Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2004, 14:30
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Nou..?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 14:32.
Advertentie
Oud 03-10-2004, 14:44
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
- Gedouched om 10:00
- Gewerkt van 11:00 tot 15:00
- Groot brok kaas opgegeten.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 03-10-2004, 14:44
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
net gegeten, ook een essentieel onderdeel van je lifestyle

en ze speelden best ok, ik heb ze al wel een aantal x gezien maar het was best blok 1a trouwens ook
Oud 03-10-2004, 14:48
Verwijderd
wakker geworden,naar de wc gerend,overgegeven
mezelf ziek gevoeld,mijn kamer een beetje opgeruimd,mensen gemaild,mijn kledingkast uitgeruimd,mijn papa en broertje blij gemaakt met kleding die ik nooit meer aandeed,besloten dat ik naar soulwax ga.
dat was het.
Oud 03-10-2004, 14:49
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 03-10-2004 @ 15:48 :
wakker geworden,naar de wc gerend,overgegeven
mezelf ziek gevoeld,mijn kamer een beetje opgeruimd,mensen gemaild,mijn kledingkast uitgeruimd,mijn papa en broertje blij gemaakt met kleding die ik nooit meer aandeed,besloten dat ik naar soulwax ga.
dat was het.
beterschap, ziek zijn is niet leuk
ik ben net ook weer beter
Oud 03-10-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 03-10-2004 @ 15:49 :
beterschap, ziek zijn is niet leuk
ik ben net ook weer beter
thnks,overigens doe ik nu ook een poging om huiswerk te maken,maar dat wil allemaal niet zo...
Oud 03-10-2004, 14:56
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
- Boek (samenzwering van idioten ) uitgelezen in bed tijdens mijn ontbijtje
- Kleding uitgezocht voor m'n vakantie (Tunesië)
- Kleding gewassen
- Kleding in de droger
- Geluncht met lekkere wraps van gisteravond
- Nog meer wassen
- Nog meer drogen
- Opruimen

Saaaaaaaai, maar nuttig

Straks in bad en naar m'n vriend.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 03-10-2004, 14:57
Verwijderd
mn vriend afgezet bij de trein
toen naar de winkels en god wat was het druk
toen thuis genikst.
net een telefoontje van school dat mn stage me weg wil haha dus daar ben ik nu weg en morgen moet ik iets nieuws gaan zoeken.
Oud 03-10-2004, 14:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
ontbeten met een katerrrrrr en met quiche
geluncht met cashewnoten en nachos
nu weer honger dus ik ga weer snacken

vanavond weer eens de stamkroeg opzoeken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-10-2004, 15:00
Verwijderd
brak zijn en young ones kijken
Oud 03-10-2004, 15:03
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-10-2004 @ 16:00 :
young ones kijken

"Can you keep it down, I'm trying to watch Bastard Squad!"
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 03-10-2004, 15:04
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Radiohead geluisterd en nu ben ik Animal Farm aan 't kijken.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 03-10-2004, 15:05
Verwijderd
- Lam in bed hangen met mijn wederhelft
- Douchen
- Kop enorm hard stoten aan de douchekraan
- Ontbijten met worstebroodjes en cake en sinasappelsap
- Vriendin naar huis brengen
- Lam hangen achter de computer en druiven eten
Oud 03-10-2004, 15:12
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
niks
Oud 03-10-2004, 15:21
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
wakker geworden met een kater
ontdekt dat mijn verkoudheid veel erger is geworden
cd´s ingevoerd
geforumt
__________________
Boe.
Oud 03-10-2004, 15:36
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
wakker gemaakt door 't broertje met de boodschap dat ie moest voetballen en dat ik chauffeur moest spelen.
daar heen gegaan met brak hoofd, en dus niet nodig.
Weer naar huis. Pannenkoeken gegeten.
Weer in bed gaan liggen onder het motto ik ga leren.
Net wakker geworden.
Boeiend.
__________________
Freak me baby
Oud 03-10-2004, 15:52
Verwijderd
wakker geworden met een lichte kater
het kleine katje de buurt laten verkennen
voor het eerst auto gereden!
btje computeren
Oud 03-10-2004, 16:00
Verwijderd
zonet animal farm gekekn, wat een vette film.
als ik es meer tijd heb ga ik boeken lezen
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 16:44
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben heel erg verdrietig, want nou gewoon. En nou wil ik eigenlijk vanavond nog thuis blijven zodat ik the oc kan zien, maar aan de andere kant wil ik heel graag over een uurtje de trein terug naar Antwerpen nemen zodat ik weer rondjes door de stad kan lopen. <3 Dilemma's.
Oud 03-10-2004, 16:50
Verwijderd
wat een zwaar leven heb je kontie
Oud 03-10-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 03-10-2004 @ 17:50 :
wat een zwaar leven heb je kontie
nou ik zit ook flink in dubio
of vanavond bankhangen, of rondjes lopen in amsterdam
huuuuuu wat zal het worden
Oud 03-10-2004, 16:52
Konstantine
Konstantine is offline
Omg
Oud 03-10-2004, 16:53
Verwijderd
wow jij wint het
Oud 03-10-2004, 17:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 03-10-2004 @ 17:44 :
Ik ben heel erg verdrietig, want nou gewoon. En nou wil ik eigenlijk vanavond nog thuis blijven zodat ik the oc kan zien, maar aan de andere kant wil ik heel graag over een uurtje de trein terug naar Antwerpen nemen zodat ik weer rondjes door de stad kan lopen. <3 Dilemma's.
o.c. (laten) opnemen ?
Oud 03-10-2004, 17:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb mars attacks en een of andere animatie-film gekeken vandaag. en wat muziek gedownload.
lekker productief weer.
Advertentie
Oud 03-10-2004, 17:36
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
opgestaan, brood ontdooid, brood gegeten, naar het feyenoordstadion gefietst, gewerkt, weer teruggefietst en gegeten.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 03-10-2004, 17:38
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 03-10-2004 @ 17:44 :
Ik ben heel erg verdrietig, want nou gewoon. En nou wil ik eigenlijk vanavond nog thuis blijven zodat ik the oc kan zien, maar aan de andere kant wil ik heel graag over een uurtje de trein terug naar Antwerpen nemen zodat ik weer rondjes door de stad kan lopen. <3 Dilemma's.
The OC? in Belgie? op welke post dan?
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 03-10-2004, 17:52
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-10-2004 @ 18:38 :
The OC? in Belgie? op welke post dan?
Ben nu in Nederland, als the oc ook in Belgie kwam zou het geweldig zijn.
Oud 03-10-2004, 18:04
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisterochtend/middag met ouders in rotterdam gewinkelt.. daarna platenspeler uit de schuur getoverd en in mn kamer gezet die ik meteen besloot om te bouwen. Gegeten, gedoucht en door de regen naar vriendje gefietst. Spullen gedumpt daar, naar de pelicaan gegaan wat wel gezellig was, bij vriendje geslapen & te laat wakker geworden waardoor ik nu druk aan het huiswerken ben.
Oud 03-10-2004, 19:00
Verwijderd
feesje van een vriend van me
op de ns gescholden
stomme film gekeken

Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 19:47.
Oud 03-10-2004, 19:13
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
koekjes schreef op 03-10-2004 @ 20:00 :

op de ns gescheld
omg dit is best erg. nooit van gescholden gehoord?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-10-2004, 19:31
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
gisteravond naar regiofinale van de grote prijs van nl geweest in den bosch want een vriend + band moesten optreden. die hebben ze gewonnen dus nu zijn ze door naar de finale
kwam ik vannacht laat van thuis, wilde daarom vanmorgen uitslapen, niet gelukt ben om 9 uur uit verveling de badkamer gaan poetsen en heb appelflappen gebakken , oude platen gedraaid van wham, supertramp etc.
vanmiddag naar roermond geweest, gewinkeld maar nix gekocht.
naar huis, shoarma besteld en nu muziek luisteren + forummen.
Oud 03-10-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-10-2004 @ 20:13 :
omg dit is best erg. nooit van gescholden gehoord?
dat zag ik nu ook ik was maar half aan het kijken wat ik typte
Oud 03-10-2004, 19:58
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
hahaha

ok:

Tot twaalf uur en ik werd wakker gebeld en gefeliciteerd werd dat ik een maand wat had met mn vriendin. Alsof ik het niet wist, en ik nog lekker tijd had om uit te slapen. Maar wel leuk though.
Toen heel brak naar de douche gelopen met overal spierpijn (en een gat in mn hoofd van mn werk). lekker ontbeten, Boys dont cry gekeken. Met de bedoeling dat ik ging leren voor mn toetsweek naar boven gelopen. Toen kwam ik een computer tegen en tot het avond eten gecomputerd. Na het avondeten geleerd. The OC gekeken en besloten dat ik dat niet meer kijk omdat ik dan mijn eigen leven niet boeiend genoeg meer vind. En verder geleerd en nu zit ik hier. zonder mn vriendin want die kon niks doen. Morgen maar vieren dan..
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 03-10-2004, 20:13
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Mijn kater uitgeslapen tot 17.30 ..
Ben wel genezen van mijn enorme keelpijn, lang leve alcohol..
Lui gedaan, gedouched, gegeten..
Muziek geluisterd en daarna lekker Chinees en Indonesisch eten naar binnen gewerkt...
Nu met half ook Lethal Weapon 4 aan het kijken..
__________________
bla
Oud 03-10-2004, 21:09
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Is er dan niemand naar de kerk geweest
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 21:10
Susanne
Susanne is offline
hoi gisteren was mijn broer jarig en mijn vader en nicolette waren er maar vandoor gegaan en mijn broer kan alleen vieze koffie zetten dus toen was ik koffiezetter

er waren de hele dag door een beetje mensen op visite, 's avonds kwamen huisgenoten en vrienden etc etc dus toen hoefde ik geen koffie meer te zetten.. de vrienden van mn broer <3

euhm rond 12 gingen we uit naar de discotheek waar ik werk en dat was wel leuk ik heb alleen heel veel drank over me heen gehad en ik moest betalen om binnen te komen?? fuckers
ohja toen ging ik martini halen zegt die domme lul die niet kan tappen "kan je je legitimereuuuh???"

vanmiddag mijn tas ingepakt want morgen ga ik op werkweek mee naar apeldoorn als mentrix

vnvnd naar de kerk geweest met bob en we hebben ene punt achter onze relatie gezet om het maar even netjes uit te drukken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 03-10-2004, 21:17
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik kwam veel te vroeg uit bed rollen en toen was er iets op bezoek gekomen wat ik helemaal niet leuk vond en toen heb ik mn hele kamer op zitten ruimen en daarna ging ik muziekjes luisteren en huiswerk maken en tv kijken en zometeen weer.
ow en er was een spin in de gang en die hebben we doorgespoeld en ik heb m meteen een boodschap nagestuurd dat zal m leren
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-10-2004, 21:29
Verwijderd
ik heb het hele weekend gesext, werkelijk waar

Nu bak ik brownies en kijk ik verlekkerd naar de maite webcam
Oud 03-10-2004, 21:29
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Miles schreef op 03-10-2004 @ 16:04 :
Radiohead geluisterd en nu ben ik Animal Farm aan 't kijken.

hmm, ik heb m ook gezien maar vond het maar niks, de tekenfilm was echt veel gaver.

ik heb vanochtend vaste prik de vila gekeken met eefje wentelteefje deze week hihi,m en de gebakken mannetjes, die zijn leukkk en daarna een docvu over Björk met Thom Yorke. Daarna begonnen met mijn kamertje opruimen maar dat schoot niet op want ik kwam allemaal tijdschriften tegen die ik al een tijd niet meer gelezen had. nou, daar ben ik dus de hele middag mee bezig geweest, en toen kwamen mijn broers want we gingen lekker eten, gebakken appelschijven en duitse aardappels uit de oven met gepofte kastanjes en speklapjes en kool en spruitjes, yummie en nu ben ik met mijn huiswerk bezig maar ik ga zo slapen ik heb een veel te luie leefstijl
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 03-10-2004, 22:01
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Om 11 uur moest ik hockeyen met de dames1 en toen heb ik voor het eerst dit seizoen gewonnen .
's Middags naar WorldPressPhoto gegaan en het viel best wel tegen maar nu heb ik tenminste al 1 CKV-opdracht af.
Rest van de middag op internet rondgehangen en een heleboel mensen gebeld. En toen net heb ik HankmcCrank weer gezien en dat was uiteraard weer zeer leuk en nou voel ik me verward en net niet verliefd.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-10-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-10-2004 @ 22:17 :
ow en er was een spin in de gang en die hebben we doorgespoeld en ik heb m meteen een boodschap nagestuurd dat zal m leren
lol
Oud 03-10-2004, 22:08
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ziek geweest en lj vervloekt
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 03-10-2004, 22:09
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
werken van 10:00 - 18:00. voor de verandering een keer niet met een kater aan het werk geweest. de dag duurde wel enorm lang zo nuchter. volgende zondag maar wel enorm brak bezig zijn.
daarna thuis gaan chillen voor de buis voor de verandering. zometeen huiswerk maken en natuurlijk pr0n downloaden

lekker lauw, lekker los :>
Oud 04-10-2004, 10:31
Verwijderd
gisteren kwam raoul langs en hebben we gechilled met heertog, wiet, vice city, films en cartoons toen om een uur of 2 ging hjij weg en ik ging voor de verandering eens vroeg slapen dus ging vlak daarna naar bed maar ik kon niet goed slapen en heb enorm vaag gedroomd over boten die vlogen en the red hot chili peppers met diaree heel erg brakke nachtrust gehad dus en nu brak wakker geworden en straks van 13:00 tot 22:00 uur werken
Oud 04-10-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 03-10-2004 @ 22:29 :
hmm, ik heb m ook gezien maar vond het maar niks, de tekenfilm was echt veel gaver.
Oud 04-10-2004, 14:06
Verwijderd
Naar school geweest voor weer 20 min een suffe bespreking, daarna gefrustreerd de stad in gegaan en nieuwe kleren gekocht
Toen ik thuiskwam moest ik van mn ma naar de apotheek, zeur zeur ruzie vooruit toch gegaan. Nu ben ik thuis en vanavond moet ik werken

Wat een kutdag. Maandagen.. ze worden alleen leuk als je nieuwe kleren koopt en dan zelfs nog niet echt
Oud 04-10-2004, 14:28
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
zaterdag had ik mn partijtje en dat was leuk totdat er een giant burenruzie ontstond
toen gingen we uiteindelijk swingen in de silly tot half 6
en toen was ik vet moe en toen werd ik smorgens wakker gebeld door mn zus .zondagmiddags ging ik richting Ede om daar te eten en met mn neefjes te spelen.
Savonds ging ik met mn zus mee naar Almere om bij haar te slapen en ik moest vanmorgen extreemkutvroeg op en ik was sjacherijnig.Toen heb ik de trein naar Den haag gepakt en kwam ik hier om 10 uur aan en ik moest eigenlijk naar school vanmiddag maar ik ben in slaap gevallen.
Oud 04-10-2004, 14:36
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Uhm tot nu toe naar school gegaan en in de bus onderweg naar school stonden we heel lang stil met de bus omdat er een oud vrouwtje was gevallen en die had een hersenschudding en een gat in der hoofd en toen kwam een ambulance en politie en de ambulance bracht het oude vrouwtje naar het ziekenhuis . Best eng allemaal. Dus was ik te laat op school. En nu ben ik weer terug en zit ik een beetje te computeren.
Oud 04-10-2004, 15:13
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Verslapen (wanneer niet?), paar uur les gehad en toen naar de stad gegaan. Voedsel gekocht en eigenlijk niks gedaan. Dadelijk ga ik zogenaamd muzikaal doen met mijn saxofoon en vanavond zie ik Rolf weer .
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hyves
kdl2010
4 08-08-2010 22:12
De Kantine He, nog geen nieuw topic. Wat saai #717
Verwijderd
500 12-10-2009 20:49
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het spel der liefde?
clubje
7 10-09-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.