Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2007 @ 16:39 :
gefeli faded away you can do it!!!
Dankje!
Advertentie
Oud 21-06-2007, 11:20
Verwijderd
positief: Op mijn werk ga ik me steeds beter voegen. Het blijft stom werk, maar ik ga niet meer met tegenzin heen.

negatief: Ik weet niet wat ik heb. Ik voel me eigenlijk alleen maar heel erg rot. En het gaat maar niet over. Fysio bellen. Sporten. Acupunctuur bellen. En eigenlijk heb ik daar helemaal geen tijd voor.
Oud 21-06-2007, 11:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
To do vandaag:
- logopedisten bellen om te informeren naar de wachttijden
- opschrijven met welke vragen ik volgende week de huisarts moet bellen (parttime huisarts, *zucht*)
- vakantiewerk proberen te zoeken --> ik heb intussen een aantal vacatures uitgeprint die ik wat nauwkeuriger ga lezen
- swifferen
- stoffen
- readers Nederlands en BW lezen
- boeken Basisontwikkeling en Levo lezen
- vakantiebestemmingen zoeken
- 18u tentamen

Laatst gewijzigd op 21-06-2007 om 13:44.
Oud 21-06-2007, 11:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 21-06-2007 @ 09:39 :
Nouhou, ik dacht net dat ik mijn oorbellen nu gewoon in en uit kon doen en zo en nu ging dat ene gaatje net als een gek bloeden Blegh. En ik moet mijn essay afmaken en argh.
Even een recht stekertje erin doen van materiaal dat niet snel gaat ontsteken en net doen als toen je net oorbellen had: draaien en druppelen. Sterkte.


Pfff, ik heb tot 12 uur geslapen. Nou ja, het bacheloronderzoek is af.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-06-2007, 11:58
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg ik schiet voor geen meter op. Huphuphup doorkachelen .
Oud 21-06-2007, 12:25
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Eindelijk zijn de examens gedaaaaaaaaan.

Enkele vrienden & vriendinnen gaan naar Center Parcs eind juli, ze willen mij ook graag mee. Maar ik doe het niet, hoewel ik in feite wel graag wil (want 't wordt sowieso enorm leuk), durf ik niet. En ik wil ook niet met dit figuur, dan moet er eerst nog minstens een kilo of 10 af.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 21-06-2007, 13:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo weer lekker thuis.. moe en moe en moe
heb net sollicitatie gehad bij een rechearchorganisatie
zo eentje die medicijnen test op proefpersonen. en ik mag per maandag beginnen (tis wel via een uitzendbureau en tijdelijk) maar goed..
nu weer twijfelen uiteraard, wil ik het wel, kan ik het wel
maar daar moet ik gewoon maar even mee stoppen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-06-2007, 13:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jeej, mag van m'n docent morgen de kanaalloop doen, heel fijn want ik voel me de hele dag al misselijk, bah.
Net de laatste schooldag gehad, met als afsluiter de laatste les van M. voor altijd..


Zometeen therapie en moet tussendoor nog even leren, maar het gaat zo langzaam en pff.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-06-2007, 13:12
Little_lady
Little_lady is offline
Vandaag heb ik mijn allerlaatste les ooit op deze school gehad, nog ff de proefwerkweek en dan is het klaar. En daar doe ik dus de hele dag hyperactief over om maar niet te laten merken dat ik het eigenlijk best zal missen allemaal Maar de leraren waren wel blij met m'n kaartje, dat heb ik in ieder geval gedaan Ondertussen zou ik hard moeten leren maar dat gaat niet lukken vandaag, denk ik..

En zal ik vandaag of morgen? Ik twijfel. Vandaag een bui riskeren of morgen? Haha. Morgen ben ik wel heel vroeg uit en kan ik ook nog even ergens anders langs wat vandaag niet zo nuttig is. Maar ik heb zo'n zin om vandaag te gaan..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 21-06-2007, 13:21
Verwijderd
proefwerkweek eindelijk af. Jezus, ik leek wel een stressbom. Maar ni vakantie. Ben niet aangenomen voor m'n vakantiewerk, maar ach, nu heb ik wel 8 weken voor mezelf. Misschien wel beter zo
Oud 21-06-2007, 13:22
Verwijderd
Mijn zusje is jarig maar neemt haar telefoon niet op ;x Ik ga niet naar de huistelefoon bellen. En het is bijna morgen en bijna zeven maanden en bijna straks vier weken lang samen en het is fijn. En mijn kamer is nu fijn want ik heb schoongemaakt+afgewassen+de was gedaan en morgenochtend haal ik geheims en dan ben ik er helemaal klaar voor
Oud 21-06-2007, 13:52
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ga mijn schoolvriendinnen de schoolroutine best wel missen denk ik. Het zal leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen maar toch ook wel eng, straks mogen ze me helemaal niet.

Mijn kamer is ook weer zo goed als netjes en ik doe eindelijk leuke dingen. Het gaat gewoon goed een keer.

Nu nog een leuke jongen dan is het helemaal toppie.

Oh en ik had oorbellen besteld via internet, een heleboel, en daar werd ik helemaal blij door. Weird.
Oud 21-06-2007, 13:52
Verwijderd
Ooh, muziekhigh want Acda en de Munnik en Dream Theater <333 Allebei zo briljant.

En school zuigt maar ik heb wel mn vak gehaald én mn eindcijfer 1,9 punt omhoog gehaald dankzij dat essay!
Oud 21-06-2007, 14:30
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 21-06-2007 @ 12:58 :
Omg ik schiet voor geen meter op. Huphuphup doorkachelen .
Rite, ik ben op een kwart want ik heb alles doorgewerkt en kan het nog steeds niet .
Oud 21-06-2007, 15:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-06-2007 @ 12:55 :
Even een recht stekertje erin doen van materiaal dat niet snel gaat ontsteken en net doen als toen je net oorbellen had: draaien en druppelen. Sterkte.


Pfff, ik heb tot 12 uur geslapen. Nou ja, het bacheloronderzoek is af.
Ik heb maar gewoon mijn knopjes weer snel terug in gedaan. Want ik heb dus nog niet zolang oorbellen Of nou ja, tien weken of zo. Maar ik wil nu eindelijk gewoon eens leuke in

Essay ingeleverd. Tentamen min of meer voorbereid. Ja.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-06-2007, 15:23
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Net filmpje op i-net van sea shepherd gezien. Dolfijnen die in Taji levend worden meegesleept en gewoon dood worden gesneden, je ziet de staartvin nog bewegen. Een zeehondje die wordt doogeknuppeld. En nu..de tranen stromen over m´n wangen. Normaal heb ik niet zoveel met dieren, maar dit was echt walgelijk.

Wat een k*tmensen zijn er zeg.
__________________
Durf te vliegen.
Oud 21-06-2007, 16:01
Verwijderd
Ik was vanochtend weer eens lekker depri. Een beetje ziek, daardoor slecht geslapen, plus nogal onwelkom nieuws gekregen gisteravond, stom practicum vandaag, etc. Maar ik geloof dat mijn studiegenootjes me weer opgevrolijkt hebben. Ze zijn stiekem best leuk, hoor. Ik ga ze steeds meer waarderen. (Uitzonderingen daargelaten. Voor het geval dat M. dit leest: je weet wel wie ik bedoel.)

En ik heb het rooster binnengekregen van mijn rijlessen deze zomer. Kan niet mee naar Limburg en ook niet naar Frankrijk, dat is een beetje jammer. Zit nu nog te overwegen of ik ook iets van vakantiewerk wil gaan doen deze zomer, al is het maar bollen pellen. Tenslotte heb ik een week of acht weinig anders te doen dan autorijles, en zoveel spannends is er verder in Friesland echt niet te doen. Een beetje geld verdienen kan sowieso nooit kwaad.
Oud 21-06-2007, 16:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou heb ik gebeld, dus je zou zeggen dat er geen reden meer is om zenuwachtig te zijn, maar toch is er ook na die tijd echt niks overgebleven van mijn nagels... *zucht* Word toch eens wat zekerder van jezelf! De mensen om je heen eten je echt niet op!
Oud 21-06-2007, 16:13
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-06-2007 @ 09:34 :
Bij wíe doe je wat verkeerd? *knuff*
Ik doe t bij iedereen verkeerd
Oud 21-06-2007, 17:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg ik ben nu écht helemaal klaar met school. Herkansing gedaan, want geloof ik wel beter ging. Ik snapte de rijen&reeksen-vragen gewoon! Alleen, waarom met absolute getallen? Daar heb ik nog nooit een evenwichtsvergelijking mee op hoeven lossen, dus ik kreeg het antwoord door middel van plotten. Nja, ach. En er waren nog wel een paar dingen die ik echt niets wist. Vooral 'aantoon'-vragen en vragen als: "verkrijg door proberen het antwoord". Uhw, hoe breng je dat ooit normaal onder woorden? Ik was wel blij dat ik van de 7 echte B1,2 vragen er 5 gewoon helemaal snapte en bij het bewijs echt alles aan elkaar gelijk wist te praten, behalve wat je moest aantonen. Bah, waarom liep ik daar nou vast? Raar.

Whoej, een gala en diner gister was echt heel leuk!! Ik wist niet dat dansen en feesten met klas-/schoolgenoten zo erg leuk kon zijn!
Oud 21-06-2007, 17:14
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 21-06-2007 @ 14:12 :
En zal ik vandaag of morgen? Ik twijfel. Vandaag een bui riskeren of morgen? Haha. Morgen ben ik wel heel vroeg uit en kan ik ook nog even ergens anders langs wat vandaag niet zo nuttig is. Maar ik heb zo'n zin om vandaag te gaan..
Hahaa, trotseer ik de regen, kan het vandaag niet... 'Sorry sorry sorry, ik had je moeten bellen! Hij komt al met ze en ik denk niet dat dat samen gaat.. Sorry lieverd!' Nouja, ik ben toch ff geweest dus wat dat betreft ben ik wel blij. Vooral ook omdat hij ze nooit mee neemt, dit is de eerste keer omdat het eerst steeds niet lukte. Het is wel goed zo
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 21-06-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 21-06-2007 @ 17:13 :
Ik doe t bij iedereen verkeerd
Ik zie je hier niets verkeerd doen? (Ik snap dat je irl bedoeld, maar je doet het niet bij iedereen verkeerd...ook irl niet, denk ik.)
Oud 21-06-2007, 18:06
gewoonik
gewoonik is offline
ik heb weer zo'n bui...t begon gewoon goed vandaag, maar ik weet niet goed waar t dan mis is gegaan..
en ik ga t toch maar eens aan iemand vertellen dat t met eten stiekem nog steeds niet goed gaat als ik alleen ben.
en ik ben misselijk en moet echt die vlek uit mn vloerbedekking halen anders gaat t misschien niet meer.. maar niet nu..
ik weet niet hoe ik t straks ga volhouden, voel me erg alleen en straks is mijn vriendje ook nog eens heel lang weg..
misschien toch maar eens naar een professioneel iemand ofzo.. t gaat zo opzich wel, heb rotdagen maar ook veel goede. maar t kan vast beter. of ik moet wachten tot ik straks een keer blijf hangen in zo'n bui, nu weet ik me er nog uit te schoppen steeds.
ik denk dat ik dat wel voor wil zijn.
Oud 21-06-2007, 18:22
Verwijderd
Volgens mij post ik al dagen hetzelfde, maar ik heb het echt he-le-maal gehad.

Maargoed, ik weet het, nog twee weken.....
Oud 21-06-2007, 18:26
Verwijderd
Omg, ik heb ontzettend veel zin in de zomervakantie! Alleen nog maar maandag en dinsdag naar school.<3 Kan niet wachten om lekker lang bij vriendje te zijn en helemaal niks moeten. Als het mooi weer is lekker de hele dag buiten zitten, gamen, aan het water zitten, bij vriendje zijn, boeken lezen, zwemmen en zelfs boodschappen doen word ik dan gelukkig van.<3
Oud 21-06-2007, 18:34
Verwijderd
Oh mijn broertje gaat ook gezellig meedoen met de ruzie, primaaaaaa ;x Wat een heerlijke familie toch ;x All The Shots I Take, What Differents Did I Make
Oud 21-06-2007, 18:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan het niet meer. Ik heb knallende koppijn, ben dood moe en raak helemaal in paniek. Ik snap geschiedenis niet meer, ik snap engels al helemaal niet en ik ben nog lang niet klaar. Ik heb dat gesprek vanmiddag verkloot, ga het morgen op school ook verkloten.
En ik wil gewoon naar M. toe, maar dat kan niet want ze gaat weg, voor altijd. Ik wil niet dat ze gaat, ik zou háár moeten verlaten, volgend jaar, zij moet mij niet achterlaten en vooral niet nu al.
Ik wil het gooien op die herkansing maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo laf. Waarom gaat het nu niet gewoon? Iedereen kan leren, iedereen begrijpt het en ik kan me niet concentreren. Waarom gaat het nou altijd zo dat het niet lukt op de cruciale momenten.

Ik wil niet meer, ik wil kappen, ik wil niet meer *huil* IK WIL NIET MEER, WAAROM HOORT NIEMAND DAT NOU?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-06-2007, 19:03
Little_lady
Little_lady is offline
Okee, ik ben boos. Op m'n werk presteren ze dingen die echt niet normaal zijn. Maar gelukkig heb ik alvast 1 medestander: 'NEE TOCH! DIE SLOME?!' was wat ze zei. En dat soort opmerkingen maken me toch wel weer blij omdat ik nu al geliefder ben dan zij, die ook al een redelijke tijd daar rondloopt *zei zij sadistisch*

Verder nog steeds niks geleerd.. En m'n ouders worden vergeetachtig of wíllen sommige dingen gewoon niet onthouden, kunnen ze nou niet 1 keer iets voor mij doen? Verdorie..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 21-06-2007, 19:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-06-2007 @ 20:00 :
Ik voelde me helemaal gelukkig vandaag! Gewoon mijn huis uit lopen en dan direct al in de stad zijn, lopend naar de faculteit kunnen, langs allemaal vrolijke mensen op terrasjes wandelen, ik word alleen van mijn omgeving hier al vrolijker. En dan kom ik thuis en heb ik elke keer weer een enorme kamer <3 Hihi
En nu een hele avond vrij en gewoon even niets hoeven is ook erg fijn. En daar straks nog een heel weekend van, maar dan weer met vriendje. Ik moet niet vergeten af en toe extra lief voor hem te zijn.
Vrolijke post
Hier was het vandaag geen lekker terras-weer! Houdt het vrolijke gevoel vast en zegt het voort, zegt het voort
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-06-2007, 19:11
moon
Avatar van moon
moon is offline
Nijn*: *Hele dikke knuff*
Heksjuh: Ik werk daar als vrijwiliiger bij de katten en het is echt ontzettend leuk

ot: Moe! Vandaag de testdag gehad en vanaf het moment dat ik thuis kwam niets anders mee gedaan dan slapen. De testen gingen niet zo best, ik ben goed in spelling, maar toen ik steeds uit 4 bijna dezelfde gespelde (1 letter verschil) het antwoord moest kiezen, kon ik er niks mee van en twijfelde ik werkelijk over elk woord. Ik heb hele domme fouten zitten maken, bedacht ik me achteraf.Van die capiciteitentest heb ik weer niet veel terrecht gebracht. Nou ja, uit de interessetest komt volgens mij wel een duidelijke uitslag, vast en zeker een hoge score op sociaal en creatief gebied en uiterst laag op techniek, haha.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 21-06-2007, 19:12
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ach ik ben het nu zo zat.
Waarom mag ik volgend jaar niet alleen naar Curaçao vliegen? Ik ben da tenslotte 19. Me ouders gaan niet. Ik wil gaan ik betaal zelf maar toch mag ik niet gaan. Vaders commentaar:,,Wie kijk dan naar je?’’
En ik mag ookal geen stage daar lopen over 2 jaar.

OMG ik heb dara toch me familie....

I don't understand my dads problem.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 21-06-2007, 19:14
Verwijderd
Ik moet echt nog te veel doen. Ik heb het allemaal uitgesteld en morgen is de laatste echte schooldag en moet dus alles ingeleverd zijn. Hup hup hup. Nu eerst mijn Engels file maken. Daarna Frans en Duits.

Ik hou van alleen thuis zijn, weblogs en van mooie liedjes.
Oud 21-06-2007, 19:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hier weer een post van mij. Ik ben hier nog maar weinig, ben er nooit veel geweest, maar dat komt gewoon door mijn opname.
Ik ben bang voor de toekomst. Bang voor mezelf. Dan lees ik weer over het verhaal over die moeder (met borderline) die haar eigen zoontje heeft vermoord. Ik ben bang dat dat met mij ook gaat gebeuren. Dat ik vroeg of laat echt iemand aanval met grote gevolgen. Ik heb hier pas over de afdeling rondgelopen met een scherf in mijn hand om iemand neer te steken. Ik was zo kwaad op mijn omgeving. Vooral op de verpleging. Maar de verpleging zag het en heeft ingegrepen. Ik kan gewoon te vaak niet voor mezelf instaan. Moet je mij nou zien! 21 jaar en al 26 maanden opgenomen. Ik zie dat niet zitten hoor... Ik ben meer dan de helft van mijn vrienden kwijt geraakt. Ik hoor niks meer van ze. Maar ik doe er ook geen moeite meer voor. Ik heb ze allemaal uit mijn telefoon gewist. Ze hebben een normaal leven, een leven waarin ik niet pas. Ik ben besmettelijk. Ik heb een ernstige ziekte en heb een negatieve invloed op hun leven.
Hun leven bestaat uit school en goede cijfers. De mijne bestaat uit verward weglopen en door de politie weer opgepakt moeten worden, omdat ik een gevaar ben voor mijn omgeving.

En dan de separeer. Zijn hier mensen met een normaal leven die zich voor kunnen stellen hoe het is om een dag, of een maand, in de separeer te zitten. Vernederend moeten plassen op een kartonnen po, in gevecht met jezelf om je medicatie in te nemen, omdat ze het anders inspuiten. En dan nog zo'n scheurhemd...

Ik voel me verdrietig hierom
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel voor Eend*
Ik weet verder niet zoveel te zeggen, want inderdaad, het is lastig voor te stellen, maar ik vind het wel echt rot voor je. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-06-2007, 19:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-06-2007 @ 20:00 :
En daar straks nog een heel weekend van, maar dan weer met vriendje. Ik moet niet vergeten af en toe extra lief voor hem te zijn.
Ja, wees maar goed voor hem

Doe hem de groetjes.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 21-06-2007 @ 20:26 :
*knuffel voor Eend*
Ik weet verder niet zoveel te zeggen, want inderdaad, het is lastig voor te stellen, maar ik vind het wel echt rot voor je. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Thanks *knuf terug*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:33
Verwijderd
@Eend: Ik denk inderdaad dat ik het me niet voor kan stellen. Maar ik denk dat het verschrikkelijk is...
Hou vol meis! *knuffel*
Oud 21-06-2007, 19:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-06-2007 @ 20:41 :
Doe ik.

Ik krijg helemaal de kriebels van je post. Het lijkt me zo uitzichtloos voelen en dat moet het helemaal niet zijn want dat helpt al helemaal niet. Is er niets meer wat je een beetje hoop of geluk kan geven?
Er schijnt wel uitzicht te zijn, maar dat zie ik zelf niet in. Op de afdeling waar ik nu zit, zitten allemaal chronische patiënten die allemaal meer vrijheden hebben dan ik. Ik zit vaak in die verdoemde separeer, omdat het gewoon niet anders kan. Ze willen het wel gaan afbouwen, maar ik denk niet dat ik ooit zonder kan. Ik ben de laatste paar weken drie keer iemand aangevlogen. Dezelfde persoon. Ik weet gewoon niet hoe ik in bepaalde situaties moet handelen. En dan word ik weer door 10 man afgevoerd naar de separeer. Opgerold in een laken. Het ergste is dan als ze je uitkleden. Tenminste, dat wás erg. Nu kan het me nog maar weinig schelen. Heb geen eer meer voor mijn lichaam. Dan zien ze me maar naakt.

Ik zou hier wel graag weg willen en weer mijn oude leven oppakken, maar dat oude leventje bestaat niet meer. Ik ben geen paardenmeisje meer, die verzorgpaarden heeft en lekker gaat rijden, ik ben geen korfbalmeisje meer, dat elke week braaf naar de training gaat. Ik moet van dat leven nog afscheid gaan nemen, maar dat kan ik niet, want ik vond mijn verzorgpaarden veel te leuk

Ik hoop dat het ooit beter gaat, maar voor mijn gevoel gaat dat voorlopig niet lukken...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:50
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-06-2007 @ 20:33 :
@Eend: Ik denk inderdaad dat ik het me niet voor kan stellen. Maar ik denk dat het verschrikkelijk is...
Hou vol meis! *knuffel*
Thanks, ook jij een *knuf terug*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:50
Verwijderd
bijna....
Oud 21-06-2007, 19:51
Verwijderd
vol...
Oud 21-06-2007, 19:51
Verwijderd
vol
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.