Oud 17-01-2018, 10:52
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
vijf flessen shampoo en conditioner
Mijn badkamerkastje was eerder amper gevuld maar lijkt sinds kort op Rituals winkel
__________________
Rodent of unusual size
Advertentie
Oud 17-01-2018, 14:27
Verwijderd
Om in te haken op de discussie over trouwen van Positive Mind, Eline en Ertur:

Ik ben het met Ertur eens. Trouwen zegt echt helemaal niks over een relatie. Het betekent geen extra commitment en het betekent ook niet dat je besluit niet meer uit elkaar te gaan.

De enige reden die ik zie om te trouwen is dat je het goed regelt allemaal voor als je wél uit elkaar gaat en voor je nageslacht, en dan nog zegt het niks over dat de scheiding dan makkelijker is, helaas.

Ik zie trouwen echt als iets zakelijks en juridisch, niks romantisch aan. Het feest daarna met beste vrienden en familie vind ik wel echt romantisch en dat gaat ook op een romantische plek gebeuren. Uiteraard niet in een kerk. De huwelijksnacht zal wel niks worden, omdat we lekker met onze corporale vrienden helemaal tot de maximum zijn gegaan. Maarja gelukkig zal mijn toekomstige echtgenoot een beest in bed zijn, dus dat maakt ook niks uit.
Oud 17-01-2018, 14:29
Verwijderd
Btw als een date per ongeluk allemaal shit vergeet of meeneemt en uitstalt in mijn badkamer dan kan ie er op rekenen dat ie me niet meer terugziet.
Oud 17-01-2018, 14:31
Verwijderd
Citaat:
En verder heb ik echt superveel zin om mijn date zaterdag weer te zien. Ik moest mijn slaapspullen maar meenemen zei die Wel gek want we hebben nog niet eens echt gezoend maar het voelt echt zo goed en natuurlijk..
Oehhhhhhhhh Nou dan gaan jullie zoenen en dan kunnen jullie niet meer stoppen.
Oud 17-01-2018, 14:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Mijn badkamerkastje was eerder amper gevuld maar lijkt sinds kort op Rituals winkel
Die van mij 'klaagde' dat ik zo weinig in mijn badkamerkastje had staan. Ik ben ook echt geen meisje meisje met dat soort dingen. Ik heb 1 douchegel, 1 shampoo, 1 scheergel, 1 gezichtscreme en 1 haarspul. That's it!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2018, 15:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Die van mij 'klaagde' dat ik zo weinig in mijn badkamerkastje had staan. Ik ben ook echt geen meisje meisje met dat soort dingen. Ik heb 1 douchegel, 1 shampoo, 1 scheergel, 1 gezichtscreme en 1 haarspul. That's it!
Herkenbaar
Al word ik door mijn vriend “hoarder” genoemd, omdat ik wel veel voorraad in de voorraadkast heb staan :’D
Maar heb niet veel verschillende producten, van alles maar 1 soort
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 17-01-2018, 18:50
Verwijderd
Haha ik ben dan weer een echte hamster want ik tuin altijd in de dubbelaanbiedingen
Oud 17-01-2018, 18:51
Verwijderd
Ooooooooh het lukt maar niet een datum te vinden en nu wil ik hem heel graag heel snel zien
Oud 17-01-2018, 20:00
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Godver! Ineens appt een hele hete ex-scharrel (roeier, student filosofie, 10+ jaar jonger) me na 1,5 jaar weer. Wat moet ik daaaaaaaaaar nu weer mee??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2018, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Godver! Ineens appt een hele hete ex-scharrel (roeier, student filosofie, 10+ jaar jonger) me na 1,5 jaar weer. Wat moet ik daaaaaaaaaar nu weer mee??
Negeren.
Oud 17-01-2018, 20:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Negeren.
Omdat het een roeier is???

Maar serieus: waarom zeg je dat?
Ik merk dat ik baal van de timing, omdat ik het puntje bij paaltje niet helemaal vindt sporen met hoe het nu met de scharrel gaat. Ondanks dat we scharrelen.

Zou zo zonde zijn!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2018, 20:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Van die van Mephisto’s verassingsafscheidsfeestje?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-01-2018, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Omdat het een roeier is???

Maar serieus: waarom zeg je dat?
Ik merk dat ik baal van de timing, omdat ik het puntje bij paaltje niet helemaal vindt sporen met hoe het nu met de scharrel gaat. Ondanks dat we scharrelen.

Zou zo zonde zijn!
Omdat na 1.5 jaar wat van je laten horen meer een teken van wanhoop of een eenzaam avondje dan oprechte interesse is
Oud 17-01-2018, 20:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Van die van Mephisto’s verassingsafscheidsfeestje?
Nee!! Die was ook jong en heet en heel leuk voor een nacht ja! Maar die voelde gewetensbezwaren tov Mephisto, terwijl die letterlijk "ga er voor" naar me apptje.

Net op het Mephisto ook meer 1 moment zou uitmaken! Die vindt het juist leuk! Ik had die jongen die avond voordat we een woord gewisseld hadden ten huwelijk gevraagd en hij zei meteen ja en Mephisto heeft ons getrouwd en we hebben meteen bij elkaar geslapen. Beetje slap verhaal dat je dan gewetensbezwaren hebt.

Nee, deze heb ik een keer met Lauro opgepikt in JdeW. Of hij mij eigenlijk. Ik had niet door dat hij met me mee fietste en toen ik vroeg of hij in de buurt woonde zei hij: "Nee, maar ik kom bij jou slapen, toch?"
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2018, 21:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik slaap helemaal alleen thuis

Gelukkig is paultje de poes er
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-01-2018, 22:11
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Een forumkoppel dat nog geen jaar getrouwd is geweest hebben we ook nog Ik vind het heel naar voor ze maar ergens ook wel grappig

En inderdaad, ik ken echt bijna niemand die nog trouwt en alleen bij kinderen of een huis kopen wordt er vaak iets van een samenlevingsovereenkomst getekend omdat het iets goedkoper is dan allerlei losse dingen notarieel vastleggen.
Wie dan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-01-2018, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Wie dan
WhatsApp
Oud 17-01-2018, 22:28
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Godver! Ineens appt een hele hete ex-scharrel (roeier, student filosofie, 10+ jaar jonger) me na 1,5 jaar weer. Wat moet ik daaaaaaaaaar nu weer mee??
Panopticon?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 17-01-2018, 23:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Panopticon?
Jezus, jij bent goed!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-01-2018, 00:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Panopticon?
Die kan ik me niet zo als roeier voorstellen eigenlijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-01-2018, 08:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die kan ik me niet zo als roeier voorstellen eigenlijk
Of als heet


Spoiler
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-01-2018, 09:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of als heet


Spoiler
Heet is ook niet het eerste woord waar ik aan denk, al vind ik 'm wel aantrekkelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-01-2018, 10:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ook
__________________
Forumdownie
Oud 20-01-2018, 10:36
Verwijderd
Wie was dat forum-stel deadlock?
Oud 20-01-2018, 10:38
Verwijderd
Aaahhhh elke keer dat ik op L&R en seks kom en die topics zie, ben ik blij dat ik al die onzekerheden al achter de rug heb. Wat kon dat lastig zijn.
Oud 20-01-2018, 10:42
Verwijderd
Veel plezier vandaag Kris! En ik ben benieuwd naar wat Tigerly dit weekend doet.
Oud 20-01-2018, 11:05
Verwijderd
Volgens mij had ik gisteren een flirt met de barman HAHAHA

Ik sta daar in mijn eentje aan de bar met mijn paratrooperrugzak, skijas, sjaal, wanten, grote blauwe wollen trui en mijn rode maillot. Bestel ik een thee aan de bar. De barman vraagt welke het moet zijn. 'De muntthee is wel veel duurder.' zegt hij. Waarop ik heel hard lach, omdat ik dacht dat het grapje was vanwege mijn Nederlandse accent. Maar de barman verrekt geen spiertje en ik breek mijn lach af terwijl ik een saliethee kies.
Dan vraag ik hem of ik de thee boven mag drinken. Hij antwoordt dat dat geen probleem is en ik stuntel mezelf naarboven. De bovenverdieping van het café is volledig onder gestift met allerlei vunzige leuzen, uitgebluste piemels en de tekst 'we didn't come 4 money'. Er staan twee jongens aan de pooltafel en ik besluit in een hoekje te gaan zitten met mijn thee. Even later komt de vriendin waar ik mee had afgesproken.
Ook zij wil een thee en ik ga weer naar beneden en bestel er nog eentje. De barman kijkt me aan en vraagt of ik hier vaker kom, omdat hij me ergens van kent. Ik antwoord dat ik hier al een jaar ofzo niet meer geweest ben. En ik strompel weer naarboven met de thee, waar hij me blijkbaar achterna kijkt en na ons oogcontact steekt hij lachend zijn duim op .

Dat was het.
Oud 20-01-2018, 14:22
Verwijderd
De paratrooperrugzak maakt het af. Dit zou zo het eerste hoofdstuk van een nieuwe klassieker a la Turks Fruit kunnen zijn. 😉
Oud 20-01-2018, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier vandaag Kris! En ik ben benieuwd naar wat Tigerly dit weekend doet.
Thanks!
Oud 20-01-2018, 14:47
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Bij mij neemt het nu echt bizarre proporties aan. We zouden elkaar niet zien dit weekend, omdat zijn moeder jarig is. Maar nu belt hij of ik toch zin heb om vanavond lans te komen en dat zijn moeder vroeg of ik meekom naar haar verjaardag.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-01-2018, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Bij mij neemt het nu echt bizarre proporties aan. We zouden elkaar niet zien dit weekend, omdat zijn moeder jarig is. Maar nu belt hij of ik toch zin heb om vanavond lans te komen en dat zijn moeder vroeg of ik meekom naar haar verjaardag.
Hij rook gevaar.
Oud 20-01-2018, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij had ik gisteren een flirt met de barman HAHAHA

Ik sta daar in mijn eentje aan de bar met mijn paratrooperrugzak, skijas, sjaal, wanten, grote blauwe wollen trui en mijn rode maillot. Bestel ik een thee aan de bar. De barman vraagt welke het moet zijn. 'De muntthee is wel veel duurder.' zegt hij. Waarop ik heel hard lach, omdat ik dacht dat het grapje was vanwege mijn Nederlandse accent. Maar de barman verrekt geen spiertje en ik breek mijn lach af terwijl ik een saliethee kies.
Dan vraag ik hem of ik de thee boven mag drinken. Hij antwoordt dat dat geen probleem is en ik stuntel mezelf naarboven. De bovenverdieping van het café is volledig onder gestift met allerlei vunzige leuzen, uitgebluste piemels en de tekst 'we didn't come 4 money'. Er staan twee jongens aan de pooltafel en ik besluit in een hoekje te gaan zitten met mijn thee. Even later komt de vriendin waar ik mee had afgesproken.
Ook zij wil een thee en ik ga weer naar beneden en bestel er nog eentje. De barman kijkt me aan en vraagt of ik hier vaker kom, omdat hij me ergens van kent. Ik antwoord dat ik hier al een jaar ofzo niet meer geweest ben. En ik strompel weer naarboven met de thee, waar hij me blijkbaar achterna kijkt en na ons oogcontact steekt hij lachend zijn duim op .

Dat was het.
OMG ik zie het ook echt helemaal voor me.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:59. Reden: Op verzoek
Oud 20-01-2018, 16:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Maar is dat echt al flirten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-01-2018, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Maar is dat echt al flirten
Ach ja, ook al was het een barmannen-flirt. Blijft een leuk verhaal!
Oud 21-01-2018, 09:44
neardo
neardo is offline
Mijn ex komt zo zijn stofzuiger ophalen en hij communiceert met me alsof ik een oud-huisgenoot ben waarmee je 2 maanden een huis hebt gedeeld en ik word er verdrietig van.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 21-01-2018, 09:48
neardo
neardo is offline
Citaat:
Bij mij neemt het nu echt bizarre proporties aan. We zouden elkaar niet zien dit weekend, omdat zijn moeder jarig is. Maar nu belt hij of ik toch zin heb om vanavond lans te komen en dat zijn moeder vroeg of ik meekom naar haar verjaardag.
Hoe was de verjaardag?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 21-01-2018, 16:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn ex komt zo zijn stofzuiger ophalen en hij communiceert met me alsof ik een oud-huisgenoot ben waarmee je 2 maanden een huis hebt gedeeld en ik word er verdrietig van.
Naar is dat Sterkte!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-01-2018, 09:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hij rook gevaar.
Hahaha, I guess so!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-01-2018, 09:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Mijn ex komt zo zijn stofzuiger ophalen en hij communiceert met me alsof ik een oud-huisgenoot ben waarmee je 2 maanden een huis hebt gedeeld en ik word er verdrietig van.
Jezus wat kut.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-01-2018, 09:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoe was de verjaardag?
Het was bijzonder. Hij zei "is het ok als ik je op m'n moeders verjaardag voorstel als m'n vriendin? Is een beetje gek als ik 'scharrel' zeg..." Dus dat deed hij en ik werd natuurlijk helemaal doorgezaagd door zijn tantes en zusje en uitgebreid geknuffeld door hen bij het afscheid.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-01-2018, 09:39
Verwijderd
Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik best laf (of zo, kan geen beter woord vinden) van hem hij wil van de ene kant niet dat je zijn vriendin bent, maar neemt je wel mee naar je moeder en stelt je zo voor Naja goed dat hij flinke bindingsangst achtig iets heeft was natuurlijk al duidelijk

Neardo hoe was het uiteindelijk gegaan? Hij weet zich uiteraard waarschijnlijk gewoon geen houding te geven
Oud 22-01-2018, 10:00
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik best laf (of zo, kan geen beter woord vinden) van hem hij wil van de ene kant niet dat je zijn vriendin bent, maar neemt je wel mee naar je moeder en stelt je zo voor Naja goed dat hij flinke bindingsangst achtig iets heeft was natuurlijk al duidelijk
Ach ja, ergens heb je wel een punt. Want in de praktijk is het natuurlijk eigenlijk al wel zo 'serieus', dat we het er een keer over zouden moeten hebben wat het nou eigenlijk is of waar het naartoe zou kunnen gaan.

En misschien ben ik dan wel de lafaard. Ik merk dat we steeds hechter worden. Alle twee in de praktijk niet meer met andere scharrelen. Ons steeds meer gedragen als vriendje/vriendinnetje. Maar ik weet ook dat bij vorige scharrels, als zij aangaven verliefd te zijn, het vrij resoluut afkapte. Ik kies er dus voor om het zo te laten gaan als het gaat en het wordt nog steeds alleen maar leuker en beter.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-01-2018, 10:13
Verwijderd
Ik zit nu ook een beetje in die modus. Hij loopt wel heel hard van stapel en daardoor raak ik een beetje in de stress. Ik vind het op zich te leuk om af te kappen, maar ik heb echt nog meer tijd nodig om te beoordelen wat ik echt voel.
Oud 22-01-2018, 15:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wij hebben een servies gekocht #serieuzezaken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-01-2018, 15:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wij hebben een servies gekocht #serieuzezaken
Ik denk dat je het #AVROTROS-topic zoekt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-01-2018, 15:21
Verwijderd
Hangt er een beetje vanaf wat voor servies.
Oud 22-01-2018, 15:26
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Met bloemetjes


Nee gewoon een normaal servies
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-01-2018, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Met bloemetjes
En een gouden randje. Van Royal Albert.
Oud 22-01-2018, 15:45
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
En een gouden randje. Van Royal Albert.
Royal doulton
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-01-2018, 15:48
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.