Oud 22-04-2003, 18:36
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
khoor altijd van die verhalen van mensen die jaloers zijn, maar hoeveel moeite ik ook doe ik zou echt nooit jaloers zijn!


voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........

jullie jaloers ?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 18:44
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
ik zou gek worden, ik wordt echt ontzettend snel jaloers en ik vind het echt superkut
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:46
The0
The0 is offline
Jaloers kan op meerdere manieren, de manier die jij beschreef zou denken niet veel mensen tot jaloezie aanzetten, eerder tot een soort 'angst' dat hij vreemd zal gaan. (tis toch immers jou vriend, niet de hare, waarom zou je jaloers zijn)

Ik wed dat ook jij wel een manier vind waarop jij jaloers bent op anderen (mooier lichaam, mooiere kleding, meer vrienden...)

Maarja, tis een goeie eigenschap, geen jaloezie, wees er maar trots op.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........
Geef je dan eigenlijk wel om je vriend? Ik zou het absoluut niet goed vinden als mijn vriend bij zijn ex gaat slapen!! Mailen of chatten vind ik niet erg, maar slapen? Nee.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:33
Verwijderd
als mn vriendin bij dr ex zou gaan slapen zou ik gek worden van jaloezie. moet er niet aan denken dat ze dat tegen me zou vertellen. denk dak dan zal ontploffen van woede


ben wel beetje jaloers aangelegd, maar niet overdreven dat ik al boos wordt als ze met een andere jongen praat.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:37
The0
The0 is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 22-04-2003 @ 19:33:
als mn vriendin bij dr ex zou gaan slapen zou ik gek worden van jaloezie. moet er niet aan denken dat ze dat tegen me zou vertellen. denk dak dan zal ontploffen van woede
Mensen, zit ik hier nou zo fout dat dit geval helemaal NIETS met jaloezie te maken heeft?

vandale.nl ->

ja·´loers (bn.)

1 een ander iets benijdend => afgunstig

Diegene waarbij zij gaat slapen, noch je vriendin zelf heeft toch iets wat jij wilt hebben als het goed is? Correcnt me if im wrong
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
The0 schreef op 22-04-2003 @ 19:37:
Mensen, zit ik hier nou zo fout dat dit geval helemaal NIETS met jaloezie te maken heeft?

vandale.nl ->

ja·´loers (bn.)

1 een ander iets benijdend => afgunstig

Diegene waarbij zij gaat slapen, noch je vriendin zelf heeft toch iets wat jij wilt hebben als het goed is? Correcnt me if im wrong
Je moet er niet zo diep bij nadenken. Mensen die zeggen dat ze jaloers zijn als hun partner met een ander praat, zouden dan dus moeten willen dat zij met hun partner praatten? Beetje verdraaid, maar je hebt wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:45
elledc
elledc is offline
Dus je moest keihard lachen omdat je vriend bij zijn ex gaat slapen??
Je verstopt je achter je jaloezie, kind, je beweert niet jaloers te zijn maar op de manier hoe je 't vertelt ben je het hartstikke wel.
OF je geeft niet veel om je vriend, is ook een mogelijkheid

PS. het is niet 'vriendjuh' maar VRIENDJE
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 22-04-2003 @ 19:37:
Mensen, zit ik hier nou zo fout dat dit geval helemaal NIETS met jaloezie te maken heeft?

vandale.nl ->

ja·´loers (bn.)

1 een ander iets benijdend => afgunstig

Diegene waarbij zij gaat slapen, noch je vriendin zelf heeft toch iets wat jij wilt hebben als het goed is? Correcnt me if im wrong

ja, dan heeft haar ex iets wat ik wil, namelijk mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:59
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
The0 schreef op 22-04-2003 @ 19:37:
Mensen, zit ik hier nou zo fout dat dit geval helemaal NIETS met jaloezie te maken heeft?

vandale.nl ->

ja·´loers (bn.)

1 een ander iets benijdend => afgunstig

Diegene waarbij zij gaat slapen, noch je vriendin zelf heeft toch iets wat jij wilt hebben als het goed is? Correcnt me if im wrong
Ze kan toch jaloers zijn op die ex, omdat ze wil dat haar vriendje bij haar komt slapen?

De omschrijving die in het woordenboek staat is denk ik echter niet de omschrijving die over het algemeen wordt bedoelt als het gaat om jaloezie in een relatie. Ik denk dat die vooral te omschrijven is als de angst om je partner kwijt te raken aan iemand anders. Die angst komt denk ik voort uit onzekerheid over jezelf of over de trouw van je partner.
Als je nou in het meest extreme geval jezelf helemaal geweldig vindt, dan kun je je dus niet voorstellen dat je partner ooit nog iets met iemand anders zou willen. Dit kan trouwens ook werken als je bijvoorbeeld de ex van je partner nou zo'n eikel/doos vindt dat je je niet voor kunt stellen dat je partner er ooit nog iets mee zou willen. En als je gewoon heel zeker bent van de trouw van je partner, hoef je je ook geen zorgen te maken.
Het kan dus lijkt me best zijn dat sicilion niet jaloers is.

Ik zelf heb geen vriendin, maar als ik wel iemand had denk ik niet dat ik het heel fantastisch zou vinden als ze bij haar ex ging slapen. Ik denk dat ik best jaloers ben...
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:15
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
tuurlijk geef ik wel om mijn vriendje! En hoezo zou ik mijn jaloezie verstoppen ? ik kan gewoon echt niet jaloers worden helemaal totaal zwaar niet. Ik weet ontzettend goed hoe het gevoel van jaloersheid voelt maar ik kan het gewoon echt niet voelen als er zoiets is

btw woordenboek --> jaloers op de aandacht die diegen krijgt en die jij dus mist + de angst om te verliezen.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:26
neeltje
neeltje is offline
Ik zou dat toch niet fijn vinden, maar gelukkig moet mijn vriend niks van zijn ex hebben dus dat is verder ook geen probleem.

Maar als ik wist dat hij bij het meisje ging slapen waarmee bv vreemd mee gegaan is, dan zou ik het toch echt uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:24
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig
Ik zou dat dus echt niet tof vinden. Ik ben zelf niet gauw jaloers, zeker niet op materiele dingen, maar als het om mijn vriendje gaat ben ik toch behoorlijk snel nogal ehhh... aangebrand
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 08:50
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
khoor altijd van die verhalen van mensen die jaloers zijn, maar hoeveel moeite ik ook doe ik zou echt nooit jaloers zijn!


voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........

jullie jaloers ?
Ik zou serieus helemaaaal gaan flippen...
Echt waar.. als hij bij haar zou gaan slapen.. heeft hij hierzow een grooot probleem...

Maaaaar...... ben verder niet jaloers hoor
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:32
elledc
elledc is offline
Neem eerst jezelf "au serieux" vooraleer je zulk een dom topic opent.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:33
Verwijderd
Ik zou echt boos worden! Nu heb ik ongeveer hetzelfde, hij aat op kamp met zn ex. Alleen weet hij niet dat ik er eigenlijk een probleem mee heb.

Maar ja, jaloers zou ik echt wel zijn! Volgens mij is het ook wel een teken dat je om diegene geeft etc... Mja, dat is misschien ook weer voor iedereen anders..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
In de meeste gevallen zou ik mezelf echt opeten
van jaloerzie. Nou heeft mijn vriend maar 1 ex en
daar heeft ie eigenlijk nooit echt wat voor gevoeld.
Bovendien is dat meisje nou niet echt een mooi meisje
dus ik zou daar niet jaloers op worden.
Als hij echter bij het meisje zou gaan slapen waar hij
verliefd op was toen ik net wat met hem had zou ik
hem wat aandoen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:18
Verwijderd
Als je niet jaloers bent heb je toch echt een probleem en moet je eens bij jezelf te rade gaan. Jaloezie is namelijk een doodsimpele evolutionaire indicatie van het feit dat je iemand heel graag wilt en verliefd bent op die persoon.

Daarom is het ook altijd zo hypocriet als meisjes zeiken over een jaloerse vriend: het is juist een teken van genegenheid en waardering, verdomme!

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2003, 11:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ben wel eens een beetje jaloers. Vooral als t over exen ofzo gaat. Maar niet supererg ofzo. Ben wel erger geweest....' maar dat komt vooral door eigen onzekerheid.


Enne... ik zou het dus echt niet pikken als mijn vriend bij een ex ging slapen he.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:04
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........
Lol, mensen die dat doen die sporen niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:09
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 23-04-2003 @ 12:04:
Lol, mensen die dat doen die sporen niet.
wie zegt dat ik spoor
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:09
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
[QUOTE]utopia5 schreef op 23-04-2003 @ 09:32:
Neem eerst jezelf "au serieux" vooraleer je zulk een dom topic opent

__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:11
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-04-2003 @ 11:18:
Als je niet jaloers bent heb je toch echt een probleem en moet je eens bij jezelf te rade gaan. Jaloezie is namelijk een doodsimpele evolutionaire indicatie van het feit dat je iemand heel graag wilt en verliefd bent op die persoon.

Daarom is het ook altijd zo hypocriet als meisjes zeiken over een jaloerse vriend: het is juist een teken van genegenheid en waardering, verdomme!

jaloezie is iets willen wat een ander heeft en als hij bij zijn ex slaapt weet ik dat zij nix van hem heeft. Ik vertrouw hem 100% ik weet wel dat ie bij mij blijft dus waar zou ik jaloers op moeten zijn ?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:26
Verwijderd
Volgens mij is een beetje jaloers zijn wel gezond hoor... ik zou iig super jaloers zijn als ik jou was... volgens mij is dat ook normaler... je vriend betekent toch iets voor je en is iemand die je niet kwijt wil... blijkbaar betekent zijn ex nog iets voor hem anders zou hij daar niet gaan slapen, ik zou er dus niet zo lacherig over kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:29
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
khoor altijd van die verhalen van mensen die jaloers zijn, maar hoeveel moeite ik ook doe ik zou echt nooit jaloers zijn!


voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........

jullie jaloers ?
als ie nix meer voor r voelt niet, anders wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2003, 12:47
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind dat ''gezonde'' jaloezie wel goed is.. Dan doet het je dus wel iets als je vriend iets doet waar jij het niet helemaal mee eens bent.. Als het je allemaal geen bal interesseert, hoe interessant vind jij je vriend dan? (of vriendin)

Een beetje jaloezie vind ik dus helemaal niet gek.. Ik zou het bijvoorbeeld niet leuk vinden als mijn vriend bij zijn ex zou blijven slapen.. niet omdat ik dan gelijk bang ben dat er iets tussen hen zal gebeuren ofzo.. maar juist dat beetje jaloezie. Niks mis mee denk ik zolang het geen uitzinnige proporties aanneemt..


(wow komen hier ff een stelletje chique zakenlui voorbij hobbelen bij mijn huis.. wat een kutzin..)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:48
Verwijderd
ik ben ook niet jaloers, als ik een vriend heb vertrouw ik hem ook 100% ik denk dat jaloezie meer te maken heeft met het onzeker zijn van jezelf en hem niet helemaal vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:19
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
hmm nee ik zou gek worden mijn vriend slapen bij zijn ex wat heeft hij daar te zoeken ik zou het zeker niet goed vinden en lachen zou ik al helemaal niet misschien een beetje onzeker maar goed ik denk dat iedereen wel eens jaloers is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:05
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 23-04-2003 @ 12:47:
Als het je allemaal geen bal interesseert, hoe interessant vind jij je vriend dan? (of vriendin)

wie zegt dat het mij niet interreseert. hij zou is moeten flikken het niet te zeggen (wat ie toch nooit zou doen).

maarhet is niet zo dat ik het leuk vind ofzo dat hij bij zijn ex gaat slapen vond het gewoon grappig gezien de ex ....

Ik heb trouwens dit topic geopend om te kijken of er mensen waren die net als ik gewoon echt totaal niet jaloers kunnen worden.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:19
Verwijderd
Ik ben denk ik niet zo heel erg snel jaloers, maar ben t vaak wel als ik onzeker ben ofzo.. en twijfel aan mezelf..
maar ik denk dat t ook met vertrouwen te maken heeft... en jaloers zijn.. dat is gezond vind ik (als het niet in al te erge mate is natuurlijk, want obsessies zijn niet normaal)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:39
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 22-04-2003 @ 19:33:
als mn vriendin bij dr ex zou gaan slapen zou ik gek worden van jaloezie. moet er niet aan denken dat ze dat tegen me zou vertellen. denk dak dan zal ontploffen van woede


ben wel beetje jaloers aangelegd, maar niet overdreven dat ik al boos wordt als ze met een andere jongen praat.
Same here. Alleen ik zeg het soms maar niet. Ik wil haar namelijk geen dingen "verbieden". Kijk, ik trek het gruwelijk slecht als ze bv bij d'r ex gaat slapen of bij een of andere jongen blijft slapen ofzo. En dat weet ze dan ook wel. Dat laat ik wel duidelijk merken en ik zeg ook wel dat ik dat totaal niet cool vind. Maar de uiteindelijke keuze aan haar over. Ik weet namelijk best dat er niks zal gebeuren, ookal ben ik daar wel tering bang voor, maar ik weet dat er niks zal gebeuren. Ookal trek ik het gruwelijk slecht, ik zal het gewoon toe laten. Ik zal er alleen totaal niet blij mee zijn, en probably ook wel beetje boel boos zijn...

Verder ben ik eigenlijk best jalours ben ik achter gekomen.
Ik vind het trouwens echt heerlijk dat zij jalours is. Dan weet ik tenminste dat ik haar echt veel kan schelen .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:41
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 23-04-2003 @ 12:48:
ik ben ook niet jaloers, als ik een vriend heb vertrouw ik hem ook 100% ik denk dat jaloezie meer te maken heeft met het onzeker zijn van jezelf en hem niet helemaal vertrouwen
Dat is dus zeker niet waar. Ik vertrouw haar voor de volle 100% maar ik zou het dus echt niet leuk vinden als ze bij d'r ex gaat crashen ofzo. En ja, nattuurlijk ben je bang, ookal weet ik toch dat er niks gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
khoor altijd van die verhalen van mensen die jaloers zijn, maar hoeveel moeite ik ook doe ik zou echt nooit jaloers zijn!


voorbeeld: mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........

jullie jaloers ?
Als mijn vriend naar een meisje kijkt, of een meisje groet en rood wordt, dan vraag ik altijd gewoon plagerig of hij verliefd is... Of dat ik ze moet koppelen oid, ben niet snel jaloers...

Mijn zus daarintegen; als haar vriend ook maar eventjes iets afspreekt met een meisje, moet ze zich al meteen helemaal laten zien. Ze gaat dan naar hem toe - waar dat meisje dan dus bij is - en hem innig zoenen etc... Ze doet dan ongelofelijk kinderachtig, echt super jaloers is ze....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 23-04-2003 @ 14:05:
wie zegt dat het mij niet interreseert. hij zou is moeten flikken het niet te zeggen (wat ie toch nooit zou doen).

maarhet is niet zo dat ik het leuk vind ofzo dat hij bij zijn ex gaat slapen vond het gewoon grappig gezien de ex ....

Ik heb trouwens dit topic geopend om te kijken of er mensen waren die net als ik gewoon echt totaal niet jaloers kunnen worden.
In het verleden heb ik wel vet meisjes gezoend en ik was ook nooit jaloers, had ook wel eens vriendinnetjes maar dat stelde niks voor, ik was ook nooit jaloers.

Nu heb ik een vriendin en ben ik voor de eerste keer verliefd, het is ook al een tijdje aan en laatst was ik voor het eerst een beetje jaloers. Ze had het over een jongen waar ze mee had gezoend, toen ik het beeld voor mij zag voelde ik een beetje jaloezie maar ik ben wel realtisch en ik heb nu met haar. Zij is op mij verliefd en houd van mij ik vertrouw haar ook 100%
Ze gaat ook naar texel in de vakantie, ik maak me daar ook geen zorgen over. Ik kan wel zeggen dat ik bijna nooit jaloers ben.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-04-2003 @ 14:41:
Dat is dus zeker niet waar. Ik vertrouw haar voor de volle 100% maar ik zou het dus echt niet leuk vinden als ze bij d'r ex gaat crashen ofzo. En ja, nattuurlijk ben je bang, ookal weet ik toch dat er niks gebeurd.
als je iemand vertrouwd ben je niet bang dat er iets gebeurd, ik iig niet.

Zoals ik al zei is t ook onzekerheid dat meespeelt
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:09
this is me
this is me is offline
als je vriend er behoefte aan heeft om bij zijn ex te slapen is er dan niet sowieso iets mis in je relatie? wat verstaat hij onder slapen??
en als dat je niets doet is het dan niet tijd voor een andere jongen bij wie je zoiets wel erg zou vinden? je kunt mij niet wijs maken dat het je helemaal niet zou doen hoor!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2003, 16:09
The0
The0 is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 22-04-2003 @ 19:59:
Ze kan toch jaloers zijn op die ex, omdat ze wil dat haar vriendje bij haar komt slapen?

De omschrijving die in het woordenboek staat is denk ik echter niet de omschrijving die over het algemeen wordt bedoelt als het gaat om jaloezie in een relatie. Ik denk dat die vooral te omschrijven is als de angst om je partner kwijt te raken aan iemand anders. Die angst komt denk ik voort uit onzekerheid over jezelf of over de trouw van je partner.
Citaat:
The0 schreef op 22-04-2003 @ 18:46:
Jaloers kan op meerdere manieren, de manier die jij beschreef zou denken niet veel mensen tot jaloezie aanzetten, eerder tot een soort 'angst' dat hij vreemd zal gaan. (tis toch immers jou vriend, niet de hare, waarom zou je jaloers zijn)
Volgens mij geef je me nu gelijk ipv tegen me in te gaan. Maarja, ik zal er wel te diep over nadenken, naar mijn mening is dit geen jaloezie..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:13
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik ben best jaloers aangelegt *grrrr* en mijn vriendje ook
ik weet dat hij zijn ex nog steeds een leuk meisje vind en dat kan ik echt niet hebben...vooral als hij het over haar heeft
achjah...

Ik vind het wel raar dat je vriendje elke woensdag bij zijn ex gaat slapen ik zou dat meisje allang vermoord hebben
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:38
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Zuig schreef op 22-04-2003 @ 18:44:
ik zou gek worden, ik wordt echt ontzettend snel jaloers en ik vind het echt superkut
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:17
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 23-04-2003 @ 17:13:
Ik vind het wel raar dat je vriendje elke woensdag bij zijn ex gaat slapen ik zou dat meisje allang vermoord hebben
volgens mij staat er nergens dat ie elke woensdag bij haar slaapt! :?
volgens mij gaat het gewoon om een keer hoor!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:42
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
damn... ik denk toch echt dat het een teken van liefde is wanneer je jaloers bent... als mijn vriend ook maar met een ander meisje praat is dat voor mij al genoeg om groen te zien van jaloezie, laat staan dat hij bij zijn ex zou gaan slapen
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben zelf ook niet jaloers, maar als mn vriend bij zijn ex zou blijven slapen, zou ik wel jaloers zijn jah. Lijkt me ook wel gezond. Dat heeft niets te maken met dat ik bang ben dat ie vreemd gaat (dat heeft weer met vertrouwen te maken), maar waarom zou hij in godsnaam bij zn ex blijven slapen? Waarom niet gewoon een avondje of dagje gezellig uit en daarna ieder naar zn eigen huis?? Ik bedoel: wat heeft het voor zin om bij je ex te blijven slapen?? Beetje overdreven, maarjah. Ik vind jouw gedrag een beetje erg "koel". Zoals PardonMe ook al zei: gezonde jaloesie is normaal, maar helemaal NIET.... beetje vreemd.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:56
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben totaal niet jaloers.
Hij zou al voor mijn ogen moeten staan kussen met een ander meisje, wil ik al een beetje jaloers beginnen worden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:59
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 23-04-2003 @ 20:48:
maar waarom zou hij in godsnaam bij zn ex blijven slapen? Waarom niet gewoon een avondje of dagje gezellig uit en daarna ieder naar zn eigen huis?? Ik bedoel: wat heeft het voor zin om bij je ex te blijven slapen?? Beetje overdreven, maarja.
Dat is het uhm nou juist.....ze gaan duz een dagje stappen en daarna uit in de stad en omdat hij ergens in een kut gat woont kan hij niet meer naar huis met de bus...snappiej?!
En hij heeft ook al geregeld dat ze apart slapen dus wat is het probleem dan?? (ja ik ken hem ja! )

Jaloezie is volgens mij gewoon een "redundant emotion" ofwel een overbodige emotie, je hebt er in feite niks aan, het enigste wat je er van kan krijgen is ruzie of nog erger en je voelt jezelf alleen maar kut......ik laat mezelf gewoon niet toe om jaloers te zijn, 1 omdat ik haar niet wil vertellen wat ze wel en niet mag doen, ze weet zelf ook wle dta als ze iets met een ander zou doen het over is, en ook omdat ik mijn vriendin voor de volle 100% vertrouw en zij mij ook, duz waarom zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn?
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:30
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
sicilion schreef op 23-04-2003 @ 14:05:
wie zegt dat het mij niet interreseert. hij zou is moeten flikken het niet te zeggen (wat ie toch nooit zou doen).

maarhet is niet zo dat ik het leuk vind ofzo dat hij bij zijn ex gaat slapen vond het gewoon grappig gezien de ex ....

Ik heb trouwens dit topic geopend om te kijken of er mensen waren die net als ik gewoon echt totaal niet jaloers kunnen worden.
Het was niet tegen jou persoonlijk bedoelt hoor, van dat interesseren, maar meer in het algemeen..

En ik zou in zo'n situatie wel ''jaloers'' worden.. niet zozeer van ''waarom slaapt hij bij haar en niet bij mij'' maar meer dat ik het gewoon niet leuk zou vinden.. en dat heeft dan niet met vertrouwen te maken. Mij lijkt het juist wel heel normaal als je in zo'n situatie of andere situaties een steekje van jaloezie voelt..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:45
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
sicilion schreef op 22-04-2003 @ 18:36:
mijn vriendjuh gaat woensdag bij zijn ex slapen en ik vind het hartstikke grappig moest echt keihard lachen .........
Wat nou als ik je vertel dat die net een lekkere zwoele nacht hebben gehad?! Ik zal dat nooit toestaan dat me vriendin bij haar ex zou gaan slapen. Waarom slaapt ie er eigenlijk? Hij kan toch ook gewoon bij jou slapen?

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:10
Thomas
Thomas is offline
Jazeker, ik zou super jaloers zijn. Ik denk zelfs dat ik tegen haar zou zeggen dat ik dit dus echt niet vind kunnen. Maarja, als je het eenmaal niet hebt dan lijkt het me ook moeilijk om zoiets aan te leren.

Laat je normaliter niet over je heen lopen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:13
655321
655321 is offline
ik zou kei jaloers zijn... slapen vind ik te ver gaan

het klinkt heel fout uit de mond van iemand van 17 denkik, maar misschien heeft het met je leeftijd te maken, dat het allemaal nog wat minder belangrijk is zeg maar.
maar ik weet verder ook helemaal niks van julie relatie, voor hetzelfde geld ben je al 2 jaar bij hem en vertrouwen julie elkaar volkomen (good for you als dat zo is.)

kweenie
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:59
misfit13
misfit13 is offline
als je deze ex kent zou je het nie mere zo leuk vinden denkik

en jalours zijn hoort zow als je niet jaloers ben geeft da aan dat het je idd niets uit maakt wat de ander doet...
mar da lijk me wel duidelij da dat zo is
sowwie ik weet dat jullienu mij een eikel vinden maar da deden jullie toch al
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:04
Elphie
Avatar van Elphie
Elphie is offline
ik zou het eerlijk gezegd helemaal niet leuk vinden als mijn vriend bij zijn ex zou slapen.. niet omdat ik hem dan niet vertrouw maar omdat ik gewoon fucking jaloers zou worden! dat mijn vriendje liever bij dat kreng slaapt dan bij mij!

dus! ik zou het niet toelaten eigenlijk... in dat geval zou ik zeer dominant zijn ja!
NOU EN! dat mag heus soms wel
__________________
Rebel Rebel Bitch Bitch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook
meisje833
40 01-09-2005 21:48
Liefde & Relatie Jaloers gevoel voor....wat?
noa-zut
38 16-05-2005 14:44
Liefde & Relatie jaloers
iedje
6 06-06-2004 19:46
Liefde & Relatie niet jaloers!!!
eye adore fotoz
14 27-08-2003 12:01
Liefde & Relatie jaloers
Verwijderd
10 17-09-2002 22:58
Liefde & Relatie jaloers...
tiktoktak
18 08-06-2002 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.