen was ze fris wakker , heerlijk geslapen had ze , en gedroomd , weg gezonken in liefdesgedachte maakte ze zich klaar , vandaag ging ze het vertellen , want ze was zeker van wat ze voelde. Ze was verliefd J jah toch ?
De hele weg naar school had ze aan hem gedacht , woorden spookten door haar hoofd.dat zou ze zeggen en dat net niet … ze was klaar ze ging het durven !!
Stilletjes liep ze de school binnen , ze hield zich op de achtergrond , niemand mocht haar gevoel verpesten !!neen niemand , niet vandaag … gisteren hadden ze de kans gehad , morgen ook … maar neen niet vandaag .
Het lukte haar best goed , ze had zich in een hoekje geplaatst en was stilletjes weggezakt in de geschiedenis van het proletariaat.een beetje onzeker was ze toen de bel ging en aan het examen kon beginnen , maar ze hield tim in haar gedachten en niets kon fout gaan…

Twee uur later liep ze de school verontwaardigt uit ; hoe had het zo kunnen mislopen !!?
Twee op drie vragen sloeg ze wel mis L nou jah … tim zou haar wel troosten , tenminste dat hoopte ze… ze stapte op de tram en vergat het allemaal even….nog vijf minuutjes en ze zou tim zien, haar dag ging goed gemaakt worden. De tram schokte , de sporen maakte een enorm piepend geluid , dat alles maakte haar gelukkig dat ze weer mocht afstappen.
Zoekend in de menigte naar die ene jongen liep ze verder … waar was hij nou??zenuwachtig liep ze verder n was hij te laat?…
‘ hey ‘ een lieve stem riep haar ‘ heey tim !!’ ze vloog in zijn armen , samen liepen ze naar huis.nu zou het gebeuren….

Stilletjes zat ze naast de telefoon , de hoorn nog in haar hand.Waarom moest haar dit nou weer overkomen , alles kwam samen , ze voelde zich slecht L
Bevreesd stond ze op en liep naar haar kamer , trillend op haar benen.ze moest het even van zich afzetten , maar hoe?als ze het nou maar eens zou begrijpen , het ging zo snel , ze heeft zelf niet van de kriebels kunnen genieten.
Haar tranen konden niet lopen , ze was te kwaad !! het was bijna perfect geweest … bijna L
Samen waren ze naar huis gewandeld , ze had niets gezegd , ze had diep in zijn mooie bruine ogen gekeken en een diepe zucht gegeven.
“wat is er?”
“ik ben verliefd denk ik … voor het eerst verliefd….”
Stilletjes had hij zijn hoofd naar haar gebogen en had haar gekust , ze smolt voor hem
<<Eindelijk>> had ze zich bedacht …

kriebels hadden haar lichaam even over genomen en niets kon nog stuk… tot jah …
tot diezelfde avond het telefoontje … vaag was het geweest
‘wat vanmiddag gebeurde was fout’
‘oh’
lange stilte was er gevallen
‘ we zullen vrienden blijven ok?’
‘jah , ik moet nu gaan trouwens’ had ze nog met huilerige stem gezegd
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2001, 10:53
lucy
lucy is offline
heel mooi geschreven.
het einde is
kus en knuffel, miekje
__________________
ff de groetjes doen aan, erik (mrhanky) eva, en remy ofcourse en de rest natuurlijk ook!!! k kan alleen niet iedereen opnoemen!! helaas
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 11:10
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
dank je hoor
khad eigenlijk bij het einde meer een gevoel
maar toch mercie
=xxxx=murwari
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 13:04
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
heel erg mooi...sorry dat ut zo gelopen is...

xxxdeborahxxx
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 18:01
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
*meissie* schreef:
heel erg mooi...sorry dat ut zo gelopen is...

xxxdeborahxxx
dank juh
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 09:16
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
wheeeeeeeeeh
echt zielig ja
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 09:22
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
wheeeeeeeeeh
echt zielig ja
Vind ik ook...

Vooral het laatste stukje
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 12:27
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Liev & mooi, en een ander einde dan verwacht...

alleen ik ga ook ff "zeiken" hoor... het leest een beetje vervelden door dat je iedere keer de komma met spaties doet, snap je wat ik bedoel?
VB:

Ze zou hetzelfde te horen krijgen , ze zou fel overdreven een...

Dat leest na een tijdje heel vervelend!

Ze zou hetzelfde te horen krijgen, ze zou fel overdreven een...

Dit ziet er ook mooier uit, en voor zo ver ik weer, hoort het ook zo.

Hm, en die L steeds, of daar lijkt het op, die snap ik niet echt eigenlijk...

Het verhaal vind ik echt koel, alleen de lees tekens enzo zouden netter zijn als je het veranderde
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 14:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
jajajaja, je hebt een accent, of niet?? neen?? (gaan we de geschiedenis in??) en uhm... die L steeds, waar mag dat op slaan als ik vragen mag?

verder is het verhaal wel leuk, alleen klopt het hier en daar niet.

ze valt bijv. in zijn armen, ze hebben nog niets, het meisje blijkt heel erg onzeker te zijn, maar toch valt ze direct in zijn armen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 17:59
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
jajajaja, je hebt een accent, of niet?? neen?? (gaan we de geschiedenis in??) en uhm... die L steeds, waar mag dat op slaan als ik vragen mag?

verder is het verhaal wel leuk, alleen klopt het hier en daar niet.

ze valt bijv. in zijn armen, ze hebben nog niets, het meisje blijkt heel erg onzeker te zijn, maar toch valt ze direct in zijn armen

dat vond ik ook al zo wazig

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2001, 10:11
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Het kan toch? Tenminste... ik zou het niet doen hoor, maar het kan wel!
Leuk verhaal, minder leuk einde (voor dat meisje dus)
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2001, 10:30
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
waar komen die L en J nou vandaan?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2001, 19:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waar komen die L en J nou vandaan?


haha, ik ben ook erg nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 11:28
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
MAS187 schreef:
Vind ik ook...

Vooral het laatste stukje

ik denk dat het meisje het nu al wel weer heeft verwerkt
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 11:33
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
Liev & mooi, en een ander einde dan verwacht...

alleen ik ga ook ff "zeiken" hoor... het leest een beetje vervelden door dat je iedere keer de komma met spaties doet, snap je wat ik bedoel?
VB:



Dit ziet er ook mooier uit, en voor zo ver ik weer, hoort het ook zo.

Hm, en die L steeds, of daar lijkt het op, die snap ik niet echt eigenlijk...

Het verhaal vind ik echt koel, alleen de lees tekens enzo zouden netter zijn als je het veranderde

ik weet wat je bedoelt met leestekens en de wanorde die ik creër hierdoor.heb ik over algemeen altijd reacties op tis een slechte eigenschap ofso...
ik zou het allemaal kunnen veranderen nu , jah. kga da niet doen
kzal er andere keer wel op letten

toch bedankt

*knufs* murwari
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 11:38
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
jajajaja, je hebt een accent, of niet?? neen?? (gaan we de geschiedenis in??) en uhm... die L steeds, waar mag dat op slaan als ik vragen mag?

verder is het verhaal wel leuk, alleen klopt het hier en daar niet.

ze valt bijv. in zijn armen, ze hebben nog niets, het meisje blijkt heel erg onzeker te zijn, maar toch valt ze direct in zijn armen

een accent??
ze valt in zijn armen ja. ze voelt zich alleen, gebroken, ze wilt iets met hem... ze verlangt vreindschap-liefde.Iets waar ze amper mee wordt geconfronteert.Ze is onzeker
dat is waar!Maar wil vriendschap en/of liefde daarom handelt ze zo.

vaag? het meisje is vaag ze weet vaak niet waarom ze zo handelt

xxxxx

__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2001, 11:41
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waar komen die L en J nou vandaan?

ik heb dat getypt en gekopiert
en in dat programma (oud programma op de pc van een oom ) verscheen na kopieren die L en J *sowwy*

ik heb het niet nagelezen en dus staan die L en J dr tussn

VERGEEF muh!!!

*knufs *
murwari
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe
Verwijderd
0 08-03-2006 21:44
Liefde & Relatie Hoe Het Soms Fout Loopt
Sade
1 30-10-2003 21:22
Verhalen & Gedichten [verhaal] De fout
Majesteit
6 16-05-2003 14:11
Verhalen & Gedichten Het was niet mijn schuld
BitterTear
2 02-09-2002 22:21
Liefde & Relatie Wat als het gigantisch op het randje hangt..?
Verwijderd
15 17-04-2002 18:57
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.