Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 10:52
Hockey-freak99
Hockey-freak99 is offline
Ik ben vroeger door mijn ouders lid gemaakt van de plaatselijke hockeyclub......mijn ouders deden dat omdat ze hockey een leuke sport vonden....En omdat mijn ouders beide hebben gehockeyd

Hoe zit dat bij jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 11:16
Thomas
Thomas is offline
Ik speel geen hockey, maar ik ben wel van mening dat jouw ouders je lid hebben gemaakt om de verkeerde redenen. Vind je het wel een leuke sport dan? Anders moet je gewoon iets anders gaan doen.

Ik speel waterpolo en dat ben ik eigenlijk direct nadat ik mijn B diploma had gehaald gaan doen. Ik heb bij verschillende clubs gespeeld en nu speel ik weer bij de club waar alles vroeger begon. Het bevalt me nog steeds en in eerste aanleg was het mij eigen keuze.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:50
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: Ik heb je topictitel iets aangepast, omdat hij mij zo beter bij het algemene onderwerp past.

Waarom ben ik vroeger bij de voetbal gegaan? Niet omdat mijn papa dat gedaan had, maar omdat ik dacht dat het leuk was, en weinig andere sporten kende.
waarom heb ik aan poolbiljart gedaan? Omdat het leuk is, zeker niet omdat mijn ouders dat gedaan zouden hebben.

Mijn ouders vonden vroeger wel dat je moest sporten, maar als je dat niet deed, tja, dan was het zo maar, denk ik.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:53
Verwijderd
ik ben vroeger op voetbal gegaan omdat er toch veel vrienden er van mij op zaten en ik het zelf ook eens wou proberen. Ik begon het leuk te vinden en dus bleef ik maar op voetbal
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:15
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 19-04-2003 @ 12:53:
ik ben vroeger op voetbal gegaan omdat er toch veel vrienden er van mij op zaten en ik het zelf ook eens wou proberen. Ik begon het leuk te vinden en dus bleef ik maar op voetbal
zo ging het bij mij inderdaad ook..

heb ook nog een jaartje op tennis gezeten, maar moest toen van mijn ouders kiezen: voetbal of tennis (had nl. te druk), heb voor voetbal gekozen omdat toendertijd iedereen in de klas op voetbal zat.
__________________
ik groet u
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:18
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
waarom ga je op hockey? NOu misschien omdat je het leuk vind, zelfde als iemand op voetbal gaat

wat is dit voor topic
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:25
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
Anouck schreef op 20-04-2003 @ 16:18:
waarom ga je op hockey? NOu misschien omdat je het leuk vind, zelfde als iemand op voetbal gaat

wat is dit voor topic
beetje vage titel inderdaad, maar rest van topic gaat wel ergens over!
__________________
ik groet u
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:26
Roberto15
Roberto15 is offline
lijkt me trouwens wel interessant om iemand te horen zeggen dat hockey leuk is

waarom weet ik niet maar het zou mij erg grappig in de oren klinken
__________________
ik groet u
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik ben ooit op voetbal gegaan omdat het me leuk leek.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:13
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
mijn Vaderheeft vroeger gevoetbald ik ging op voetbal na het ek van 96 ik vond het toen schitterend om te zien en wilde er toen zelf ook op.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:41
Rob Z.
Avatar van Rob Z.
Rob Z. is offline
Toen ik een klein manneke was wilden mijn ouders dat ik op gym ging, ik heb het 4 jaar lang gedaan. Daarna koos ik zelf om op judo te gaan, maar dat vond ik toch alles. Nu zit ik al een lange tijd op basketball, en voor deze sport heb ik ook zelf gekozen.
Ik denk toch dat het goed is als je ouders ervoor zorgen dat je op een sport gaat als je klein bent, al moet je zelf wel een beetje kunnen kiezen welke sport. Ik vond de wijze waarop mijn ouders het hebben gedaan heel goed eigelijk.
Ben ik toch nog een keer positief over ze
__________________
De Britse premier is als mijn eigen stembesef, ik Blair al als ik praat dus laat staan als ik mijn stem verhef..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:32
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik ben gaan waterpoloen omdat ik het zelf wou, toen ik na diploma B een uitnodiging kreeg van de zwemclub.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Konijn schreef op 23-04-2003 @ 15:32:
Ik ben gaan waterpoloen omdat ik het zelf wou, toen ik na diploma B een uitnodiging kreeg van de zwemclub.
Offtopic: Waar speel je?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben dus toen ik klein was gaan voetballen, omdat ik voetbal de leukste sport vond en ja zoals bijna ieder jongetje in het dorp had ook ik toen maar 1 droom: een goede voetballer worden en in het Nederlands Elftal voetballen. Daarom dus... nou tis niet verder gekomen dan de D-jeugd toen vond ik het niet leuk meer, was te slecht

Toen ging ik op tennis, omdat ik vond dat ik over het algemeen individuele sport leuker vond dan teamsport. En in tennis was ik ook beter dan voetbal. Maar ik moest tennissen en trainen in een ander dorp omdat bij ons in het dorp geen jongere op tennissen zat. Ben nogal verlegen, maakte niet veel contact en omdat ik nogal rustig was vonden veel jongens me stom. Ben maar gestopt ermee, omdat ik er na verloop van tijd geen plezier meer in vond.

Nu zit ik een jaar op fitness. Ik heb me aangemeld, omdat op die fitnessschool veel van mijn vrienden zaten en ook mijn zussie. Iedereen is inmiddels gestopt ermee maar ik zit er nog steeds. Want er waren nog meer redenen waarom ik wilde fitnessen. Ik wilde bijvoorbeeld na 4 of 5 jaar weer eens een sport gaan doen, want mijn conditie was in die jaren flink achteruit gegaan. En ik wilde ook wat meer kracht hebben, zodat ik sterker werd. Ik zit er nog steeds, 2 avondjes per week beoefen ik het en vind het nog steeds leuk. Er is een periode geweest dat ik het minder leuk vond, maar dat kwam omdat ik toen veel te hard trainde. Nu doe ik het rustiger aan (in plaats van 20 minuten fietsen op laag niveau 10 minuten fietsen op hoog niveau) en vind ik het weer leuker. En ik heb cardio training, dus ik mag zelf bepalen wanneer ik kom. Best wel handig, dan dat je je aan een strak schema moet houden zoals bij voetbal (die en die dag trainen, die en die dag wedstrijden spelen), maar bij cardio mag je zelf bepalen wanneer je komt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:23
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ze hebben mij op hockey gedaan omdat, ja geen idee. ik deed geen sport en m'n ouders wilden dat ik een teamsport ging doen. Een vriendinnetje van mij toen ging ook op hockey.. en toen gingen we samen op hockey . Tsja, ik wist niet eens wat het was eigenlijk... maar het is echt niet zo dat ik VERPLICHT op hockey moest ofzo, als ik het niet leuk had gevonden had ik er echt niet mee door hoeven gaan! maarr, ik vind het nog steeds leuk
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:43
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Ik heb vanaf mijn negende gehockeyd (eerstejaars E) maar nu (zou 2e jaars B worden) ben ik eraf gegaan.
Ik ging erop omdat mijn hele klas erop zat (de meisjes iig) en omdat ik niet meer mee kon praten op school omdat ik niet hockeyde...
Nu ben ik eraf omdat ik het gewoon een rotsport vind, met vervelende teamgenoten en ik hoef (voorlopig) niet meer te hockeyen!!
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 00:10
PV
PV is offline
ik heb op schaken gezeten omdat mn vader dat goed kon en dat ons aanleerde etc..

en op volleybal ben ik door een foutje terechtgekomen..
ik wilde eigenlijk turnen, maar dat konden we (mn vader bracht me toen) niet vinden (de ruimte waar dat was...) en toen kwamen we bij de ruimte waar gevolleybald werd.. heb een les meegedaan op proef.. en toen vond k dat wel leuk ..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:02
Adrenaline
Adrenaline is offline
Mijn zus deed het een paar jaar, toen ik 5 of 6 was ben ik het ook gaan doen en ik doe het nog steeds
__________________
.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2003, 16:19
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Ik ben ook op hockey gegaan via mijn ouders. Het is niet echt zo dat mijn ouders me erop gezet hebben maar wel doordat mijn vader zelf ook hockeyt, de rest van de familie trouwens ook.
Het ging een beetje vanzelf.. ik ging vaak met hem mee, gewoon kijken. Toen ik oud genoeg was om een stick vast te houden deed ik dat ook.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:42
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Als klein jochie trapte ik 24 uur per dag tegen een bal aan, dus de keus was makkelijk, ik ging zo snel mogelijk op voetbal, ondanks dat beide ouders volleybalden. Heb onder lichte druk van mijn ouders toch een keer een proeftraining gedaan bij de volleybal toen, maar toen vond ik het nog niet leuk. Na op mijn 12e na een blessure gestopt te zijn met voetbal moest ik toch wat anders gaan doen, ben ik op toch maar weer gaan volleyballen en dat bevalt met heel goed!!! Doe het nu nog steeds en met veel plezier!!
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ehm... ik heb een heleboel sporten gedaan, en aan de meeste ben ik begonnen omdat vriendinnetjes erop zaten, of omdat het me gewoon leuk leek.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:42
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
mijn ouders hebben nooit gesport en zullen daar ook niet meer mee beginnen. ze hebben wel beweging genoeg gehad aan 4 kinderen.
ik heb gewoon judo gedaan omdat ik dat stoer vond klinken: een vriendin er mee voor warm gemaakt en hopla
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:40
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik speel voetbal omdat mijn vader me op mijn 6de verjaardag meteen naar de club sleurde om me in te schrijven. En sindsdien speel ik voetbal.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:36
klasse
klasse is offline
hockey is leuk,
rennen+scoren+techniek+veel kennissen/vrienden=leuk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:28
Luego
Luego is offline
Citaat:
klasse schreef op 07-12-2003 @ 19:36:
hockey is leuk,
rennen+scoren+techniek+veel kennissen/vrienden=leuk
dat heb je bij wel meer teamsporten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2003, 23:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 08-12-2003 @ 21:28:
dat heb je bij wel meer teamsporten
Yup, en teamsporten zijn leuk

Ik heb toen ik nog op de basisschool zat eerst aan zwemmen (idee van ouders) en volleybal gedaan, maar daar ben ik mee gestopt toen ik naar 't middelbaar onderwijs ging, toen had ik aan de lessen LO en de 32km/dag fietsen wel genoeg.

In 2000 ben ik begonnen met (cardio)fitnessen, en dat heb ik een beetje af en aan gedaan. Ook heb ik nog een tijdje aan Kenpo Karate gedaan, maar die lessen waren te kort. Nu loop ik hard, hockey ik, en fiets ik naar m'n werk, zo'n 24km/dag. Omdat ik 't gewoon leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.