Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 22:06
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Nou als je nou niet verliefd bent, maar iemand wel seksueel leuk vind en de ander weet het, dan kan ik dat ook wel begrijpen! Het heeft niets met liefde te maken, maar ik snap niet wat er mis mee is.
Aantrekkingskracht alleen is toch niet genoeg om tot seks/zoenen over te gaan?Vooral als je iemand nog helemaal niet kent, kun je al makkelijk spijt krijgen als je achteraf tot bezinning komt en tot de ontdekking komt dat de ander stom/platvoers/dom/arrogant blabla is.Zou ik me in ieder geval wel goedkoop door voelen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Advertentie
Oud 11-10-2007, 22:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wat er mis mee is (in mijn ogen), is dat je dus toch dingen doet, die te maken hebben met liefde (seks). Alleen zien mensen dat soort dingen vaak los van elkaar, juist omdat ze dit soort dingen 'zomaar' doen. Ik vind, zoiets doe je gewoon niet zomaar, wat is dan de reden dat je het doet? Alleen maar lust, van lust krijg je weke knieën en door lust lijkt het wel alsof niks anders meer belangrijk is.
Wat stelt het leven nou voor als je alleen maar achter je lust aangaat? Dat is toch veel te gemakkelijk?
Ik kan het ook helemaal niet goed uitleggen ;x

Het heeft dus wel met liefde te maken, maar omdat iedereen dat soort dingen zomaar doet, is dat gevoel eromheen helemaal weg en lijkt het alsof seks en liefde los van elkaar staan.
Maar bij mij, als ik met iemand seks heb komen daar duisentveel gevoelens bij kijken, dat doe ik niet (meer) zomaar.
Wat vind je dan van seks met een regular vriend(in), waar je niet verliefd op bent, maar waar je wel van houdt en veel om geeft?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:11
Verwijderd
of seks met je vriend waar je niet meer van houdt?

(even lekker filosofisch doen)


ik vind dat je op zich gelijk hebt hoor pip, maar dan nog kan ik me best voorstellen dat ik ooit iemand tegen kom die me helemaal van de wereld af zwiept en dat ik opeens vijf minuten later naakt in een vreemd bed lig. nou ja, bij wijze van spreken.
Oud 11-10-2007, 22:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
er is volgens mij een groot verschil tussen 'een leven dat alleen door lust wordt geleid' en ook seks met mensen kunnen hebben als je niet smoor verliefd bent.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan van seks met een regular vriend(in), waar je niet verliefd op bent, maar waar je wel van houdt en veel om geeft?
Dat heb ik ook lang gedaan, maar achteraf vind ik dat heel scheef.
Bovendien kreeg ik gevoelens voor die persoon, dan is het natuurlijk helemaal kut.
Omdat het dan net een soort relatie is, je doet dingen die daarbij horen, maar dan alleen de lusten en niet de lasten.
Dat vind ik dus veel te makkelijk, ik vind dat er wel een scheiding moet zijn tussen vrienden en liefjes.
Oud 11-10-2007, 22:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
of seks met je vriend waar je niet meer van houdt?

(even lekker filosofisch doen)


ik vind dat je op zich gelijk hebt hoor pip, maar dan nog kan ik me best voorstellen dat ik ooit iemand tegen kom die me helemaal van de wereld af zwiept en dat ik opeens vijf minuten later naakt in een vreemd bed lig. nou ja, bij wijze van spreken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:12
Verwijderd
Ik zie handelen uit lust gewoon als een vorm van misbruik maken.
Oud 11-10-2007, 22:13
Verwijderd
hihi ze zei naakt *gniffel*
Oud 11-10-2007, 22:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat heb ik ook lang gedaan, maar achteraf vind ik dat heel scheef.
Bovendien kreeg ik gevoelens voor die persoon, dan is het natuurlijk helemaal kut.
Omdat het dan net een soort relatie is, je doet dingen die daarbij horen, maar dan alleen de lusten en niet de lasten.
Dat vind ik dus veel te makkelijk, ik vind dat er wel een scheiding moet zijn tussen vrienden en liefjes.
Ik persoonlijk denk dat het niet uitmaakt met wie je seks hebt en met welke reden. Zolang je je er zelf maar prettig bij voelt en er anderen geen schade mee doet. En of je dan seks hebt met iemand die je slechts oppervlakkig kent of met degene waarmee je wilt trouwen maakt dan geen fuck meer uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan van seks met een regular vriend(in), waar je niet verliefd op bent, maar waar je wel van houdt en veel om geeft?
ik zou dat ook écht niet kunnen. je kunt dan toch geen grens meer trekken?
Oud 11-10-2007, 22:15
Verwijderd
Citaat:
of seks met je vriend waar je niet meer van houdt?

(even lekker filosofisch doen)


ik vind dat je op zich gelijk hebt hoor pip, maar dan nog kan ik me best voorstellen dat ik ooit iemand tegen kom die me helemaal van de wereld af zwiept en dat ik opeens vijf minuten later naakt in een vreemd bed lig. nou ja, bij wijze van spreken.
Tja, dat vind ik ook krom, maar dat is wel gecompliceerder, omdat je dan (neem ik aan) heel lang blijft hopen dat het toch nog goed komt en dat het gevoel terug komt.
maar het lijkt mij heel vervelend seks hebben iig.

Ja, ik bekijk het misschien wat te zwart wit. Ik ben ook tot deze conclusies gekomen nádat ik zulk gedrag heb vertoond.

Citaat:
er is volgens mij een groot verschil tussen 'een leven dat alleen door lust wordt geleid' en ook seks met mensen kunnen hebben als je niet smoor verliefd bent.
Ja, dat klopt.
Ik ben op dinges ook niet 'smoor' maar ik vind hem wel heel leuk, en ik wil meer van hem en hoop dat we het zo leuk blijven houden, het gaat er meer om dat ik hem niet van straat heb geplukt, er mee neuk en dan weer overga tot de orde van de dag.
Oud 11-10-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
het gaat er meer om dat ik hem niet van straat heb geplukt, er mee neuk en dan weer overga tot de orde van de dag.
nee okeej, maar dan zou je ook gewoon een vieze slet zijn
Oud 11-10-2007, 22:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Anneke, pm eens even terug!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik begrijp jullie wel
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zie handelen uit lust gewoon als een vorm van misbruik maken.
ja, maar het is ook weer niet zo dat iemand bewust denkt 'ik ga nu eens even lekker misbruik maken omdat ik zin heb'
het gaat bijvoorbeeld ook om roken, eten, drugs gebruiken.
allemaal zo makkelijk.
Ik vraag me dan ook af, als je 'zomaar' met iemand naar bed gaat, wat het dan in godsnaam waard is.

Citaat:
Ik persoonlijk denk dat het niet uitmaakt met wie je seks hebt en met welke reden. Zolang je je er zelf maar prettig bij voelt en er anderen geen schade mee doet. En of je dan seks hebt met iemand die je slechts oppervlakkig kent of met degene waarmee je wilt trouwen maakt dan geen fuck meer uit.
Maar waarom maakt het niet uit? Je hebt er toch gevoel bij? Je kan toch niet zomaar sex hebben met iemand omdat je dat 'gewoon' maar leuk vindt? Daar zit toch meer achter? Denk ik tenminste.

Citaat:
ik zou dat ook écht niet kunnen. je kunt dan toch geen grens meer trekken?
precies, het is niet goed voor een vriendschap denk ik.
hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn.
Oud 11-10-2007, 22:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Hier komen ook jonge mensen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 11-10-2007, 22:21
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
buh ik vind deze discussie vervelend
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:21
Verwijderd
mjah ik heb een grote bek over van alles en nog wat maar zelf ben ik een grote hypocriet, want dit zijn alleen maar dingen hoe ik graag in het leven wil staan, terwijl je dat echt niet even 1,2,3 doet...Hoewel, dat vraag ik me dus ook af, of het van mij niet lekker makkelijk gedacht is om te denken dat het niet zomaar kan.
Waarom zou het niet kunnen? ik ben degene die het zelf tegenhoudt. Uit angst/pijn etc ;x
Oud 11-10-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:


Anneke, pm eens even terug!
ben even preoccupied met stomme zen. grrrrr...
Oud 11-10-2007, 22:21
Verwijderd
Ik vind vooral dat dit topic vol moet zodat er een nieuwe met een echte naam komt.
Oud 11-10-2007, 22:21
Verwijderd
Ik ook, ik erger me aan alle onzin.
Oud 11-10-2007, 22:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar waarom maakt het niet uit? Je hebt er toch gevoel bij? Je kan toch niet zomaar sex hebben met iemand omdat je dat 'gewoon' maar leuk vindt? Daar zit toch meer achter? Denk ik tenminste.
Gaat prima hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:22
Verwijderd
en dit soort discussies zijn een zeer welkome afwisseling eigenlijk

is er iets heftigs gebeurd pip, dat je opeens zulke inzichten hebt? of is het gewoon het standaard: waarom ben ik niet zoals ik wil zijn?

[edit] en dp: echt? meaningless seks? hoe voelt dat? (en nou niks goors zeggen! *kijkt boos naar meph en uice enzo*)
Oud 11-10-2007, 22:22
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik persoonlijk denk dat het niet uitmaakt met wie je seks hebt en met welke reden. Zolang je je er zelf maar prettig bij voelt en er anderen geen schade mee doet. En of je dan seks hebt met iemand die je slechts oppervlakkig kent of met degene waarmee je wilt trouwen maakt dan geen fuck meer uit.
Tuurlijk wel, ik kan me niet voorstellen dat je geen gevoelens hebt bij seks.Alleen lust of niet, met die persoon ben je intiem geweest dat schept een soort band. Dan kun je later er niet tegen doen alsof er niets is voorgevallen. Lijkt me logisch dat het alleen maar verwarring veroorzaakt, zeker omdat er altijd gevoelens bij komen te kijken.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 11-10-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, ik erger me aan alle onzin.
bedoel je de discussie?

Citaat:
Gaat prima hoor.
ok, alleen ik denk er zo over
Oud 11-10-2007, 22:23
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind het stom dat er ooit in de geschiedenis is bepaald dat je seks hebt met mensen op wie je verliefd bent, want opzich kunnen de emoties heel erg los van elkaar gezien worden! Het vriendje waar dat ik het leukste vond (niet dat ik er meerdere tegelijk had, maar gewoon over een aantal jaar) heb ik geen seks mee gehad/wilde ik ook niet, terwijl kwel seks wilde (niet tegelijkertijd!!) met een ander die ik niet als vriendje wilde!!

En nou niet denken of zeggen dat ik gek ben
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:23
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Hier komen ook jonge mensen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 11-10-2007, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
en dit soort discussies zijn een zeer welkome afwisseling eigenlijk

is er iets heftigs gebeurd pip, dat je opeens zulke inzichten hebt? of is het gewoon het standaard: waarom ben ik niet zoals ik wil zijn?

[edit] en dp: echt? meaningless seks? hoe voelt dat? (en nou niks goors zeggen! *kijkt boos naar meph en uice enzo*)
Er zijn duizenden mensen die het doen, dus blijkbaar gaat het prima. Tuurlijk kan je het gevoel hebben dat het niet hoort or whatever, maar voor wie voel je je eigenlijk zo? Het komt er uiteindelijk toch op neer dat je je leven leidt zoals je het zelf wilt?

Daarbij is seks gewoon prettig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
en dit soort discussies zijn een zeer welkome afwisseling eigenlijk

is er iets heftigs gebeurd pip, dat je opeens zulke inzichten hebt? of is het gewoon het standaard: waarom ben ik niet zoals ik wil zijn?

[edit] en dp: echt? meaningless seks? hoe voelt dat? (en nou niks goors zeggen! *kijkt boos naar meph en uice enzo*)
neuj niet echt ik had die inzichten al
standaard ja ;x waarom doe ik niet wat ik heb uitgedacht etc terwijl ik er toch zo'n grote mond over heb.

Citaat:
Tuurlijk wel, ik kan me niet voorstellen dat je geen gevoelens hebt bij seks.Alleen lust of niet, met die persoon ben je intiem geweest dat schept een soort band. Dan kun je later er niet tegen doen alsof er niets is voorgevallen. Lijkt me logisch dat het alleen maar verwarring veroorzaakt, zeker omdat er altijd gevoelens bij komen te kijken.
qft.
Oud 11-10-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het stom dat er ooit in de geschiedenis is bepaald dat je seks hebt met mensen op wie je verliefd bent, want opzich kunnen de emoties heel erg los van elkaar gezien worden! Het vriendje waar dat ik het leukste vond (niet dat ik er meerdere tegelijk had, maar gewoon over een aantal jaar) heb ik geen seks mee gehad/wilde ik ook niet, terwijl kwel seks wilde (niet tegelijkertijd!!) met een ander die ik niet als vriendje wilde!!

En nou niet denken of zeggen dat ik gek ben
dat is toch ook niet zo heel erg gek?
ik kom soms ook mensen tegen die mij echt niet liggen, maar die wel seksueel aantrekkelijk zijn. en dan hou ik echt niet minder van mijn vriend ofzo.
Oud 11-10-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Er zijn duizenden mensen die het doen, dus blijkbaar gaat het prima. Tuurlijk kan je het gevoel hebben dat het niet hoort or whatever, maar voor wie voel je je eigenlijk zo? Het komt er uiteindelijk toch op neer dat je je leven leidt zoals je het zelf wilt?

Daarbij is seks gewoon prettig.
je hoort er een hoop over, maar de meisjes die ik ken iig willen diep in hun hart toch altijd gewoon intimiteit. ik denk dat het voor jongens op zich niet veel anders is.
Oud 11-10-2007, 22:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
je hoort er een hoop over, maar de meisjes die ik ken iig willen diep in hun hart toch altijd gewoon intimiteit. ik denk dat het voor jongens op zich niet veel anders is.
Dat het een prettiger is wil niet zeggen dat het ander vreselijk is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:28
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Promillage schreef:
Tuurlijk wel, ik kan me niet voorstellen dat je geen gevoelens hebt bij seks.Alleen lust of niet, met die persoon ben je intiem geweest dat schept een soort band. Dan kun je later er niet tegen doen alsof er niets is voorgevallen. Lijkt me logisch dat het alleen maar verwarring veroorzaakt, zeker omdat er altijd gevoelens bij komen te kijken.

Ik kan het me wel voorstellen!
Het is vooral omdat mensen vinden dat het zo belangerijk is/zoveel liefdes/emotionele gevoelens los brengt, dat het daardoor ook gebeurd.


Ik hoop niet dat mensen mij nu anders gaan zien ofzo, want de dingen die ik nu zeg zijn heel typisch voor een ander type mens
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Er zijn duizenden mensen die het doen, dus blijkbaar gaat het prima. Tuurlijk kan je het gevoel hebben dat het niet hoort or whatever, maar voor wie voel je je eigenlijk zo? Het komt er uiteindelijk toch op neer dat je je leven leidt zoals je het zelf wilt?

Daarbij is seks gewoon prettig.
Ja er zijn ook duizenden mensen die drugs gebruiken, mensen belazeren en oorlogje voeren.
Ik zie een verband tussen je lust achterna jagen en zulke gevolgen (de voorbeelden die ik net noemde), dat is wel ver gezocht maar ik zie een verband.
het lijkt wel alsof alles maar moet kunnen, en je je daar niet te druk om moet maken.
Je zult toch een keer aan jezelf moeten verantwoorden waarom je zulke dingen kennelijk zo gemakkelijk doet.
Je voelt je zo voor jezelf, omdat je eerlijk in het leven wilt staan. Omdat je niet zomaar met iemand dit soort dingen deelt. Dat vind ik scheef.

ja seks is prettig, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is zo makkelijk om met iemand seks te hebben zonder andere gevoelens te hebben bij die persoon.
Wat stelt 'echte' liefde dan nog voor, vraag ik me dan af.
Oud 11-10-2007, 22:29
Verwijderd
*gaap*
Oud 11-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
ja, maar het is ook weer niet zo dat iemand bewust denkt 'ik ga nu eens even lekker misbruik maken omdat ik zin heb'
het gaat bijvoorbeeld ook om roken, eten, drugs gebruiken.
allemaal zo makkelijk.
Ik vraag me dan ook af, als je 'zomaar' met iemand naar bed gaat, wat het dan in godsnaam waard is.
Ja, maar bij roken en drugsgebruiken is er geen ander levend subject betrokken met een eigen visie, emoties en gevoelens.
Oud 11-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Dat het een prettiger is wil niet zeggen dat het ander vreselijk is.
dat klinkt wel logisch idd.
Oud 11-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
*gaap*
doe normaal
Oud 11-10-2007, 22:30
Verwijderd
nee
Oud 11-10-2007, 22:30
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Wat een saaie discussie.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 11-10-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een saaie discussie.
Oud 11-10-2007, 22:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ja seks is prettig, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is zo makkelijk om met iemand seks te hebben zonder andere gevoelens te hebben bij die persoon.
Wat stelt 'echte' liefde dan nog voor, vraag ik me dan af.
Waarom zou liefde bijzonderder zijn als je alleen seks hebt met die persoon?
Dan gaat het dus niet om de bijzonderheid van de liefde, maar om de bijzonderheid van de seks? Liefde moet sowieso bijzonder zijn, niet alleen omdat je een tijdje droog staat.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja er zijn ook duizenden mensen die drugs gebruiken, mensen belazeren en oorlogje voeren.
Ik zie een verband tussen je lust achterna jagen en zulke gevolgen (de voorbeelden die ik net noemde), dat is wel ver gezocht maar ik zie een verband.
het lijkt wel alsof alles maar moet kunnen, en je je daar niet te druk om moet maken.
Je zult toch een keer aan jezelf moeten verantwoorden waarom je zulke dingen kennelijk zo gemakkelijk doet.
Je voelt je zo voor jezelf, omdat je eerlijk in het leven wilt staan. Omdat je niet zomaar met iemand dit soort dingen deelt. Dat vind ik scheef.

ja seks is prettig, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is zo makkelijk om met iemand seks te hebben zonder andere gevoelens te hebben bij die persoon.
Wat stelt 'echte' liefde dan nog voor, vraag ik me dan af.
En waarom moet je je verantwoorden over of je seks hebt? Je doet er niemand kwaad mee, het is goed voor je en het is fijn. I really don't get the point.

Seks is NIET hetzelfde als liefde. Het feit dat jij dat zo stelt zegt wat over jouw definitie van liefde.

Als ik verliefd op iemand ben wil ik bij diegene zijn, lieve dingen zeggen en doen, knuffelen, dingen met elkaar delen, vertrouw ik diegene, enzovoorts. Seks is dan een onderdeel ervan. Maar ook slechts een onderdeel.

Dus als je ook met anderen seks hebt blijft er een groot deel over wat liefde dan nog is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:32
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Maak een topic in Seksualiteit.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 11-10-2007, 22:32
Verwijderd
ja
Oud 11-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, ik kan me niet voorstellen dat je geen gevoelens hebt bij seks.Alleen lust of niet, met die persoon ben je intiem geweest dat schept een soort band. Dan kun je later er niet tegen doen alsof er niets is voorgevallen. Lijkt me logisch dat het alleen maar verwarring veroorzaakt, zeker omdat er altijd gevoelens bij komen te kijken.
Precies


Doet me denken aan dat maffe kind dat met het jongere broertje van een van haar vele exen zat te kloten en niet kon begrijpen dat die ex dat heel vervelend vond, 'gaat toch om echte liefde'. Yeah sure, net als bij al die anderen zeker.
Oud 11-10-2007, 22:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maak een topic in Seksualiteit.
Ga eens posten in een ander topic als het je niet boeit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Oké ik ben het met stefenootje en darkie eens! Vooral omdat ze lief zijn en deze discussie nergens toe leidt nu dat iedereen heeft gezegd wat hij/zij vindt!!!



Next subject.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 22:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het zo makkelijk, zin om te zoenen/neuken etc, dan doe je dat gewoon, met iemand die je op dat moment leuk vindt. Het lijkt net of je dat soort dingen doet, zonder een ander gevoel dan lust erbij te hebben.
Dat is soms ook zo.

Citaat:
Ik vind dat je door zoenen/neuken/intiem zijn een soort 'verbintenis' aangaat, en dat dus alleen moet doen als je iemand echt leuk vindt en een beetje kent. Dus meer weten dan alleen een naam.
Soms wist ik zelfs de naam niet, en hadden we nog geen woord met elkaar gesproken. Dat vind ik veel eerlijker dan eerst drankjes voor elkaar kopen en aanpappen; er gewoon voor uitkomen dat je voor elkaar niets meer bent dan een toevallig voorbijkomende, lekker uitziende homp vlees. Als je het erover eens bent dat er geen sprake is van verdere verbintenis, is er toch niets mis mee? Heel irritant als anderen daarover gaan oordelen.

Overigens heb ik door een dergelijk contact ook wel eens later een goede vriendschap met iemand opgebouwd. Niets is uitgesloten natuurlijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 22:33
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ga eens posten in een ander topic als het je niet boeit.
Well boohoo.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157
Verwijderd
500 25-03-2008 00:55
De Kantine Mensen van het saaie leven #156
Verwijderd
500 21-03-2008 20:36
De Kantine een beetje saai, maar wel lekker #155
Verwijderd
500 19-03-2008 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.