Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2001, 15:39
nicolley
nicolley is offline
hoi.ik ben nu 16 en nog niet ongesteld..
mijn moeder zegt dat als ik met de kerst nog niet ongesteld ben naar de dokter moet gaan!
heeft iemand daar ervaring mee?
wat gaan ze doen?
is 16 erg laat?
aub een reactie ben beetje wanhopig!
xxx Nicole
__________________
kusjesvannicole
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 15:42
LovelyOne
LovelyOne is offline
het verschilt heel erg bij meiden wanneer ze ongesteld worden de een word t op dr 11e de ander op dr 16e, je kan t wel een beetje merken aan je afscheiding of het eraan zit te komen.
maak je er maar niet te druk om als t goed is komt t vanzelf.
en even naar de dokter als t met de kerst nog niet is geweest is misschien wel een idee, maar maak je niet zenuwachtig, stress kan ook een factor zijn waardoor je (nog) niet ongesteld word....suc6 ermee!

* MIJN 500ste POST JIPPIE !!! *

[Dit bericht is aangepast door LovelyOne (06-11-2001).]
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 16:43
Als je op je 16e nog niet ongesteld bent geworden, word er meestal aangeraden naar de dokter te gaan. Het is dus inderdaad erg laat, maar maak je niet meteen zorgen. De een krijgt het nu eenmaal later als de ander. Wanneer heb je je groeispurt gehad?

Cat

*mijn 6486e post... jippie *
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 17:45
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ben er blij om, zou ik zeggen, je moet het nog lang genoeg zijn
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 19:51
miep
Avatar van miep
miep is offline
hai ik snap dat je het vervelend vindt dat je nog niet ongesteld bent geweest. ik was het zelf heel vroeg, en geloof me, dat wasook geen pretje. maar dat heb je waarschijnlijk al vaag genoeg gehoord. je moet eens aan je moeder vragen hoe oud zij was dat ze ongesteld was, als zij het bij.v ook pas op d'r 16de werd, is het niet zo vreemd dat jij het ook nog niet bent.

je kan natuurlijk ook zwanger zijn... maar dat lijkt me niet? of heb je onlangs seks geahd??

maargoed als er verder geen reden voor is dat je nog niet ongesteld bent dan is het echt niet vreemd om even bij de dokter langs te gaan, wat hij zal doen weet ik niet, misschien alleen wat vragen stellen, wees in ieder geval niet bang, het is misschien vervelend, maar dan ben je er maar vanaf, en weet je waar je aan toe bent. hoogstwaarschijnlijk zegt ie gewoon van "je zult het eerdaags worden"

je kunt idd ook kijken naar de rest van je lichaam, heb je borsten, breedere heupen, of heb je dat ook nog allemaal niet, dan ben je dsu gewoon wat later in de (lichamelijke) ontwikkeling. en ook kun je kijken of je al veel afscheiding hebt, want als dat al meer wordt, dan is de kans ook groter dat je binnekort ongesteld wordt.

nou sterkte iig!

miep
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 19:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ben je tenger gebouwd? Vaak worden mensen die tenger gebouwd zijn, later ongesteld dan mensen die minder tenger gebouwd zijn. Maar het lijkt me geen kwaad kunnen om eventjes naar de dokter te gaan.

dit is BTW mijn 299e post, nog 101 te gaan voor de sig

[Dit bericht is aangepast door snoopy/mamo (10-11-2001).]
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 14:38
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ben je tenger gebouwd? Vaak worden mensen die tenger gebouwd zijn, later ongesteld dan mensen die minder tenger gebouwd zijn.

[Dit bericht is aangepast door snoopy/mamo (10-11-2001).]
Zegt mijn moeder ook altijd. Ik ben nu bijna 15 en ook nog niet ongesteld...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:14
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Een vriendin van me werd ook pas op haar 16,5e ongesteld. Ze zat er ook altijd erg mee, maar er bleek dus helemaal niets mis te zijn. Waarschijnlijk wordt je binnen niet al te lange tijd nog wel ongesteld. Waren je moeder of (eventuele, ik weet niet of je ze hebt) ook laat ongesteld?
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 17:15
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Als je voor je 18de nog neit ongesteld bent, is er weinig aan de hand. Als je 18 bent en nog neit ongesteld zou ik wel ff naar de dokter gaan
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 07:58
nicolley
nicolley is offline
hoi,bedankt voor
jullie antwoorden,ik zal even wat antwoorden geven op vragen
-ja ik ben tenger gebouwd(39kg)
-ik heb nu cup A
-nog haast geen heupen
-en ik heb nu denk ik de groeispurt.
__________________
kusjesvannicole
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 14:10
Mariah
Mariah is offline
16 is wel aan de late kant, maar volgens mij hoef je je geen zorgen om te maken, geloof me, het komt vanzelf wel, en dan duurt het weer 35 jaar voordat het stopt, dus geniet er nog maar even van...
__________________
love&kisses
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 16:08
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Als je op je 16e nog niet ongesteld bent geworden, word er meestal aangeraden naar de dokter te gaan. Het is dus inderdaad erg laat, maar maak je niet meteen zorgen. De een krijgt het nu eenmaal later als de ander. Wanneer heb je je groeispurt gehad?

Cat

*mijn 6486e post... jippie *

hahaha okeej jij wint
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Nog niet ongesteld
Lisa1414!
3 07-05-2016 23:19
Lichaam & Gezondheid na 1,5 nog niet ongesteld
Moniquee12
1 20-04-2014 14:48
Lichaam & Gezondheid nog niet ongesteld
onzeker1990
12 07-01-2009 11:28
Lichaam & Gezondheid Pil, donderdag gestopt nog niet ongesteld
Ostentation
4 12-03-2006 16:02
Lichaam & Gezondheid nog niet ongesteld
DiaNNe>!!!
12 05-09-2004 13:58
Lichaam & Gezondheid nog niet ongesteld, overtijd!! wat kan het zijn?
Fantôme
13 08-12-2003 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.