Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 10:55
Verwijderd
Dit zei een vriendin dus tegen mij Ik vond het een beetje gekke opmerking opzich en weet niet echt wat ik er mee moet doen.

De laatste tijd gaat het al niet echt lekker meer tussen ons. Het is niet meer zoals vroeger. Geen idee hoe het komt, ik denk een samenloop van omstandigheden.

Maar goed ik sprak haar gister dus en toen ging het erover of mijn diplomuitreiking nog gezellig was. Daarna waren er nog wat mensen hier iets komen drinken en ja het was gezellig. Alleen zij was er dus niet ze had die dag moeten werken van 10 tot 6 en was te moe om te komen . Ik vond het al een beetje stom verhaal, maar goed. De volgende dag hoorde ik van haar vriendje dat ze die dag daarna de hele dag vrij was geweest Dus ja eigenlijk vond ik het best wel lullig dat ze niet was gekomen. Ze was immers de dag daarna vrij!! Al was ze maar een uurtje gekomen, ze kon de volgende dag slapen zo lang ze wilde, en het was niet zomaar iets, maar toch wel mijn diplomuitreiking!!

Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik het best wel erg vond allemaal en dat, als haar vriendje weer eens tegen mij zegt hoe bang ze wel niet is om mij kwijt te raken, ik dat niet meer kan geloven! Ze doet er immers zelf heel weinig aan om mij niet kwijt te raken!

Maar goed toen zei ze dus dat ze mij allang kwijt was en dat dat niet haar schuld was, en toen was het gesprek over; ''doei''...

Ik vond het een beetje raar eigenlijk, maar heb ook geen zin om als haar trouwe hondje achter haar aan te blijven lopen. Maar van de andere kant, wij waren echt 12 jaar heel erg goed bevriend. Beter dan je zou denken na het lezen van dit verhaal. Kan het zo dat vriendschappen ineens niet meer werken?? Of hoe moet ik hier mee omgaan??

Sorry beetje lang zeur verhaal, maar toch lekker om mijn ei kwijt te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 11:01
Aguy
Avatar van Aguy
Aguy is offline
is er iets gebeurd ofzo? zij afstandelijker geworden, doordat ze een vriendje kreeg? ooit samen flief geweest op dezelfde jonge etcetc...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:07
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik herken het verhaal wel een beetje. Ik verhuisde zo'n 6 jaar geleden naar hier, en ik raakte bevriend met mijn overbuurmeisje. Thuis had ik altijd ruzie en daar waren ze met 6 kinderen en was t supergezellig. Dus ik zat heel vaak daar. We waren hartstikke goeie vriendinnen, gingen vaak naar de stad samen en zwemmen, dat soort dingen.
Toen gingen mijn ouders anderhalf jaar geleden uit elkaar en moest ik verhuizen. Ik woon nu een stuk verderop en zie haar maar heel weinig. Eerst kwam ik nog wel elke week daar langs, maar toen kreeg ik een vriend. Die woont vlakbij haar maar ik ging alleen naar hem toe. Mijn fout. Toen kreeg zij ook een vriend. Maar dat ging niet goed. Dus zij klaagde steeds tegen mij op msn daarover. T ging uit en ze had weer een nieuwe, en weer uit enz. enz. Een slet dus. Ik vond dat ze stom bezig was en dat zei ik ook. Maar ze wil me niet kwijt raken omdat ze verder niemand heeft. Haar moeder is 3 jaar geleden overleden en ze kan er met niemand over praten...
Mijn vriend kreeg ook ruzie met dr, maar na een paar maanden hebben we t uitgepraat. Zij kreeg 3 maanden terug een vriend die wél lief voor dr is (al die anderen deden t alleen voor de sex zeg maar) en nu knapt ze wel op.
Maar nog steeds zie ik haar heel weinig. Ik wil best langskomen maar zij werkt constant en heeft nooit tijd. Het schiet dus niet op. En als ik wel naar andere vriendinnen ga wordt ze jaloers en zegt ze "waarom kom je nooit bij mij langs?" Jah daar maakt ze t zelf toch naar??
Ik spreek haar tegenwoordig alleen nog op msn en dat is genoeg voor mij...

Beetje zinloos verhaal maar nu weet je iig dat ik net zoiets meemaak...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 03-07-2003 @ 12:01:
is er iets gebeurd ofzo? zij afstandelijker geworden, doordat ze een vriendje kreeg? ooit samen flief geweest op dezelfde jonge etcetc...
Ja zij heeft een vriendje en ik ook ja, dus het is logisch dat we elkaar minder zien. In het begin was ze wel erg jaloers op mij en mijn vriendje omdat we het zo leuk hadden en zij dat nooit had met haar vriendje.
Ze vond ook dat ik alleen nog maar tijd voor hem had, altijd als ze me belde was hij er ook en daar was ze ook een keer boos om Nou ja ik kan toch neit hem nooit meer uitnodigen omdat zij mss wel belt... En alleen maar tijd voor hem, ik zag hem en spreek altijd pas op het laatste moment met hem af, dus wil ze iets afspreken dan kan dat echt altijd!

Daarnaast leert en werkt ze (als verpleegkundige), en ze vindt het nogal zwaar. En ze heeft moeite met de onregelmatige diensten, en ze heeft het idee dat ze nooit meer iets leuks kan doen, terwijl je dit volgens mij wel gewoon heel goed kan ookal werk je onregelmatig.

Als ik een keer uitga met andere vrienden en ik vraag haar mee (dat doe ik altijd!), dan is er ook altijd wel iets; of ze is moe, of ze heeft een toets op school die week daarna, of ze moet werken, of ze heeft al iets anders te doen tsjaa dat schiet natuurlijk niet op!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Oh, ik herken dat wel. Ik zie een goede vriendin van mij nu ook nog maar zelden omdat we gewoon uit elkaar zijn gegroeid. Ik heb een paar dingen meegemaakt waar zij zich niet in kan verplaatsen en zij heeft een vriendje gekregen waar ze veel mee bezig is. Ik zou je vriendin even alleen laten, en afwachten. Je hebt toch goed aangegeven dat je het vervelend zou vinden als je dr kwijt raakt? Dan moet zij wat doen, niet jij, jij hebt alles gedaan wat je kon. Misschien komt het nog goed, zo niet, dan moet je accepteren dat sommige vriendschap niet voor altijd is en dat jullie misschien best nog vriendinnen kunnen zijn, maar dan niet meer zoals eerst.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:55
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik herken het verhaal ook goed maar juist omdat jullie zolang goed bevriend zijn veranderen jullie allebei erg... En misschien ben jij heel erg verandert en zij is nog een beetje als vroeger en dat heb jij zelf niet door.... Je kan vriendschap nooi dwingen dus ook al is het misschien kut maar je kan het proberen maar grote kans dat het niet lukt want iedereen is wie die is.... Je hebt nog genoeg andere vrienden toch?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-07-2003 @ 13:00:
Maar goed toen zei ze dus dat ze mij allang kwijt was en dat dat niet haar schuld was, en toen was het gesprek over; ''doei''...
Misschien is er door alle ruzies en meningsverschillen voor haar iets kapot gegaan wat niet te lijmen is en is ze daarom zo afstandelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 04-07-2003 @ 12:28:
Misschien is er door alle ruzies en meningsverschillen voor haar iets kapot gegaan wat niet te lijmen is en is ze daarom zo afstandelijk.
Nou uhm... er is eerder iets bij mij kapot dan bij haar! Zij heeft echt zo onwijs veel lullige dingen geflik de laatste tijd .
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-07-2003 @ 12:46:
Nou uhm... er is eerder iets bij mij kapot dan bij haar! Zij heeft echt zo onwijs veel lullige dingen geflik de laatste tijd .
Waarom wil je dan vriendinnen blijven?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 04-07-2003 @ 19:29:
Waarom wil je dan vriendinnen blijven?
Ja ik weet eigenlijk niet Mijn moeder vraagt dit ook vaak aan me. Ze zegt altijd wat heb je aan een vriendin die je geregeld helemaal over de zeik helpt. Ook een andere vriendin zegt waarom laat je haar niet gewoon een beetje links liggen, met iemand die zulke dingen doet kan je toch geen serieuze en goede vriendschap meer hebben.

Maar toch, ze heeft het volgens mij best wel moeilijk de laatste tijd, en ik heb toch 12 jaar super veel plezier met haar gehad!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat ben jij kwijt?
Rodion
60 17-05-2006 09:09
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Verhalen & Gedichten Ik ben je kwijt
Verwijderd
1 19-06-2004 15:46
Flora & Fauna dierenmishandeling, ik ben KWAAD
Kaa
14 26-10-2003 19:17
Psychologie Ik ben de draad kwijt
Angeleyes16
5 04-09-2003 19:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Help, ik ben de weg kwijt in de politiek!
Severus
25 25-01-2003 03:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.