Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2010, 16:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Lieve Redhair, die paniek is zo logisch, zeker de dagen net voor opname. Morgen is het he? Heel veel succes.. jij kunt dit, echt. Geef je leven een kans, geef jezelf een kans op leven. Het kan zoveel meer zijn dan wat het nu is, zo wil je het toch niet houden? *knuf*

@IcedEarth, oh ik snap je zo goed qua willen communiceren maar niet meer op zo'n openbaar forum enzo. Leuk dat je wel zo af en toe nog even hoi komt zeggen .

@Nijn, ik ga je nog mailen!

@Sonho, jij bent hier ook al eventjes niet meer geweest volgens mij? Ik ben benieuwd naar hoe het met je is en wat voor behandeling je nu doet! Voel je je (iets) beter? Liefs!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Oud 05-04-2010, 17:51
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, Sonho, Yana en IcedEarth, dank jullie wel voor de oppeppende woorden.

Eindelijk is het bijna dinsdag. Bijna morgen. Vandaag was een fijne dag. Lekker gebruncht bij mama, daar de hele dag een beetje gehangen. Prosseco gedronken, lekker licht in mijn hoofd. Straks misschien nog een cup-a-soup ofzo, lijkt me wel verstandig nog iets te nemen. Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Heb wel wijn, moet wel lukken. Eindelijk is het bijna morgen. Het nieuwe leven gaat beginnen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-04-2010, 19:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@iced earth ik probeer te ontspannen maar me angsten houden het tegen.

@redhair heel veel succes *dikke knuffel*.

ot.
KLOTE ANGSTEN.
daardoor is het net weer misgegaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-04-2010, 19:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Super, mijn moeder heeft weer een breakdown. Wat moet ik daar nou mee! Fijn dat ze wat meer met mij wil praten maar eerst vind ze dat ik meer moet vragen over hoe het was als ze naar de dokter is geweest terwijl ze even een keer terloops zegt dat ze naar de dokter gaat dan en dan en aan de andere kant moet IK meer uit mezelf vertellen. Ja godver zeg. Het is niet dat omdat zij nou opeens wil besluiten dat ze lang genoeg achter mensen aan heeft moeten hollen en lang genoeg uit zichzelf heeft moeten vertellen wat ze wilden, en mensen vanaf nu maar gewoon meoten ruiken wat ze wil en dingen spontaan voor haar doen omdat ze het al zo druk heeft dat dat ook zo werkt! Godschrisis. Ja, ik kan flexibel zijn als de badkamer verbouwd wordt en het hele huis een puinzooi is. Waarom kan zij dat niet? Zo erg is het nou toch ook weer niet. Get a grip, woman. Jeez.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-04-2010, 19:51
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
grinnik, ik moest lachen dat je " oppeppende" woorden schreef,
maar even serieus.
succes morgen....go for it...
je kunt het, zie het als een nieuw avontuur....

oh yana, jou heb ik gemist, ik ga je pmen deze week
xxx
__________________
never get old
Oud 05-04-2010, 20:16
Verwijderd
ik heb echt niks of niemand meer.

dit doet echt pijn
Oud 05-04-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Dank je IcedEarth.

Ik was bij vriendje, daarna met vriendje bij een vriend van hem. Daar was chips. Goed, ik neem een handje, was toch al van plan yoghurt met gedroogd fruit als avondeten te eten, dan kan ik best wat chips erbij hebben. Vriendje bracht me naar huis, hier lagen nog ook no chips van broer. Ik merkte dat ik op die chips aanviel. Belde in paniek mama, wat ik normaal niet doe als ik weet dat haar vriend er is. Ze stonden er allebei op dat ik naar hun toe kwam. Daarheen gegaan, van hun moest ik ook wat paella eten.

Toen ik net weer thuis kwam viel ik jankend in de hal op de grond. Ik ben zo op, ik kan niet meer. Opeens die vreetbuien drang, ik trek het niet meer. Is het al bijna dinsdag? Ik kan niet meer alleen. Ik voel alleen nog maar paniek en onrust. Toen ik net in mijn hal lag te janken was ik ook zo bang voor de kliniek. Daar moet ik vijf ons per week aankomen en ik voel me al zo'n olifant, zo dik en lelijk. Maar ik heb ondergewicht, ernstig ondergewicht zoals een therapeut gister zei. Maar ik zie het niet, ik zie een vadsig iemand. Ik wil geholpen worden, this has got to stop now, maar vijf ons per week aankomen zie ik ook niet zitten. Ik wil een kogel door mijn kop, ik wil hartstikke dood, ik wil niet meer.

kom op kom op!!! heel erg veel succes,
Oud 05-04-2010, 20:39
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
grinnik, ik moest lachen dat je " oppeppende" woorden schreef,
maar even serieus.
succes morgen....go for it...
je kunt het, zie het als een nieuw avontuur....

oh yana, jou heb ik gemist, ik ga je pmen deze week
xxx
Hehehe, nu snuif ik jullie woorden in plaats van die witte shit.

Queasy, dankje.

Nu net nog een cup-a-soup, puntje pizza van mijn broer en een halve fles wijn achter de kiezen. Hopen dat ik niet de rest van de wijn opzuip want na al die prosseco van vandaag zal dat morgen niet zo goed vallen. Koffer staat klaar. Ik ben aan de ene kant heel zenuwachtig en aan de andere kant kan het me momenteel geen reet schelen. Ben wel doodsbang voor het wegen morgenochtend, want ik ben echt bang dat ik kilo's ben aangekomen. Weet dat het onzin is, misschien iets, maar niet zoveel als ik denk, maar toch. Normaal drink ik 's ochtends direct bij het opstaan ruim een halve liter thee, morgen maar niet dus. Niets tot ik in de kliniek ben. En dan voor het eerst weer thee met suiker in plaats van zoetjes. En drie boterhammen. Shit. Oke, niet aan denken, dat is morgen pas. Nu nog een glas wijn en een peuk en morgen even vergeten. De komende tien weken even vergeten. De komende vijf kilo even vergeten. Alles vergeten. Misschien tot morgenochtend heel vroeg, anders tot aankomend weekend!

(Oh, en fijn om weer gewoon internet te hebben thuis en hier lekker te kunnen posten wanneer ik wil, toen ik bij vriendje woonde en geen internet had heb ik het ljh best gemist!)
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-04-2010, 21:42
kroot
kroot is offline
@ redhair: heel veel succes en sterkte!!

Beetje piano geoefend vandaag, begin gemaakt met fuga schrijven. Dalijk lekker slapen en morgen echt echt naar de apotheek!
Oud 06-04-2010, 12:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Allereerst voor iedereen hier die het moeilijk heeft een knuffel! En Redhair, ik vind je, ondanks alles, behoorlijk fanatiek overkomen. Je wilt er wel echt voor gaan. Hou dat vol!

OT: gezellig weekend gehad. Zaterdag naar een vriendin die verhuisd is, huis bekeken. Daarna bij m'n ouders geweest en gister na het ontbijt naar huis gegaan en 's avonds bij schoonouders gegeten.

Net de laatste dingetjes voor de vakantie gekocht, zo tas alvast inpakken enzo en nog een beetje relaxen en dan gaan we morgen naar Rome!
Oud 06-04-2010, 13:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Succes Redhair.

Het was pasen, mooi moment om maar weer eens ziek te worden. Maar nu ben ik weer beter, al ben ik nog steeds moe en hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-04-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik verpest mijn hele inschrijving en dat concours is nu al een ramp, waarom ben ik zo'n typische ongeorganiseerde musicus! Ik heb niet eens alle bladmuziek en ik weet niet in welke toonsoort ik het ga zingen en ik stuur alles te laat in en ik kan wel janken
Minder feesten, liefje.
Gewoon even pas op de plaats maken en adem halen.
Zet eerst even op een rijtje wat je wanneer af moet hebben of op moet sturen en dan kan je verder stuiteren.
Oud 06-04-2010, 15:40
Verwijderd
Ik voel me beter. Tentamens zijn echt goed gegaan. Zometeen met vriend praten..
Oud 06-04-2010, 16:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: meis, heel veel succes. Ik hoop dat je, als je daar de energie voor hebt, ons ook een beetje op de hoogte houdt tijdens je opname. Ik heb 100% vertrouwen in je en gun je om eindelijk te kunnen gaan leven in plaats van overleven.

OT: Ik heb een goede dag vandaag, al de tweede op rij zelfs. Gisteren al vroeg naar Utrecht vertrokken, hier thuis lekker beetje opgeruimd, gelezen en geslapen (was zo moe!) en 's avonds bij vriendinnetje gaan eten. Dat was zo ontzettend gezellig, ik voel me daar altijd zo onwijs welkom. Vanochtend vroeg alweer therapie, dat ging goed, het voelde goed, elke keer heb ik het idee dat ik meer en meer over mezelf leer en uiteindelijk ook zal kunnen toepassen. Grappig, want ik heb ook een periode gehad waarin ik het gevoel had dat het allemaal niets uitmaakte wat ik daar zei of besprak omdat het me toch niet hielp. Nu heb ik pas het gevoel dat ik écht aan het werk ben. Ik ben ook echt wel gemotiveerd om mijn destructieve gedrag te veranderen, in ieder geval vandaag en we bekijken het maar per dag
Verder naar college geweest, dat was voor de verandering een keer leuk. Mijn bankrekening is leeg en moest ook nog boodschappen doen vandaag dus ben nu al blut en het is pas 6 april ... Maarja, wel heerlijk in het park in de zon gelegen, dat was zo ontzettend fijn en lekker, heb zelfs 2 hoofdstukken geleerd dus ook nog nuttig! Zo even chillen met huisgenootje en dan is de dag alweer om, maar heb ervan genoten! Wiew, lente!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-04-2010, 17:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@missy1-0 veel plezier in rome.

ot.
dagbehandeling ging goed.
alleen later op de ochtend begon ik steeds meer last van me been te krijgen.
dus toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt.
en hij vond goed dat ik dat had gedaan.
want nou hoefde ik geen anti biotica nog niet.
maar wel dingen voor op me been.
okal was het wel rood.
en donderdag moet ik terug naar de andere huisarts die daar dan zit.
een vrouw is dat ik ga eigenlijk ook altijd als zei er is.
maar ze was er vandaag dus niet.
dus ik kon me afspraak die ik eigenlijk voor donderdag had laten staan.
en gelukkig is ze er donderdag wel.
ik had eigenlijk voor vanochtend EMDR.
maar daar was ik te onrustig voor.
dus heb gevraagd aan de psycho therapeut of we gewoon konden praten.
en dat vond ze gelukkig goed.
volgende week doen we dan weer gewoon EMDR.
en ik kwam vandaag thuis toen vertelde me moeder.
dat we morgen naar de tandarts kunnen in plaats van maandag.
en door die verandering voel ik me ook onrustig.
want ik heb het niet op de tandarts okal is hij aardig.
ik vind het goed zolang ik geen naalden in me mond krijg.
en tot nu toe heb ik nog nooit gaatjes gehad *afklopt*.
ik wil niet dat het vanavond mis gaat.
net zoals gisteren avond ik probeer het echt niet te doen.
maar als me angsten teveel worden dan kan ik het weer niet inhouden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-04-2010, 19:45
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Redhair: succes en sterkte!
Missy: veel plezier in Rome. Heb je nog een plaatsje in je koffer

Hier gaat alles wel goed. Ik heb de eerste versie van mijn scriptie af, nu moet ik nog een folder maken en wachten op het commentaar van mijn begeleider. Verder moet ik heel weinig doen voor school en in de komende twee weken moet ik nog drie keer heen (dierentuin, presentatie en tentamen) en dan een week vakantie, dus ik kan nu eigenlijk gewoon drie weken lang achterover zitten en op mijn gemak de laatste dingetjes afmaken/leren/voorbereiden. Het voelt ook heel rustig en het is lekker weer, beter kan het niet.

Net nog even met mijn ex aan de telefoon gezeten en dat was gewoon gezellig. Ik ben blij dat ik gewoon redelijk goed met hem kan omgaan. Ik word wel snel boos op hem om dingen die ik andere mensen minder zou verwijten en bij vlagen ben ik ook nog echt boos en verdrietig, maar het gaat steeds beter. Het scheelt ook dat ik hem nu een maand niet gezien of gesproken heb denk ik. Het was in ieder geval wel fijn om hem even te spreken en te merken dat ik echt wel gewoon vrienden met hem kan zijn.
Dat moet ook wel, want volgende maand ga ik met hem een weekendje naar Belgie, samen met een handjevol anderen van trainen naar een toernooi. Ik kijk er echt naar uit, ik mag iedereen die meegaat graag en ik heb nog nooit een echte wedstrijd gezien.

Zaterdag naar de verjaardag van mijn nichtje geweest. Het was leuk om haar en haar ouders weer te zien, het zijn echt superlieve mensen. De familie van haar moederskant (dus geen directe familie van mij) is ook aardig. Ik kreeg meteen allemaal liften terug naar huis aangeboden
Zondag paasbrunch op trainen. Ik ben blij dat ik niet het besluit heb genomen te stoppen met trainen toen ik het even niet meer zag zitten.

Het gaat dus allemaal wel prima Op wat familiedingetjes na, maar ik kan er op dit moment wel mee leven hoe dat nu gaat.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 06-04-2010, 20:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de spanning thuis loopt weer hoog op.
en ik voel mezelf ook weer angstig.
met gedachtes erbij.
ik wou dat ik die gedachtes weg kon krijgen.
morgen maar is met me 1ste coordinator praten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-04-2010, 22:53
kroot
kroot is offline
jaja weer naar school geweest... en goed gegeten vandaag.
Zie alleen erg op tegen morgen, ben bang dat ik niet genoeg voorbereid ben voor school.
Ben wel vandaag nog langs tutor geweest voor het gezeik van mijn propedeuse, maar dat gaat waarschijnlijk allemaal goed komen. En ik kwam er net achter dat productie niet door gaat morgen, fijn want dan hoef ik er tenminste niet heel erg vroeg uit.
Oud 07-04-2010, 14:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bij de dagbehandeling zijn 2 nieuwe mensen bij gekomen.
die hier niet in de opname hebben gezeten.
1 man en 1 vrouw de vrouw is heel aardig en begin 30 lijkt ook jonger enzo.
maar die man vind ik iets engs hebben.
kan mischien ook komen door wat zijn werk was grafzerken maken.
maarja hij heeft gewoon iets raars over zich.
maar hij is wel aardig.
er zijn nou ook weer 2 nieuwe mensen bij de opname gekozen.
maar die heb ik al weleens op het terrein zien lopen dus dat scheelt.
en mischien als ik hem beter ken dat ik dan wel van mening verander.
en vanmiddag naar de tandarts geweest en ik heb gelukkig nog steeds geen gaatjes.
ik heb tot nu toe dus nog nooit gaatjes.
zometeen nog maar even naar het dorp.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-04-2010, 15:55
Verwijderd
@ missy: veel plezier in Rome. Ik had best mee gewild!

Bah ik walg van mijzelf.
Oud 07-04-2010, 19:07
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En blurred, hoe is het nu de drummer weer naar huis is?
Nou, dat is normaler dan je zou denken, het went snel. Ik mis hem, maar ik ben gewend zo te leven en op deze manier relaties te onderhouden. Hij niet, maar hij accepteert het wel. Ik ben nu hard bezig met het zoeken naar goedkope tickets naar China in september, ik heb zin om weer te gaan! Dan ga ik hem opzoeken, samen met hem reizen naar de kust en een vriendin in Shanghai opzoeken. Ik mis Beijing! Als ik denk aan dingen zoals de straten, de mensen, het leven daar, muziek en festivals, dan wil ik er gewoon meteen weer heen.

Ondertussen houdt mijn ex me momenteel erg bezig: die heeft dus een nieuwe vriendin. Die hem erg onder druk zette om op een online profielensite als status "relatie" neer te zetten, terwijl hij dat eigenlijk niet wilde. Hij heeft het toch gedaan, want "toen was ze zo blij". Hij kent haar amper drie weken. Ze is heel bang dat er nog iets tussen hem en mij is (misschien niet helemaal onterecht). Ze vond het niet leuk om bij hem thuis foto's van mij te zien. Nu moet ik de spullen die nog bij hem stonden op komen halen. Hij klonk heel geëmotioneerd toen hij me belde om dat te zeggen. Nu ga ik zondag heen, en dan wil hij me meer over de hele situatie vertellen. Schijnbaar schrikt hij er zelf van dat het zo snel gaat. Ik vraag me serieus af wat hij me persé in persoon moet vertellen, dat kan nooit veel goeds zijn. Hij wil nog wel in juni samen met me naar een concert gaan (iets dat we al afgesproken hadden) maar dan wil zij het niet weten ofzo.

Ik ben benieuwd.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2010, 20:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff spanningshoofdpjin ik word er niet goed van.
en ik wil morgen nodig een gesprek hebben.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-04-2010, 21:01
Verwijderd
Mean ik trek dit niet
Oud 07-04-2010, 21:01
kroot
kroot is offline
he, nou is mijn therapeut morgen ziek, en ik heb hem net even hard nodig.
Was net in de stress want mijn ene lens viel uit mijn oog en ik kon hem niet meer vinden. Maar net toen ik de moed opgaf, zag ik hem liggen.
Oud 07-04-2010, 21:05
Verwijderd
Het is weer zo ver, ik heb pijn. Nu in mijn pols. Het is alweer een week aan de gang en het ene moment kan ik er beter mee omgaan dan het andere. Net maar even naar de verpleging gebeld om te vragen wat ik moest doen. Ik heb de maximale dosis pijnstillers al gehad, maar nog steeds veel pijn. Gelukkig mag ik over een uur nog wat nemen.

Verder gaat het goed met me. Ik ben weer verhuisd naar de huisjes. Dat is een locatie waar je minder begeleiding hebt en meer op jezelf bent aangewezen. Ik kan het goed vinden met de jongen die hier ook zit, helaas gaat hij over twee weken weg. Ik hoop niet dat ik dan in mijn eentje overblijf, dan word ik eenzaam.
Oud 07-04-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Het is weer zo ver, ik heb pijn. Nu in mijn pols. Het is alweer een week aan de gang en het ene moment kan ik er beter mee omgaan dan het andere. Net maar even naar de verpleging gebeld om te vragen wat ik moest doen. Ik heb de maximale dosis pijnstillers al gehad, maar nog steeds veel pijn. Gelukkig mag ik over een uur nog wat nemen.

Verder gaat het goed met me. Ik ben weer verhuisd naar de huisjes. Dat is een locatie waar je minder begeleiding hebt en meer op jezelf bent aangewezen. Ik kan het goed vinden met de jongen die hier ook zit, helaas gaat hij over twee weken weg. Ik hoop niet dat ik dan in mijn eentje overblijf, dan word ik eenzaam.
Hopelijk vind je snel andere mensen die langer blijven en waar je het ook goed mee kan vinden. Ik las net pm van je terug 2 jaar geleden. Toen zaten we allebei in umc. Jij op volwassen. Ik nog op kinder.
Oud 07-04-2010, 22:40
kroot
kroot is offline
Grrrrr wat een aap ben ik ook. Ipv iets aan mijn school te doen of mijn huisje op te ruimen en schoon te maken, zit ik gewoon al bijna 2 uur achter mijn laptop. Morgen nieuwe dag: nieuwe kansen.
Oud 08-04-2010, 00:31
Verwijderd
haha wat the fuck, een ontzettende kick/rush van YEAH FUCKING YEAAH

Dit is geweldig!
Oud 08-04-2010, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Mean ik trek dit niet
whut?
Oud 08-04-2010, 14:03
Verwijderd
Oh Haha dat was niet tegen jou bedoeld. maar ik zeg heel vaak mean in rl. dat is een stop woordje voor als ik ergens van baal. Niet tegen jou dus

ot: hele dag vrij genomen en ik heb nog niet veel uitgevoerd! zucht..
Oud 08-04-2010, 14:08
Verwijderd
Al vanaf paas zaterdag hevige last van hoofdpijn en het wil maar niet over gaan .
Ik voel ook weer enige spanningen opspelen wat niet fijn is.
Gisteren ben ik erachter gekomen dat de begeleiding mijn Melatonine slaaptabletjes die ik ook nog eens zelf heb betaald ook aan een andere bewoonster geeft.
Ik heb deze op advies van de psychiater van het GGZ gekocht zodat ik beter kan gaan slapen s`nachts.
Op dit moment lukt dat even wat minder om goed in slaap te komen omdat ik dus weer aan het piekeren en malen ben.
Ik ben kwaad op de leiding hier.
Mijn zorgcoordinator heeft met koeie letters mijn naam op mijn doosje Melatonine tabletjes gezet en ze wist ook heel goed dat ik dat zelf had betaald uit eigen zak, gaan ze die tabletjes ook nog even aan een bewoonster geven die ook moeite heeft met slapen.
Dat ze dan zelf z`on potje Melatonine tabletjes kopen en van mijn medicijnen afblijven, ggggrrrrrrrrrr.
Echt waar, hier kan ik pissig om worden.
En al helemaal omdat ik mijn slaapmedicatie niet zelf in beheer mag hebben in verband met mijn verleden
Vanmiddag heb ik een gesprek met de psygoloog hier bij mij in de woongroep en dan zal ik mijn verhaal eens heel duidelijk vertellen.
Ik heb de gedachte`s hier niet meer te willen blijven wonen en ik voel me hier ook nog niet fijn en op mijn gemak .
Ik hoop dat ze snel wat anders voor mij vinden waar ik het wel goed en naar mijn zin heb.
Want het wonen zit bij mij vies tegen.
Ik heb verschillende woonvormen gehad en nergens is het goed gegaan doordat ze niet weten hoe ze mij moeten begeleiden en of hoe ze met mij om moeten gaan.
Ik baal hier van en hoop echt dat ze een goede, leuke en fijne woonvorm voor mij gaan vinden waar ik het wel naar mijn zin ga hebben.

@Darkfairy Ik hoop dat de spanningen bij jou ook snel wat minder worden.
Ik weet dat het niet fijn is om zo veel last van spanningen en angsten te hebben.
Op dit moment heb ik daar nu ook veel last van.
Ik wil even laten weten dat ik je niet ben vergeten en dat ik nog elke dag aan je denk.
Veel liefs en knuffels van Diddlina.
Oud 08-04-2010, 16:09
Verwijderd
@diddlina, wat vreemd dat anderen zo jouw medicijnen mogen 'lenen' ondanks dat het melatonine is, wat een stofje is dat je normaal gesproken zelf aanmaakt. Welke woonvorm heb je nu dan?

OT:
Ik voel me echt rot. Ik weet niet wat ik moet doen. Als ik de hulpverlening inga opnieuw kom ik weer in het hele circuit terecht. Anderzijds heb ik het misschien wel nodig.. Maar ik vertrouw de instelling waar ik nu wel eens afspraken heb niet. De hele hulpverlening sws niet. Ik heb wantrouwen in alles en iedereen. Nu ook weer zo bang dat ik mijn studie niet aankan.
2 juni mag ik stoppen met mijn seroquel. Ik denk(oh wat een verkeerde zaak, dat ik er vanavond mee stop) Natuurlijk niks zeggen tegen moeders, want die ontploft. Ik heb even lak aan alles.
Oud 08-04-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Hopelijk vind je snel andere mensen die langer blijven en waar je het ook goed mee kan vinden. Ik las net pm van je terug 2 jaar geleden. Toen zaten we allebei in umc. Jij op volwassen. Ik nog op kinder.
Ja dat was me een tijd. Ik had daar de rotste arts die ik ooit gehad heb. Maf mens. Gelukkig heb ik nu hulp die bij me past.
Oud 08-04-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ja dat was me een tijd. Ik had daar de rotste arts die ik ooit gehad heb. Maf mens. Gelukkig heb ik nu hulp die bij me past.
Ja dat was me zeker een tijd^^.
Welke arts had je? Als je niet algemeen wilt zeggen, mag je wel pm?
Ik kom niet meer op de namen van mijn artsen.
Weet het alweer. Mijne heette snoek. Dat was wel een schat van een mens.

Maarvolgens mij is jeugd en volwassen anders.

Laatst gewijzigd op 08-04-2010 om 17:04.
Oud 08-04-2010, 17:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@diddlina ik mis jou ook nog steeds.
en bij jou komt het ook wel goed *knuffel*.
en we moeten gauw eens afspreken.

ot.
vanochtend bezigheids therapie gehad.
en dat ging goed ondanks me onrust en me angsten.
want ik stond al met angsten op.
vanaf dat ik wakker schrok van me wekker.
en smiddags had ik individuele expressie en dat ging wel.
daarna heb ik naar het werk gebeld dat ik morgen toch weer kom proberen te werken.
en heb ook eerlijk gezegd dat ik nog steeds veel angsten heb.
maar dat als het nodig is ik gewoon naar het kantoor kom.
want dat kan altijd om te praten.
en me afdelingsleider zei natuurlijk kan dat.
en hij vond het goed dat ik morgen weer kom werken.
daarna gewacht tot de taxi me kwam halen.
toen nog even thuis me kamer gestofzuigd en naar het dorp geweest.
daarna moest ik naar de huisarts ik heb hun alles verteld.
en ik moest echt proberen van me been af te blijven.
want ik heb weer verhoging had ze gemeten.
ik heb gevraagd om oxazepam voor 5 dagen.
en gelukkig heb ik die gekregen want ze begreep me angsten.
ik heb ook van me am verteld enzo.
ook voor die gesprekken in boekel met me ouders en de psychiater.
want van de psychiater kreeg ik niks rustgevends.
gelukkig van de huisarts dus wel.
met haar kan ik ook veel beter praten en gelukkig begrijpt ze me.
ik heb haar ook gezegd dat ik maandag wel tegen de psychiater ga zeggen.
dat ik 5 oxazepam's heb gekregen van de huisarts.
net nog even naar iemand anders van de leiding op het werk gebeld.
waar ik prive ook contact mee heb.
dat ik weer mee fiets morgen.
kreeg wel commentaar van me moeder dat ik oxazepam heb.
en over nog wat dingen.
maar verder probeer ik het vanavond rustig aan te doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-04-2010, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga lekker vroeg in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-04-2010, 19:26
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ik ga lekker vroeg in bed tv kijken.
Dat klinkt als een goed plan .
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 08-04-2010, 23:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dit gaat helemaal fout. Ik heb mezelf een hersenschudding bezorgd vandaag. Wat doe ik mezelf toch aan, ik verlies alle controle, ik raak alles kwijt, weet niet meer wat er is gebeurd.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-04-2010, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat helemaal fout. Ik heb mezelf een hersenschudding bezorgd vandaag. Wat doe ik mezelf toch aan, ik verlies alle controle, ik raak alles kwijt, weet niet meer wat er is gebeurd.
Jee Nijn, pas je een beetje op jezelf? *knuft*
Oud 09-04-2010, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat helemaal fout. Ik heb mezelf een hersenschudding bezorgd vandaag. Wat doe ik mezelf toch aan, ik verlies alle controle, ik raak alles kwijt, weet niet meer wat er is gebeurd.
Doe rustig aan met jezelf!
Oud 09-04-2010, 13:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel* voor Nijn.

OT: *zucht* Maar: ik ga naar Antwerpen dit weekeinde
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-04-2010, 15:19
Verwijderd
Ik word echt helemaal gek! Het lijkt wel alsof ik chronisch hyperventileer. Ik verneuk m'n hele leven: ga niet naar school, want ik kan en durf het niet, en van alleen werken wordt niemand echt wijzer...
Maar ik vertrouw mezelf echt niet. Het voelt zo belachelijk om te zeggen, maar ik vertrouw mezelf niet als ik op het station moet staan, als ik zie hoe de treinen aankomen, of hoe hard ze voorbij razen.
"Gelukkig" denkt mijn moeder er net zo over, en wil ze, zolang als ik me zo voel en de gedachtes er nog steeds zijn, absoluut niet dat ik in een situatie kom waarin ik bang ben mezelf te verliezen en toe te geven aan het hier niet meer willen zijn.

Maar ik voel me zo'n ongelofelijke kneus
Oud 09-04-2010, 16:17
Redhair
Redhair is offline
Dank voor alle lieve woorden.

Ik ben weer thuis. Wat een week zeg, tering. Hoefde dinsdag nog niet te wegen, woensdag wel. Ik was inderdaad aangekomen, wat ik al verwachtte. Maar vandaag moest ik weer wegen en was ik drie ons afgevallen. Eet nog niet de hele structuur daar, dat is echt te veel voor me. Helemaal nu ik aan het afbouwen ben met laxeermiddelen, kan ik al dat eten nog niet aan. Het was echt een zware week. Zonder een druppel alcohol sliep ik al om tien uur 's avonds. Gelukkig is de groep heel motiverend, ik kan het goed vinden met de andere meisjes.

Ik ben doodsbang voor dit weekend. Lukt het me de structuur die ik nu eet aan te houden? Kan ik dit aan? Nu lekker een glaasje port, heerlijk. Straks met vrienden de stad in, een afspraak die al lang gepland stond. Raakte alweer helemaal in paniek net, want ik lees hun mailtjes over wat we precies gaan doen nu pas en ze willen ergens wat eten, maar ik heb vanmiddag al een warme maaltijd gehad. Pfff.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb zin om keihard bij mama uit te janken maar die zit lekker in Spanje.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 09-04-2010, 16:39
Verwijderd
@ redhair: heb je nu opname, en dan 's weekends thuis? je kunt het succes!!
kun je je moeder niet even bellen oid? Is niet hetzelfde, maar toch.

OT:
voel mij verkloot. volgende week gesprek met iemand op school.
Ik neem mijn 's avonds medicatie niet meer in, mocht eigenlijk 2 juni pas stoppen.
Maar heb er scheit aan. Wel écht een hele nacht wakker gelegen. Kun je pas zien hoe verslaafd die troep is.
Lak aan de wereld ^^
Oud 09-04-2010, 21:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nijn* een *dikke knuffel*.
@blurred nog lekker geslapen?.

ot.
het werk ging goed.
en toen ik weer teveel angsten kreeg was ik even naar de afdelingsleider gegaan.
nou ben ik thuis en is het weer klote.
straks kwamen er opmerkingen van me vader.
dat hij niet meer mee gaat naar de familie gesprekken.
dat hij toch de kwade is enzo.
maar wat de psychiater zegt is gewoon zo.
en ik heb me moeder gezegd dat ik een ontsteking in me arm heb.
en dan krijg ik opmerkingen zoals.
'jij houd wel van die aandacht die je krijgt he'.
'ja echt wel'.
'daarvoor moet je niet bij mee komen ik geef er niks om'.
'je gaat maar lekker krabben'.
'je kan haast niet lopen en nou kan je ook geen t-shirt aan'.
en nou kan ik wel janken.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-04-2010, 09:38
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
knuffel voor onze lieve fairy,


en vol?
__________________
never get old
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.