Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 15:47
Redhair
Redhair is offline
Ik ben een halfjaar geleden aangerand. Het was nog niet eens zo heel heftig maar het heeft wel iets met me gedaan. Ik ben er anders door geworden. De laatste tijd ben ik er ontzettend veel mee bezig, ik heb ook nachtmerries enzo.

Maar nu mijn probleem, ik was eerst altijd heel knuffelig maar nu heb ik er veel moeite mee. Bij een vriendin van me niet meer, dat vind ik nu weer echt fijn, en bij mijn moeder ook. Maar op school, door leraren, leerlingen of gewoon als ik over straat loop en aangestoten word. Ik vind het naar, trek me het liefst terug. Ben al een paar keer flink tegen iemand uitgevallen als die de hele tijd lichamelijke contact had met me (Onder gym bijvoorbeeld, met basketbal, dekte een jongen me en viel dus de hele tijd tegen me aan.) Is het normaal dat ik nu weer zo schrikachtig ben. In de zomer was dt helemaal niet zo.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 15:49
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Het is niet vreemd. Ik denk dat je er in het begin niet aan wilde denken, misschien dat je het juist wegstopte. Het komt toch een keer tot uiting en ik denk dat dat nu het geval is. Snap t wel, zou me ook elke keer rotschrikken als iemand me aanraakte als ik aangerand was. Probeer er met mensen over te praten en sta er bij stil dat het echt niet vreemd is
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:55
Redhair
Redhair is offline
Ja het klopt wel dat ik het weggestopt had...
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:11
tsjuk
tsjuk is offline
Bij mij is er ook zoiets gebeurd. En ik kan er ook heel erg van schrikken. Van dingen waar ik het helemaal niet van verwacht. Bijvoorbeeld als een vriendin inees heel snel op me afkomt. Of wanneer een paar vrienden met zijn allen om heen staan. Heel vreemd eigelijk. Ik denk dat het op zich wel weer 'overgaat'. In het begin heb je het er gewoon even heel moeilijk mee, maar ik denk dat je gewoon weer even moet wennen aan dat lichamelijk contact ook fijn kan zijn en dat je er dus niet van hoeft te schrikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Vingeren ..
sugar_vampire
12 01-08-2008 12:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
500 07-10-2005 00:33
Algemene schoolzaken Aanraken in het onderwijs.
Severus
31 10-09-2004 07:52
Psychologie Lichamelijke aanraking
Verwijderd
20 18-09-2003 17:25
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe werkt het gevoel gekieteld te worden?
Isa
23 19-08-2003 21:44
Seksualiteit Het "hard" worden van tepels-> wanneer?
Femmy
37 01-03-2003 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.