Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 15-03-2004 @ 18:55:
lukt je verdomd goed!
liegbeest
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 18:04
Kurtmeisje
Avatar van Kurtmeisje
Kurtmeisje is offline
Iedereen moet zelf weten wat ie aantrekt.
Ik vind het ook niet zo'n probleem om naar dikke mensen te kijken, ik vind het goed dat mensen het durven. Als het maar, wat al veel mensen hebben gezegd, allemaal verzorgd is.
Zelf ga ik ook gewoon in bikini, maar in het buitenland vind ik het wel veel prettiger dan hier bij het plaatselijk meer.. omdat er dan vaak toch mensen zijn die je kent.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:55
Verwijderd
waar ligt de grens 'dik'? persoonlijk vind ik dat t best moet kunnen, als ze maar de goede maat kopen.
*zelf een gruwelijke hekel aan bikini's heeft. maar ok.*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:10
June bug
June bug is offline
Dikke mensen in bikini vind ik nogal vervelend om naar te kijken. De oplossing voor zulke mensen zodat ze toch kunnen gaan zwemmen: het badpak. Zelf vind ik het ook wel engig om in bikini te lopen, hoewel ik nou niet echt dik ben. Maar gewoon, je voelt je zo bloot
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:15
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
druiveke schreef op 15-03-2004 @ 17:17:
Foto?
dit is eva van temptation island.
je ziet haar niet er in bikini opstaan maar als je vanavond ernaar kijkt dan weet je wel wie ik bedoel... (een betere foto kon ik niet vinden )

[afbeelding]



[afbeelding]

de foto werkt precies niet

http://www.temptationisland.vt4.be/
en dan koppels en daar zie je 'eva nederland' [/B][/QUOTE]
Volgensmij kan ze best in een bikini gaan lopen.
Ze is misschien stevig (nee ik heb het programma niet gekeken, ik ben net thuis en ga nu douchen en slapen ), maar om in een bikini te lopen hoef je toch niet het figuur van een supermodel te hebben (beetje overdreven, maar je snapt het wel)?
De een is stevig en een ander heeft b.v. lelijke benen, maakt toch niets uit?
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:55
Verwijderd
Zij mag niet in bikini lopen, dat is een belediging van het fenomeen bikini
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 23:31
Wilmy
Wilmy is offline
Wat maakt het toch allemaal uit! Wat is dik by the way? Ik ben zelf nu ook niet bepaald dun, maar ik ga echt wel in bikini. Eerst deed ik het niet omdat ik zo bang was voor inderdaad al die reacties en gedachtes. Die er zo te zien dus ook zijn! Laat mensen toch zelf weten wat ze dragen.

Al vind ik wel dat je er wel een beetje verzorgd uit moet zien, dus alsjeblieft wel geschoren enzo. Daar kun je tenminste wat aan doen. Maar dik zijn, een grote neus, lelijke tanden, weet ik veel allemaal, zit gewoon in je. Ik snap niet hoe je LAST kan hebben van 'lelijke' mensen. Als je zelf toch zo fantastisch bent, wat maakt het dan uit! Dan val je zelf tenminste lekker op, omdat je dan zelf niet zoals hen bent!
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 02:42
Verwijderd
Tja de meeste mensen kunnen best een bikini aan. Maar sommige vrouwen zijn gewoon te dik. Zelfde verhaal voor mannen trouwens. (trek dan gewoon een polo aan). Het moet er een beetje toonbaar uitzien..



vaag stukje:
Een hele tijd geleden stond er een column/interview ergens over iemand die vertelde over ouder worden. Iemand vertelde over zijn vader op het strand, dat die op een bepaalde leeftijd zijn shirt aanhield. Dat was een mooi verhaal, maar weet iemand nog wie dat was en in welke krant dat stond?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Wilmy schreef op 16-03-2004 @ 00:31:
Wat maakt het toch allemaal uit! Wat is dik by the way? Ik ben zelf nu ook niet bepaald dun, maar ik ga echt wel in bikini. Eerst deed ik het niet omdat ik zo bang was voor inderdaad al die reacties en gedachtes. Die er zo te zien dus ook zijn! Laat mensen toch zelf weten wat ze dragen.

Al vind ik wel dat je er wel een beetje verzorgd uit moet zien, dus alsjeblieft wel geschoren enzo. Daar kun je tenminste wat aan doen. Maar dik zijn, een grote neus, lelijke tanden, weet ik veel allemaal, zit gewoon in je. Ik snap niet hoe je LAST kan hebben van 'lelijke' mensen. Als je zelf toch zo fantastisch bent, wat maakt het dan uit! Dan val je zelf tenminste lekker op, omdat je dan zelf niet zoals hen bent!
Geloof me schat als jij een vadzige oude vijftiger met een bierbuik van hier tot Tokyo in een superstrakke ballenknijper over het strand ziet sjouwen met een shaggie op z'n lip, terwijl hij heerlijk ongegêneerd aan z'n hol krabt, dan heb jij daar ook wel 'last' van.

Ben het overigens wel met je eens dat de lat soms erg hoog wordt gelegd. Ik hoor soms meisjes die zichzelf te dik vinden voor een bikini, of van wie anderen dat vinden, maar waarvan ik dan vind dat het best kan. Ik zie persoonlijk liever iemand met een mooi, rond vrouwelijk figuur dan zo'n schrale marionet in bikini. Brrrr
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:42
Verwijderd
ik vind dikke mensen in badpak net zo lelijk als dikke mensen in bikini... en met een mooi bruin kleurtje is het idd wel wat minder erg dan zo'n spierwitte pens...

verder durf ik ook niet echt in badkledij maar ik hou gewoon in gedachten dat mn vriend mn lichaam wél mooi vind en er lelijkere mensen rondlopen...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:11
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
tsja, ik draag gewoon een bikini heur. lekker boeiend als ze me dik vinden, en kom op: ik ben 1.57 meter en weeg 44 kilo. ik heb dus al een paar kilotjes ondergewicht. en dat ik dan een klein laagje vet heb, niet eens verschrikkelijk veel, dat is dan jammer. ik vind het niet lelijk ofzo, en als het er niet zou zitten zou het ook niet goed zijn dus tsja, ik draag lekker een bikini. trouwens, ik houd de hele dag mijn buik in, uit automatisme zo'n beetje, dus dat randje vet zie je vaak niet eens. oh wat ben ik toch een makkelijk mens. ik houd van mezelf
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 16-03-2004 @ 10:42:
ik vind dikke mensen in badpak net zo lelijk als dikke mensen in bikini... en met een mooi bruin kleurtje is het idd wel wat minder erg dan zo'n spierwitte pens...
Zo'n ballon in plastic die er uit een badpak hangt.... die mensen mogen wel naar het strand hoor, maar alsjeblieft wees niet zo dik
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:40
Saimun
Saimun is offline
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:44
sorry
sorry is offline
als die dikke mensen maar niet voor teveel schaduw zorgen vind ik het goed.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:46
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
Citaat:
sorry schreef op 16-03-2004 @ 22:44:
als die dikke mensen maar niet voor teveel schaduw zorgen vind ik het goed.

__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:05
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 16-03-2004 @ 18:11:
ik ben 1.57 meter en weeg 44 kilo. ik heb dus al een paar kilotjes ondergewicht......... ik houd de hele dag mijn buik in, uit automatisme zo'n beetje..........oh wat ben ik toch een makkelijk mens. ik houd van mezelf
?waarom hou je in godsnaam je buik in.

zonder gay te klinken, je bent een lekker wijf (ff fotoboek bekeken)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:37
Verwijderd
Miepen over je buik en gewicht is gewoon hot
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:44
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik een lekker wijf?

als jij het zegt!

ik houd de hele tijd mijn buik in omdat dit wel nodig is met de broeken die ik koop... die krengen zijn tegenwoordig maar iets van tien centimeter in doorsnede, dus ik moet wel! ik weet ook wel dat ik niet moddervet ben, maar ik heb nu eenmaal een tamelijk bolle buik in verhouding tot de rest van mijn lichaam, en tsja, ik zou het liefst zien dat alles in een rechte lijn liep. nouja, wat zit ik toch te zeiken, ik ben al lanbg blij dat ik er niet uitzie als sugar lee hooper ofzo...

en nare man heeft gelijk, da's hartstikke hot!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:48
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2004 @ 09:48:
Geloof me schat als jij een vadzige oude vijftiger met een bierbuik van hier tot Tokyo in een superstrakke ballenknijper over het strand ziet sjouwen met een shaggie op z'n lip, terwijl hij heerlijk ongegêneerd aan z'n hol krabt, dan heb jij daar ook wel 'last' van.

Ben het overigens wel met je eens dat de lat soms erg hoog wordt gelegd. Ik hoor soms meisjes die zichzelf te dik vinden voor een bikini, of van wie anderen dat vinden, maar waarvan ik dan vind dat het best kan. Ik zie persoonlijk liever iemand met een mooi, rond vrouwelijk figuur dan zo'n schrale marionet in bikini. Brrrr
Wat hierboven staat maar zonder het gebruik van 'schat'
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:53
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 17-03-2004 @ 18:44:
ik een lekker wijf?

als jij het zegt!

ik houd de hele tijd mijn buik in omdat dit wel nodig is met de broeken die ik koop... die krengen zijn tegenwoordig maar iets van tien centimeter in doorsnede, dus ik moet wel! ik weet ook wel dat ik niet moddervet ben, maar ik heb nu eenmaal een tamelijk bolle buik in verhouding tot de rest van mijn lichaam, en tsja, ik zou het liefst zien dat alles in een rechte lijn liep. nouja, wat zit ik toch te zeiken, ik ben al lanbg blij dat ik er niet uitzie als sugar lee hooper ofzo...

en nare man heeft gelijk, da's hartstikke hot!
Een klein buikje bij zulke broeken vind ik wel sexy. Ik sluit mij aan bij nare man over je uiterlijk dat je er wel mag wezen (al ga ik 'lekker wijf' niet in de mond nemen - no offense )
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:13
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
ik denk dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Als je in de spiegel kijkt zie je ook wel wat kan en wat niet..

Verder probeer ik gewoon niet te kijken als er iemand naast me zit/loopt die een dikke vlecht schaamhaar uit zijn of haar broekje heeft hangen..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:03
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Als je niet superdik bent maar gewoon iets meer hebt dan een platte buik, dus zeg maar maat 38 t/m 42 of zo, dan weet ik nog zonet niet of een badpak altijd mooier is dan een bikini.
Een badpak zit nl strak, en dan komt die dikke buik en die zwembandjes (dat snijdt dan zo lekker bij je bovenbenen) juist extra uit.
Dan kun je beter een bikini aandoen, als je buikje toch wel meevalt en je geen moddervet figuur bent kun je dat dan best hebben, het valt dan soms juist minder op omdat het tenminste niet aftekent. En een klein beetje vet is echt niet erg. Sommige mensen vinden dat best te doen of zelfs wel mooi.
Boeien dat je een beetje vet hebt. Je hoeft echt niet perse een badpak aan als je maat 38 hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:15
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Thanks, Tulpje6
Ik denk er ook zo over en you just helped me over my bikini-stress
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:29
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 17-03-2004 @ 21:03:

Boeien dat je een beetje vet hebt. Je hoeft echt niet perse een badpak aan als je maat 38 hebt.
Maat 38 is toch ook niet dik
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:38
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-03-2004 @ 18:37:
Miepen over je buik en gewicht is gewoon hot
Helemaal niet. Juist hardstikke ouderwets. Genieten van het leven is hot, kóm maar op met dat bier
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:04
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind het bovendien een wonder dat dikke mensen (en dan spreek ik over maat 44+) bikini's in hun maat kunnen vinden en dan heb ik het voornamelijk over de cupmaat. Ik heb namelijk cup D (bij confectiemaat 38) en alle topjes zijn te klein, al zeggen ze maat C/D te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:08
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-03-2004 @ 13:14:
Ik kijk niet graag naar dikke vrouwen in bikini's.
Ook niet naar dikke mannen in zwembroeken trouwens.
Ik stel voor dat alle dikke mensen dit jaar thuisblijven.


ach, ik vind hele dikke mensen in bikini's ook niet erg mooi. maar ik vind het goed dat ze zich niet schamen voor hun lichaam en niet door de meningen van anderen een badpak aantrekken, want badpakken zijn fout
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:14
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 14-03-2004 @ 16:21:
ik voel me echt verschrikkelijk in een bikini en ik zou het liefst nooit mn handdoek afdoen op het strand. ik kan wel huilen als ik eraan denk dat het weer zo warm word. ik doe er dan ook alles aan om af te vallen...maarja.


ik voel me ook helemaal niet comfortabel in een bikini. ik heb wel een slanke buik maar best wel dikke dijen en een grote kont, en ik moet ook altijd even slikken voordat ik mijn handoek afdoe. en ik hoor ook vaak genoeg van "jij bent helemaal niet dik", maar toch voel ik me zo. heb altijd het gevoel dat mensen naar me kijken op het strand...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 18-03-2004 @ 12:04:
Ik vind het bovendien een wonder dat dikke mensen (en dan spreek ik over maat 44+) bikini's in hun maat kunnen vinden en dan heb ik het voornamelijk over de cupmaat. Ik heb namelijk cup D (bij confectiemaat 38) en alle topjes zijn te klein, al zeggen ze maat C/D te zijn.
hunkemoller ook niet????
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:25
Verwijderd
kunnen ze niet een stukje strand reserveren voor dikke mensen? Zodat ik komende zomer niet tegen vieze lijven moet aankijken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:42
sanne_jes
sanne_jes is offline
je moet gewoon (aan)doen waar JIJ je het lekkerst in voelt
__________________
heya
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:06
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 18-03-2004 @ 12:19:
hunkemoller ook niet????
Niet in de halters iig. Ik wil dit jaar gewoon per se een halter.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:49
Verwijderd
gewoon dik in een bikini, dat boeit me niet, staat ook niet lelijk ofzo. Extreem dikke vrouwen in bikini, dat vind ik wat minder, maar dan kijk ik wel de andere kant op, zo veel last heb ik er niet van. Ik vind trouwens ook bij mollige/dikke mensen een bikini mooier dan een badpak, als het de goede maat is tenminste.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 17-03-2004 @ 18:53:
Ik sluit mij aan bij nare man over je uiterlijk dat je er wel mag wezen (al ga ik 'lekker wijf' niet in de mond nemen - no offense )
sorry?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 18-03-2004 @ 12:14:
(...) heb altijd het gevoel dat mensen naar me kijken op het strand...
Dan overschat je jezelf toch ernstig.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Wilmy schreef op 16-03-2004 @ 00:31:
Wat maakt het toch allemaal uit! Wat is dik by the way? Ik ben zelf nu ook niet bepaald dun, maar ik ga echt wel in bikini. Eerst deed ik het niet omdat ik zo bang was voor inderdaad al die reacties en gedachtes. Die er zo te zien dus ook zijn! Laat mensen toch zelf weten wat ze dragen.

Al vind ik wel dat je er wel een beetje verzorgd uit moet zien, dus alsjeblieft wel geschoren enzo. Daar kun je tenminste wat aan doen. Maar dik zijn, een grote neus, lelijke tanden, weet ik veel allemaal, zit gewoon in je. Ik snap niet hoe je LAST kan hebben van 'lelijke' mensen. Als je zelf toch zo fantastisch bent, wat maakt het dan uit! Dan val je zelf tenminste lekker op, omdat je dan zelf niet zoals hen bent!
99% van alle dikke mensen: 'Ik kan er niets aan doen.'
Dikke mensen die er echt niets aan kunnen doen: 1%
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:18
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ik heb ook cup c/d en maat 38 en heb vandeweek bij livera een hele leuke halterbikini gekocht (rose met rode print) die ook nog is stevig is zeg maar!
22.95 en bijpassend rokje was 19.95

heb zelf ook altijd dat probleem dat de cups te klein zijn,en een triangel of halterbikini VAAK niet goed passen en te slap zijn maar deze zit perfecto!!!
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:46
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
En daarom draag ik geen bikini, geen badpak, maar een zogenaamde tankinie. Gewoon een hempje en een broekje, je ziet maar een beetje buik
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:18
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 19-03-2004 @ 15:46:
En daarom draag ik geen bikini, geen badpak, maar een zogenaamde tankinie. Gewoon een hempje en een broekje, je ziet maar een beetje buik
ik ook, kunnen mensen ook niet zeuren dat mn buik zo wit is
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:32
Verwijderd
Laat maar lekker veel dikke mensen in bikini rondlopen lijk ik tenminste lekker slank hehe
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-03-2004 @ 13:37:
Moet ik nou echt ooooooveral een rolleye bijzetten?
anders ik wel



nougoed, ik ben deze week wel met een paar meisen uit de klas gaan aquajoggen enzo, best komisch om te doen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:32
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Mwa ik kan het hebben

zolang alles niet kwabbert en zwabbert vind ik het okee, dikkere mensen in badpak vind ik er vaak helemaal niet uitzien.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:34
Nuck
Nuck is offline
Een klein buikje moet kunnen vind ik, zolang het maar niet drilt.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:55
finalmichiel
finalmichiel is offline
och boeien hoe je der uit ziet ik vin het hele imago dat je krijgt aan de hand van je figuur een beetje BS hoor.........ik bedoel ik ben gezet en als ik naar een zwembad ofzow ga heb je altijd van die mensen die kijken en dan "sneaky" gaan grinniken.......laat ze toch lekker........dat ze zelf vaak op de rand van anorexia zweven boeit mij niet......(niet alle mensen trouwens hoor) maar toch vind ik dat je je mening over iemadn voor je kan houden want je hebt geen idee vaak hoe erg je iemand ermee kwetst ik maak me zelf nog eens bang zeg
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:56
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
walvissen horen in de zee, niet op het strand
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:25
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
druiveke schreef op 14-03-2004 @ 12:51:
de zomer komt er weer aan!

wanneer vind jij dat je een bikini/ badpak kan dragen?

vind je dat iedreen dit kan of zijn er limieten om met je dikke buik rond te lopen?
schamen jullie je er soms voor?
Ja, je moet wel ff een toonbaar buikje hebben voor een bikini hoor
maar een badpak mag ook echt niet!
En trouwens, als jij je goed voelt in een bikini doe je die toch lekker aan? Maakt dat nou uit of je dik of graatmager bent.

Nou moet ik toegeven, dat ik zelf wel wat terughoudender ben qua 'flaunting your thing' als je snapt wat ik bedoel. Kijk ik wéét dat ik niet dun ben, maar ik ben eigenlijk ook niet dik. Hoewel er voor een bikini-figuurtje (wat ik zelf dan zo'n idee heb) toch wel wat af mag.. Maar goed.. (beetje hypocriet ben ik wel.. )
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 19-03-2004 @ 22:34:
Een klein buikje moet kunnen vind ik, zolang het maar niet drilt.
Zacht buikje is liever dan zo'n houten plank
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:40
Verwijderd
hardbody's
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:42
Verwijderd
Misschien leuk als sparring partner, maar ik knijp liever in zacht vlees
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 12:18
merels
Avatar van merels
merels is offline
dikke mensen moeten het zelf weten, uiteindelijk wordt je er niet mooier door jezelf te verbergen.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Lichaam & Gezondheid te dik voor een bikini?
druiveke
104 28-08-2005 17:55
Psychologie Wat-roept-het-bij-je-op-topic #6
WolterB
490 30-07-2005 22:35
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40
Lichaam & Gezondheid bikini/badpak
druiveke
29 16-08-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.