Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 17:19
Verwijderd
Niet boos zijn. Dat werkt alleen maar averechts.
Advertentie
Oud 09-01-2013, 17:26
Verwijderd
Ja als die persoon me niet boos zou maken was er niks aan de hand
Oud 09-01-2013, 17:27
Verwijderd
Als jij niet boos zou worden was er ook niks aan de hand.
Oud 09-01-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Als jij niet boos zou worden was er ook niks aan de hand.
Als die persoon nou niet van een grapje iets heel anders gaat maken en dan hele tijd blijven herhalen dat ik hem haat , en doen alsof ik hem haat

was ik niet boos en was er niks aan de hand
Oud 09-01-2013, 17:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien moet je je wat minder druk maken om andere mensen en hun meningen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2013, 17:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Boos worden is energieverspilling, dus Reverend en Paranoide hebben het weg degelijk bij het rechte eind.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2013, 17:41
Verwijderd
Boos is nu chagg in iedergeval me handen zijn nog heel dus dat is goed toch?
Oud 09-01-2013, 17:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Maar boos worden is niet per definitie een keuze. Wat niet wil zeggen dat je niet een beetje overdrijft, boos zijn mag. Maar jezelf pijn doen omdat je boos bent op een ander schiet dus echt geen drol op. Los het op, of negeer hem. Dat is wel een keuze.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-01-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Maar boos worden is niet per definitie een keuze. Wat niet wil zeggen dat je niet een beetje overdrijft, boos zijn mag. Maar jezelf pijn doen omdat je boos bent op een ander schiet dus echt geen drol op. Los het op, of negeer hem. Dat is wel een keuze.
Je moest de reden eens weten o_o
Oud 09-01-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Als die persoon nou niet van een grapje iets heel anders gaat maken en dan hele tijd blijven herhalen dat ik hem haat , en doen alsof ik hem haat

was ik niet boos en was er niks aan de hand
Ik wou net vragen hoe het met je hand was maar je boosheid is dus afgenomen.
Oud 09-01-2013, 17:46
Verwijderd
Hoezo ben jij er b lij mee -,-
Oud 09-01-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Maar boos worden is niet per definitie een keuze. Wat niet wil zeggen dat je niet een beetje overdrijft, boos zijn mag. Maar jezelf pijn doen omdat je boos bent op een ander schiet dus echt geen drol op. Los het op, of negeer hem. Dat is wel een keuze.
Boos zijn mag, maar doen alsof anderen de verantwoordelijkheid hebben om dat gevoel te voorkomen is onredelijk.
Oud 09-01-2013, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Hoezo ben jij er b lij mee -,-
Mijn actie was gewoon te overdreven tegenover je grapje.
Ben blij dat je niet meer 'boos' bent.

Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 18:18.
Oud 09-01-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn actie was gewoon te overdreven tegenover je grapje.
Ben blij dat je niet meer 'boos' bent.
nog wel chagg
Oud 09-01-2013, 18:31
Verwijderd
Wat een vermoeiend kind ben je ook. Kom op zeg, je bent 18. Gedraag je er eens een beetje naar!
Oud 09-01-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Mee eens. Maar Winter haat mij dus denkt ze dat.
problemen?
Oud 09-01-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
problemen?
Nu niet meer
alles is opgelost en goed
Oud 09-01-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Nu niet meer
alles is opgelost en goed
okee mooizo
Oud 09-01-2013, 21:24
Verwijderd
Oke , ik moet even me hartluchten. Ik word moe van steeds al dat commentaar en gezeur ... -,-
en reageer hier niet op
Oud 09-01-2013, 21:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Winter, ik hoop niet dat je het beledigend opvat, zo is het in ieder geval niet bedoeld, maar waarom zet je iets op internet als je niet wil dat er op gereageerd wordt?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-01-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
-commentaar-

Omdat mensen niet overal commentaar en gezeur op hoeven te hebben ..
dat is misschien waar, maar je moet er rekening mee houden dat sommige mensen *KUCHKUCHREVERENDKUCHKUCH* nou eenmaal overal op reageren hoe irritand dat soms ook is

Dus als je iets post dan zullen er sws wel eens negatieve reacties komen of reacties waar je niet op zit te wachten
Oud 09-01-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
dat is misschien waar, maar je moet er rekening mee houden dat sommige mensen *KUCHKUCHREVERENDKUCHKUCH* nou eenmaal overal op reageren hoe irritand dat soms ook is

Dus als je iets post dan zullen er sws wel eens negatieve reacties komen of reacties waar je niet op zit te wachten
Ow hahah nu snap ik hem die kuck xd
nee niet de enige persoon
Oud 09-01-2013, 21:48
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm. Nog minimaal een half jaar doorbijten. En ik weet dat ik het in me heb, maar twijfel of ik het ook kan laten zien. En dat maakt t nog veel vermoeiender. En ik weet ook wel dat het een spiraal is, en soms doorbreek ik hem en dat is fijn. Maar ik kom er zo snel weer in. Pfff!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 09-01-2013, 21:58
Verwijderd
Zit wel lekker in mijn vel vandaag! Leuke dag gehad op school, op een paar kleine dingetjes na. Gisteren mijn hart kunnen luchten bij een goede vriend van me, en dat geeft verlichting. Wordt nu ook geholpen met het zoeken van een kamer door een ouder iemand, zodat ik het niet alleen hoef te doen. Vooral omdat ik ook niet weet hoé ik het moet doen.

Op dit moment kijk ik erg positief aan tegen het leven, al kan het morgen zo weer anders zijn. Maar het is nog geen morgen!
Oud 09-01-2013, 22:01
Verwijderd
Ik zit/zat sinds een tijdje helemaal niet meer lekker in mn vel
alles gaat mis en dat maakt me vet onzeker $
Oud 10-01-2013, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zit/zat sinds een tijdje helemaal niet meer lekker in mn vel
alles gaat mis en dat maakt me vet onzeker $
Problemen?
Oud 10-01-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
wat zou ik anders moeten doen dan -,-
Je kunt een heleboel andere dingen doen als je kwaad bent. Jezelf bezeren lost niks op en je hebt ook nog pijn. In het ergste geval beschadig je de muur. Als je met iets wil gooien, ga naar de kringloop en koop een paar kopjes voor 10 cent en ga daar mee smijten, ook niet nuttig, maar het helpt misschien.
Nog beter is die woede gebruiken om er iets mee te doen, gedichten schrijven, schilderijen maken, je afreageren met groenten in stukken te hakken en ermee te koken, kijken of er iemand is aan het verbouwen en of je kunt helpen met het slopen van het een of ander, gaan boksen (in een club, niet tegen wildvreemden op straat),...

Citaat:
Winter, ik hoop niet dat je het beledigend opvat, zo is het in ieder geval niet bedoeld, maar waarom zet je iets op internet als je niet wil dat er op gereageerd wordt?
Ook dat.
Oud 10-01-2013, 14:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik zit/zat sinds een tijdje helemaal niet meer lekker in mn vel
alles gaat mis en dat maakt me vet onzeker $
Hoezo gaat alles mis? Weet je wel zeker dat dat zo is?
Vaak is het namelijk zo, zeker als je onzeker bent, dat je sommige dingen veel groter en belangrijker maakt dan dat ze eigenlijk zijn. Bijvoorbeeld je hebt een domme opmerking gemaakt waar mensen om moesten lachen. Waarschijnlijk lig je daar zelf nachten wakker van; de mensen die erbij waren, zijn het na tien minuten weer vergeten.

En hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit?
Oud 11-01-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Je kunt een heleboel andere dingen doen als je kwaad bent. Jezelf bezeren lost niks op en je hebt ook nog pijn. In het ergste geval beschadig je de muur. Als je met iets wil gooien, ga naar de kringloop en koop een paar kopjes voor 10 cent en ga daar mee smijten, ook niet nuttig, maar het helpt misschien.
Nog beter is die woede gebruiken om er iets mee te doen, gedichten schrijven, schilderijen maken, je afreageren met groenten in stukken te hakken en ermee te koken, kijken of er iemand is aan het verbouwen en of je kunt helpen met het slopen van het een of ander, gaan boksen (in een club, niet tegen wildvreemden op straat),...
.
Dank u, ik denk dat ik volgende keer weet dingen ga kapot maken (behalve mezelf denk ik)
Oud 11-01-2013, 23:10
Verwijderd
Waarom word je zo wat weg gejaagd bij onzin als je daar minder dan 2 jaar zit .. En als je daar langer zit word je ontvangen met open armen slaat toch 10 keer nergens op
Oud 12-01-2013, 00:48
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nee, maar daar hebben ze zo'n hecht groepje en iedereen die daar in wil komen kan klappen krijgen,
Oud 12-01-2013, 01:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom word je zo wat weg gejaagd bij onzin als je daar minder dan 2 jaar zit .. En als je daar langer zit word je ontvangen met open armen slaat toch 10 keer nergens op
Mijn eerste post op dit forum was op Onzin, en ik werd op een vriendelijke normale manier ontvangen. En in die tijd waren de mensen op Onzin een heel stuk minder vriendelijk tegen mensen die ze niet mochten dan het nu is. Wellicht heeft het niet te maken met hoelang je er zit, maar met je houding / hoe je doet / hoe mensen dingen die je zegt opvatten? Misschien dat je kunt kijken naar waarom mensen zo op je reageren en hoe je dit wellicht kunt veranderen? Dit overigens verder zonder jou specifiek goed te kennen, meer wat algemeens om over na te denken, I guess. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-01-2013, 09:46
Verwijderd
het is geen school van iedereen een groepje -.-
nou ja ik zit daar voor de 2e keer vorige jaar ook even maar geen verandering .. Maar dan moeten ze nier de schuld geven aan mensen die er nieuw komen ( ja je houding is slecht)
hmmmm
Oud 12-01-2013, 10:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, eigenlijk is het juist wel zoals op school, iedereen een groepje. Maar het leuke van internet is dat als je niet in het groepje past je heel gemakkelijk ergens anders heen kunt gaan zonder dat je hen nog in de klas op de gang weet ik waar tegenkomt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-01-2013, 11:05
Verwijderd
Het is niet alleen op onzin zo, Winter. Ook op andere plekken reageert men zo op je (DK bijvoorbeeld). Misschien toch eens bij jezelf kijken wat je doet.
Oud 12-01-2013, 11:43
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Soms vraag ik me af wat het allemaal voor zin heeft.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 12-01-2013, 13:44
lieve vogel
lieve vogel is offline
Ik ben helemaal KLAAR met de onderdrukking. Mannen denken steeds dat ze beter zijn dan vrouwen. Ze kunnen niet met me praten zonder me te zien als seksobject.
Oud 12-01-2013, 19:12
Takkeling
Takkeling is offline
Ik ben heel moe en niet-productief deze avond. Niet bijzonder veel gedaan of zo, maar wel een hoop in de auto gezeten en dat vind ik altijd erg vermoeiend. Verder wel een leuke dag gehad. Ik ben naar een (heel suf, I know ) dinosaurusmuseum geweest en daar heb ik me prima vermaakt en ook een tand van een mosasaurus gekocht waar ik heel blij mee ben.

Bah, ik ben zo slecht in geen geld uitgeven, en in het bijzonder als het om schedels/natuurdingen gaat want het is zo leuk om mijn verzameling uit te breiden. En boeken, ook een zwakke plek. Maar voor de rest weet ik me best goed in te houden en ik vind dat dat af en toe beloond moet worden.

Morgen weer lekker tekenen en studeren. Ik moet nog flink aan de bak om dat zelfportret vóór de deadline af te krijgen. Maar het is wel heel fijn om een deadline te hebben, werkt stimulerend.
Vandaag ga ik niks meer doen. Morgen is er weer een dag en aangezien ik niet werk in de normale zin van het woord vergeet ik nogal eens dat er ook zoiets bestaat als weekend. Ik verwacht soms dat ik zeven dagen per week productief ben, maar waarom zou ik? Vijf dagen is heus genoeg. Dat moet ik eens wat vaker tegen mezelf zeggen, want ik ben geneigd het mezelf te verwijten als ik niks doe, terwijl ik daar ook gewoon af en toe net als ieder ander recht op heb.

Vandaag kreeg ik tot mijn verrassing een brief van mijn lieve ex-studieloopbaancoach, die ik een kerstkaart had gestuurd. Ze stelde voor om binnenkort een keer buiten school af te spreken en dat vind ik erg leuk.

Hè, ik waardeer dat ik de laatste tijd zo lekker in mijn vel zit. De eerste maanden van 2012 waren de eerste keer, en nu heb ik het weer, dat ik me 'gewoon' voor langere tijd goed voel en voel dat ik het leven aankan. Ik ben zo blij om te merken dat dat kan, want ik ben lange tijd zó zwaarmoedig en labiel geweest en ik dacht dat dit niet voor me was weggelegd.
Oud 12-01-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Problemen?
Ja wel een beetje
Oud 12-01-2013, 22:44
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Ik ben helemaal KLAAR met de onderdrukking. Mannen denken steeds dat ze beter zijn dan vrouwen. Ze kunnen niet met me praten zonder me te zien als seksobject.
Oh alsjeblieft, ga jij je alsjeblieft ergens anders vermaken. Je schreeuwt alleen maar dat mannen vrouwen onderdrukken en dat "jullie" zielig zijn. Ja, vrouwen worden inderdaad op sommige gebieden "beperkt" door mannen. En dat is heel vervelend. Maar vrouwen hebben ook voordelen die mannen niet hebben (voornamelijk in de dagelijkse omgang).

Ik vind het echt heel vervelend voor vrouwen dat het moeilijker is voor ze om een topfunctie te krijgen of dat ze minder betaald krijgen voor hetzelfde werk. Wat jij echter allemaal roept slaat echt helemaal nergens op.
Oud 13-01-2013, 08:49
LizViicious
Avatar van LizViicious
LizViicious is offline
ik heb wel eens 150 euro aan een prostituee uitgegeven in Amsterdam en ik loog tegen me vrienden dat ik maar 50 euro kwijt was..

was wel balen man
Oud 13-01-2013, 14:49
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
ik heb wel eens 150 euro aan een prostituee uitgegeven in Amsterdam en ik loog tegen me vrienden dat ik maar 50 euro kwijt was..

was wel balen man
baksteenleven joh
Oud 13-01-2013, 16:36
Verwijderd
tough life G
Oud 13-01-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ja wel een beetje
Wil je hier vertellen?
Oud 14-01-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Wil je hier vertellen?
Denk niet dat dat heel slim is om te doen, (geen zin in enorm veel reacties op bepaalde dingen en je hebt bij -winter gezien hoe het dan afloopt)

keertje pm/msn is okee
Oud 15-01-2013, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Denk niet dat dat heel slim is om te doen, (geen zin in enorm veel reacties op bepaalde dingen en je hebt bij -winter gezien hoe het dan afloopt)

keertje pm/msn is okee
Jaa. Goed hoor.
Oud 15-01-2013, 17:22
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Gok dat het niet zozeer gaat om problemen al dan niet neerzetten, maar de manier waarop en de houding daarbij.

Ot: veel stress en lichamelijk niet fit. Logische maar o zo nare combinatie.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 15-01-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Gok dat het niet zozeer gaat om problemen al dan niet neerzetten, maar de manier waarop en de houding daarbij.

Ot: veel stress en lichamelijk niet fit. Logische maar o zo nare combinatie.
?
Gaat dit over mij?
Oud 15-01-2013, 17:59
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
?
Gaat dit over mij?
Ja. Aangezien jij het erover had dat je het niet meer wilde posten door de reacties die winter kreeg.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 15-01-2013, 18:06
Verwijderd
Winter was een aanstellerig en verwend nest dat dit topic gebruikte om te klagen over de meest triviale zaken.

Anderen hoeven uiteraard niet te vrezen voor dergelijke reacties.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.