Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 11:10
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Wie zijn er hier vegetarisch?
Ikzelf ben al 7 jaar vegetarisch...
Wat eet jij meestal s'avonds? Wij eten vaak lasagne, groentetaarten en beetje speciale dingen...

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 11:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2005, 11:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik eet ongeveer 3-4 dagen per week vegetarisch, andere dagen gaat lastig omdat ik in een niet-vegetarische studentenfalt woon en ik niet elke dag voor mezelf wil koken.

Qua eten variëer ik heel erg op de dagen dat ik voor mezelf kook.
Als ik pasta's maak vervang ik het gehakt soms voor tofugehakt en soms voor kidneybonen. Met rijstgerechten gebruik ik afwisselend quorn, naturel tofu of valessblokjes. Als ik een ga wokken kies ik vaker voor de groenteballetjes van de AH of gekruidde tofu. Met aardappels en groente erbij ben ik de vegatarische lijn van de AH aan het uitproberen. Er is genoeg keuze om goed te variëren hiermee.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 11:58
Verwijderd
Ik ben geen vegetariër, maar ik eet vaker vegetarisch dan niet-vegetarisch
En wat ik eet is elke dag anders eigenlijk... nouja ik eet vaak nasi met tofu en prei of kool, en ik eet vaak pasta met tomatensaus en quornstukjes, maar dat is gewoon omdat dat allebei erg makkelijk is.
Als je in het 'wat eten we vandaag?' topic kijkt zie je vat een hoop suggesties voor wat je kunt eten
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 12:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik eet geen vlees, wel vis, sinds 1,5 jaar ongeveer. Eigenlijk eet ik gewoon normaal avondeten, af en toe groente/aardappels/vegaburger, af en toe pasta met groentensaus (evt met valess 'gehakt'), af en toe rijst met een groentenprutje en quornblokjes.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:24
Verwijderd
ik eet ook bijna nooit vlees maar ben niet echt vegatarier(= dit een woord haha),
groentes en veg burgers enzo kun je genoeg eten
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het eten van vis of niet-vegetarische kaas als vegetariër vind ik zo hypocriet als de tering, dus dat valt af. Wel veel groenten, paddestoelen, tofu, mozarella, een beetje de standaard dingen dus.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 20:35
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
maar niet alle mozarella is toch vegetarisch gestremd?

gerechten waarvoor normaal gehakt wordt gebruikt worden bij ons gemaakt met quorn gehakt, regelmatig verschijnen er vegetarische (groente)balletjes of griekse/italiaanse-burgers op tafel.
gewoon veel groentes en peulvruchten. we proberen zoveel mogelijk te variëren eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 21:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
moisture schreef op 02-11-2005 @ 21:35 :
maar niet alle mozarella is toch vegetarisch gestremd?
Daar let ik op.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 21:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik gooi overal quorn doorheen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 21:50
Verwijderd
Ik ben pas een half jaar vegetarier en in het begin deed ik erg mn best om al die shit uit te proberen zoals quorn en tofu enzo maar nu doe ik meestal gewoon niks bijzonders. Ik maak gewoon maaltijden zoals ieder ander alleen laat ik het vlees weg. En heel af en toe koop ik nog weleens een kaasburger of wat stukjes nepvlees, maar echt niet dagelijks. Komt ook door mn onregelmatige werktijden, vaak werk ik van 13:00 tot 22:00 ofzo en dan heb je dus geeneens tijd om te koken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:22
heleen1
Avatar van heleen1
heleen1 is offline
ja, van die vervangende dingen zijn lekker.. maar ik hoef weer niet van die "vegetarische boterhamworst" ofzo, dat ziet er zooo vies uit en ik heb totaal geen behoefte aan iets dat precies smaakt als vlees maar het niet is..
en verder, ja kidneybonen bijvoorbeeld, eitje ergens doorheen, af en toe quorn, en vaak gewoon weglaten..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:26
Verwijderd
probleem van vegetarische boterhamworst en dergelijke is dat het helemáál niet smaakt zoals vlees het ziet er alleen zo uit... maar het smaakt niet naar vlees, niet naar kaas, niet naar groente, niet naar kruiden, alleen vaag een beetje naar soja en verder vooral naar viesheid
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:27
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Idd, van vegetarische boterhamworst ga ik zowat over m'n nek Ik heb ook een keer heel hoopvol vegetarische filet americain geprobeerd, maar dat kwam niet eens in de buurt, helaas
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:32
Verwijderd
Er zijn niet echt veel dingen die ik 'meestal' eet...ik eet regelmatig pizza, roerbakgroente/mie, bepaalde Knorr wereldgerechten, Aardappel Anders, patat (heel gezond ), rijst, macaroni...dat soort dingen. Ik eet weinig vleesvervangers, vind de meeste niet echt lekker...naturel quorn vind ik wel lekker, dat eet ik dus wel eens en ik ben er nu achter gekomen dat ik een aantal van de dingen van de C1000 ook wel te eten vind (moet ik wel de helft invriezen, want ik eet nooit veel ervan en ook niet voordat het al vies is nog een keer hetzelfde ).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:39
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Als we aardappels eten dan eet ik hierbij vaak zo'n groenteburger of kaasburger. Met pasta's en zo vaak niets van vleesvervangende producten of van dat Quorn gehakt. En bij nasi/bami en dat soort gerechten, vaak van die gekruide tofu of van die stukjes die op kip lijken of van die satéballetjes zeg maar.

Op m'n brood eet ik soms van die vegetarische paté en dat is wel echt heel lekker.
__________________
Schoon in elk oog is wat het bemint
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:14
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Meestal eet ik pasta of een roerbakgerecht. En dan doe ik daar vaak stukjes quorn of quorngehakt door, maar niet altijd. Ik eet er wel vaak kaas bij. Soms eet ik ook wel (roergebakken) groenten met daarbij aardappeltjes en een vegetarische burger.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 15:14
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik eet gewoon met mijn ouders mee maar eet i.p.v. vlees een vervanger en af en toe kook ik zelf.

Zoiets ongeveer :

Citaat:
Als we aardappels eten dan eet ik hierbij vaak zo'n groenteburger of kaasburger. Met pasta's en zo vaak niets van vleesvervangende producten of van dat Quorn gehakt. En bij nasi/bami en dat soort gerechten, vaak van die gekruide tofu of van die stukjes die op kip lijken of van die satéballetjes zeg maar.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 15:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik moet veel voor mezelf koken en dan eet ik soms wraps of pasta of gewoon bijna klare aardappelpuree (lekker makkelijk), iets aan groente en een vervanger maar boeiend je kan alles eten bijna.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2005, 07:23
11568
11568 is offline
Als ik voor mezelf "kook" niets. Dan laat ik het gewoon weg. De rest van het eten ook trouwens. Mn ouders maken bij het gewone avond altijd iets van die AH vervangingsdingen klaar. Is wel te eten, maar ik word er niet echt heel blij van ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 10:30
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 02-11-2005 @ 12:10 :
Wie zijn er hier vegetarisch?
Ikzelf ben al 7 jaar vegetarisch...
Vegetarisch eet je, dat ben je niet. Maar goed ik ben zelf geen vegetariër, maar ik eet/drink soms wel vegetarische producten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben helemaal geen vegatarier, maar heb laatst wel wat vleesvervangers op en vond het best smaken. Maar ik vind vlees veels te lekker om vegatarier te worden.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 12:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-11-2005 @ 11:26 :
probleem van vegetarische boterhamworst en dergelijke is dat het helemáál niet smaakt zoals vlees
Ik heb wel een keer hele goede vegetarische leverworst gegeten, het verschil was nauwelijks te merken. Maar goed, daar betaal je meer voor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 12:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-11-2005 @ 12:07 :
Ik ben helemaal geen vegatarier, maar heb laatst wel wat vleesvervangers op en vond het best smaken. Maar ik vind vlees veels te lekker om vegatarier te worden.
Wat een reden
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:15
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-11-2005 @ 18:10 :
[B]Het eten van vis of niet-vegetarische kaas als vegetariër vind ik zo
Dat zijn geen vegetariers... maar pescotariers of flexitarier.


Als iemand vraagt wat ik eet als veganist zeg ik altijd: alles wat jij ook eet alleen de veganistische variant.. simpel toch.. alsof vegetariers/veganisten niets kunnen eten... ze kunnen vanalles en nog wat eten.. alleen de vegetarische/veganistische variant er van dan.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:21
Verwijderd
Flexitariër. Die kende ik nog niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2005, 13:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik koop zelden burgers oid, ik doe alles met quorn oftofu of seitan etc. De ene keer in de wok, door de paghettisaus of in ovenschotels.
Verder werk ik met mijn vriend 2x per week het kookboek af van voor naar achteren en maken dus bv. wortellasagne of koriander-pistache rijst salade etc. We proberen altijd afwisselend te koken.

Ik hoor wel eens mensen zeggen dat het ze zo lastig lijkt om zonder vlees te moeten koken

Je gaat veel gevarieerder eten als je het goed doet
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:56
Maharani
Maharani is offline
Veel koken met linzen, peulvruchten, noten, tofu, paneer (indiase kaas).

Die burgers van de AH vind ik ook wel lekker soms.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:01
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik vervang gewoon eht vlees door iets vegetarisch, dus bijvoorbeeld aardappels, groente & vegaschijf. Of kip tandoori zonder kip maar met vegetarische stukjes. Niet speciaal groentetaarten en zo.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:14
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Ik ben ook al 10 jaar vegetariër ofzo, bij mij thuis eet de rest vlees behalve ik dus.
Meestal bak ik een vegaburger bij groente en aardappelen. Of maak ik pasta met quorn
Verder niets speciaals ofzo.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 18:41
niene
niene is offline
Ik ben niet vegetarisch maar maak sávonds wel vaak een maaltijd zonder vlees/vis/kip oid..
vaak maak ik een pasta met groenten ( courgette, knoflook, sjalotje) en daardoor heen een tomaat mascarpone sausje uit zo'n potje van bertolli of grand italia en dan mozzarella erover heen..... SUPER lekker
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-11-2005 @ 13:01 :
Ik vervang gewoon eht vlees door iets vegetarisch, dus bijvoorbeeld aardappels, groente & vegaschijf. Of kip tandoori zonder kip maar met vegetarische stukjes.
Stukjes wat?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-11-2005 @ 09:19 :
Stukjes wat?
waarschijnlijk bedoelt ze quornstukjes of valess blokjes of een van de tien soorten 'vegetarische roerbakblokjes' die er bestaan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 23:35
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
deze maand al 11 jaar vegetarier

toen ik nog thuis woonde maakte mijn moeder elke dag een spciaal pannetje, maar toen waren er nog niet zoveel vegetarische produkten als nu, dus at ik veel bonen en af en tie zo'n burger
ik maak voor mezelf met groentes en aardappels inderdaad gewoon een burger, meestal spinazieburger van de AH, zoo lekker!!
door de pasta's en andere wokgerechten ofzo doe ik vegetarisch gehakt(tofu) of vegetarische nasiblokjes
Albert Heyn heeft erg veel keuze nu tov een paar jaar terug, en heb alles al es uitgeprobeert en weet nu precies wat ik lekker vind

de vegetarische boterhamworst vind ik goed tee ten, maar zal wel de enige zijn . De vegetarische paté hebben ze in 3 smaken dacht ik en zijn ook erg lekker voor op brood
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:35
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-11-2005 @ 00:35 :
deze maand al 11 jaar vegetarier

gefeliciteerd schat


ik eet vaak rijst/couscous met roerbakgroenten en soja/teriyaki saus.
Verder veel noodles/mie met oesterzwammen/champignons en sugersnaps en cashewnoten (erg lekker!!).
Vaak nog wat tofu/vega gehakt erdoor.

En daarnaast gewoon vega pizza's, aardappels/groenten/vega burger etc etc.

keus zat
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:12
Verwijderd
Ik ben al mijn hele leven vegetariër, dus ik zou juist niet weten hoe ik mét vlees zou moeten koken...
Tja, ik eet wat iedereen hier al opnoemt, hoewel ik niet zo happig ben op al die vleesvervangers, ik eet liever twee keer zoveel groente. Een stukje brie/camembert in bladerdeeg gevouwen (in oven bakken) vind ik wel erg lekker.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 13:54
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Ik ben ook al geen hardcore vegetarier, maargoed...
Soms vleesvervangers zoals tofu, veel groente, fruit en rijst/pasta en diverse soorten brood. Ter garnering noten, kruiden, kaas etc. Erg lekker allemaal! Veel vrienden van mij zijn veganisten, maar dat is toch wel een behoorlijke stap extremer. Daarnaast ook nog eens straight edge...Hard leven!
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2005, 22:48
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 16-11-2005 @ 14:54 :
Ik ben ook al geen hardcore vegetarier, maargoed...
Soms vleesvervangers zoals tofu, veel groente, fruit en rijst/pasta en diverse soorten brood. Ter garnering noten, kruiden, kaas etc. Erg lekker allemaal! Veel vrienden van mij zijn veganisten, maar dat is toch wel een behoorlijke stap extremer. Daarnaast ook nog eens straight edge...Hard leven!
Dat is idd wel heel extreem ja, vind ik ook eigenlijk vrij lastig ivm bij vrienden eten enzo, als je dan veganist bent. Moet je alle verpakkingen lezen of er geen bepaalde E nummers in zitten enzo... dat gaat mij te ver.

Ken je het fenomeen "fruitariërs" ook?
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:55
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik denk dat als er een veganistje bij mij zou komen eten, ik hem maar gewoon om een recept +boodschappenlijstje zou vragen, weet je iig zeker dat je niks fout doet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:13
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-11-2005 @ 23:55 :
Ik denk dat als er een veganistje bij mij zou komen eten, ik hem maar gewoon om een recept +boodschappenlijstje zou vragen, weet je iig zeker dat je niks fout doet

hahaha ja inderdaad, maar ik bedoel hoe moet dat dan als je een keer uit eten gaat in een "normaal" restaurant? Ik neem aan dat niet iedereen die je kent dan veganist is, als veganist zijnde. Lijkt me echt te moeilijk allemaal.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Tsu schreef op 17-11-2005 @ 23:48 :
Ken je het fenomeen "fruitariërs" ook?
Ja, dankzij Notting Hill
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik eet al zes jaar vegetarisch denk ik...

Mn moeder maakt zelf bonenpaté, heel lekker! Dat smeer k dan op brood voor school. En dan 's avonds een keer per week een eitje, verder zo'n AH burger of bonen (bonensoep, mexicaanse bonenschotel, e.d.)
*slurp*
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 14:42
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Citaat:
Tsu schreef op 18-11-2005 @ 00:13 :
hahaha ja inderdaad, maar ik bedoel hoe moet dat dan als je een keer uit eten gaat in een "normaal" restaurant? Ik neem aan dat niet iedereen die je kent dan veganist is, als veganist zijnde. Lijkt me echt te moeilijk allemaal.
Maoz doet het altijd goed! Verder moeten zij niet bij jou komen eten, maar andersom! Zit het tenminste altijd snor.
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 21:48
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 18-11-2005 @ 10:45 :


Ja, dankzij Notting Hill
hahaha
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 21:49
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
flyaway schreef op 18-11-2005 @ 14:57 :
Ik eet al zes jaar vegetarisch denk ik...

Mn moeder maakt zelf bonenpaté, heel lekker! Dat smeer k dan op brood voor school. En dan 's avonds een keer per week een eitje, verder zo'n AH burger of bonen (bonensoep, mexicaanse bonenschotel, e.d.)
*slurp*
Hey geef mij dat recept eens van die bonenpathé
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 21:50
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 18-11-2005 @ 15:42 :
Maoz doet het altijd goed! Verder moeten zij niet bij jou komen eten, maar andersom! Zit het tenminste altijd snor.

hahaha ja inderdaad dat kan ook ja, maar dat is ook wat als je altijd bij diegene gaat eten. Toch ook wel eens leuk om buiten de deur te eten en dat er dan voor je wordt gekookt?
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:30
Verwijderd
Op zich is een keer veganistisch koken helemaal niet zo ingewikkeld als je maar gewoon zelf alle ingrediënten kiest (dus geen kruidenmixen enzo gebruikt). Dan hoef je er niet op te letten of een bepaald e-nummer wel acceptabel is, want dan zitten uberhaupt nergens e-nummers in.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:48
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 16-11-2005 @ 14:54 :
Ik ben ook al geen hardcore vegetarier, maargoed...
Soms vleesvervangers zoals tofu, veel groente, fruit en rijst/pasta en diverse soorten brood. Ter garnering noten, kruiden, kaas etc. Erg lekker allemaal! Veel vrienden van mij zijn veganisten, maar dat is toch wel een behoorlijke stap extremer. Daarnaast ook nog eens straight edge...Hard leven!
Nee dat bekijk je nu vanuit je perspectief.. Maar veganisme en straight edge leven is niet zo moeilijk hoor. Zoals ik altijd zeg is de omgeving om de personen heen die het er moeilijker mee hebben dat je zo leeft.

Wat ik eet als veganist? Taart, koekjes, gefrituurde snacks, etc.. alleen gewoon de veganistische variant.. genoeg keuze dus.. en toch wel stukken gezonder vaak..
Ik heb er geen problemen mee en als je gewoon aangeeft van te voren bij een feest ofzo dat je veganist bent.. dan kan men dat regelen.. of stel voor dat je zelf iets meeneemt of maakt. Zo een groot probleem is dat niet hoor.. en als men niet moeite wilt doen, dan neem ik zelf wel wat mee.
Daarnaast is er heel wat te vinden in de gewone supermarkt qua veganistische dingen hoor. Als je gewoon aangeeft wat wel.. is er niets mis mee. Er is zelfs een veganistische pizza te koop nu bij AH.. naast allerlei koekjes, tussendoortjes en drinken wat geschikt is voor veganisten.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:52
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Tsu schreef op 18-11-2005 @ 00:13 :
hahaha ja inderdaad, maar ik bedoel hoe moet dat dan als je een keer uit eten gaat in een "normaal" restaurant? Ik neem aan dat niet iedereen die je kent dan veganist is, als veganist zijnde. Lijkt me echt te moeilijk allemaal.
Van te voren bij restaurant aangeven dat er veganisten zijn en wat die wel mogen en niet..
Of ter plekke aangeven wat wel en niet... en anders vragen of ze een doodgewone wortel hebben...
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 20:48
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Citaat:
TechXP schreef op 19-11-2005 @ 19:48 :
Nee dat bekijk je nu vanuit je perspectief.. Maar veganisme en straight edge leven is niet zo moeilijk hoor. Zoals ik altijd zeg is de omgeving om de personen heen die het er moeilijker mee hebben dat je zo leeft.
Haha, welnee man! Het zou voor mij lastig zijn om straight edge te zijn. Zij hebben er uiteraard absoluut geen moeite mee! Gast, zo een keuze maak je niet voor niks.
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 21:11
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 19-11-2005 @ 21:48 :
Haha, welnee man! Het zou voor mij lastig zijn om straight edge te zijn. Zij hebben er uiteraard absoluut geen moeite mee! Gast, zo een keuze maak je niet voor niks.
Nee, daarom.. dat is dan toch vanuit jouw perspectief? En als je de keuze maakt om zo te leven.. dan kies je dat ook al zou het lastig zijn.. het is een principiele keuze natuurlijk.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.