Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2008, 00:56
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
zucht.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2008, 08:31
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Daar maak je nog eens de blits mee bij vrienden en familie.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 13:03
Verwijderd
oh jezus, de eerste die ik daarmee zie ga ik zo hard uitlachen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 00:22
asjdfl
asjdfl is offline
oh ja omg en al die thunderthighs die zich in een broek die twee maten te klein is proberen te worstelen.

en dan pissy op mij worden omdat het niet lukt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 16:56
Verwijderd
Een goede stijl is dan natuurlijk minder provoserend & sober...

Iets dat te betalen is;

Voila:



En moet in elke situatie tot zijn recht komen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 17:02
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Die vacature voor stijlicoon is ook weer opgevuld.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 12:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden. En verder vind ik het ook belachelijk dat personeel zo opdringerig doet en je aankijken alsof je gek bent als je zegt dat het meeste dat je aan 1 kledingstuk uitgeeft 20 euro is en dat dat dan goede spullen zijn. Maar ik kom niet zo vaak meer in winkels.

Oja, ouders die niet hun kinderen niet kunnen opvoeden moeten hun krijsende en rondrennende kinderen maar thuis laten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 13:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden. En verder vind ik het ook belachelijk dat personeel zo opdringerig doet en je aankijken alsof je gek bent als je zegt dat het meeste dat je aan 1 kledingstuk uitgeeft 20 euro is en dat dat dan goede spullen zijn. Maar ik kom niet zo vaak meer in winkels.
Haha, de mode-industrie doet het ook nooit goed. Eerst is alles te klein en kunnen de wat grotere en/of stevigere dames niets meer vinden, nu is het andersom.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 13:11
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Een goede stijl is dan natuurlijk minder provoserend & sober...

Iets dat te betalen is;

Voila:

[afbeelding]
[afbeelding]


En moet in elke situatie tot zijn recht komen
Het lijkt net een mislukt Second Life-poppetje.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 16:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden.
Maat 36 is best wel een gangbare maat, dus die is waarschijnlijk snel uitverkocht. Dat lijkt mij het meest logische, aangezien ik geen winkel ken waar de kleding pas bij maat 40 begint.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 18:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Maat 36 is best wel een gangbare maat, dus die is waarschijnlijk snel uitverkocht. Dat lijkt mij het meest logische, aangezien ik geen winkel ken waar de kleding pas bij maat 40 begint.
Ik had laatst wel een jas gevonden waar ik even verliefd op werd, maar toen bleek die vanaf 38 te gaan (en nee, kleiner was niet gewoon uitverkocht). En hij viel nog wat groot ook. Dus toen moest ik hem laten hangen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 12:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden.
Wil je zeggen dat maat 40 geen normale maat is? Volgens mij hebben de meeste vrouwen rond maat 40. In heel veel winkels zie ik juist veel 'kleine' maten hangen en verder wat Vice zegt.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 12:29
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt.
Nee klopt, dat is onlangs afgeschaft.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 20:01
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mijn ervaring is dat M (rond 38) altijd weg is en XS S en L er nog zat is.

daaruit afgeleid nog een soort irritatie moment: met vijftig vrouwen rond twee tafels met basic shirtjes bij de WE zoeken naar de laatste Metjes.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 13:44
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
mijn ervaring is dat M (rond 38) altijd weg is en XS S en L er nog zat is.

daaruit afgeleid nog een soort irritatie moment: met vijftig vrouwen rond twee tafels met basic shirtjes bij de WE zoeken naar de laatste Metjes.
Mijn ervaring is juist dat de S-jes en M-etjes steeds overblijven en dat L, XL en XXL altijd als eerste weg zijn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 13:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hier bloeit iets moois!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 10:42
Verwijderd
Citaat:
stond ik net in de claire's ( winkel met allerhande goedkope sieradenrommel) komt er zo'n grietje naar me toe 'hier, heb je een winkelmandje' euuuh... wtf? ik had sowieso mijn ene hand vol met mdf en mijn andere hand had geen zin in een of ander wazig wasmachinezakje waar je je spulletjes in moest doen. afijn, stond ik bij de kassa, zegt die kassamiep 'kijk, we hebben ook hele leuke nagellakjes voor maar 3 euro' WTF hoezo brutaal. Denkt ze nou echt dat ik, omdat ze het me zo gaat opdringen, ik ineens die nagellakjes koop. jeminee. wat een kutwinkel.
haha jaaa dat is echt altijd als je in de claire's komt. krijg je gelijk zo'n winkelmandje in je smoel gepropt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:12
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden. En verder vind ik het ook belachelijk dat personeel zo opdringerig doet en je aankijken alsof je gek bent als je zegt dat het meeste dat je aan 1 kledingstuk uitgeeft 20 euro is en dat dat dan goede spullen zijn. Maar ik kom niet zo vaak meer in winkels.

Oja, ouders die niet hun kinderen niet kunnen opvoeden moeten hun krijsende en rondrennende kinderen maar thuis laten.
Dit is echt onzin. De H&M-opruiming is altijd zooi in maat 34 en 36.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 22:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ja dat zie ik dus ook altijd. Ik zie overal juist erg veel dingen in maat 34 en 36 hangen. Meestal gaan de maten bij de H&M ook maar tot 42, dus waar je die stelling vandaan haalt dat je minsten maat 40 moet hebben snap ik ook niet helemaal. Of mss kijken wij niet bij dezelfde winkels.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 08:21
blablatje
blablatje is offline
In de uitverkoop zijn er van elk shirt nog maar een paar, dus zijn ze er niet van alle maten. Dat een shirt er niet meer is in maat S valt je niet op als je maat L hebt, want daar zocht je niet naar, en dat een shirt in maat L is uitverkocht zie je niet als je maat S hebt. Dus trekt elke vrouw de conclusie dat háar maat er niet meer is. En nemen daarbij zo te zien maar aan dat alle andere maten er wel uitgebreid zijn. Maar uit dit topic blijkt dat dat niet zo is en dat er in geen enkele maat leuke kleren te vinden zijn tijdens de uitverkoop. Is dat nou zo moeilijk te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 16:00
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
niet moeilijk te bedenken maar het is niet leuk om te geloven, het is veel fijner om te zeuren over dat je eigen maat er nooit is
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 16:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik het 'aanwinsten' topic doorkijk kom ik tot de conclusie dat mensen zat dingen in hun maat kunnen vinden, of gewoon alles in de verkeerde maat kopen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 18:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is dat je blijkbaar pas meetelt als je minimaal maat 40 hebt. Mensen met een normaal postuur, daar wordt geen kleding meer voor gemaakt. Maatje 36 is nauwelijks te vinden. En verder vind ik het ook belachelijk dat personeel zo opdringerig doet en je aankijken alsof je gek bent als je zegt dat het meeste dat je aan 1 kledingstuk uitgeeft 20 euro is en dat dat dan goede spullen zijn. Maar ik kom niet zo vaak meer in winkels.

Oja, ouders die niet hun kinderen niet kunnen opvoeden moeten hun krijsende en rondrennende kinderen maar thuis laten.
Behalve dat dat onzin is, is het ook een hele rare opmerking. Met maat 40 heb je geen normaal postuur volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 23:17
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
pashokjes zijn vaak ontzettend smerig (stof en haar op de grond).
en winkels als h&m hebben alles door elkaar hangen en op de grond en .
verder; winkelhulpjes die er altijd zijn behalve als je ze nodig hebt.

en ik heb een haat/liefde-verhouding met de sale
wanna know smerig?

Een mannelijke collega van mij moest mij een tijd geleden even aflossen voor pauze bij de dameskleedkamers. Er komen doodleuk 2 meisjes passen; ze gaan ook doodleuk weer weg...en ééntje laat haar bebloede tampon gewoon op het bankje liggen.


geef mij maar massive dust bunnies
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 13:57
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
wanna know smerig?

Een mannelijke collega van mij moest mij een tijd geleden even aflossen voor pauze bij de dameskleedkamers. Er komen doodleuk 2 meisjes passen; ze gaan ook doodleuk weer weg...en ééntje laat haar bebloede tampon gewoon op het bankje liggen.


geef mij maar massive dust bunnies
Dat is echt vies! Blegh, hoe komt ze erop?!?



Laatst was ik ook even in de stad. Ik had echt een nieuwe spijkerbroek nodig, en ik ging naar de rode winkel. Ik kom er eigenlijk nooit, ik voel me daar nooit zo om mijn gemak en ik vind die broeken verschrikkelijk duur. Maar goed, aangezien een broek kopen voor mij een ramp is, besloot ik er toch maar heen te gaan. Genoeg keuze en dan kan ik ook een beetje advies vragen. Ook was een een actie.

Ik loop naar binnen en ik vertelde dat ik een broek zocht, maar dat ik mijn maat niet precies wist. Dus werd ik door twee medewerkers van top tot teen bekeken, en toen mompelden ze wat tegen elkaar om vervolgens een paar broeken voor me te halen.

Die broeken pasten niet, en toen gingen ze weer nieuwe halen. Die pasten wel, maar die stonden gewoon verschrikkelijk. Wat bleek: ze hadden herenmodellen voor me gehaald. Ze hadden namelijk geen actiemodellen meer in mijn maat.
Meneer de verkoper ging wel een andere broek halen, maar dat was dan wel nieuwe collectie. Nouja, dat moet dan maar. Dus ik wachtte even op hem. Maar hij kwam maar niet terug. Bleek dat die gozer gewoon een hele rij klanten aan de kassa aan het afwerken was. Ondertussen liepen allemaal andere verkopers een beetje rond, een beetje niks te doen.

Rare zaak.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 23:50
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
aw, in dat soort winkels moet je altijd heel assertief doen of eerst vijf minuten investeren in het uitzoeken van de liefste verkoopster.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 18:27
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.