Oud 25-04-2002, 09:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Zusje heeft lange blonde haren. Ze draagt ze in een lange staart of in een knot. Ik vind de knot het mooiste, want dan hangen er altijd losse plukjes langs haar gezicht en dat is mooi. Zusje heeft blauwe ogen en een klein neusje en nog kleinere oortjes. De jongens vinden zusje een lekker ding.
Als zusje gaat douchen, kijk ik altijd stiekem door het sleutelgat van de deur. Dan zie ik haar benen en als ik nog beter kijk zie ik haartjes. Meer zie ik niet. Zusje heeft veel haartjes. Soms haalt ze die haartjes weg en dan mag ik ze daarna hebben. Dat vind ik leuk. Ik heb al twee boterhamzakjes met haartjes. Ze zijn heel zacht. Ik lig er met mijn hoofd op als ik slaap, of ze liggen onder mijn kussen.
Zusje vindt mij vreemd, zegt ze, maar ik vind zusje helemaal niet vreemd. Zusje is juist lief. Papa zegt ook dat ik vreemd ben, maar ik vind van niet. Papa is ook lief. Hij legt me altijd in bed ’s avonds en dan komt hij bij me liggen en dan houdt hij me altijd vast tussen mijn benen en dan zegt hij dat ik zijn “knappe jongen” ben. Papa is liever dan mama, want mama doet dat nooit. En papa zegt ook dat mama stom is en ik ben het altijd met papa eens, dus mama is stom. Zusje vindt mama niet stom. Ze praten samen en ze lachen en ze gaan kleren kopen. Ik hou niet van kleren kopen. Zusje heeft altijd hele mooie kleren aan. Ik word er vrolijk van. Soms doe ik ze ook aan. Maar alleen als zusje er niet is, want anders wordt ze boos. Haar rode jurkje vind ik het allerallermooist en die doe ik dan stiekem aan. Zusje heeft ook make-up. Dat vind ik ook mooi, maar ik kan het niet op doen, want ik schiet altijd uit. Zusje zegt dat ik overal te klein voor ben.
’s Nachts is zusje het liefste. Want als ik niet kan slapen, mag ik altijd bij haar in bed liggen. Ze voelt dan heel zacht aan, en ze heeft alleen maar een rose onderbroekje aan. Zo’n hele kleine, dat vind ik mooi. Ze heeft ook kleine borstjes met van die erwtjes er op. Ik ga altijd stiekem kijken onder de deken en dan raak ik die erwtjes aan. Zusje moet dan lachen, want dat kietelt. Soms doe ik bij zusje wat papa bij mij doet. Ze vindt dat lekker, zegt ze. Ik vind het ook lekker, want het voelt fijn. Zusje doet het ook bij mij. Dat is ook heel lekker. Ik zei altijd dat papa dat ook doet, maar dat gelooft ze niet en dan wordt ze boos en dan moet ik naar mijn eigen bed. Dus nu zeg ik dat niet meer. Zusje heeft ook hele zachte lippen. Ze zoent me altijd als ik moet slapen en dan zoen ik terug en we doen altijd een wedstrijd hoe lang we kunnen zoenen. Soms ga ik met mijn tong tegen haar tong aan en dan gaan we heel lang zoenen en dan doen we wie het laatste zijn tong terugtrekt. We winnen altijd allebei.
Ik vind zusje het liefste zusje van de hele wereld!!!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 12:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
haha, wat een grappige relaties
leuk verhaal.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:12
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wat een ontzettend bizar verhaal *verwonderd*. Wel goed geschreven, en boeiend. En onvoorspelbaar. En erg raar .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Bedankt!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:04
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Zeer zeker, zeer appart, maar wel makkelijk om te lezen, leest snel weg

Goed gedaan
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:22
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Wat een ontzettend bizar verhaal *verwonderd*. Wel goed geschreven, en boeiend. En onvoorspelbaar. En erg raar .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:14
laula
Avatar van laula
laula is offline
Is de hoofdpersoon nou eigenlijk een jongen of een meisje, dat wordt me niet helemaal duidelijk.

Verder vind ik 'm erg goed!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:21
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Doc schreef:
Zeer zeker, zeer appart, maar wel makkelijk om te lezen, leest snel weg

Goed gedaan
Citaat:
Is de hoofdpersoon nou eigenlijk een jongen of een meisje, dat wordt me niet helemaal duidelijk.
ik dacht eerst een jongen, en toen een meisje dus nou weet ik het nie meer
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:54
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik dacht eerst een meisje en toen een jongen
Maar leuk verhaal
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:09
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
Avatar van ~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
heeeeeeeel mooi verhaal, zoiets heb ik nog nooit gelezen, het is iets aparts, doe zo verder


xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:08
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Anneee schreef:
... en dan zegt hij dat ik zijn “knappe jongen” ben.
Hier kun je uit opmaken dat het een jongen is Maar misschien is het ook wel niet zo heel erg duidelijk
Bedankt voor de reacties in ieder geval! Ik schrijf eigenlijk nooit zo, maar ik was weer toe aan iets nieuws!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:50
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Anneee schreef:


Hier kun je uit opmaken dat het een jongen is Maar misschien is het ook wel niet zo heel erg duidelijk
Bedankt voor de reacties in ieder geval! Ik schrijf eigenlijk nooit zo, maar ik was weer toe aan iets nieuws!
daarom dacht ik dus eerst jongen maar daarna raakte ik nogal verward
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 22:22
laula
Avatar van laula
laula is offline
Ik raak vooral in de war doordat je zegt : daarna doe ik bij zusje wat papa bij mij doet (ofzo).
Want ik dacht eerst ook jongen, toen weer meisje, nou ja, het is in ieder geval niet helemaal duidelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Stemtopic mei
Hawahaai
8 08-05-2013 22:06
Psychologie m'n vader..
4774
15 07-07-2004 19:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.