Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 00:38
wahe
wahe is offline
Hoi forum-leden van scholieren.com,

Bedankt dat jullie mijn bericht al hebben willen aanklikken

Mijn naam is Wouter en ik ben momenteel bezig voor mijn thesis aan de Universiteit. Ik doe onderzoek aan de hand van een schriftelijke vragenlijst die ik wil voorleggen aan leerlingen uit verschillende scholen... voor het opstellen van enkele vragen heb ik wat hulp nodig van jullie om er zeker van te zijn dat ik niets vergeet te vragen in de vragenlijst...

Ik had twee korte vragen voor jullie en je moet ze niet allemaal beantwoorden, je hulp is al zeer welkom als je me bij één vraag helpt..

1) Wat zijn volgens jullie de gevolgen van pesten via computer of GSM (voor het slachtoffer en de dader)?

2) Waarom wordt er volgens jullie gepest via internet of gsm? Waarom doet de pester dat?

3) Zijn er gevaren/risico's verbonden aan het vrijgeven van persoonlijke informatie over je zelf (naam, familienaam, straatadres, telefoonnummer, e-mail etc.) aan een website die je regelmatig bezoekt en die hierom vraagt via een online formulier? Indien ja, welke gevaren?

4) Zijn er voordelen verbonden aan het vrijgeven van persoonlijke informatie over jezelf aan een website die je regelmatig bezoekt?




Groetjes

Wouter

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 00:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.