Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2008, 18:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat, of wie? Welke situatie, welke dieren, welke dingen, welke bezigheden, welk gedrag?

Ik vind het heel erg vies als je in de badkamer staat, en je staat opeens met je blote voeten in een klein plasje staat ofzo, en je niet weet wat het is. Het kan water zijn, urine, speeksel, haargel, gezichtscrème, shampoo, lenzenvloeistof... Dat vind ik walgelijk.
En van die vloeibare lipgloss die meisjes dan wel eens heel dik opdoen. Als ik dan zie dat ze dat opdoen moet ik serieus al kokhalzen, laat staan dat ik het zelf op zou moeten doen.
Restjes eten vind ik heel vies. Daarom haat ik de afwas doen, als je dan met je hand in een bord grijpt dat dan nog onder de saus ofzo zit. En waardoor het water dan heel erg viezig wordt, en vettig, dat je het niet zo goed van je handen krijgt.
Ik vind die sterke geur in parfumeries altijd verstikkend. Ik kan er dan ook helemaal niet tegen als ik bij iemand zit met veel parfum op.
Ik kan niet tegen mensen die veel geluid maken bij het eten. Ook al kan je moeilijk geen geluid maken met eten, ik kan er echt niet tegen als iemand sla zit te eten en je kan horen hoe iemand kauwt.
Of als iemand slijm achterin zijn keel zit en dan heel veel geluid maakt om dat los te krijgen. "Ghhhh! Chhhh! chh!" Dat vind ik héél vies.
En als mensen hoesten zonder hun hand voor hun mond te houden. Dat vind ik ook vies, ook al staan ze heel ver weg.

Wat vinden jullie walgelijk?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2008, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De geur van boeren. Ik vind het zo vies dat ik het met moeite heb opgeschreven. Nu wil ik er niet meer aan denken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:39
Verwijderd
ongedierte, dat vind ik smerig. Voor de rest kan ik overal wel tegen voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:46
Verwijderd
Ik kan er echt niet tegen als iemand met zijn vingers etensresten tussen zijn kiezen vandaan zit te peuteren. En laatst was er een meisje en die stond naast me met haar tanden haar nagels af te scheuren om ze vervolgens uit te spugen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:50
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind gekookte aardappelen immoreel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:52
Verwijderd
Dat je uit een ondoorzichtig flesje/blikje aan het drinken bent en dat er opeens iets niet-vloeibaars in zit. Ik kan ook alleen maar sinaasappelsap en dergelijke dingen met vruchtvlees drinken als ik het héél snel achter elkaar doe zodat ik zeker weet dat alles wat er in zit er ook daadwerkelijk in hoort.

Ik heb daar echt een lichte fobie voor ontwikkeld, nadat ik gezien heb dat wespen graag in openstaande blikjes bier/frisdrank/etc kruipen.

Het geluid van piepschuim tegen piepschuim vind ik ook heel naar.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:02
Lethe
Lethe is offline
Nagels over een krijtbord. Ik word daar echt misselijk van. En mensen die ongegeneerd op straat spugen, bah.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nagels over een krijtbord.
oh toch nog iets erbij, ik krijg er nu al kippenvel van.

nog erger lijkt me bijten in een schoolbord en het langs je tanden schuren, brrrr ;x
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:10
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hondenpoep. Ik loop zelden of nooit door 't bos of over grasveldjes en op tenen als dat per se moet. Zelfs als ik over de stoep loop, doe ik dat met 'n gebogen hoofd. En serieus, ik zou die schoenen bij thuiskomst meteen weggooien als ik erin zou hebben getrapt.

Edit: Ohja, en als ik slangen, wormen of muizen/ratten zie, word ik hysterisch.
__________________
En dat meen ik!

Laatst gewijzigd op 13-04-2008 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
En serieus, ik zou die schoenen bij thuiskomst meteen weggooien als ik erin zou hebben getrapt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:28
Verwijderd
Ook nagels over een schoolbord, daar kan ik absoluut niet tegen. En verder MTV en TMF. En slechte muziek. En gemaakte vrolijkheid.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:31
Lethe
Lethe is offline
Een wekkergeluid midden op de dag horen.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O zoveel dingen, maar ik probeer er niet aan te denken dus de meeste zal ik wel weer vergeten zijn. Mijn vader eet verschrikkelijk luidruchtig, ik weet niet wat hij doet maar als hij een boterham kauwt klinkt het even hard als dat normale mensen chips eten.
Ik kan niet tegen die reclame dat die uitvergrote schimmel de nagel openklapt om eronder te gaan zitten. *bibber* Of sowieso de uitdrukking 'bloed onder nagels vandaan halen' aaaaa ik krijg daar kippenvel van.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:11
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb echt een bloedhekel aan beesten (ik bedoel dus kakkerlakken, grote torren, vliegende monsters etc.) Daarnaast heb ik een BLOEDHEKEL aan de geur, geluid en aanblik van braaksel/kotsen. Ook verder aan de geur van boeren. Smakken tijdens het eten, rochelen, zweetoksels
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:24
Verwijderd
Drie polo's over elkaar vind ik echt weerzinkwekkend. Het toppunt van idiootheid als je het mij vraagt.
Verder: De geur en aanblik van gegrilde haantjes (op de markt of zo), zum kotsen. Mensen die zo dronken zijn dat ze niet meer op hun benen kunnen staan. Onbekende mensen die ongevraagd aan je zitten. Lingerieverkoopsters die ''even komen kijken of alles goed gaat''. Héél dikke mensen met te kliene bikini's/zwembroeken aan. Strings boven broeken. Breezer-taalgebruik. Breezers in het algemeen. Mensen die alleen maar in hun dialect kunnen praten en niet in ABN. MacDonalds e.d. Mensen die van MacDonalds e.d. leven. Idols en alles wat er op lijkt. De emo-lifestyle. Sommige bejaarden, in elk geval mijn oma. Mensen die alleen maar leven voor hun werk/geld. Wilders. Hyves. Boksen. Frisdrank.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:39
Verwijderd
Ah, bejaarden en geestelijk gehandicapten trek ik ook niet goed, nee. Voor sommige bejaarden heb ik wel respect, maar velen zijn echt té kut. (Hoewel ik wel alsnog altijd voor ze opsta in de bus. ) Wat geestelijk gehandicapten betreft, mijn broertje is geestelijk gehandicapt en hij is soms wel lief, maar meestal gedraagt hij zich expres idioot of agressief. Hij is soms ook nodeloos gemeen tegen onze kat, dan laat hij haar schrikken door te doen alsof hij naar haar schopt/slaat of door tegen haar te schreeuwen. Vroeger was het nog erger, toen ze klein was. Hij is ook ontzettend verwend, omdat hij maar overal mee wegkomt aangezien mensen al snel denken dat hij er niks aan kan doen of het niet snapt, terwijl hij echt slimmer is dan de meeste mensen denken en heel erg manipulatief kan zijn.

Misschien niet echt ethisch verantwoord, maar goed, ik heb in m'n leven teveel contact gehad met geestelijk gehandicapten dus ik vind ze wel weerzinwekkend, ja. Met hun puiloogjes. Het zijn echt niet allemaal lieve downpatientjes die "zoveel liefde te geven hebben" of aardige jongemannen zoals in I Am Sam of Forrest Gump, veel ervan zijn gewoon lui, agressief en vies. Dus. *schopt tegen heilig huisje*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mongolen zijn de shit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan er niet tegen als iemand zijn neus snuit. Sommige mensen doen dat in de klas of tijdens het eten. Ik knijp nog liever puisten uit en plas nog liever in gezelschap dan dat ik mijn neus snuit, gadverdamme!!!

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2008, 21:53
Verwijderd
Ik vind ze alleen leuk als ze uit mijn buurt blijven en zulk soort filmpjes gaan maken en ze dan op youtube zetten zodat ik kan lachen:

Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Verdonk staat op 19 zetels in de peilingen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind ze alleen leuk als ze uit mijn buurt blijven en zulk soort filmpjes gaan maken en ze dan op youtube zetten zodat ik kan lachen:

[filmpje]
<3

Dat geluid dat die Hawkinsmongool maakt als ze gaan huilen is ook stoer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:05
Verwijderd
ik haat mensen die op straat rochelen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
*Extreem dronken of door andere middelen onder invloed zijnde mensen
*Mensen die 'buiten zichzelf zijn'in het algemeen
*mensen die niet goed voor zichzelf zorgen (voorbeeld: een man die ik ken die echt zo dik is dat hij niet meer zijn autoriem om kan en daarom niet te veel bij ons wil eten, (voor-hoofd-bij-)maar daarna wel bij de tankstation stopt voor kroketten enzo, terwijl hij heeelemaal niet sport en dat dagelijks doet! Maar ook mensen met anorexia)
*Mensen met rokers vingers, van die vergeelde gerimpelde vingers die tussen de vingers zwarte vlekken hebben!! (jahw voel je maar lekker aangesproken!)

Verder weet ik het niet, ik kan ook wel wat hebben..

edit en deze:

Spoiler
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:46
Verwijderd
Hahaha jaaaaa die is zo gaaf
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:47
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OHw en ik vind het heel erg als mensen met te veel tiet, geen bh aan hebben, vooral als ze het koud hebben ofzo;;;iehw
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2008, 01:08
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
whahahahahahah @ Pixeldansje ik lig in een deuk
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 04:26
Verwijderd
Ik vind kaas trouwens ook verschrikkelijk ranzig, en helemaal als er gaatjes in zitten. Ik kan er ook gewoon niet naar kijken als iemand het zit te eten, zo vies vind ik het. En als ik op de markt of zo er langs moet lopen houd ik mijn adem in .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 04:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Een gozer van de middelbare heb ik een keer het volgende zien doen:

Hij voelde aan zijn nek terwijl hij de les volgde,
hij voelde een puist,
hij kneep het uit,
hij keek naar zijn vangst,
hij at de pus op.

Daar kreeg ik lichtelijk kokhalsingen van.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 05:35
Verwijderd
Citaat:
OHw en ik vind het heel erg als mensen met te veel tiet, geen bh aan hebben, vooral als ze het koud hebben ofzo;;;iehw
ik heb niet altijd zin in een bh ja
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Een gozer van de middelbare heb ik een keer het volgende zien doen:

Hij voelde aan zijn nek terwijl hij de les volgde,
hij voelde een puist,
hij kneep het uit,
hij keek naar zijn vangst,
hij at de pus op.

Daar kreeg ik lichtelijk kokhalsingen van.
Gatverdamme zeg
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 07:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Als iets onrechtvaardig is kan ik daar ook absoluut niet tegen. Als pesters ergens mee wegkomen bijvoorbeeld, of een onschuldig iemand in elkaar wordt getrapt voor de lol. Als dat in films zit kan ik er niet van slapen en als het in boeken staat wil ik ze niet meer verder lezen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 08:29
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
OHw en ik vind het heel erg als mensen met te veel tiet, geen bh aan hebben, vooral als ze het koud hebben ofzo;;;iehw
Dat is ook erg bij mensen die kleine, lelijke hangtieten hebben. Mijn studiegenootje doet dat namelijk altijd
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 10:01
Verwijderd
Diskriminaasie van mensen die geen perfecte tieten hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 10:09
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Mensen die in hun waterijsje bijten of erop kauwen Dan lopen de rillingen echt over m'n rug.

Als het even kan blijf ik ook uit de buurt van mensen met waterijs want wanneer het zeg maar lang aanhoud of meerdere mensen op hun ijsje bijten word ik echt hysterisch en ga ik huilen
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 10:11
Verwijderd
Oh ik kan niet tegen het geluid/gevoel/aanzicht van handenwrijven. Dat heeft hetzelfde effect op me als nagels op schoolbord. Brrr.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Mensen die in hun waterijsje bijten of erop kauwen Dan lopen de rillingen echt over m'n rug.

Als het even kan blijf ik ook uit de buurt van mensen met waterijs want wanneer het zeg maar lang aanhoud of meerdere mensen op hun ijsje bijten word ik echt hysterisch en ga ik huilen
Lol, wanneer gaan wij meeten?
ik gebruik zeg maar de bovenste twee tanden als een soort lepel om bovenste laagje ijs van het ijs af te krabben, heerlijk

edit: gewoon, hard gesmak. Kussende mensen vind ik ook vreselijk irritant, dat geluid.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2008, 11:44
Verwijderd
Dat geluid en gevoel als je met je handen over stoeptegels waar zand op ligt wrijft, brr. Verder vind ik programma's waarbij ik plaatsvervangende schaamte krijg ook verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 11:56
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ja zoals Idols. Daar kan ik gwn geen tel naar kijken
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 11:57
Verwijderd
ben stiller
dikke mensen, omdat ik hen onverzorgd vind, en respectloos tegenover zichzelf.
domme mensen, vooral domme mensen die zichzelf heel wat vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:03
iBrainiac
Avatar van iBrainiac
iBrainiac is offline
's Morgens vroeg, bij dauw, in een spinnenweb lopen met je smoel. Eeeerg lekker hoor!
__________________
Yes, I can be a jerk to people I haven't slept with. I am that good.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:50
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Blote voeten.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mensen die in hun oren peuteren.
Helemaal tijdens het eten, echt, bah!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:05
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Mensen die in hun waterijsje bijten of erop kauwen Dan lopen de rillingen echt over m'n rug.

Arghh ja.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:05
Verwijderd
Mensen die een appel eten tijdens colleges. Dat geluid van een hap uit een appel nemen kan ik echt niet uitstaan, dan begint echt alles te jeuken

En smakken vind ik ook walgelijk. Of van die kauwgeluiden wanneer je een film kijkt of rustig in de trein een boek leest. Mensen die het nodig vinden om een hap van chips te nemen, of om chips in hun mond te proppen. Buh

Oh, en etensresten inderdaad. Heel vreemd, eerst eet ik het gewoon op, maar zodra het wordt bestempeld als 'afwas' wil ik het niet meer aanraken of zien Zelfde geldt voor eten dat je op de grond laat vallen, ook al is de vloer niet vies ofzo, ik heb er een hekel aan dat dan op te pakken en weg te gooien *rilt*

En mensen die met hun mond open énorm gapen vind ik ook weerzinwekkend. Helemaal als ze dat tijdens colleges doen. Die mensen wil ik soms echt sláán.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
En mensen die met hun mond open énorm gapen vind ik ook weerzinwekkend. Helemaal als ze dat tijdens colleges doen. Die mensen wil ik soms echt sláán.
Oh dat vind ik ook niet prettig nee. Vooral in de trein vind ik het nogal vies als mensen niet even hun hand voor de mond houden.

En ik krijg kippenvel van vegen met zo'n buiten-bezem. Zo één met rode haren.
Of met een stofzuiger over vloerbedekking. Die dingen vind ik niet weerzinwekkend, maar wel vervelend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:26
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Diskriminaasie van mensen die geen perfecte tieten hebben.
Zo bedoel ik het niet, maar sommige tieten (bijna alle tieten!!) zijn minder mooi onder kleding zonder bh!!

IEhw vorig jaar liep ik in amsterdam langs een vrouw zonder ondergoed, zonder hempje of panty. Ze had een doorschijnend jurkje aan en hakken, maar echt heeel doorschijnend
Spoiler
en alle vetlaagjes en dingetjes bobbelde en wiebelde..zcht!!!
Citaat:
whahahahahahah @ Pixeldansje ik lig in een deuk
Oei, wat?
Citaat:
Dat is ook erg bij mensen die kleine, lelijke hangtieten hebben. Mijn studiegenootje doet dat namelijk altijd
Nou en de meeste mensen kunnen dat neit hebben..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 17:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik voelde me ook al beledigd over het grote-borsten gebeuren. Minder werd het door het zonder-beha-onder kleding en nu is het weer goed!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 17:16
Lethe
Lethe is offline
Knarsentanden!
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 17:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
of mensen die hun uit hun neus vreten, GADVER!
Strings boven broeken uit, vooral van die lelijke tanga-achtige dingen die niet mooi zitten maar wel tussen de kont en boven de broek uit kruipen. Dat hoef ik niet te zien, bah!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 17:21
Lethe
Lethe is offline
Ik kan ook niet tegen knorgeluiden.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Kwaad, kwaad, kwaad..
eatdrumseatcym_
87 23-08-2008 22:55
Verhalen & Gedichten [begin] Sam's nieuwe wereld
Verwijderd
12 30-08-2004 16:11
Software & Hardware [Speakers] Discussie-topic Speakers
Sublime85
132 14-04-2004 22:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Panorama zet aan tot massahysterie en rassenhaat
Woodstock
87 28-01-2004 21:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.