Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2006, 21:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik weet nu iig hoe deze vriendschap er voor staat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 27-09-2006, 21:31
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Ik wil dood.
__________________
Fuck reality.
Oud 27-09-2006, 21:34
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
moon schreef op 27-09-2006 @ 22:06 :
Het gaat niet meer. Ik weet dat ik het de laatste tijd weer vaker zeg...maar het is nu echt.
(...)
Als iemand wil reageren heel graag, want ik zit nu wel ff heel erg diep in de put.
Waarschijnlijk ben ik niet een van de ideaalste personen die hierop reageerd. Maar ik weet zeker dat je weer uit die put komt... Misschien is het juist goed dat je het anderen hebt verteld, van het pesten, misschien dat je het zo beter verwerken kunt als je er zo erg mee zit. Je moet niet zeggen dat je dood wilt als je volwassen word. Ik denk dat de volwassenwereld een stuk makkelijker is dan de adolescenten wereld. Je hebt veel meer keuzes die je zelf mag maken en die je makkelijk kunt maken. Je bent niet meer zo afhankelijk. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

*hele dikke knuffel voor jou*
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 27-09-2006, 21:36
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 27-09-2006 @ 22:05 :
Ga geen masker(s) opzetten, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
Als jij je goed voelt, voel jij je goed; als jij je slecht voelt, voel jij je slecht - probeer ervan te genieten wanneer het kan, maar negeer deze gevoelens niet!
Ja dat is ook wel zo, dat ik geen maskers op moet zetten. Maar ik vind nu wel dat ik te lang triets en depressief geweest ben. ik wil gewoon weer vrolijk zijn en lijken. Misschien is dit wel een hele verkeerde manier maar daar kom ik dan hopelijk vanzelf achter
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 27-09-2006, 22:08
Verwijderd
Het kan ook goed zijn dat je even die negatieve spiraal moet doorbreken, dus het is het proberen waard, denk ik. Positief dingen benaderen? Van pessisme is niemand ooit gelukkiger geworden.
Oud 27-09-2006, 22:14
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet doen wat hem betreft. Misschien gewoon vragen? En als ik het bij het verkeerde eind heb, wat dan? Misschien lees ik er teveel in, maar ik weet het niet. Hoe weet je zeker of iemand verliefd op je is als hij het niet zegt?

En afgezien daarvan heb ik totaal geen motivatie voor mijn studie omdat ik het allemaal maar wat busy work vind, maar mezelf niet kan toestaan om het af te raffelen omdat ik toch overal een goed cijfer op wil hebben. En dat blijft me dwarszitten en ik weet niet wat ik eraan kan doen en dat zit me nog het meeste dwars. Mijn moeder zegt dat als ik het echt wilde, ik wel een oplossing zou vinden, maar ik ben te bang, ik durf niet te falen en durf het niet eens te proberen en ik durf niet met andere mensen erover te praten of hun hulp te vragen want dan moet ik het ook doen en dan gaat het vast mis. Waar ik nu zit, is tenminste veilig, vertrouwd, voorspelbaar.

Fuck it. Ik haat deze angst.
Oud 27-09-2006, 22:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Moon

Je bent niet gestoord. Ten eerste vind ik het hartstikke knap dat je over het pesten hebt verteld. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat je er zo van ondersteboven bent. Ik bedoel daarmee niet dat het niets is, maar.. je herinneringen aan het pesten lijken me heel diep te gaan. Je hebt je vandaag blootgegeven, en om even een vreemde vergelijking te trekken: Ik denk dat je je nu net zo bloot voelt als dat je letterlijk zonder kleren gezien zou zijn. Dan schaam je je ook kapot. Je 'kleren' waren je bescherming, en nu voelt het misschien alsof je die helemaal weg hebt gegeven.
Probeer het even af te wachten meis. Je maakt je nu wel helemaal onrustig omdat je er spijt van hebt dat je het hebt verteld, maar wie weet reageren de mensen wel heel positief.

Sterkte meid!!

-

Ontopic

Hier gaat het ook niet echt geweldig. Vandaag weer niet naar een bepaald college gegaan, omdat ik weer enorm verrot geslapen had, en weer mijn lichaam tegensputterde vanochtend. Op zich houd ik thuis de stof wel goed bij, maar voel me ook wel schuldig en het voelt als falen. Ik wil het allemaal zo graag, maar steeds loop ik tegen het struikelblok problemen aan.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-09-2006, 22:52
Verwijderd
Jeeej ben vrolijk. Gisteren al te horen gekregen dat ik bij de jaarboekcommisie mag, vandaag ook nog een telefoontje gehad dat ik ook bij de binnenlandscommisie mag. Stond eigenlijk op de reservelijst, maar zowel R. als ik mogen erbij. Echt leuk.

Ik heb het zo naar mn zin, voel me zo goed. Morgen lekker dagje vrij. Al moet ik duisent veel doen. Ja drukte is goed voor afleiding.
Oud 27-09-2006, 23:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Lig je al 2 dagen hondsberoerd op bed, hang je wat rond op de bank, sport je niet en moet je zelfs geholpen worden met uit bad komen en je veters strikken puur omdat je het zelf even niet meer kan door alle lichamelijke onheil van dat moment. Durft iemand doodleuk te zeggen 'Jezus, dan kan je toch wel gewoon naar school gaan?' Nee, net of ik dat niet zou willen. Enfin laat ik me er maar bij neerleggen, zulke figuren hebben het nou eenmaal alleen maar druk met zichzelf en horen uberhaupt niet eens wat je zegt. Maar oweeeh, als je niet geintresseert naar hen luistert want dan is alles uiteraard anders.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel gewoon vragen: Goh, heb jij nog iets leuks te vertellen? Zonder dat ze er gelijk vanuit gaan dat het negatieve ongein-praatjes worden, of dat ze je overstemmen met hun eigen verhalen.

NIEUWTJE: A.s. zaterdag komt er na ENORM veel heisa en ruzie deze week, toch mijn nieuwe paard aan. Jammer genoeg kan ik er zelf waarschijnlijk niet bij zijn... *baalt*
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 23:41.
Oud 28-09-2006, 00:15
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
vanavond naar zwartboek geweest, echt te geniaal <3333 daarna na de kroeg geweest om het te laten bezinken :')
Net thuis en over 5 uur gaat die kut wekker weer :-S De wijn smaakte lekker
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 28-09-2006, 00:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 27-09-2006 @ 22:14 :
Paniek
Ik wordt gek van deze school, ik word gek van mijn computer. Ik snap er geen fuck meer van.
de belangrijkste colleges staan in adobe reader, en daar kan ik niks mee, ik kan er niet uit knippen, plakken. Ik kan ze op cd branden, bij iemand anders uitprinten, en dan is de tekst bij de plaatjes zo klein dat ik het niet kan lezen. Zo kan ik toch niet leren. Wat moet ik nu? Ik kan nergens in kleur kopiëren, ik kan niks. Damn, waar ben k aan begonnen???Waarom begin ik aan dingen die ik toch niet kan? Ja, omdat dit is beroep is wat ik wil worden. Maar de weg er naartoe is blijkbaar te moeilijk voor mij.
T ging zo goed vandaag, en kijk waar ik nu weer ben.
uit adobe reader kun je in principe wel kopieren/ plakken... Er zijn ook gratis programma\'s te downloaden waarmee je een in adobe reader opgeslagen bestand kunt bewerken! succes hè!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 28-09-2006, 07:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Horen lichamelijke kwaaltjes ook bij het verwerken van een verbroken relatie?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-09-2006, 07:15
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-09-2006 @ 08:04 :
Horen lichamelijke kwaaltjes ook bij het verwerken van een verbroken relatie?
Waarom niet? Lichaam en geest staan in verband met elkaar
Citaat:
MiniTokje schreef op 27-09-2006 @ 22:36 :
Ja dat is ook wel zo, dat ik geen maskers op moet zetten. Maar ik vind nu wel dat ik te lang triets en depressief geweest ben. ik wil gewoon weer vrolijk zijn en lijken. Misschien is dit wel een hele verkeerde manier maar daar kom ik dan hopelijk vanzelf achter
Je zegt het zelf al... vrolijk zijn of vrolijk lijken.
De vraag is wie je blij wilt maken, jezelf of je omgeving?
Oud 28-09-2006, 08:21
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Minitokje en @Aragnibite: Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik had echt even iemand nodig die wat bemoedigends tegen me zei. Heel erg bedankt allebei! Echt lief van jullie!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-09-2006, 09:22
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gisteren is hij nog langsgeweest. Gek genoeg deed het me niet heel veel... ik was zo moe, zo vol gedachtes. Hij kwam (natuurlijk) laat, en is nog geen twee uurtjes geweest.. en ik heb in die tijd voornamelijk mn ogen dicht gehad en een beetje gelegen. Er is iets..iets dat ik nog niet precies onder woorden kan brengen, maar iets dat anders is. Anders gaat worden.

Verder voel ik me vandaag wel weer een stukje beter, en dat is maar goed ook want ik moet véél doen vandaag. Vanavond heb ik weer een kijkavond en deze keer ga ik echt gewoon mezelf zijn. Ik heb geprobeerd heel vrolijk te zijn, heel geïnteresseerd, heel veel pratend.. Niks heeft het opgeleverd. Vandaag doe ik aan waar ik me fijn bij voel, verberg ik wat ik wil verbergen, ga ik er heen en zie ik het wel. Als het wat is, dan super. Wordt het niks, dan baal ik even en gaan we weer door. Zolang er altijd maar vooruitgang in zit, dan maakt het niet uit dat je soms ook even stilstaat.

En ik was weer afgevallen. Gisteren durfde ik niet te wegen na die stomme eetbui, maar vanmorgen bleek ik toch een halve kilo lichter te zijn.. hoera hoera, nu komen we ergens! Nu maar hopen dat het niet zo blijft schommelen dat het er morgen weer aan zit, want eigenlijk ben ik sinds dat ik het mn vriend verteld heb maar 1.5 kilo blijvend kwijt.. (ok, en daarvoor dan wel wat meer, maar dat betekent dat ik er 3 maanden over gedaan heb om 1.5 kilo kwijt te raken. hoezo jojo-effect...) Weet eigenlijk wel hoe het komt.. heb in die maanden heel wat pogingen gedaan normaal te eten, eetbuien gehad, minder gegeten, eetbuien gehad, minder gegegeten, eventjes stabiel geweest en dan weer doorgeslagen naar één van beide kanten.. Zucht . Stabiliteit, waar ben je?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 28-09-2006, 09:29
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 28-09-2006 @ 01:21 :
uit adobe reader kun je in principe wel kopieren/ plakken... Er zijn ook gratis programma\'s te downloaden waarmee je een in adobe reader opgeslagen bestand kunt bewerken! succes hè!!
thnx, hoe heet dat programma dan? Ik ben nu echt een beetje wanhopig want k wil het graag gaan leren maar t is niet te lezen..
Oud 28-09-2006, 09:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
damn het leren lukt voor geen meter. Ben super moe en kan me niet langer dan 15 min concentreren ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2006, 10:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet straks naar de longarts en ben best wel nieuwsgierig. Niet echt bang of zenuwachtig maar gewoon benieuwd. Ik hoop dat hij gelijk iets voor me kan betekenen en dat ik niet weer tienduizend testen af moet wachten want ik houd het gewoon niet nog veel langer vol op deze manier. Naja, nog maar eventjes afwachten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-09-2006, 10:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
grr
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-09-2006, 11:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
We zijn weer terug bij af, hoe ik het ook zie. En verdorrie wat zit het me dwars; We hadden alles weer prima op een rijtje het afgelopen jaar, werkelijkwaar alles is positief geweest en des te zwaarder valt de situatie van nu. Ik houd mij rustig, maar mijn moeder ziet door de bomen het bos niet meer in haar ogen gaat momenteel gewoon alles fout. Misschien schijnt morgen de zon wel weer; Geen idee, wist ik het maar.

Ik mag eigenlijk niet zoveel doen omdat mijn rug finaal in de kreukels ligt momenteel, en een essentiele factor bedrust is. Helaas zit er vandaag niet veel anders op dan gewoon alles te doen; Ben nu vanaf 7 uur in de weer met mijn nichtje van 9 maanden, het huishouden, mijn moeder troosten, huiswerk maken en vooral veel nadenken.
Ik weet ook wel dat ik het eigenlijk allemaal niet mag, maar wie doet het anders? Ik schrok me rot, toen ik merkte dat mijn moeder er echt geen zin meer in heeft. Sinds mijn broer er vandoor is gegaan en elk contact weigert heeft het volgens haar allemaal geen nut meer, uiteraard gevolgd door een "Ik zou nu het liefste uitstappen". Ik neem het maar niet al te serieus, hoewel het wel de allereerste keer is dat ze zoiets tegen me zegt. Ik weet ook even niet zo wat ik ermee aan moet, behalve haar een mes in handen geven en zeggen 'Nou ga je gang dan maar'.

Van alles in het huis heeft het begeven, het zit alle dieren niet mee en het huis is maar met moeite bij te houden. Maargoed wat wil je met een oudste hond met darmproblemen die het hele huis onder poept. De Spaanse hond die continue een terugval heeft, mede veroorzaakt door al het gedoe hier in huis. Een veulen dat mogelijk opnieuw droes heeft, maar met veel gedoe toch op transport mag en a.s. zaterdag dus aankomt vanuit Groningen. De hamster met zijn kapotte pootjes die momenteel met de hand het flesje en eten krijgt. De andere hond met een doorn in zijn achterpoot, waardoor hij weer met een verbandje loopt. Mijn broer die niets meer van zich laat horen, en volgende maand vader wordt. Het gezeur met de handelaar. Het gedoe om mensen te vinden die mijn wedstrijdknol tijdelijk willen rijden en verzorgen, enz. enz. enz.

Yes, wat ben ik blij dat het leven op sommige momenten toch een heel stuk leuker en gezelliger is! Het is nog steeds leuk, maar ik vraag me langzamerhand toch echt af waar deze pech toch allemaal voor nodig is. Want dat is het; Pure pech.

Hopelijk zit het vriendlief wat meer mee, en is het huisje dat hij vanmiddag gaat bekijken hardstikke tof en krijgt hij uiteindelijk toch nog een financiering voor elkaar. Ik hoop het voor hem!

-- Pieker -- Pieker --
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 28-09-2006, 11:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-09-2006, 11:21
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 28-09-2006 @ 08:15 :


Je zegt het zelf al... vrolijk zijn of vrolijk lijken.
De vraag is wie je blij wilt maken, jezelf of je omgeving?
mezelf... misschien dat het vrolijk lijken vanzelf overslaat op het vrolijk zijn. Misschien is dat naïef om te denken... maar k hou het zo niet meer vol.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 28-09-2006, 12:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
(Maar hé, ik wil precies hetzelfde! )

Hiephoi. Dadelijk naar de opticien, hopelijk zijn mijn ogen ècht slechter geworden, want anders heb ik een probleem. Geen huiswerk voor morgen, wel veel te doen voor na het weekend. Maar dat zie ik dan wel weer. Nou nog even iets kopiëren, paperclip er omheen, klaar. Ik hoop dat het goed gaat zo meteen. =\
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-09-2006, 12:55
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@Hvj, heel veel succes meis! klinkt even behoorlijk lastig!

vanmiddag naar mijn oom en tante, heerlijk. ik voel me altijd zo thuis daar, en ze zijn zo een perfect gezinnetje. ach, perfect.. maar t loopt gewoon, en de sfeer is er heerlijk. en die kleintjes (neefjes van 7, 4 en 1 zijn zo heerlijk bijdehand
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-09-2006, 14:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 28-09-2006 @ 10:29 :
thnx, hoe heet dat programma dan? Ik ben nu echt een beetje wanhopig want k wil het graag gaan leren maar t is niet te lezen..
ik ben nu nog op 't werk en kan niet beloven dat ik komende dagen tijd heb voor 't vinden van het programma. misschien kun je het ook wel vinden als je bij google 'adobe reader bewerken' of zo in typt (en miss 'gratis' )

ik had gister vroeger naar bed moeten gaan of langer moeten slapen, ging om 2.30 uur slapen en 6.20 uur bleebte die wekker alweer *geeuw*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 28-09-2006, 14:38
kroot
kroot is offline
@ rare kwast: huh is je dagbehandeling nu al weer afgelopen?? (sorry voor mijn ieuwsgierigheid.)

Hehe eindelijk hadden ze mijn lenzenvloeistof
Oud 28-09-2006, 14:45
Verwijderd
@~~dolce~~: In Adobe Reader heb je bij veel bestanden een tekentje dat lijkt op I daarnaast staat ► Selecteren, als je dat aanklikt kun je vaak wel tekst selecteren. Bestand -> alles selecteren -> ctrl + c of Bestand -> Bestand naar klembord kopiëren (en dan gewoon in bv. word plakken) of Bestand -> opslaan als tekst kan vaak ook (dat is het handigst ). Als dat bij jouw bestanden niet kan, dan weet ik het ook niet, ik heb even geen dergelijk bestand waar ik naar kan kijken. In kleur kopiëren kan op de meeste hogescholen wel en anders bij een copyshop?
Oud 28-09-2006, 14:59
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Lekker Vanochtend te horen gekregen dat mijn nichtje van 1,5 de ad van mijn oom te pakken heeft gekregen. Ze heeft gelukkig wel overgegeven en hoeveel ze heeft genomen is niet duidelijk. Berg die medicijnen dan goed op verdomme. Tegen mij zeiden ze dat m'n hart verkrampt had kunnen zijn toen ik een overdosis nam. Mijbn oom heeft precies dezelfde ad alleen hogere dosis. Hoe zit het dan met zon klein lichaampje, volgens de dokterspost was er niets aan de hand. Nou daar komen ze nog wel achter. Alsof ik toen voor niets aan de hartmonitor heb gelegen. Maar het mag niet mislopen, het mag niet, het mag niet. Ikb hoop zo dat alles uit haar lichaam is. Verdomme waarom bergen ze de medicijne dan ook niet goed op... ik loop echt te stressen hier. Damn dit kan toch niet zomaar
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 28-09-2006, 15:24
Verwijderd
Zo heerlijk om weer Babylon (mèt licentie) op de computer te hebben staan. Het is zo lekker om met één muisklik de vertaling van een woord te krijgen, ook al is het vervoegd. En je kunt het nog uit laten spreken ook. En teksten vertalen doet ie ook (ongeveer net zo als die site die Dana al gegeven had, maar ik heb het ook vooral voor het makkelijk kunnen vertalen van losse woorden).
Oud 28-09-2006, 15:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
kroot schreef op 28-09-2006 @ 15:38 :
@ rare kwast: huh is je dagbehandeling nu al weer afgelopen?? (sorry voor mijn ieuwsgierigheid.)
nieuwsgierigheid valt toch wel mee?!
ik heb er 14 weken op zitten en heb er nu een punt achter gezet (zelf dus) had na deze week trouwens nog maar 2 weken gehad hoor.. maar die maak ik dus niet af
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 15:27.
Oud 28-09-2006, 15:33
Redhair
Redhair is offline
Hihi weer beetje dronken. Even naar school geweest, toen met D. wezen zuipen. Bijna boete gekregen wegens openbaar drinken, we kwamen er gelukkig met een waarschuwing vanaf. Gisteravond smste J. nog, jammer dat hij nu aan het werk is.

Ja verliefd en aangeschoten en gelukkig.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 28-09-2006, 15:43
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Pf, dat was me het dagje wel weer.

Ik heb af wat ik af moest hebben. Dadelijk ga ik pizza eten, op aanraden van mijn vader omdat het anders weer een brakke maaltijd wordt wegens tijdgebrek en niet mee-eten met de rest(kan je nagaan, hij weet het niet eens.)

Vanavond ga ik uiteindelijk niet bij een vriend slapen, zoals afgesproken. Eerst een heel gedoe, toen kon het uiteindelijk nog en nu heb ik zelf gezegd dat ik toch niet kom. Ik schaam me. Ik wil niet dat hij me ziet zonder sjaal en 's morgens als ik nog niet tig crempjes heb opgesmeerd. Ik heb hem gesmst dat ik niet durfde, waarop hij smste dat ik me voor hem toch niet hoefde te schamen... Meteen weer wat traantjes die ik niet in kon houden. Ik kan niet tegen mensen die te lief doen tegen mij. Het is net alsof het niet klopt. Doe neutraal, doe gemeen.. maar doe niet lief, dat raakt me zo.

Ik wilde dat mijn huidproblemen over waren, zodat ik me helemaal kan richten op het eten.

Ze begonnen er trouwens vandaag over dat ik toch echt een baantje moet. Ik weet nu al amper hoe ik het vol kan houden, laat staan dat ik straks ook nog een baantje er naast neem. Als ik het zonder red, waarom mag het dan niet gewoon zonder? Ik héb het afgelopen jaar toch het hele jaar fucking veel uur gewerkt? Waarom moet ik dan nu wéér werken? Zie je dan niet dat het niet gaat? Dat ik het nu met moeite red, puur op wilskracht?


Mama, waar ben je op al die momenten als ik je nodig heb? Waar ben je om mij te troosten, om me te vertellen dat ik soms gewoon moet bijtanken en moet rusten. Om vertrouwen in me te hebben en te laten voelen dat ik ok ben? Om boos te mogen worden, om tegen te mogen schreeuwen en om te weten dat je altijd van me houdt? Waarom heb je het allemaal verpest mama? Waarom heb je iets verpest waaraan ik zoveel waarde hechtte? Of heb ik het uiteindelijk gewoon allemaal verpest? Is het mijn schuld dat je zo doet mama? Zal iets dat goed is ooit wél blijven bestaan, of gaat alles uiteindelijk gewoon weer weg?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 28-09-2006, 15:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
ilse schreef op 28-09-2006 @ 13:55 :
@Hvj, heel veel succes meis! klinkt even behoorlijk lastig!

Dankjewel. Fijne dag nog!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 28-09-2006, 16:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik mag zometeen mijn caviaatje ophalen die onder narcose is geweest voor een kiesbehandeling... Arm beestje

Ik hoop dat ie snel weer de oude is.
Oud 28-09-2006, 16:43
Verwijderd
ik ben ergens achterkomen waar ik niet eens achter wou komen
Oud 28-09-2006, 17:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wow, wat ik ben ik ontzettend opgelucht
Iets afgesloten, maar het gevoel is er van beide kanten dat we iets nieuws kunnen opbouwen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-09-2006, 17:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gaap ff bijtanken met goldenpower
anders lukt het niet meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-09-2006, 17:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
enkelband gekocht, zou ook helpen tegen stijfheid stond erop... ga nu voor het eerst zonder pijnstillers trainen, met dat ding, dus hopelijk helpt het ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2006, 17:43
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Laat maar.
__________________
It's not always rainbows and butterflies

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 20:02.
Oud 28-09-2006, 17:54
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik haat mezelf.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 28-09-2006, 17:58
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 28-09-2006 @ 18:54 :
Ik haat mezelf.
Niet doen.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 28-09-2006, 17:59
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 28-09-2006 @ 18:43 :
het gaat niet goed, ik haat ze, ik haat ze allemaal.
ik wou dat ik mezelf nog tegen kon houden, maar ik kan het niet, niet meer. dat vrolijke gedoe is niets voor mij, dan maar depressief.. dan maar dood.

vaarwel.
Ook niet doen!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 28-09-2006, 18:30
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 28-09-2006 @ 18:59 :
Ook niet doen!
Niet doen²
Oud 28-09-2006, 18:37
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Ik dacht dat zelfmoordaankondigingen niet mochten, heb er in korte tijd toch al 2 voorbij zien komen.

(Ja ik lees dit altijd, zou ook eens kunnen posten.)
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 28-09-2006, 18:39
Verwijderd
Uitgeput. Drie ontzettend slopende dagen gehad, en vandaag het afscheid van de plek en de mensen waar ik toch een jaar ben geweest/mee heb opgetrokken. Heel veel zoenen, handen en knuffels, heel veel bemoedigende woorden, terugblikken en complimenten.
Ik voel me zo raar. Twijfels. Heb ik voor het goede gekozen, welke wegen ga ik bewandelen, kan ik wel zonder de Alm en die mensen.
Hoe nu verder ? Wat gaat er allemaal komen ?

Ik ga bankhangen en kom er de komende uren niet meer vanaf. Morgen komt de wereld wel weer, nu gewoon even allemaal niet.
Oud 28-09-2006, 19:05
Verwijderd
Ik ben een sukkel.
Oud 28-09-2006, 19:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik overstroom van binnen. Gisteravond weer een uur langer doorgewerkt dan geplant was, maar het was wel gezellig en heb belachelijk veel fooi opgehaalt. Was aan het einde van de avond alleen helemaal kapot, en heb me vanochtend dan ook een úúr verslapen, waardoor ik weer te weinig van school heb meegekregen. Niet erg, want het was toch saai en langdradig. En ik merk nu al dat ik daal in het aanzien van docenten, omdat ik blijkbaar altijd half lig te slapen, mijn huiswerk niet heb gedaan etc etc. Jammer dan. Gelukkig heeft mijn mama me vanmiddag naar therapie gebracht, waar ik gelukkig nog even kon terugkomen op de vorige sessie. Vandaag ging het dus wel goed, alleen baal ik ervan dat ik 't eten niet durfde te bespreken, want het gaat echt weer goed fout op deze manier. En vanbinnen overstroom ik met gevoelens, gedachten en wisselende stemmingen. Verder ben ik doodmoe, moet ik nog een hele PO in elkaar flansen voor morgenochtend en heeft M. nog niet teruggemailt wat ik toch wel vrij kut vind. Ga 't weekend maar eens heerlijk uitslapen, films kijken, boeken lezen en relaxen. (Alsof daar wat van komt, waarschijnlijk ga ik een extra dag werken en uitgaan waardoor ik alleen aan het volgende toekom: slapen & chagerijnig zijn). Oh ja, ik ben zo'n goede planner.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-09-2006, 19:28
laura
Avatar van laura
laura is offline
Ik wist dat dit zou gebeuren
En maar zeggen dat t niet zo was...
__________________
..ja..
Oud 28-09-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2006 @ 18:09 :
enkelband gekocht, zou ook helpen tegen stijfheid stond erop... ga nu voor het eerst zonder pijnstillers trainen, met dat ding, dus hopelijk helpt het ...
Niet te vaak dragen, dan worden je spieren slapper en krijg je sneller blessures. Laat het eens herstellen (en die tijd moet je gewoon nemen), als het dan nog niet over is zou ik toch eens proberen te ontdekken wat de oorzaak is ipv de gevolgen te behandelen. Je doet geneeskunde, geef het goede voorbeeld.
Oud 28-09-2006, 20:04
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
God, als zij er nou gewoon niet geweest was was alles een stuk makkelijker. Ik merk aan mezelf dat ik beslissingen niet neem door haar, misschien beter, misschien ook niet. Ik merk vanzelf wel wat het wordt. In ieder geval heeft zij mij van mijn drift kunnen afhelpen. Duizend maal dank daarvoor. Nou positief doen werkt niet negatief doen werkt niet. Dan maar niks doen. En vooral niet denken aan zm en de pogingen die ik eerder heb ondernomen. dan moet het wel goed gaan komen dacht ik zo
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.