Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2015, 15:35
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hee guys,
Ik ken nu al een tijdje een jongen en we praten (ja, het is echt waar :') ) nog elke dag. Soms de ene dag een wat diepgaander gesprek dan de andere maar toch. We hebben al 2/3x afsproken en mij lijkt het me leuk om weer af te spreken. Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo. Dus dan zou ik zelf niet moeten beginnen over het afspreken. Maar ik vraag me echt af hoe ik uit deze friendzone kom omdat ik hem eigenlijk best wel n leuke jongen vind. We hadden t al 2x subtiel over een onderwerp waarvoor je moet afspreken maar dan vraagt hij niet door of het echt een keer afspreken wordt.. Guys help. Hoe moet ik dit doen? En voor de jongens: vinden jullie het echt zo leuk om te 'jagen'? (ja, k weet dat het per jongen verschillend is maar toch)
Thnx alvast!
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2015, 16:20
EzE'
Avatar van EzE'
EzE' is offline
Vraag het zelf, stop met het cliché dat altijd jongens de eerste stap moeten nemen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2015, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo.
Die mensen zo snel mogelijk je leven uit werken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2015, 23:08
patrick1495
patrick1495 is offline
gewoon vragen aan hem, tis belachelijk dat jongens/mannen altijd het moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 15:47
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Jaa maar het ding is nu juist, veel dingen komen al van mijn kant..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 10:34
Heer Wil
Heer Wil is offline
Al die "dingen" die van jouw kant komen zijn waarschijnlijk zo subtiel dat alleen je beste vriendin ze zou opmerken. Hij heeft waarschijnlijk geen idee wat je echt wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 19:19
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hoe moet ik het dan wel duidelijk genoeg maken..?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 20:00
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hij is trouwens ook heel makkelijk in praten. Denk dan aan lieverd en lieve schat en van die kus smileys. Hieruit kan ik denk toch nix opmaken? Hahah
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 08:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag of hij wat met je af wil spreken! Al dat subtiele gedoe snappen jongens vaak helemaal niet Gewoon duidelijk zijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 09:32
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
WW hebben al n paar x afgesproken en beiden keren kwam t eigenlijk van mijn kant..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 09:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wij weten niet wat hij wil of voelt, hij misschien (hoogstwaarschijnlijk zelfs) wel...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 21:01
lordofthelollys
lordofthelollys is offline
Citaat:
Hee guys,
Ik ken nu al een tijdje een jongen en we praten (ja, het is echt waar :') ) nog elke dag. Soms de ene dag een wat diepgaander gesprek dan de andere maar toch. We hebben al 2/3x afsproken en mij lijkt het me leuk om weer af te spreken. Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo. Dus dan zou ik zelf niet moeten beginnen over het afspreken. Maar ik vraag me echt af hoe ik uit deze friendzone kom omdat ik hem eigenlijk best wel n leuke jongen vind. We hadden t al 2x subtiel over een onderwerp waarvoor je moet afspreken maar dan vraagt hij niet door of het echt een keer afspreken wordt.. Guys help. Hoe moet ik dit doen? En voor de jongens: vinden jullie het echt zo leuk om te 'jagen'? (ja, k weet dat het per jongen verschillend is maar toch)
Thnx alvast!
x
ik hou er persoonlijk niet van jagen want ik heb bijv 7 meisjes gevraagd 0 keer ja dus het verschild met dat jagen of doe gwn zoals ik kap met verliefd zijn en wees eenzaam in de liefde
Met citaat reageren
Oud 06-04-2015, 16:25
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hij heeft mij beloofd om mij nog n keer te leren skateboarden, moet ik dan gwn vragen wanneer dat er van komt..?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie friendzone
Borgje
20 14-07-2013 21:36
Liefde & Relatie Friendzone
Verwijderd
18 03-04-2013 06:56
Liefde & Relatie Altijd verliefd worden op een goeie vriendin
Rikje18
14 26-11-2012 08:01
Liefde & Relatie Hoe kom je uit de FRIEND-ZONE??
Anonymous199516
7 08-07-2012 15:45
Liefde & Relatie help me uit de friendzone AAAAHHHH!!!!
bassiebe
14 13-03-2012 15:57
Liefde & Relatie Niet leuk genoeg..
Dice94
37 23-12-2008 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.