Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 12:10
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Tjees Ridder, wat ben jij eigenlijk ontzettend opppervlakkig.

Dik zijn is echt niet altijd een keuze hoor, ook niet als het niet door een ziekte komt.
Ik ben zelf ook niet de slankste maar dat is echt geen keuze. Als het aan mijn eet- en beweegpatroon zou liggen zou ik namelijk juist heel slank moeten zijn. Ik eet gezond, weinig tussendoortjes, bijna nooit snoep, fruit, veel drinken enz. Ook sport ik 3 uur in de week en ga ik overal op de fiets naar toe. Daar ligt het bij mij dus echt niet aan maar toch krijg ik de kilootjes er maar niet af. Dat is in dit geval dus echt niet mijn keuze, dus wat is dat nou weer voor onzin!!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 13:15
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
neej het heeft ook te maken met je bouw..







__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:54
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Klopt...
Maar dan is het nog steeds geen keuze dus wat Ridder uitkraamt blijf ik toch echt onzin vinden...

Maar ja, dat is mijn mening hoor.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:31
Sharin
Avatar van Sharin
Sharin is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 29-05-2004 @ 20:31 :
Mij boeit het vrij weinig, ik kom nooit op het strand / in het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 01-06-2004 @ 13:10 :
Tjees Ridder, wat ben jij eigenlijk ontzettend opppervlakkig.

Dik zijn is echt niet altijd een keuze hoor, ook niet als het niet door een ziekte komt.
Ik ben zelf ook niet de slankste maar dat is echt geen keuze. Als het aan mijn eet- en beweegpatroon zou liggen zou ik namelijk juist heel slank moeten zijn. Ik eet gezond, weinig tussendoortjes, bijna nooit snoep, fruit, veel drinken enz. Ook sport ik 3 uur in de week en ga ik overal op de fiets naar toe. Daar ligt het bij mij dus echt niet aan maar toch krijg ik de kilootjes er maar niet af. Dat is in dit geval dus echt niet mijn keuze, dus wat is dat nou weer voor onzin!!
Leer jij nou maar eerst eens wat oppervlakkig is en lees dat topic door. Dan, op je 19de ga ik een discussie met jou aan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 00:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Voor de 2de keer: je bent niet minder dik als het door een ziekte komt.
Maar dat geeft wel aan dat het niet iemands eigen schuld is. En het lijkt mij dat je dat meeneemt in je 'beoordeling'.

Of is het: niet je eigen schuld, toch dikke bult?


Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

En dan nog: waarom zo gefixeerd op de buitenkant? (maar dat is andere discussie)

--------------------------------------------------------------------------------


Omdat je niet neukt met iemand zijn woordenschat, charisma of liefheid.
Elke keer als ik denk dat je me niet verder kan shockeren, lukt dat je toch weer.

Harry

PS: Misschien klote-vraag maar wat ga jij doen als je onverwachts, buiten je eigen schuld een verschrikkelijke nierziekte krijgt die je verschrikkelijk dik maakt...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:09
Verwijderd
Dan ga ik heel hard huilen.

Vraag voor jou: waarom heb ik jou alleen nog maar van die irritante discussies zien voeren die *toch* nergens heen leiden?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:33
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Ridder schreef op 01-06-2004 @ 17:47 :
Leer jij nou maar eerst eens wat oppervlakkig is en lees dat topic door. Dan, op je 19de ga ik een discussie met jou aan.
Heb er nou al zin in.
Ik denk alleen niet dat ik op m'n 19e van mening ben veranderd, maar jij zit blijkbaar net zo in elkaar als m'n broers 'Later als je groot bent, want op je 17e kun je er nog niet redelijk over praten...'
Maar ik heb zo'n beetje de hele draad gelezen en van jou (bijna) alleen maar opmerkingen gelezen die er op neer komen dat dik zijn een keuze is behalve als je een ziekte hebt en dat vind ik dus gewoon onzin en oppervlakkig. Maar zoals ik al eerder zei, dat is mijn mening. En het is niet mijn bedoeling op jou mijn mening op te dringen, ik wou je alleen ff laten weten hoe ik er over denk.
Maar blijkbaar praten we over 2 jaar verder..

PS. De opmerking 'Omdat je niet neukt met iemand zijn woordenschat, charisma of liefheid.' kun je toch echt wel oppervlakkig noemen hoor, dan heb jij je nl niet verdiept in de persoon (dus ja, ik weet wel wat oppervlakkig is).

Maar oke, jij wil je mening toch niet veranderen en dat is dus ook helemaal niet mijn bedoeling dus de discussie wordt een beetje zinloos...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:38
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Dit topic haalt de 500 makkelijk, en er komen minstens 3 delen van
JEZUS wat kunnen meisjes DAAR over zeuren zeg
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 02-06-2004 @ 12:38 :
Dit topic haalt de 500 makkelijk, en er komen minstens 3 delen van
JEZUS wat kunnen meisjes DAAR over zeuren zeg
Never underestimate the power of nagging women.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:13
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik vind stevige mensen in bikini niet echt mooi,maar wie ben ik om daar opmerkingen over te gaan maken.
Mijn ego is weer wat opgekrikt
Omdat: mijn vriend (die dat toen nog niet was) mij in bikini heeft gezien en me nog leuk vind (ja ik ben zo'n meisje die een hekel heeft aan dr eigen lichaam)
en ik sjans had op het strand:" als ik kon fluiten zou ik naar je fluiten hoor" het was dan wel een eng ventje die dat zei maar dat maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 02-06-2004 @ 16:13 :
Ik vind stevige mensen in bikini niet echt mooi,maar wie ben ik om daar opmerkingen over te gaan maken.
Mijn ego is weer wat opgekrikt
Omdat: mijn vriend (die dat toen nog niet was) mij in bikini heeft gezien en me nog leuk vind (ja ik ben zo'n meisje die een hekel heeft aan dr eigen lichaam)
en ik sjans had op het strand:" als ik kon fluiten zou ik naar je fluiten hoor" het was dan wel een eng ventje die dat zei maar dat maakt niet uit.
jah een compliment van eng ventje geeft je echt een ego boost
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:24
Verwijderd
Ridder ik hoor jou ook bovengemiddeld zeiken dat je bent aangekomen of dat je te dik bent.
Als het echt je eigen keuze is, ben je er dan blij mee?
Had je op een dag zoiets van, weet je wat, ik wil geen perfect lichaam?
Echt een kortzichtig standpunt van je.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:07
Verwijderd
we kunnen niet allemaal strak en gestroomlijnd zijn want dan is de mooiigheid daar ook vanaf
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 22:26
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-06-2004 @ 22:07 :
we kunnen niet allemaal strak en gestroomlijnd zijn want dan is de mooiigheid daar ook vanaf


Maar toch wil ik het..stiekem
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-06-2004 @ 16:24 :
Ridder ik hoor jou ook bovengemiddeld zeiken dat je bent aangekomen of dat je te dik bent.
Als het echt je eigen keuze is, ben je er dan blij mee?
Had je op een dag zoiets van, weet je wat, ik wil geen perfect lichaam?
Echt een kortzichtig standpunt van je.
Ik kan gewoon niet van de koekjes afblijven en vanwege de examens heb ik al een maand de sportschool niet gezien, echter ik doe er wel wat aan.
Dat ik deze bouw heb? Aanleg maar niet de tijd+zin heb om er zoveel aan te veranderen.
En lees eens Noé, ik heb absoluut niet kortzichtig



Citaat:
De opmerking 'Omdat je niet neukt met iemand zijn woordenschat, charisma of liefheid.' kun je toch echt wel oppervlakkig noemen hoor, dan heb jij je nl niet verdiept in de persoon (dus ja, ik weet wel wat oppervlakkig is).
Even eerlijk, jij sext liever met een hele knappe jongen die lief is, dan een niet knappe jongen die net zo lief is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 09:16
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-06-2004 @ 09:54 :
Even eerlijk, jij sext liever met een hele knappe jongen die lief is, dan een niet knappe jongen die net zo lief is.



Onzin. Het lijkt me logischer om 2uitersten tegenover elkaar te zetten, want daar ging het immers om. Een knappe jongen en niet lief, of een lelijke jongen en heel lief. De keuze lijkt me duidelijk zat.
Maar het ging hier over bikini's en niet over neuken met knappe dan wel lelijke jongens. Even to the point dus.
Stevig in bikini mag, maar ik hoef geen reusachtige vrouwen te aanschouwen in bikini (iemand vanacht Jerry Springer gezien? BAH! ) Voor mij is het een vrije keuze.
Ik loop zelf immers ook in bikini
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:52
Verwijderd
Ik val trouwens ook niet op de heroïne look van lang terug, ik dig sagte love handels hur
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:17
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Gadje schreef op 29-05-2004 @ 15:16 :
in de meeste gevallen kunnen ze er zelf echt wel wat aan doen
ooit egzien wat al die kleine kindjes mee krijgen voor in de pauze?
nee nou vieze vette hapjes
En wat nou als je 15 bent, geen vieze vette hapjes eet in de pauze en toch te dik bent?
Mensen bekijken het over het algemeen te kortzichtig. Ze gaan er maar van uit dat dikkere mensen te veel eten en/ of totaal niet sporten. Maar het merendeel van deze mensen doet dat helemaal NIET. Die zijn juist zo geobserdeerd door eten en hun lichaam dat ze eerder TE WEINIG eten dan te veel...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 02-06-2004 @ 12:58 :
Never underestimate the power of nagging women.
nope. Zijn ze heel goed in.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:16
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb een bikini gekocht vandaag en hij is tof en ik ben misschien niet superslank maar wel gestroomlijnd en ik vind het mooi staan. Ik ben bruin, ik heb een mooie huid en mooi decolleté en een mooie bikini. Bright side..
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:39
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-06-2004 @ 16:21 :
jah een compliment van eng ventje geeft je echt een ego boost
ach beter dan niks he
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 03-06-2004 @ 15:16 :
Ik heb een bikini gekocht vandaag en hij is tof en ik ben misschien niet superslank maar wel gestroomlijnd en ik vind het mooi staan. Ik ben bruin, ik heb een mooie huid en mooi decolleté en een mooie bikini. Bright side..
chick dat is toch hardstikke mooi, je moet wel een beetje bips hebben hur
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 01:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
En wat nou als je 15 bent, geen vieze vette hapjes eet in de pauze en toch te dik bent?
Ja, dan is het heel wrang is iemand hatelijk doet omdat je dik bent en omdat je teveel zou eten...

Sowieso: waarom zou je iets van een ander ZEGGEN?
Zeker als je verhaal erachter niet kent...

En Ridders opmerking aangaande seks hebben met lichaam.... Tja, behalve oppervlakkig (seks draait om meer dan lichaam) vindt ik deze ook erg.... pragmatisch. Het gaat hem dus alleem om wat hij 'krijgt', het draait om het resultaat. Ik kijk liever naar het 'hele plaatje'

Benader mensen eens positief, Ridder. Will make you feel better. And them!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 01:40
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik zou me niet prettig voelen in een bikini,

Maarja ik ben dan ook een kerel

Hmm, kan zijn dat deze grap al gemaakt is, heb niet het hele forum doorgelezen

cheerz
__________________
Ignorance is bliss.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:52
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-06-2004 @ 02:30 :
Ja, dan is het heel wrang is iemand hatelijk doet omdat je dik bent en omdat je teveel zou eten...

Sowieso: waarom zou je iets van een ander ZEGGEN?
Zeker als je verhaal erachter niet kent...

En Ridders opmerking aangaande seks hebben met lichaam.... Tja, behalve oppervlakkig (seks draait om meer dan lichaam) vindt ik deze ook erg.... pragmatisch. Het gaat hem dus alleem om wat hij 'krijgt', het draait om het resultaat. Ik kijk liever naar het 'hele plaatje'

Benader mensen eens positief, Ridder. Will make you feel better. And them!
Zeg
Dr Phil wannabe

We willen dat echt allemaal niet horen van jou hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-06-2004 @ 02:30 :
Benader mensen eens positief, Ridder. Will make you feel better. And them!
Ja joh, gooi d'r nog ff een cliche tegenaan!
Ik benader iedereen positief, dik en dun, leuk en lelijk, maar met de lelijkerds ga ik niet naar bed.

En verder, we hebben het hier over dik. Veel meiden die zichzelf dik vinden hebben gewoon een normaal tot stevig postuur, waar dus helemaal niks mis mee is. Dik daarentegen zit gewoon voorbij de grens van de doorsnee persoon wat betreft het aantrekkelijk vinden. Tuurlijk zijn er mensen die op 'dik' vallen, maar of je daar nu perse blij mee moet zijn... 'Dik' zijn is namelijk ook nog eens erg ongezond.

Wat betreft het oppervlakkig zijn: tuurlijk joh. Iemand die gewoon zegt dat uiterlijk voor hem belangrijk is, is niet oppervlakkig, maar gewoon eerlijk. Natuurlijk is ook de persoonlijkheid van iemand ontzettend belangrijk in een relatie, maar het hebben van een leuke persoonlijkheid sluit knap zijn absoluut niet uit.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 03-06-2004 @ 15:16 :
Ik heb een bikini gekocht vandaag en hij is tof en ik ben misschien niet superslank maar wel gestroomlijnd en ik vind het mooi staan.
Niemand heeft gezegd dat je 'superslank' moet zijn. De meeste catwalkmodellen bijvoorbeeld vind ik gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 10:16 :
Niemand heeft gezegd dat je 'superslank' moet zijn. De meeste catwalkmodellen bijvoorbeeld vind ik gewoon lelijk.
Ach, ik zou liever superslank zijn.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 04-06-2004 @ 11:47 :
Ach, ik zou liever superslank zijn.
Inclusief cup AA? Slank okay, maar catwalk-slank vind ik gewoon mager, en mager vind ik lelijk.

Je hebt alleen foto's van je gezicht in je fotoboek staan, maar als ik dat zo zie geloof ik niet dat je 'stevig' bent. Mooi houden zo dus.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:42
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 12:01 :
Inclusief cup AA? Slank okay, maar catwalk-slank vind ik gewoon mager, en mager vind ik lelijk.

iets tegen cup AA? Want dan heb ik een probleem...

BTW ik ben niet catwalkslank 47kg), hell heb niet eens catwalk lengte. (ben 1.50m). (oja, geen discussie dat mijn gewicht te laag is ajb. Bij mijn lengte is dat NIET eng dun, maar gewoon geen strakke buik en flinke bovenbene hoor!)
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 19:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 04-06-2004 @ 17:42 :
iets tegen cup AA? Want dan heb ik een probleem...
Waarom zou jij dan een probleem hebben? Ik heb niks tegen AA, maar ik vind B-C mooier, maar wat boeit jou dat? Ik vind sowieso 't gezicht van een vrouw veel belangrijker dan d'r cupsize.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Lichaam & Gezondheid te dik voor een bikini?
druiveke
104 28-08-2005 17:55
Psychologie Wat-roept-het-bij-je-op-topic #6
WolterB
490 30-07-2005 22:35
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40
Lichaam & Gezondheid bikini/badpak
druiveke
29 16-08-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.