Oud 12-11-2017, 12:02
Lenard17
Lenard17 is offline
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 13:21
piggyboost
piggyboost is offline
Oeps kan gebeuren maar is niet echt een vraag voor hier
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 13:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, kan gebeuren. Gelukkig zijn er genoeg koude douches beschikbaar om er wat aan te doen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Geen last van. Gewoon snel zitten ergens
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:26
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?
Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!
Moet zeggen dat ik zoiets niet als "vleiend" of "leuk" zou zien. Naar de wellness gaan is niet iets seksueels dus wil ik ook liever niet met een stijve geconfronteerd worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:38
Verwijderd
Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?
Aardbeimeisje gaf aan dat zij het wel leuk vond om te zien dat iemand een erectie kreeg in de sauna. Ik wilde aangeven dat ze daarmee niet voor alle dames spreekt, en dat er ook mensen zijn die er liever niet mee geconfronteerd worden in de wellness.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 09:49
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Aardbeimeisje gaf aan dat zij het wel leuk vond om te zien dat iemand een erectie kreeg in de sauna. Ik wilde aangeven dat ze daarmee niet voor alle dames spreekt, en dat er ook mensen zijn die er liever niet mee geconfronteerd worden in de wellness.
Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 11:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!
Het kan gebeuren, natuurlijk. Maar ik zou niet zeggen "wees er trots op". Voor de meeste mensen is een wellness geen seksuele omgeving. Je komt daar om te ontspannen, niet voor de seksuele spanning. Het kan gebeuren dat je reageert op de naaktheid om je heen, maar gezien de context zou ik anderen daar zo min mogelijk mee confronteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 12:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!
Ik zou het in de context van een welness ook niet heel prettig vinden. Ik zou eerder weggaan dan denken "goh, wat reageert die persoon toch lekker natuurlijk op deze naaktheid". Als het je overkomt zou ik er in ieder geval niet trots op zijn
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 12:06
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Ik zou het in de context van een welness ook niet heel prettig vinden. Ik zou eerder weggaan dan denken "goh, wat reageert die persoon toch lekker natuurlijk op deze naaktheid". Als het je overkomt zou ik er in ieder geval niet trots op zijn
Ja, is waar. Ik bedoelde niet van 'show er maar lekker mee rond' maar inwendige trots. En inderdaad als het je overkomt, hou het maar een beetje uit het zicht. ff een handdoekje pakken!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 13:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!
Sorry dan ben je in een verkeerde sauna. Net als naaktstrand is het niet goed. Kan gebeuren maar als je daar mee loopt krijg je rare blikken en vast een reaktie als lang duurt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 13:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?
Maar die komt niet naast je zitten in de broodjes zaak om daar vol zijn neus leeg te eten voor je
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 14:46
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Maar die komt niet naast je zitten in de broodjes zaak om daar vol zijn neus leeg te eten voor je
Wie heeft gezegd trek je zelf maar lekker af voor iedereen....? Maar gewoon niet iets om je voor te schamen, toch? Iedereen heeft zich daar bloot gegeven en alles is bij iedereen te zien. We schamen ons daar toch niet voor onze seksualiteit en hoe we er uitzien? Anders moet je er niet komen. En ja, pak maar gou je handdoek!

Laatst gewijzigd op 14-11-2017 om 15:00.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 17:03
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wie heeft gezegd trek je zelf maar lekker af voor iedereen....? Maar gewoon niet iets om je voor te schamen, toch? Iedereen heeft zich daar bloot gegeven en alles is bij iedereen te zien. We schamen ons daar toch niet voor onze seksualiteit en hoe we er uitzien? Anders moet je er niet komen. En ja, pak maar gou je handdoek!
als je een erectie krijgt is kan gebeuren. wat je ermee doet is wat anders.
als je er trots mee gaat rond lopen is niet een goed idee
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 18:30
venture
venture is offline
Citaat:
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?
volgens mij ben je gespot....
https://forum.viva.nl/seks/apparte-g...essages/395185
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 23:04
Ben Strik
Ben Strik is offline
hahahah dat is echt geweldig xDD
Met citaat reageren
Oud 15-11-2017, 10:48
Darrell
Darrell is offline
Haha
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 23:32
marieke210
marieke210 is offline
“Gewoon pijpen natuurlijk”
Ik ga stuk
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Erectie/voorvocht in welness centrum
Lenard17
10 20-12-2016 20:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.