Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2008, 22:28
kroot
kroot is offline
Paniek in de tent...ingevuld weer hoeveel in heb gegeten en ik kom op ... kcal uit
Morgen komen ze op mijn werk filmen voor een muziekmethode voor groep 7 en 8, moet ik voordoen hoe je de instrumenten bespeeld ofzo iets

@ sonho: Knuffel, pas je wel een beetje op? En is je stoel er al?
Advertentie
Oud 01-08-2008, 23:18
Verwijderd
Up en own heh.

Ik heb een huisje! WOEI en geeft mijn zusje mijn kitten weg omdat ze niet wist dattie al van mij was (echt al weken) en mijn andere zusje wist het ook al... URGGHHH ik heb haar vriendelijk doch dringend verzocht het beest terug te halen.
Oud 01-08-2008, 23:30
Verwijderd
hmmm weekend
nu nog liefde
Oud 01-08-2008, 23:52
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff. Ik ben onzeker (over een bepaald ding, ofja, meer over één persoon). Ik haaaaat dat gevoel!
Oud 02-08-2008, 00:36
Redhair
Redhair is offline
Niet meer zo kapot, het zwaarste is voorbij.
Tussen vriendje en mij gaat het ook goed, beter dan eerst. Het was fijn hem even niet zo vaak te zien, nu waardeer ik het meer dat ik hem heb, dat we samen zijn. Wel lastig is op het moment dat mijn vriendinnetje en mijn huisgenootje opeens heel dik zijn. Het voelt gewoon raar. Ik ben even heel druk en heb weinig tijd voor hun en opeens lijken zij beste vriendinnen, zijn ze constant samen, doen ze allemaal leuke dingen en hoor ik van mijn huisgenootje wat mijn vriendinnetje allemaal heeft gedaan, want ze belt nu haar om dat te vertellen in plaats van mij. Ik wil niet jaloers zijn, het is fijn dat mijn twee vriendinnen het hartstikke goed met elkaar kunnen vinden, maar de laatste tijd voel ik me al niet zo goed, woensdag liep ik jankend over straat omdat ik helemaal op was en hierdoor voel ik me gewoon een beetje overbodig en eenzaam, terwijl ik weet dat het nergens op slaat.
En net vertelde mijn moeder dingen over mijn vader waarvan ik best schrok en niet zeker weet of ik het wel wilde weten. Ik wist sommige dingen, maar niet het hele verhaal. Ik moet er nu een beetje om huilen. Ik vind hem opeens een beetje een lafaard, had dit niet op deze manier van hem verwacht. Ik wist dat die dingen er waren, maar niet in welke mate en hoe hij er mee omging. Ik wil er met hem over praten, hem ermee confronteren. Ik wil zegen dat dit deels tegen zijn eigen principes inging. Maar ik kan er niks mee. Hij is dood en ik kan er helemaal niks mee. Toch ben ik wel een beetje blij dat ik alles nu weet, want ik wist maar een deel en vroeg me wel eens af hoe het eigenlijk in elkaar zat. Maar ik zou zo graag met hem willen praten, ik heb er op dit moment alles voor over.
Daarnaast zat ik begin van de avond met mijn moeder op een terras te eten en N. fietste langs en we keken elkaar best lang aan. Ik was er even ondersteboven van. Laatst kraakte ik met C. en H. een pand en later kwam N. ook nog en toen negeerde hij mij gewoon en ik hem en dat voelde lekker veilig, maar als ik hem tegenkom en we elkaar aankijken voel ik me altijd raar. Negeren is veilig, als er oogcontact is wil ik hem meteen met alles confronteren. Of liever, gewoon doen zoals we een half jaar geleden deden. Dan wil ik hem weer een beetje lief hebben. Het zit me allemaal nog zo dwars. Ik droom nog zo vaak over zijn vriendin, hoe ze me in elkaar sloeg. Laatst droomde ik zelfs dat hij me vasthield terwijl zij op me in beukte. Al laat ik het overdag steeds meer achter me, vergeet ik hem en haar steeds meer, 's nachts komen ze bijna elke nacht terug. Pff, ik ben emotioneel nu. Tijd om te slapen. Ik wou dat ik met papa kon praten, dode papa. Ik wou dat ik met N. kon praten. Hoogtijd om te slapen, anders moet ik echt keihard janken.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 02-08-2008, 06:32
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vanaf vandaag een weekje op kamp met de kids. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat, maar we zullen zien. Tot over een weekje!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-08-2008, 06:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Ik geef mezelf ook wel even écht rust hoor. Woensdag ga ik een weekje op vakantie naar Italië, heerlijk relaxen en helemaal niets doen

Ben wel blij om te horen hier dat ik niet de enige ben die dit fulltime werken zwaar vind, of er tegen op zie voor later Gisteren druk gehad, veel dingen regelen. Moet wel zeggen dat ik echt volledig over mijn belangst/vraagangst heen ben. Moet zoveel uitgevers/klanten bellen (of opnemen) dat ik daar echt geen moeite meer mee heb, en als ik iets niet weet durf ik dat gewoon te vragen aan mijn collega's Oh en gisteren kreeg ik gewoon de verantwoordelijkheid om helemaal alleen te openen. Het eerste uur moest ik helemaal zelf doen en het was gewoon goed gegaan en m'n baas had er ook alle vertrouwen in dat ik dat kon Oh en begin september een functioneringsgesprek en dan gaan we het meteen hebben over extra uren voor komend studiejaar! Toen de wekker net ging stond ik echt te kijken, het was toch weekend? Jep, maar mijn weekend begint pas vandaag om 17.00 uur. Nog een kort dagje werken en dan twee dagen weekend!! O*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-08-2008, 09:49
Verwijderd
@ Nijn: ik vond het voordeel van fulltime werken in de vakantie altijd dat je school en echt vakantie altijd zo lekker extra waardeert en het is zwaar, dat is zeker waar. Op een gegeven moment wen je eraan maar dat is pas na maand(en) denk ik.
Ik zit deze hele zomervakantie te niksen en ik zie er gewoon tegenop om weer naar school (nouja, de uni) te moeten, kun je nagaan
Oud 02-08-2008, 10:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het echt niet leuk meer. Waarom laat hij nu al 1,5 dag niets meer van zich horen, ik snáp het gewoon niet. Ik ga er ook niet meer achteraan, als hij niets meer laat weten doe ik het ook niet hoor. Alleen stuur ik hem vanavond nog een mail met documentjes en dan moet 'ie het dan maar mee doen. Hij moet wel z'n best doen bij mij, anders hoeft het niet meer.
Oud 02-08-2008, 11:21
Verwijderd
Ik heb een hekel aan mijn vakantie en totaal geen zin in school. Ik wil gewoon ver weg en nooit meer terug. En bah, mijn beste vriendin. Hoe kan ik haar beste vriendin noemen? Alle spontaniteit kwam van mijn kant, als we ruzie hadden maakte ik het altijd weer goed omdat ik de vriendschap te waardevol vond om dat op het spel te zetten. Ik kom sowieso toch al niet goed uit m'n woorden dus ontloop ik ruzies liever. Maar bah, geen sorry van haar kant, geen begrip, geen troost, geen spontaniteit, alles draait om haar. "helaas kunnen we niet afspreken want ik kan er niet bij zijn". Oh, dus dan kunnen we met de rest van de groep niet gaan omdat madam er niet bij is? Als ik niet kon gingen ze wel altijd gewoon weg. Blijkbaar ben ik het niet waard dan. Ik heb geen zin meer in die vriendschap. En allemaal van die onnozele dingen, mij vragen wat ik al heb gedaan voor m'n studie. HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD DAT TE VRAGEN? Ze weet dat ik gezakt ben, ze was erbij toen ik het hoorde. Maar van haar kant hoef ik geen begrip te verwachten. Blijkbaar interesseert het haar geen reet hoe ik me voel want anders vraagt ze die domme dingen niet. En helemaal enthousiast doen over haar studie en wat ze allemaal gaat doen en de vrijheid en de OV kaart en dat we vaak naar amsterdam enzo moeten gaan. Ja, wie gaat dat voor mij betalen? Ík heb geen ov-kaart want ík ben blijven zitten. En ik hoor niets meer van m'n andere vrienden. Ze zijn lekker allemaal op vakantie en verheugen zich op hun studiejaar en op nieuwe vrienden. En ik ben alleen. godverdomme
Oud 02-08-2008, 11:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh fpok, ik ben ook zo'n onhandige doos af en toe.. trek ik mn inschrijvingsverzoek voor de verkeerde opleiding in. Altijd fijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-08-2008, 12:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah. Het is weer eens echt zomer in Nederland, en ik ben (dus) weer eens enorm verkouden. Ik werd vanochtend wakker met een zere, droge keel en dat trok pas na een paar uur weg. En ik proef mijn eten niet eens.
Gelukkig gaat het verder wel oke, we hebben echt veel gedaan in huis. Nu nog even Vriendje door dit weekend met feestjes heen trekken en dan kan ik maandag weer gaan werken.
Oud 02-08-2008, 12:32
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Argh, ik vreet mijn nagels echt bijna op! Heb nog steeds niks gehoord vanuit Spanje, raak er vreselijk zenuwachtig van. Oke, ik ga pas woensdag maar ik wil wel graag zeker weten welke busmaatschappij ik moet nemen in Madrid voordat ik dadelijk in Spanje ben verdwaald . En ik wil ook gewoon weten of alles goed is met haar, dat het allemaal wel oke is dat ik kom en dat er niks ernstigs aan de hand is...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-08-2008, 12:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
hoezo zou dat niet kunnen?
weet ik niet dat dacht ik.
@sonho *knuffel*.
en voor iedereen die hem nodig heeft ook een *knuffel*.
ot blegh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-08-2008, 13:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Argh, ik vreet mijn nagels echt bijna op! Heb nog steeds niks gehoord vanuit Spanje, raak er vreselijk zenuwachtig van. Oke, ik ga pas woensdag maar ik wil wel graag zeker weten welke busmaatschappij ik moet nemen in Madrid voordat ik dadelijk in Spanje ben verdwaald . En ik wil ook gewoon weten of alles goed is met haar, dat het allemaal wel oke is dat ik kom en dat er niks ernstigs aan de hand is...
Hm, ik denk niet dat het opdringerig is als je haar vandaag of morgen even opbelt. Het is wel raar dat ze al dagen niets van zich laat horen, terwijl ze weet dat je komt! Ik snap wel dat je zenuwachtig wordt, maar dat je ook een vervelend gevoel krijgt bij het steeds smsen naar haar. Mensen die niet tijdig terug smsen zijn echt vervelend.
Oud 02-08-2008, 14:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fijn en dan word je niet goed.
en moet je plotseling overgeven.
nou maar eens kijken of ik een glas water binnen kan houden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-08-2008, 17:17
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Pfoe, ik heb uiteindelijk gebeld en dat bezorgde me eerst nog meer stress want ik kreeg eerst haar nederlandse voicemail. Daarna op haar spaanse nummer gebeld en toen vertelde ze dat ze geen beltegoed meer had én het internet was uitgevallen door een stroomstoring dus ze moest eerst naar een internetcafé.
Ik zat gewoon serieus te trillen toen ik haar stem hoorde dankzij al mijn doemscenario's .

Nou kan ik me tenminste weer storten op het schoonmaken van het huis want mijn ouders komen morgen terug. De eerste week was echt klote, verveelde me hard en het was geen zomerweer maar de tweede week is té snel omgegaan. Maarrrr goed, woensdag begint mijn vakantie en daar ga ik zó van genieten voordat school begint. Oh my, ik ben 20 en begin nu pas met studeren en ben er schijtzenuwachtig voor...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-08-2008, 18:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik spoor niet.. ik kijk verdomme een komedie en kan alleen maar huilen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-08-2008, 19:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag was een relaxte dag.. Maar zeven uurtjes werken en het was gezellig druk. We hadden precies genoeg te doen, maar konden ook nog lekker even thee leuten en met andere collega's mailen. Het was leuk maar ik ben erg moe, heb de hele dag lopen gapen. Gelukkig was mijn collega ook behoorlijk moe dus hebben we het lekker rustig aan gedaan allemaal. Nu vanavond lekker ER-marathon houden, beetje lezen en muziek luisteren en dan morgen uitslapen. Heerlijk luieren met Jan Wolkers en Take Five e.a. Hmm, weekend <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-08-2008, 20:52
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Gawd, ouders... Eerst ruzie met m'n moeder. Ik werk haar blijkbaar op de zenuwen; zij mij ook behoorlijk. Toen kwam de eerste helft van de Grote Preek voor ik naar Marokko ga. De rugzak pakken. Denk je alles netjes gepakt te hebben, moeten er nog 1000 dingen in volgens ma, zijn de shirtjes te bloot voor pa ("nee niet voor mij, maar voor dat enge mannetje bij de douane!"). Nou goed, de spullen zijn eindelijk gepakt en ik heb een héleboel saaie shirtjes mee
De volgende keer vertrek ik gewoon vanaf eigen huis
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 02-08-2008, 21:18
Verwijderd
pure liefde voor Bajomundo. En naja. verder alles maar wegstoppen en diepdiepdiep wegstoppen zodat ik niet alleen maar er aan denk, het erover wil hebben en erom jank. want ik heb het zo leuk gehad. ik heb me kapot gelachen om die malle meid, en om hem, die lieverd die me reggeaton ging leren dansen in een uberhollandse disco met allemaal boeren om ons heen. Toen ie midden in de nacht me liet schrikken omdat ie de televisie voor me wilde uitdoen.
En ik heb het zo leuk op het werk. En ik heb zulke lieve ouders die alles voor me doen, alles wat ik ze wel en niet vraag. Alleen wanneer kan ik nou eens alles laten varen? Gewoon, hoppetee, t hoofd leeg.

Mijn vriendinnetje kreeg gisteren te horen dat ze kankercellen op dr eierstokken heeft, maar dat er vooralsnog niet geopereerd gaat worden. Ik huilde er niet om, zoals mn moeder me eigenlijk wilde zien doen, maar ik heb er een optater van gehad. Zo eentje die je met beide benen op de grond zet. Zo eentje die je eigenlijk laat denken: waarom?
Oud 02-08-2008, 21:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Hoi Allemaal,
Ik ben een tijd niet meer geweest. ik heb er nu 2.5 week opzitten in de kliniek in Apeloorn.
het is heftig en zwaar daar, maar zeker een goede plek voor mij. Het is een stuk beter dan Altrecht etc. Ze werken gericht op vaardigheden en dat zocht ik.

ik heb nu vakantie tot de 17e, maar ga in de 2e week een paar dagen terug, want thuis gaat niet echt lekker..

*knuffels voor iedereen*
Oud 02-08-2008, 21:44
Verwijderd
Heej dolce! fijn wat van je te horen! Ik ben blij dat je het idee hebt daar wel op de juiste plek te zitten Vervelend dat het thuis nog niet zo geweldig gaat, maar je bent op de goede weg meis. Hou je taai!

OT: Dit weekend is mijn moeder hier en dat vind ik echt fijn. Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien vanwege vakantie enzo. Ik ben wel echt ontzettend moe ik down. Het klinkt misschien heel aanstellerig, maar ik heb gewoon een vakantie nodig, even helemaal weg, de bergen in of naar Taizé, maar dat zit er dit jaar wéér niet in en ik word er zo chagrijnig van en ik heb zin om iedereen die het woord vakantie uit durft te spreken in mijn bijzijn, de huid vol te schelden. Maargoed, ik kom er wel overheen ofzo. Komende week in therapie maar eens bespreken dat het eigenlijk niet zo goed gaat en dat ik me steeds slechter ga voelen. Ik wil gewoon rust. Even helemaal niks.
Oud 03-08-2008, 09:16
Verwijderd
Nou, ik ben verhuisd naar de zolder. Er moet nog veel opgeruimd worden maar er zijn veel mensen die me willen helpen gelukkig. Alleen lukt me dat dit. Maar vandaag even rust en naar Mama Mia. De Fantomalt gaat wel goed al vind ik het wel moeilijk. Ik voel me groeien (dat kan natuurlijk niet) maar ik ben heel bang voor de weegschaal morgen... En ik ben moe. Hmpf.

*Knuf* voor dolce. Fijn dat je daar op je plek zit. Sterkte thuis!
Oud 03-08-2008, 09:26
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Kreeg gisteravond te horen dat een jongen van mijn hockeyclub zich op zijn verjaardagsfeest heeft opgehangen. Zijn broer heeft 'm in de kelder gevonden waarna een andere jongen nog het touw heeft doorgesneden maar hij was al overleden...
Ik ken die jongen eigenlijk alleen maar van gezicht en verhalen maar het doet me toch meer dan ik in eerste instantie dacht.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-08-2008, 09:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rare kwast: ik kan de laatste tijd ook nergens tegen. Zó zielig was Mama mia nou ook weer niet Misschien heb ik een beetje te veel inlevingsvermogen af en toe

OT: gister bij schoonouders geweest, gegeten en geklaverjast. En ze zijn zó enorm fanatiek, terwijl het voor mij maar gewoon een spelletje is. Maakte ik één foutje (vergat te troeven) en dan krijg ik meteen zo'n mond van m'n vriend z'n vader dat ik het niet goed doe en dat ik niet stiekem door moet spelen etc. Terwijl ik het nog aan het leren ben en nog vaak in de war ben met rikken, wat we bij mijn ouders altijd spelen (waar troeven niet verplicht is). Dus ik had echt zoiets van, doe eens rustig en reageer niet meteen zo opgefokt. Heb de situatie maar gewoon uitgelegd en toen was het wel weer goed, maar ik zit daar al zo geforceerd, om maar niks fout te doen omdat ik weet hoe ze uit kunnen vallen.. Niet leuk.
Oud 03-08-2008, 10:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Kreeg gisteravond te horen dat een jongen van mijn hockeyclub zich op zijn verjaardagsfeest heeft opgehangen. Zijn broer heeft 'm in de kelder gevonden waarna een andere jongen nog het touw heeft doorgesneden maar hij was al overleden...
Ik ken die jongen eigenlijk alleen maar van gezicht en verhalen maar het doet me toch meer dan ik in eerste instantie dacht.
Omg.
Oud 03-08-2008, 12:25
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Oh fpok, ik ben ook zo'n onhandige doos af en toe.. trek ik mn inschrijvingsverzoek voor de verkeerde opleiding in. Altijd fijn.
Kusjelief, komt vast goed!

Muh ik wil terug op interrail en weer lekker reizen enzo
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 03-08-2008, 12:42
Verwijderd
Raar hoor. Ik ben nu alleen, m'n zus is weer naar huis, en ik voel me gewoon alleen en droef. Normaal vond ik 't altijd fijn om alleen te zijn Nu ik niet meer telkens dingen hoef te vermijden, is 't gewoon léuk om dingen samen te doe enzo.

Mja, maar alleen ga ik me ook heerlijk vermaken Ik ga zo lekker een film kijken
Oud 03-08-2008, 16:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
er zzat een groot 23 jarig meisje
huilend op haar bankje, huilend huilend helemaal alleen.


ik kan niet opstaan, ik wil niet opstaan, ik wil ook niet dansen met een kindje uit de kring...
ik wil rust maar toch ook een arm om me heen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-08-2008, 16:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heeerlijk om weekend te hebben! Vanochtend uit mezelf wakker geworden om kwart over negen (blijkbaar is dat tegenwoordig uitslapen als je elke ochtend om half 8 op moet ) heerlijk nog een uur liggen lezen. Langzaam opgestaan, gedoucht, ontbeten met pap en daarna als een lieve dochter gaan strijken voor mijn moeder. Net terug van een bezoekje aan oma (mijn god, wat een cliché zondag ). Het gaat inmiddels alweer een stuk beter met haar, ze is uit het ziekenhuis en loopt alweer aardig. Kreeg prachtige cadeaus voor m'n diploma, een erfstuk (gouden oorbellen) die al ruim 200 jaar in bezit van de familie zijn ! Dat betekende nog zo veel meer voor me dan het aanzienlijke geldbedrag dat ik erbij kreeg. Het wil zeggen dat ik dus toch wel een écht kleinkind van haar ben, ik ben ook zo blij om onze band die steeds beter is geworden met de jaren. En tja, dat geld gaat lekker naar mijn spaarrekening voor volgend jaar, eindelijk komt die ook een beetje van de grond. Vanavond met L. borrelen in de stad, heb ik ook heel erge zin in, hoewel ik wel nog heel erg moe ben. Ach, morgen weer uitslapen en vrij zijn. Tof, zo vind ik het leven wel relaxt
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-08-2008, 20:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ ~~dolce~~: Fijn dat je op de goede plek terecht bent gekomen. Succes!

OT: *zucht* Ik bega binnenkort een moord, denk ik. Heb ik eindelijk eens geen stress, wordt-ie me opgedrongen... Daar kan ik nu helemaal niet tegen. En uiteindelijk komt dus bijna alles op mij neer.
Oud 03-08-2008, 22:51
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
En dan slaat je hart ineens ff over en klopt ie daarna als n moker in je keel...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 03-08-2008, 23:20
Verwijderd
Ok. terug in mijn eigen slaapkamertje, mijn eigen spullen weer geordend na de mini-verbouwing, en nu ben ik er klaar mee. Voorlopig ga ik nergens meer naartoe. Klaar. Geen gezeul meer met een tas, laptop en nog een tas. Rust in mijn kop. Het is namelijk weer ver te zoeken allemaal. Janken als een kind gisteren. Ik zei nog zo tegen haar dat ik er niet over wilde praten. Dat ik het niet voor niks weggestopt heb.
Oud 04-08-2008, 08:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
En toen was het weer maandag, een nieuwe week weer aan de scriptie werken en veel geld uitgeven aan de NS, jeej. Ik heb besloten me er maar niet meer druk over te gaan maken, want het belemmert me zo. Straks na m'n deadline ga ik wel weer wat proberen te werken. Eén ochtendje werken en ik heb deze hele week treinen weer terugverdiend.

En verder moet ik vooral rustig blijven en gewoon zélf nadenken en me niet te veel laten leiden door wat m'n begeleiders mogelijk zouden denken of vinden. Ik moet het doen. Ben net tot de conclusie gekomen dat mijn volgende hoofdstuk helemaal zo moeilijk nog niet is. En ik heb er nog 2 weken voor, hoewel ik dan liever al wat verder zou zijn, maar in principe dus nog 2 weken. En aangezien ik nog zeker 8 dagen van 9-17 in de UB ga zitten zonder al te veel afleiding, moet ik dat makkelijk kunnen halen *relativeert*
Oud 04-08-2008, 10:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yay, met de UU en de HU gebeld en het komt erop neer dat ik me om niks druk maak en dus ook niets meer uit hoef te voeren. En de twee boeken die ik nodig heb voor blok 1 zijn samen nog geen 100e dus dat is chill. Hoe goedkoper ze zijn, hoe beter. (a)
En over een uurtje komt m'n vriendinnetje en gaan we praten en shoppen. <3

Edit: en fok wat een bureaucratie bij al die stomme instanties, ik heb duizend kilo aan papierwerk. en daar betaal je dan 1500e voor! :boos:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 04-08-2008 om 10:21.
Oud 04-08-2008, 10:19
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Hallo chaos, doeg zin om te slapen, hallo verleden, hallo leegte. Ik trek dit slecht...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 04-08-2008, 10:49
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
I did not mean to hurt you..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-08-2008, 12:02
Verwijderd
whaha

tijd om te werken
Oud 04-08-2008, 13:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Morgen komt nu wel heel dichtbij, ik ben echt ontzettend nerveus. Gelukkig is vriendje wel lief en begripvol, maar volgens mij ben ik echt vet rot om nu bij te zijn. Ik wil niet..
Oud 04-08-2008, 13:20
Little_lady
Little_lady is offline
'Whe're on a road to nowhere...'

Maar wel een goede weg, geloof ik. Want ook al waren de uitslagen na die week thuis niet al te best en moest ik dus tot vanmorgen (ruim 2,5 week) blijven in plaats van maar 1 week, we gaan het nu opnieuw proberen op te bouwen met 2 dagen thuis, 2 dagen ziekenhuis. Was wel een domper dat ik me zo goed gevoeld heb die week thuis en dat de uitslagen toch heel slecht waren (slechte saturatie, ijzertekort, bloed was ook niet in orde enz.), maar ik mocht nu weer helemaal bijgetankt 2 dagen naar huis. Kan ik ook ein-de-lijk het nieuwe huisje van vriendinnetje bekijken, ze baalde er zo van dat ik de house-warming niet mee kon maken enzo dus ze komt me zo ophalen <33

Oh en ik heb deze week het beoogde ritme al in de war geschopt hihi, want ik wil het weekend koste wat het kost thuis zijn omdat er feest is hier in de stad Dus nu ga ik morgenavond terug naar l'hopital, en kom ik zaterdag ochtend weer naar huis. Het leek meneer arts wel iets beter om dan te kiezen voor 3 dagen ziekenhuis en niet 3 dagen thuis Maar ik mag in ieder geval, wat mn ouders echt niet verwacht hadden. Die hadden trouwens ook zoiets van 'hou je nu maar gewoon aan het schema, je wilt weer teveel' Hebben ze stiekem wel gelijk in want ik wil eigenlijk ook maandag en dinsdag wel thuis zijn vanwege kermis in de buurt, maar dat heb ik maar niet tegen meneer arts gezegd Er komen wel meer kermissen dus dan zorg ik wel dat ik daarheen kan, hihi

Maar ik ga me nu klaar maken om met vriendinnetje mee te kunnen Jullie weten nu in ieder geval weer even hoe het met me gaat en wat het geworden is na die probeer-week

Ooh en hele dikke knuff aan iedereen die m kan gebruiken En ik vind het super dat jullie zo meeleven & al die lieve reacties plaatsen als ik gepost heb
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 04-08-2008, 14:43
Verwijderd
Sonho, wat stoer van de fantomalt!


Goed. ik ben terug van vakantie dus. En ik ben bruin, het was lekker weer, baby&puppy waren lief, mooi uitzicht, leuke dingen gedaan. Dus ik zou nu volmaakt gelukkig moeten zijn? Ben ik niet. Eten ging prut. Veel, geen structuur, doorslaan, compenseren. En verder last van stemmingswisselingen, snel geïrriteerd, boos, somber, chagrijnig, verdrietig. Tuurlijk heb ik wel gelachen en soms was het ook wel fijn, maar toch. En de kilo's extra zijn ook stom.

Vanochtend gesprek gehad. Ik hou niet van mannelijke psychologen geloof ik. T was best een vriendelijke man en hij zal er ongetwijfeld veel verstand van hebben, maar toch. Hij praat raar en heeft rare ogen, dus ik was afgeleid soms. En ik voelde me niet heel erg op mn gemak. Over twee weken vervolg-intake en pas het derde gesprek geeft ie een behandeladvies. In principe adviseren ze geen deeltijd. Oh. Oké.

En nu? Wil ik wel ambulant bij hem? Blijf ik dan niet liever bij mn huidige psych? En als t dus toch geen deeltijd wordt, wat ga ik dan doen? Werken? Toch studeren? Word ik echt gelukkiger/beter van een jaar lang een beetje werken? En de studie die ik wil doen, hoe moet ik me daar voor inschrijven? Inschrijfdatum is verstreken, maar wie weet. En wil ik dat dan wel? Het is erg intensief, hoe ga ik dat doen?

Wat ga ik in hemelsnaam doen? Ik vind de onzekerheid echt heel erg moeilijk. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, wat ik moet doen, wat ik wíl doen. Ik weet het niet, maar ik moet wel keuzes maken. Het maakt me bang.


Edit: Oh en het is heel raar om je eigen verwijsbrief incl. DSM diagnose te lezen.
Oud 04-08-2008, 15:52
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ohh internetverslaving zelfs op reis..
__________________
never get old
Oud 04-08-2008, 15:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Hoi Allemaal,
Ik ben een tijd niet meer geweest. ik heb er nu 2.5 week opzitten in de kliniek in Apeloorn.
het is heftig en zwaar daar, maar zeker een goede plek voor mij. Het is een stuk beter dan Altrecht etc. Ze werken gericht op vaardigheden en dat zocht ik.

ik heb nu vakantie tot de 17e, maar ga in de 2e week een paar dagen terug, want thuis gaat niet echt lekker..

*knuffels voor iedereen*
goed dat je daar op je plek zit *knuffel*.
en succes thuis.

Citaat:
Kreeg gisteravond te horen dat een jongen van mijn hockeyclub zich op zijn verjaardagsfeest heeft opgehangen. Zijn broer heeft 'm in de kelder gevonden waarna een andere jongen nog het touw heeft doorgesneden maar hij was al overleden...
Ik ken die jongen eigenlijk alleen maar van gezicht en verhalen maar het doet me toch meer dan ik in eerste instantie dacht.
veel sterkte en gecondoleerd *knuffel*

Citaat:
Raar hoor. Ik ben nu alleen, m'n zus is weer naar huis, en ik voel me gewoon alleen en droef. Normaal vond ik 't altijd fijn om alleen te zijn Nu ik niet meer telkens dingen hoef te vermijden, is 't gewoon léuk om dingen samen te doe enzo.

Mja, maar alleen ga ik me ook heerlijk vermaken Ik ga zo lekker een film kijken
je kunt het wel .

Citaat:
er zzat een groot 23 jarig meisje
huilend op haar bankje, huilend huilend helemaal alleen.


ik kan niet opstaan, ik wil niet opstaan, ik wil ook niet dansen met een kindje uit de kring...
ik wil rust maar toch ook een arm om me heen
*knuffel*.

Citaat:
'Whe're on a road to nowhere...'

Maar wel een goede weg, geloof ik. Want ook al waren de uitslagen na die week thuis niet al te best en moest ik dus tot vanmorgen (ruim 2,5 week) blijven in plaats van maar 1 week, we gaan het nu opnieuw proberen op te bouwen met 2 dagen thuis, 2 dagen ziekenhuis. Was wel een domper dat ik me zo goed gevoeld heb die week thuis en dat de uitslagen toch heel slecht waren (slechte saturatie, ijzertekort, bloed was ook niet in orde enz.), maar ik mocht nu weer helemaal bijgetankt 2 dagen naar huis. Kan ik ook ein-de-lijk het nieuwe huisje van vriendinnetje bekijken, ze baalde er zo van dat ik de house-warming niet mee kon maken enzo dus ze komt me zo ophalen <33

Oh en ik heb deze week het beoogde ritme al in de war geschopt hihi, want ik wil het weekend koste wat het kost thuis zijn omdat er feest is hier in de stad Dus nu ga ik morgenavond terug naar l'hopital, en kom ik zaterdag ochtend weer naar huis. Het leek meneer arts wel iets beter om dan te kiezen voor 3 dagen ziekenhuis en niet 3 dagen thuis Maar ik mag in ieder geval, wat mn ouders echt niet verwacht hadden. Die hadden trouwens ook zoiets van 'hou je nu maar gewoon aan het schema, je wilt weer teveel' Hebben ze stiekem wel gelijk in want ik wil eigenlijk ook maandag en dinsdag wel thuis zijn vanwege kermis in de buurt, maar dat heb ik maar niet tegen meneer arts gezegd Er komen wel meer kermissen dus dan zorg ik wel dat ik daarheen kan, hihi

Maar ik ga me nu klaar maken om met vriendinnetje mee te kunnen Jullie weten nu in ieder geval weer even hoe het met me gaat en wat het geworden is na die probeer-week

Ooh en hele dikke knuff aan iedereen die m kan gebruiken En ik vind het super dat jullie zo meeleven & al die lieve reacties plaatsen als ik gepost heb
gelukkig gaat het wat beter met je hoe ik het nou lees veel plezier bij je vriendin dadelijk en succes in het ziekenhuis *knuffel*.
ot.
gisteren bij me ex geweest.
de hele middag.
en even savond's.
en door me enkel heen gegaan weer.
en deze keer klapte hij naar binnen.
in plaats van naar buiten.
maar het was wel heel gezellig.
okal wou de huisarts dat ik er liever niet naar toe ging.
en verder.
moe moe moe constant moe.
na 22:30 heb ik moeite om mijn ogen open te houden.
maar dat kan ook door de verhoging van me seroquel komen.
en verder paniek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 04-08-2008 om 19:22.
Oud 04-08-2008, 15:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oh redhair, ja stukje van camino meot je zeker doen!!! het is geweldig.
Zorg dat je buiten de ergste zomer zit, niet in juli en augustus het is echt 45 graden haast niet te doen.
en leon beginnen is zeker slim want daar voor is het honderden kilometers alleen graanvelden....
En dan door lopen naar Fisterra!
Ik ben nu op het ¨eind van de wereld¨ aan het (finish terrea vertaald ofzo). En het is geweldig. Met een grote groep hippies op het strand kamperen en rondhangen..... en dan door trekken naar portugal ..oh i like my life. xx
__________________
never get old
Oud 04-08-2008, 15:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben voor het eerst sinds tijden ongelooflijk trots op mezelf (en niet eens onzeker)
Oud 04-08-2008, 16:00
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Het was evengoed fijn hem weer eens gesproken te hebben.. vreemd, onwennig eerst.. maar bovenal vertrouwd, en ik denk dat dat nog het vreemdst was..
geen gekke dingen denken over wat er allemaal gebeurt is.. remember the good times..
take care..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-08-2008, 16:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Het was evengoed fijn hem weer eens gesproken te hebben.. vreemd, onwennig eerst.. maar bovenal vertrouwd, en ik denk dat dat nog het vreemdst was..
geen gekke dingen denken over wat er allemaal gebeurt is.. remember the good times..
take care..
*knuffel*?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-08-2008, 16:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Kutcomputer. ;x *frust*
Ahem!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 04-08-2008, 16:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Vandaag weer even therapie gehad, vet raar de komende maanden is het echt wisselvallig, therapie hier, therapie daar, dan weer een tijdje niet, al die nieuwe dingen en verplichtingen gooien het om. Met haar ook over de verzekering gehad en nu moet ik met de financiële administratie bellen, omdat het allemaal zo verschilde steeds. En toen zocht ze op wat nou precies mijn eigen bijdrage was, in een of ander ENORM document, waar ik mijn naam op zag staan.. Mijn dossier dus. Het was echt onwijs dik, ik zei er toen niets over maar nu.. ik had het zo graag willen inzien (nog steeds wil ik dat, maar het kan/mag niet). Hmpf. Wat the fuck staat daar allemaal in, oh mijn god ik kan m'n nieuwsgierigheid en amper onderdrukken gewoon, ik wil het weten. *zet je er overheen*

EDIT: Verdomme, ik snap eigenlijk nog steeds niet waaarom ik mijn dossier niet mag inzien. Waarom moet ik met een brief aankomen, ik wil het gewoon lezen. Jezus, mag je eigen therapeut je wel zo tegen werken? Je hebt toch gewoon het recht om het zonder al te veel poespas in te kunnen zien?

Ok, vanavond borrelen met theatervriendinnen, heb ik wel echt heel erge zin in, ook al ben ik nu al moe en weet ik dat het vanavond laat wordt en morgen vroeg.. Nja, het wordt in ieder geval heel erg leuk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 04-08-2008 om 16:26.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.