Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2013, 17:22
meisjexo
meisjexo is offline
AAAAH. Ik vind een jongen helemaal geweldig, en ik zal jullie even mijn verhaal in het kort vertellen.

Een tijd geleden had ik een schoolfeest, daar was hij ook. We hebben even gezellig gedanst en een beetje gepraat. Gelijk daarna voegde hij me toe op Facebook, daar hebben we veel gepraat en na een tijdje vroeg hij m'n nummer. Verder Whatsappen we nu ook superveel enzo.. Maar oké, hij zit in een klas hoger dan ik ( ik zit in de vijfde ) en op een schoolfeest hebben we nogal vaak gezoend. Hij zegt best lieve dingen en geeft me allemaal bijnaampjes. Ik heb hem nog niet eens echt vaak in real-life gesproken. Maar toen ik opeens voor zijn neus stond om hem uit te zwaaien omdat hij op reis ging vond hij dat toch wel erg leuk.

Wat denken jullie, vind hij me leuk? (:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2013, 17:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hij zal je vast leuk genoeg vinden om mee te praten en te zoenen. Maar als hij op dat schoolfeest al gelijk met jou zoende zegt dat niet dat hij jou leuk vindt of verliefd op je is. Als hij met een ander meisje aan de praat geraakt was had hij waarschijnlijk haar gezoend.

Je kunt meer met hem omgaan en proberen uit te vinden of hij gevoelens voor je heeft of nog gaat krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:38
meisjexo
meisjexo is offline
Citaat:
Hij zal je vast leuk genoeg vinden om mee te praten en te zoenen. Maar als hij op dat schoolfeest al gelijk met jou zoende zegt dat niet dat hij jou leuk vindt of verliefd op je is. Als hij met een ander meisje aan de praat geraakt was had hij waarschijnlijk haar gezoend.

Je kunt meer met hem omgaan en proberen uit te vinden of hij gevoelens voor je heeft of nog gaat krijgen.
Ja dat snap ik inderdaad ook wel. Maar weet je wat het is. Voor het schoolfeest praatte ik ook al superveel met hem, en toen we zoenden was het misschien een beetje awkward haha. Maar dankjewel voor je advies!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 18:23
Verwijderd
Dat moet je aan hem vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 07:00
OVAP
OVAP is offline
Vraag hem een keer mee uit als hij ja zegt dan weet je al meer en tijdens je date kan je genoeg van hem horen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 11:53
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Vraag hem een keer mee uit als hij ja zegt dan weet je al meer en tijdens je date kan je genoeg van hem horen
En als hij dan nee zegt, vond hij je alleen leuk genoeg om lekker mee te zoenen een avondje .
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 15:17
Verwijderd
Vroeger toen je met iemand zoende , had je ook meteen met die persoon
Mooie tijden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Vroeger toen je met iemand zoende , had je ook meteen met die persoon
Mooie tijden
Nee hoor. Toen ik 15 was ook niet, al was ik zelf ook wel in de veronderstelling dat het zo werkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vraag ik of hij me leuk vindt?
Iloveboys<3
3 08-05-2015 07:32
Liefde & Relatie vind hij me leuk??
heyhoidagdoei
4 17-04-2015 14:34
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk?
Sarah_Kay
14 18-07-2013 13:26
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk??
18Helen18
21 22-06-2003 13:01
Liefde & Relatie vindt ie me leuk of niet????!
groovy
2 10-04-2003 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.