Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 21:46
Verwijderd
Hoe sta jij tegenover het een avondje doorzakken en dan lekker kotsen? Ik weet dat Lepie wel eens een blowtje wegzuigt en dan over z'n nek gaat, verder kan bertbart er ook wat van, en ik ben ook geen zondaar.

Is kotsen iets voor kneuzen, voor mensen die hun grenzen niet kennen, of voor mensen die gewoon genieten van de drank en dat vieze kots voor lief nemen?

En wat doe jij als je vriend[in] in je bed kotst, om maar iets te noemen?

@TS: De laatste keer dat ik kotste was thuis, en dat kwam omdat ik veel te veel tequilla ophad, en het gevolg was ook dat ik de kroeg werd uitgezet. Ik heb toen gekotst over de slaapzak van mijn logee en hij was daar niet zo blij mee.

Maar, mijn vrienden hebben in de vakantie gekotst, en dat was heel lief, want hij moest toen huilen (}).

Is het teveel drinken iets wat past bij jou lifestyle, of ben jij zuinig op je lichaam, und so weiter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 21:49
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik drink bijna geen alcohol en gebruik ook geen zaken als drugs dus bij mij komen dergelijke complicaties niet voor
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:51
Verwijderd

wat lul jij nou man, ik kots juist nooit. al jaren niet meer, hoeveel ik ook zuip of blow

van blowen heb ik sowieso nog nooit gekotst

maar ja te veel drinken past wel bij mijn lifestyle
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:52
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik drink ook bijna niet, niet uit principe ofzo, maar ik ga of naar concerten en dan vind ik het zonde en onzinnig, of naar een cafe en daar zitten we ook niet urenlang.. dus tja dan houdt het op.. Dus ik kots alleen als ik ziek ben..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:53
Verwijderd
als ik te veel heb gezopen kots ik niet maar dan val ik inb slaap/coma

kijk maar


Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:54
Verwijderd
drinken past wel bij mijn leefstijl... blowen trouwens ook.. uitgaan en vervolgens bij je vriendje in bed kotsen ook Maar niet te vaak hoor! Dronken mensen zijn over het algemeen een stuk leuker! Meestal worden ze een stukje losser en ordinair... heel vermakelijk... leuk op formele gelegenheden, familiefeestjes of uitjes met mijn werk... ik heb aan een vrouwelijke 50+ collega wel eens met een uitje gevraagd of ze tijdens haar huwelijk nooit de behoefte had om eens wilde seks met een ander te hebben... heel genant dronken mensen zijn ook erg leuk om in de maling te nemen trouwens
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:54
Verwijderd
Mja ik heb wel een paar keer gebarft jammer maar die shit gebeurt gewoon. Ik ga d'r heus niet minder door zuipen ofzo. Wel is het zo dat als ik eenmaal over m'n zuiger ben gegaan dat ik dan ook echt goed dood ben en geen zin heb om verder te feesten ed. En al helemaal geen zin in een bananenmilkshake .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 22:54 :
heb je nou lippenstift op of dronkenmans lippen
dronkenmans lippen dan

dit was op de punkmarathon, 60 punkbands in 24 uur. na 16 uur non stop zuipen ben ik ingestord en heb ik 2 uur gemafd
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik drink te weinig om dronken te worden, drugs doe ik niet echt, dus kotsen hoef ik nooit.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:56
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 22:55 :
dronkenmans lippen dan

dit was op de punkmarathon, 60 punkbands in 24 uur. na 16 uur non stop zuipen ben ik ingestord en heb ik 2 uur gemafd
heb je de band progress toevallig gezien toen?
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:56
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Vroeger was kotsen een soort stunt van me zodra ik me kut voelde vond ik het nodig te kotsen al was het maar om dezelfde avond meer te kunnen zuuipen of blowen. (De echte 1337 kan zicg waarsch de foto's nog herinneren)

Tegenwoordig merk ik steeds vaker dat de Schot in mij het Nederlanderdse deel pwnt en kan ik zuipen zoveel ik wil.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 24-05-2004 @ 22:56 :
heb je de band progress toevallig gezien toen?
vast wel ik heb bij elkaar 2 a 3 uur liggen maffen en voor de rest bijna alles gezien, helaas gvd wel Disturbance gemist

ik ben er achter gekomen dat nederland vooral veel oerslechte hardcorebandjes kent
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:57
timp
timp is offline
ik heb slechts 1 keer gekotst, en dat was toen ik heel veel wodka op had
anyway: ik vind mezelf wat dat betreft wel zuinig op mijn lichaam..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
De laatste tijd werk ik bijna altijd 's avonds en daarna drink ik wel een wijntje of 2 maar dan krijg ik al een kater omdat ik niks meer gewend ben en chronisch moe& gestressd. Vroeger was het wel anders, blowde 2 keer per week en elk weekend wel een paar flessen wijn, maar dat was dan wel relaxed thuis & dan ging ik ook bijna nooit over mijn nek. Als ik ga stappen drink ik bijna nooit noch blowen want dan haal ik het einde van de nacht niet meer.
Jezus wat heb ik voor leven.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:58
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 22:57 :
vast wel ik heb bij elkaar 2 a 3 uur liggen maffen en voor de rest bijna alles gezien, helaas gvd wel Disturbance gemist

ik ben er achter gekomen dat nederland vooral veel oerslechte hardcorebandjes kent
is een punkband hier uit de buurt, hoewel ik over het algemeen niet zo heel erg van punk/ska houdt vind ik hun best goed te pruimen
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:58
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
timp schreef op 24-05-2004 @ 22:57 :
ik heb slechts 1 keer gekotst, en dat was toen ik heel veel wodka op had
anyway: ik vind mezelf wat dat betreft wel zuinig op mijn lichaam..
oja? Van rukken wordt je blind.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 24-05-2004 @ 22:58 :
is een punkband hier uit de buurt, hoewel ik over het algemeen niet zo heel erg van punk/ska houdt vind ik hun best goed te pruimen
als ik ze ooit eens op een flyer zie staan zal ik wel een kijkie gaan nemen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:59
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
wat een toepasselijk topic.

ik had nog nooit echt gekotst van alcohol tot afgelopen zaterdag. en toen gelijk in vriendjes huis en bijna in de auto van een vriend van hem. en gelijk 3 keer. en ik vond het echt totaal niet leuk en ik wil het nooit meer.

ik ben vaak genoeg heel erg dronken maar moet gewoon nooit kotsen. ben gek op veel drinken en helemaal los gaan.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2004, 22:00
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik heb 2 keer gekotst van de alcohol en 1 keer daarvan viel ik flauw en eerste keer blowen trok ik ook niet zo goed. Alle drie de keren ergens op straat geloof ik. Verder drink ik best veel maar heel veel meer dan zatte verhalen opschrijven en vertellen aan mensen gebeurd er niet meer.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:01
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ik heb een hekel aan dronken mensen.
Een hekel aan kotsende mensen.
Ik drink niet, kots niet.
Jointje op z'n tijd, kots ik ook niet op.

Boeiend.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:02
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb al 10 jaar ofzo niet gekotst en dat was toen ik ziek was
Ik kan eigenlijk best goed tegen drank en tegen blowen.
bovendien heb ik een kotsfobie
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-05-2004 @ 22:46 :
Ik weet dat Lepie wel eens een blowtje wegzuigt en dan over z'n nek gaat,
ff serieus hoe kom je hier bij dude?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:09
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 22:52 :
Ik heb ook nog NOOIT ovegegeven door blowen
Ik ook nooit, maar dat is toch logisch?
Als je maar genoeg drinkt kan het wel eens verkeerd uitpakken om een dikke hazejoint op te roken..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 24-05-2004 @ 23:02 :
Ik heb al 10 jaar ofzo niet gekotst en dat was toen ik ziek was
Ik kan eigenlijk best goed tegen drank en tegen blowen.
bovendien heb ik een kotsfobie
Waarschijnlijk drink je gewoon niet teveel Maar als je ziek bent is het pas echt kut want dan krijg je ook nog alles mee, een keer een virus gehad waarvan ik over mn nek ging en dat was een stuk erger dan een fles jack daniels naar binnenwerken en dan drie uur overgeven.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:14
merels
Avatar van merels
merels is offline
ach, ik geef wel redelijk snel over. Als ik sterke drank drink na wijn/bier etc gaat het hard en neig ik snel naar kotsen. Gewoonuit mezelf,d at wel.
Maar daarna ben ook wel weer vooor 80% nuchter.
Ik drink wel vaak maar wel met redelijke mate, en dat kotsen, vroeger wel vaker gedaan, sinds november vorig jaar niet echt meer.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 22:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hehe leuk topic
Ik ga regelmatig uit en daar hoort voor mij o.a drank bij. Toch heb ik ergens een hekel aan drank omdat je je zo verrot voelt de dag erna..en dat heb ik alleen met drank. Als ik kots komt dat door alcohol en niet door drugs. Dan zweer ik de ochtend(middag) erna alcohol voorgoed af, ik wil het nooit meer nemen! Maarja..het weekend erna begin ik weer te drinken en heb ik weer n kater. T hoort bij t leven (mijn leven).

Heb trouwens ook al meer dan n jaar niet meer gekotst, misschien toch weerstand opgebouwd
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:19
Verwijderd
ik kots echt nooit van drank of zo en blowen doe ik nauwelijks meer maar vroegah had ik er nooit last van.

als ik zuip heb ik op een gegeven moment gewoon genoeg en meestal kom ik dan net aan thuis
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:19
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
whaa ik kotst ongeveer 3 keer per jaar van de alcohol als ik t zou moeten schatten. ik heb er een hekel aan want ik wordt er echt beroerd van dus de laatste tijd let ik erop dat ik niet te dronken wordt. (wat saai eigelijk)..
toen ik een keer naar jhaarlem ging met wat vriendinnetjes en met onze geliefde lepra had afgesproken moest ik ook kotsen een avondje patronaat zat er voor mij niet eens in verder viel ik in slaap al zitten op de plee met mijn broek naar benee. ik kan echt overal in slaap vallen als ik heeel erg dronken ben echt dik irritant. ik voel me wel vervelend tegenover mijn vrienden als ik moet kotsen. gelukkig komt t zelden voor .
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:31
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
de laatste keer was oud en nieuw, vanalles door elkaar gedronken best stom.
maar echt ziek ben ik pas 3 a 4 keer geweest ( ), wel vaker gekotst maar das dan meer om mn maag te legen zodat ik weer verder kan.
nu drink ik alleen nog bier en als het eraf kan een whiskey of vodka. ziek worden doe ik niet meer want ik stop met drinken als mn geld op is en dat is schrikbarend snel

van blowen heb ik nog nooit gekotst, kan ik me ook niet voorstellen trouwens..
__________________
my achy breaky heart (8)

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
stomme kotsverhalen heb ik wel, wakker worden in je eigen kouwe kots of eh, het haar van een vriendin opzij houden, van trappen pleuren, midden op straat op de grond in slaap willen vallen, of bij een meeting point natuurlijk.

maar zo vaak drink ik niet, al wordt het wel steeds meer.
en andere mensen ach, nog nooit gebeurt dat ik daar problemen mee heb gehad
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:39
Verwijderd
ik vind het altijd wel leuk als er mensen in de vijver kotsen

die visse namar vreten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:53
metaldready
metaldready is offline
drank en drugs nehhh nix voor mij wel een tijdje gedaan enso maar niet egt goed bevallen dat out gaan gehhe
ik gebruik momenteel nix gewoon omdat ik dat niet zoek enso. ik heb zelf ontiegelijke hekel aan dronken lui hoe irritant die wel niet kunnen zijn bleuh.. mahja motten zij weten he
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:56
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik kots niet vaak meer. Praktisch nooit. Een kwestie van jarenlang over de schreef gaan en je grenzen tarten en verkennen zullen we maar zeggen. Laatst was ik met Bart wezen stappen in de Escape en toen had ik teveel geblowd. Dat resulteerde in een flinke kotspartij midden op het Koningsplein Door schade en schande wordt men wijs
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:17
Faery
Faery is offline
Mwah, heb een vrij lange tijd gehad dat ik elk weekend, liefst vrijdag én zaterdag, tot kotsen toe door bleef zuipen. Of wanneer je 'm enigszins in je maag voelt borrelen twee vingers in je strot duwen, maag legen en verder drinken. Mja, ach. Beter bewust ergens even buiten kotsen dan later in bed .

Nu ben ik verstandig en wijs en ben ik heel zuinig op m'n lichaam.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 25-05-2004 @ 00:17 :
Mwah, heb een vrij lange tijd gehad dat ik elk weekend, liefst vrijdag én zaterdag, tot kotsen toe door bleef zuipen. Of wanneer je 'm enigszins in je maag voelt borrelen twee vingers in je strot duwen, maag legen en verder drinken. Mja, ach. Beter bewust ergens even buiten kotsen dan later in bed .

Nu ben ik verstandig en wijs en ben ik heel zuinig op m'n lichaam.
dus alleen nog maar op vrijdag kotsen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-05-2004 @ 22:46 :

Maar, mijn vrienden hebben in de vakantie gekotst, en dat was heel lief, want hij moest toen huilen (}).

even tussendoor nog, het enige wat ik uit deze zin kan opmaken is dat je vakantie moest huilen omdat er in hem gekotst werd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 07:44
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik kan mezelf niet echt zuinig op mijn lichaam vinden. Ik drink graag en ook regelmatig veel. Maar kotsen doe ik nooit
*hoera voor mij*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 08:01
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik kots zelden.
In een vaag verleden wel, toen ik medicijnen slikte, dus officieel geen drank bij mocht drinken
Maar als echte metalhead poep je erop!
En een keer na een joint. was toen een jaar gestopt ofzo, en begon maar meteen met veuls te veel
Maar tegenwoordig ben ik weer op en top
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 08:12
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
TS: vind je 'kots' een cool woord of zo?

Citaat:
AmnesJAn schreef op 24-05-2004 @ 22:49 :
Ik drink bijna geen alcohol en gebruik ook geen zaken als drugs dus bij mij komen dergelijke complicaties niet voor
En mocht mijn vriend me onderkotsen puur omdat hij veel te veel had gezopen kon hij buiten gaan slapen.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Needat doe ik niet.
Drink niet, rook niet etc.
Ja ik ben zuinig op mijn lichaam ja.

Dronken mensen zijn trouwens echt afschuwelijk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:43
Xen : Cuts
Avatar van Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 24-05-2004 @ 22:56 :
Vroeger was kotsen een soort stunt van me zodra ik me kut voelde vond ik het nodig te kotsen al was het maar om dezelfde avond meer te kunnen zuuipen of blowen. (De echte 1337 kan zicg waarsch de foto's nog herinneren)

Tegenwoordig merk ik steeds vaker dat de Schot in mij het Nederlanderdse deel pwnt en kan ik zuipen zoveel ik wil.
Jaja...die foto weet ik nog wel ja.

__________________
.Om Mani Padme Hum.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:45
Xen : Cuts
Avatar van Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Ik drink bijna nooit als ik uitga. Met blowen ben ik (bijna) gestopt. De enige keer dat ik tijdens het uitgaan heb moeten kotsen was vanwege te veel alcohol en dan ook nog eens een flinke joint erachter aan.

Moraal van het verhaal?: Ik mix nooit meer alcohol met wiet.

Ik ben nog nooit over m'n nek gegaan als ik superveel gedronken heb of heel veel geblowd. Zo lang het niet in combinatie gebeurt ben ik prima.

Maar ja ik vind het niet nodig en ik erger me vaak aan te dronken mensen die hun grens niet weten en ontzettend irritant en ongezellig worden (agressief worden etc.)
__________________
.Om Mani Padme Hum.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:21
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-05-2004 @ 23:01 :
Ik heb een hekel aan dronken mensen.
Dat vooral. Ik drink bijna nooit, blowen ook niet zo veel meer als 'vroeger'. Roken daarentegen kan ik erg goed.
Kotsen doe ik erg weinig, het ligt er vaak tegenaan, dat wel. Maar ik hoef dan ook maar 3 glazen wijn te drinken wil ik flink aangeschoten zijn en als ik zat ben ga ik kotsen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:23
Verwijderd
Vroeger af en toe, nu nooit meer.
Ik ken mijn grenzen en besef goed genoeg wanneer ik moet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:25
Verwijderd
Helaas kan ik goed tegen alcohol, dus kotsen ervan doe ik al jaren niet meer, dat wil overigens niet zeggen dat ik me de dag erna niet beroerd voel
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:54
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
kotsen in me nog nooit gelukt van drank, misschien omdat ik daar geen zin in heb. Ik drink altijd precies genoeg voor mezelf
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:57
sorry
sorry is offline
laatste keer dat ik moest kotsen was in oostenrijk. dat was op oudjaarsavond en wij mochten niet weg. toen zijn we naar de local supermarkt gagaan en de allergoedkoopste vodka gaan halen. die avond had ik iets teveel vodka op en had de hele kamer ondergekotst.

sinds die drink ik geen vodka meer.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:25
Verwijderd
De laatste keer dat ik heb gekotst was zeker 5 jaar geleden en dat was omdat ik te veel M&M's had gegeten . Ik heb dus nog nooit van drank gekotst. Ik ben dan ook nog maar 1/2 keer dronken geweest en niet eens heel erg. Verder blow ik niet dus ervan kotsen gaat een beetje moeilijk.
En sommige dronken mensen zijn heel irritant ja. Mijn vriendje gaat zo vervelend doen dat ik totaal op m afknap (behalve als ik dus zelf ook een beetje heb gedronken). Mn beste vriendin slaat me als ze dronken is. Dan wil ze me vastpakken om me iets te vertellen ofzo maar dan komt dr hand in mn gezicht terecht...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:28
June bug
June bug is offline
Ik heb nog nooit gekotst van drank e.d. Ik drink dan ook bijna nooit, en als ik een keer drink dan meestal niet zoveel. 2 keer bijna gekotst, de ene keer was toen ik voor t eerst had geblowd, en de andere keer was na veel wijn in combinatie met een joint.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 24-05-2004 @ 22:54 :
drinken past wel bij mijn leefstijl... blowen trouwens ook.. uitgaan en vervolgens bij je vriendje in bed kotsen ook Maar niet te vaak hoor! Dronken mensen zijn over het algemeen een stuk leuker! Meestal worden ze een stukje losser en ordinair... heel vermakelijk... leuk op formele gelegenheden, familiefeestjes of uitjes met mijn werk... ik heb aan een vrouwelijke 50+ collega wel eens met een uitje gevraagd of ze tijdens haar huwelijk nooit de behoefte had om eens wilde seks met een ander te hebben... heel genant dronken mensen zijn ook erg leuk om in de maling te nemen trouwens



Ik ben totaal niet zuinig op mijn lichaam. Drinken is mijn hobby. Ik drink me elke vrijdag en zaterdag helemaal de tyfus in. Lam zijn is leuk. Je maakt grappige dingen mee en hebt het overal wel naar je zin. Lamme mensen kun je goed fokken en kan je chill mee ouwehoeren.
Het eerste jaar dat ik veel dronk, zeg maar van 14 tot 15, kotste ik nooit. Toen een periode gehad, waarin ik af en toe eens buiten in de bosjes kotste. Maar dat was niet van het über lam zijn, maar gewoon omdat mijn maag overliep van de drank.
Tegenwoordig als ik kots, kots ik alleen de volgende ochtend als ik een überkater heb en dan netjes in de wc. Heb een periode gehad dat dat bijna ieder weekend gebeurde
Blowen en andere drugs .
En ik vind mensen die fel anti-drugs/anti-alcohol zijn maar vervelend. Zeker als ze dat duidelijk laten blijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.